quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Sporza nu toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog een zender live-live?
Is Wammes al klaar met turnen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kenny, Boettincher, Buchli, Rudyck en Wammes. Geen misselijke herkansing ook.
Kenny kan er gelukkig niets meer vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kenny, Boettincher, Buchli, Rudyck en Wammes. Geen misselijke herkansing ook.
Nee die lopen achterquote:
Die zijn niet live.quote:
6 man in die herkansing, altijd tegen onsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Barrette, Lavreysen, Rajkowski, Webster en Tjon en Fa in herkansing 3.
6?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moet je maar zorgen dat je geen herkansing hoeft te rijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:36 schreef TheArt het volgende:
De indeling voor de herkansing is ook weer bizar. 2 en 3 zijn zoveel sterker dan 1 en 4.
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:35 schreef JohnDDD het volgende:
Büchli gestraft en Carlin mag gewoon door?
Gewoon nog een keer proberen he.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 man in die herkansing, altijd tegen ons
Beste lijkt me om gewoon zo snel mogelijk van kop af aan te gaan in Shanne-stijl, laat de rest er dan nog maar overheen komen op deze baanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:38 schreef Faraday01 het volgende:
Nederlanders hebben best een probleem, Buchli al 2 zware heats en Harrie lijkt niet helemaal hersteld.
Stevige donatie is binnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder
Nadeel voor Harrie dat er zes in zijn heat zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Koffiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
Drinken we allemaal nog even wat tegen uitdroging? Hydrateren mensen!
Je bent ietwat laat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nadeel voor Harrie dat er zes in zijn heat zitten.
Zo hebben we die ook vast gehas.
Je hebt in heats kunnen zien dat dat niet echt zo'n goed idee isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beste lijkt me om gewoon zo snel mogelijk van kop af aan te gaan in Shanne-stijl, laat de rest er dan nog maar overheen komen op deze baan
Buchli leek dan in zijn vorige heat al niet te redden tot de finishquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beste lijkt me om gewoon zo snel mogelijk van kop af aan te gaan in Shanne-stijl, laat de rest er dan nog maar overheen komen op deze baan
Zo sterk lijken ze vandaag niet te zijn, om dat vol te houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een rijdende.quote:
Ik moet aan mijn typskills gaan werken, ik ben twee keer zoveel tijd kwijt aan herstellen van fouten dan aan het daadwerkelijk typen van het bericht. En dan is het nog niet foutloos.quote:
Ik weiger pedelec te erkennen als woord.quote:
Ach, zou het uitmaken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel matig zijn als beide Nederlanders er zo uit liggen
Tackle van achterquote:
Toch altijd zo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Szura het volgende:
Waarom hou je nou die gele kaart nog dan?
Boeiend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Buchli heb ik ook niet zoveel nee.quote:
Ja. Dan kan het toernooi toch zomaar als een nachtkaars uitgaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is wel zonde, want er lagen echt wel kansen, maar het toernooiverloop is niet echt in het voordeel van Team NL nuquote:
Die Pool lijkt me beter in voegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:43 schreef franklop het volgende:
Buchli zit er gewoon niet lekker in. Zal me niet verbazen dat hij eruit voegt
Hier is voor getraindquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kan alles geven want het vervolg is morgen
Gelukkig geldt dat niet voor de rest
Hij heeft feitelijk al een extra heat geredenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:45 schreef H.Vviv het volgende:
Vrij kansloos wat Büchli hier laat zien
Nederlanders zijn de enigen die er alles voor doen. De rest rommelt maar een beetje aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kan alles geven want het vervolg is morgen
Gelukkig geldt dat niet voor de rest
Toch lekker goud meegepakt met niet meer dan een redelijk derde rondjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:45 schreef H.Vviv het volgende:
Vrij kansloos wat Büchli hier laat zien
Jurysportquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:46 schreef JohnDDD het volgende:
Hij wordt twee keer tweede in zijn heat en moet dan door naar de herkansingen? Gewoon beroofd dus.
Dat lijkt me belangrijk nieuws!quote:
In Japan hebben daar een bos voor geloof ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:46 schreef WAvanBuren het volgende:
“Er komtgeen zondag voor Büchli”. Die gaat gelijk door naar een brug?
Ik vond die REL wel zwaar, maar hij heeft ook gewoon niet echt sterk gereden.quote:
Hebben we wel mooi de top 10 van de medaillespiegel gehaaldquote:
Die heeft bij Hassan gezien dat vooraan beginnen niet werkt.quote:
Ja echt he, dit was echt waardeloos!quote:
Da's door loting bepaald, dus daar kun je weinig aan doenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe vinden jullie zelf eigenlijk dat het gaat?quote:
Relegated.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, zijn er nu 3 door?
Oke, ik houd op.
Wat adviseer je vannacht?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, zijn er nu 3 door?
Oke, ik houd op.
Is wel op de bbc in Engeland maar op de rode button.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat BBC is weggeschakeld. Hier zouden ze wel bang van worden.
Typisch Nederlands om slecht te zijn in lotenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's door loting bepaald, dus daar kun je weinig aan doen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, zijn er nu 3 door?
Oke, ik houd op.
Voor vandaag dan. Morgen mag je weer aan de bakquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, zijn er nu 3 door?
Oke, ik houd op.
Goedquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe vinden jullie zelf eigenlijk dat het gaat?
Dit lijkt me wel een winnende tactiek ja, alleen de Brit kan misschien qua snelheid in de buurt komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef Pedroso het volgende:
Harrie gaat morgen vanaf ronde 1 schroeien en de rest is vissenvoer.
Welk verstand komt daar precies bij kijken dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef Pedroso het volgende:
Ik zei het net nog, heel verstandig om achteraan te beginnen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe vinden jullie zelf eigenlijk dat het gaat?
Ik hoop dat Sifan ook gekeken heeft en dat straks op de 10km weer gewoon zo gaat doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef Pedroso het volgende:
Ik zei het net nog, heel verstandig om achteraan te beginnen.
Lol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is wel op de bbc in Engeland maar op de rode button.
Ze wilde even benadrukken dat de Engelse gast wel snellere tijd had dan Harrie.
Omnium en keiringoden, evt nog volleybal meepikken. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat adviseer je vannacht?. Doorhalen voor de 03:00-sessie?
Loten is gewoon trainbaar. Wij hebben hier echter in tegenstelling tot de rest van Europa geen euromillions, dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om slecht te zijn in loten
Is loten onder druk wel hetzelfde als bij training?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Loten is gewoon trainbaar. Wij hebben hier echter in tegenstelling tot de rest van Europa geen euromillions, dus dan weet je het wel.
Ook nog sprintgodinnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omnium en keiringoden, evt nog volleybal meepikken. Ik zeg doen.
Pittigquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welk verstand komt daar precies bij kijken dan?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:48 schreef Pedroso het volgende:
Weer achterin beginnen en zometeen weer opgesloten zitten.
jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sprint, Madison, Sprint en dan klaar vandaag?
correctquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sprint, Madison, Sprint en dan klaar vandaag?
Je moet 1 lot kopen, en als je dan niet wint voor straf een liter benzine opdrinken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is loten onder druk wel hetzelfde als bij training?
Overwegen, overwegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omnium en keiringoden, evt nog volleybal meepikken. Ik zeg doen.
Nee, dat is wegwielrennen.quote:
Beetje afleiding is volgensmij juist wel lekker voor zo'n toernooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dit kwam door de val van van Riessen.
Nou ja, alle sprints overtuigend gewonnen, de 3e tijd in de kwalificaties en zilver op de teamsprint. Je zou voor minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:55 schreef Remco het volgende:
Hinze bakt er niet zoveel van dit toernooi toch?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:56 schreef Zorro het volgende:
Harrie gaat Shanne nadoen, via de herkansingen naar goud
Wel bijzonder die 9,6 opeens van Kenny terwijl die het hele toernooi amper vooruit komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is wel op de bbc in Engeland maar op de rode button.
Ze wilde even benadrukken dat de Engelse gast wel snellere tijd had dan Harrie.
en Shanne gaat Harrie nadoenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:56 schreef Zorro het volgende:
Ballet, dat lijkt meer iets voor de Ritmische gymnastiek.quote:
Motortje is eindelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel bijzonder die 9,6 opeens van Kenny terwijl die het hele toernooi amper vooruit komt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:56 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:11 schreef AgnesGru het volgende:
Shanne zat ook in de herkansing en won toch goud, dus komt goed.
Ronde wielen teruggevonden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel bijzonder die 9,6 opeens van Kenny terwijl die het hele toernooi amper vooruit komt.
Jeroen heeft inderdaad een mooi plekje gekregenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:58 schreef franklop het volgende:
Koster zit op de streep en ziet dit niet op volle snelheid
Ja, maar wel met reclames.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:00 schreef franklop het volgende:
Zal de NOS vannacht wel gewoon uitzenden?
Die komen om 9.00 aankakken en dan NOS-live jawel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:00 schreef franklop het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Jeroen heeft inderdaad een mooi plekje gekregen
[ afbeelding ]
Er is een nachtprogramma?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:00 schreef franklop het volgende:
Dat is wel erg laat. Dat gaat zelfs de NOS niet doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die komen om 9.00 aankakken en dan NOS-live jawel!
Humphrey Koster?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:00 schreef Redefine het volgende:
Koster denkt dat iedereen in Nederland alleen baanwielrennen kijkt. En morgen voor het eerst de wekker moet zetten
Ik heb er, wat Vetter betreft, niet echt een goed gevoel bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knap
Ook érg gunstig voor de Nostradamus als hier beide Duitsers wegvallen, dan kunnen ze wel eens op 38 medailles eindigen. Maar ik verwacht het niet.
Nee, we beginnen om 07.00 uur in de ochtend met de marathon. Nachtprogramma's zijn er niet geweest.quote:
Zeker welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je natuurlijk niks van meekrijgen.
05.30 beginnen zie ik als nachtprogramma.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, we beginnen om 07.00 uur in de ochtend met de marathon. Nachtprogramma's zijn er niet geweest.
Echt niemand zit erop te wachten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:04 schreef Szura het volgende:
Echt flikker toch eens op met je analyses tussendoor
Zou Hans van Zetten uit Tiel hier wat aan hebben?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:04 schreef Szura het volgende:
Echt flikker toch eens op met je analyses tussendoor
Wat een pauper scherm.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Jeroen heeft inderdaad een mooi plekje gekregen
[ afbeelding ]
Zijn ze eindelijk echt live dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die klagen over analyses op de NOS heet ik van harte welkom bij warm bad Sporza.
Stimmt, zeker, absoluut.quote:
Die liepen heel wat heats achter 10 minuten terug.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die klagen over analyses op de NOS heet ik van harte welkom bij warm bad Sporza.
Nu wel ja.quote:
Dan mis je de onvermijdelijke val.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:06 schreef kilon het volgende:
Koppelkoers moet je lekker op de achtergrond aan hebben staan en dan halverwege eens kijken hoeveel punten we alweer achter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |