quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
"Kenny zakt erdoorheen." was mooier geweest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:54 schreef Zorro het volgende:
Kenny zakt er doorheen.
Wat een mooie zin.
Ik ben bang dat het Zuid-Amerikaanse land juist gaat verliezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:54 schreef franklop het volgende:
Even uitstapje naar volleybal. Zal niks spoileren voor @:heywoodu maar er lijkt een Zuid Amerikaans land te winnen
Ik denk niet dat Kenny zich druk maakt over dat verschil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Kenny zakt erdoorheen." was mooier geweest.
De vrouwelijke variant op zich wel jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:55 schreef Montov het volgende:
"Kenny is in vorm", hoorde ik bij de NOS.
Dat zal over Kenny zijn gegaan en niet over Kennyquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:55 schreef Montov het volgende:
"Kenny is in vorm", hoorde ik bij de NOS.
Daar reed Vogel nog meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:56 schreef Aguero het volgende:
OS / [Baanwielrennen] #27
Vijf topics gevuld over die keirinfinale.
Daarom moet de individuele achtervolging ook gewoon terugquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
Impopulaire mening alert.. zijn de onderdelen van het baanwielrennen te weinig onderscheidend?
Ik heb hetzelfde gevoel als bij zwemmen, dat je steeds dezelfde namen een iets ander kunstje ziet doen.
Jaquote:
En de km tijdritquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarom moet de individuele achtervolging ook gewoon terug
En de puntenkoers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Daarom moet de individuele achtervolging ook gewoon terug
Bij de rest gelukkig niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dit wordt niets meer. Krachten zijn verspild.
Nou, ze deden meer dan moest hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:59 schreef Zorro het volgende:
Ze sprinten door zegt ie.
ZE KUNNEN NIET SNELLER STOPPEN IDIOOT!
quote:
quote:
Wat zei ie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Ah ok, het is alleen erg als Nederlanders vallen. Bedankt Gert.
Je hebt gelijk. Dan mag ie nog een keer. Een DSQ zou beter zijn.quote:
Omdat er renners en troep op de baan lagen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef Montov het volgende:
Dit is inderdaad niet handig voor Buchli. Waarom wordt het afgeschoten in de laatste ronde?
“Dat was even billenknijpen met van Riessen in het achterhoofd, maar gelukkig zat Büchli voor de val”,quote:
Als het over fietsen gaat, is het vooral onder de rivieren te doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef Dagoduck het volgende:
Luyksgestel, is dat nog wel Nederland?
Zal dat niet ook te maken hebben met de kwalificatie-eisen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:56 schreef PippenScottie het volgende:
Impopulaire mening alert.. zijn de onderdelen van het baanwielrennen te weinig onderscheidend?
Ik heb hetzelfde gevoel als bij zwemmen, dat je steeds dezelfde namen een iets ander kunstje ziet doen.
Maakt me niet uit, alles wat tegen team GB kan worden ondernomen is gerechtvaardigd in het baanwielrennenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Ja nee, dat was niet de schuld van Carlin.
Niet gekeken van de week?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En de afvalkoers. Is dat ooit Olympisch geweest?
Maar BRIT dus sowieso schuldig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Ja nee, dat was niet de schuld van Carlin.
Nou, neequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, alles wat tegen team GB kan worden ondernomen is gerechtvaardigd in het baanwielrennen
Volgens Gert was DE GAAP van Büchli een goed tekenquote:
Voor die Kazach is het wel triest ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:03 schreef Szura het volgende:
Lekker dan, buiten je schuld op je bek en gelijk naar de herkansing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er lag allemaal rommel op de baan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:03 schreef Redefine het volgende:
Dus je gaat een herstart doen. Waarbij die twee dan niet meer mogen starten
Gewoon iedereen aan advance, net als bij shorttrackquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:04 schreef kilon het volgende:
Had je ook niet hoeven herstarten zou je zeggen
Maar logischerwijs zou je dan toch die Kazach weer toevoegen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er lag allemaal rommel op de baan.
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Had ooit een halve boom door z'n been.
Ze zijn wel helemaal de weg kwijt he?quote:
Die zat daar ook wel een beetje te duwen jaquote:
Blijkbaar acht de jury hem ook schuldig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar logischerwijs zou je dan toch momenteel die Kazach weer toevoegen.
Die heeft wel de kamikazemodus aan staan trouwensquote:
Heeft hij een andere modus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft wel de kamikazemodus aan staan trouwens
Hoe dan? Die rijdt erachter en valt over de ander heen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar acht de jury hem ook schuldig.
A mang.quote:
Keirin en sprint zijn toch wel de ideale omstandigheden voor een goede BBQ voor de gemiddelde kannibaal. Gemiddelde megastal in Brabant is er niks bij...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Had ooit een halve boom door z'n been.
Ze waren alletwee toch al uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar logischerwijs zou je dan toch die Kazach weer toevoegen.
Omdat de organisatie dat zo heeft besloten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:09 schreef Szura het volgende:
Waarom reden de vrouwen eigenlijk eerst de chaotische keirin met kans op valpartijen en dan pas de sprint?
Ah ja dat is de reden inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze waren alletwee toch al uitgeschakeld?
Zeker als er afgeschoten wordt vanwege romnel op de baan en niet de valpartij an sich
Hopelijk gaan die met twee door.quote:
Hij blijft leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die met twee door.
Nog steeds erg vreemd dat Renaat Shanne weigerde te claimen als halve Belgische terwijl ze in België geboren isquote:
Ik vroeg me vroeger ook altijd af of het Vennegoor of Hesselink was die scoorde.quote:
Zit er geen limiet op?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:14 schreef Zorro het volgende:
Ik geef die met die electrische fiets een goede kans als ie niet opgeeft.
Dat heeft ie anders uitgebreid steeds vermeld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nog steeds erg vreemd dat Renaat Shanne weigerde te claimen als halve Belgische terwijl ze in België geboren is.
Allebei uitgeschakeld?quote:
Wel apart dat Paul voor zowel Trinidad als Tobago mag rijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vroeg me vroeger ook altijd af of het Vennegoor of Hesselink was die scoorde.
Een van de twee naar de herkansing.quote:
Hij gaf anders duidelijk aan gisteren haar niet een halve Belgische te willen noemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heeft ie anders uitgebreid steeds vermeld.
Zonde van zijn ziekte, dat was daarvoor de enige die Hoogland en Lavreysen wat weerstand kon bieden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:10 schreef Aguero het volgende:
Glaetzer zit bijzonder laag op z'n fiets.
50/50 denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wie van de twee geef je de meeste kans?
Je grap is denk ik aan Dovemansoren gericht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke deodorant zou Tjon gebruiken?
Terecht, de Belgen vinden dit wss ook maar een circusact. Het gehele baanwielrennen op de Olympische Spelen is ook een gigantische belediging voor de wielersport.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij gaf anders duidelijk aan gisteren haar niet een halve Belgische te willen noemen.
Niet zo raar als die van die Zuid-Koreaan toen met Cavendish.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:20 schreef Redefine het volgende:
Dat was een rare val van die Canadees
Dat mag, maar niet als je bij iemand onderdoor komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Hij kwam wel op het blauw trouwens
Die heeft niet de topvorm nee, was in de teamsprint ook niet echt overtuigendquote:
Neequote:
"Gelukkig had Buchli er geen last van"quote:
Niet alleen de NOS. Sporza, Eurosport en BBC zijn naar schoonspringen gegaan.quote:
Heb geen vuur gezien.quote:
Het ging meer om het commentaar van Koster met de strekking: maakt niet uit wie er gevallen is en hoe hij eraan toe is, wij zijn door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet alleen de NOS. Sporza, Eurosport en BBC zijn naar schoonspringen gegaan.
Ah zo. Nou ja bij Koster luister ik altijd maar half. Komt zoveel onzin uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het ging meer om het commentaar van Koster met de strekking: maakt niet uit wie er gevallen is en hoe hij eraan toe is, wij zijn door.
Jij hebt het EK voetbal niet gekeken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de commercials tijdens de Spelen nog kutter dan normaal?
Ze zijn heel matig ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de commercials tijdens de Spelen nog kutter dan normaal?
Niet de reclames.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij hebt het EK voetbal niet gekeken?
Prijs je gelukkig.quote:
Of ik ben ze alweer vergeten.quote:
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:29 schreef H.Vviv het volgende:
Büchli teruggezet naar de herkansingen
Daar hebben ze van geleerd.quote:
In de tweede ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is nog op basis van de eerste heat neem ik aan? Wel lullig dat ie dan wel eerst de heat opnieuw heeft gereden.
Of een aandrijfas!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:32 schreef alpeko het volgende:
Waarom rijden ze eigenlijk niet met een carbon belt ipv een ketting?
Jeroen Koster die 'kritischer' verslag ging doen, om meteen daarna weer harder dan ooit te schreeuwenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja bij Koster luister ik altijd maar half. Komt zoveel onzin uit.
Jammer dat ik dit moet missen.quote:
Daar komt het wel op neer inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja is net te vroeg misschien, maar als die Canadees niet valt zevert niemand daarover denk ik
Wat hij in de oorspronkelijke heat deed vond ik eigenlijk erger. Of in ieder geval toch gevaarlijker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:32 schreef H.Vviv het volgende:
Kan mij eigenlijk wel een beetje inkomen in de straf
Die tachtig keer moet melden dat het in een andere prefectuur is. En er dus publiek is. Vervolgens merk je daar qua geluid heel weinig vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jeroen Koster die 'kritischer' verslag ging doen, om meteen daarna weer harder dan ooit te schreeuwen
Ik zag het ook nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:33 schreef kilon het volgende:
Wow, zelfs de Engelse eurosport commentatoren snappen het niet.
Inderdaad onbegrijpelijk dat Carlin dan niet bestraft wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onzinnige straf dit. Zou het eerder aan Carlin geven dan aan Buchli
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:34 schreef Arth_NL het volgende:
Nederlanders tussen tegen elkaar in de herkansing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |