Ik heb het idee dat ze voor de elite dit jaar wel redelijk doorgaan, voor de massa minder. Bij Eurosport hadden ze net wel een leuk verhaal over iemand die besloot dat ze tussen de trials en de olympische wegwedstrijd nog snel een kind kon krijgen, lekker efficiėnt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel van de marathons waarmee ze echt geld verdienen gaan er eigenlijk nog door in coronatijd? Juist een jaar om wel voor een OS te kiezen i.p.v. een lucratieve wedstrijd dan. (moeten ze wel gekwalificeerd zijn natuurlijk)
Ik ben de eerste die toegeeft na 5 minuten neer te gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op dit tempo "joggen".
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk voorschriften van hellingsgraden in een marathon? Als je veel bergop moet lopen dan lijkt me een WR moeilijk.
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk voorschriften van hellingsgraden in een marathon? Als je veel bergop moet lopen dan lijkt me een WR moeilijk.
Karma Karma?quote:
Nee, je hebt van de typische WR-parcoursen als Berlijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch niet zoveel marathons (lees: parcoursen) die geschikt zijn voor een WR?
Wel heeul traag, 19+ minutenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eerste split: https://olympics.com/toky(...)thon-fnl-000100-.htm . Holterman nu 82e..
Wel klote dat Urbanus: de vuilnisheld hiervoor wordt gecanceldquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
De weersomstandigheden zijn ook nooit geschikt voor een toptijd. Plus je hebt lang niet altijd een vlak parcours.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.
Alle toptijden komen uit Berlijn of Londenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch niet zoveel marathons (lees: parcoursen) die geschikt zijn voor een WR?
Boston loopt bijvoorbeeld te veel bergaf, waardoor er daar geen wereldrecord neergezet kan worden (en het is ook geen ronde maar point-to-point en dat mag ook niet).quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Compleet random:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Deelstra zit er nog bij, Holterman al op een minuut
Dubai for some reason toch ook tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Alle toptijden komen uit Berlijn of Londen
1908,1920 en legende Bikila in 1960 en 1964. Tegenwoordig onmogelijk maar het kon wel ooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.
Die krijgen we wel later te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel klote dat Urbanus: de vuilnisheld hiervoor wordt gecanceld
Een stofdoos. Dat hebben oude vrouwen die niet neuken.quote:
Beginnen al naar de camera te zwaaien.quote:
Ja, Chicago en ook Valencia waar iedereen eind vorig jaar voor een kwalificatie ging, zijn ook erg snel. En Rotterdam uiteraard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dubai for some reason toch ook tegenwoordig?
Niet onze mooiste atleet.quote:
Dust = Dorst in het west Vlaams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Walgelijk dat Wit-Russische regime, weer iemand gemarteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
La Tomatinaquote:
Nogal forse bloedneus op het EK van 2018, maaar ze won wel goudquote:
Nina Derwael is de minst slechtequote:
Wellicht gaat ze de marathon lopen in Parijs, dat werd gesuggereerd in studio Tokyo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:30 schreef Ericr het volgende:
Hassan had dit toch wel even als warming up kunnen doen voor de 10km.
In Boston kunnen ze ook knallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, Chicago en ook Valencia waar iedereen eind vorig jaar voor een kwalificatie ging, zijn ook erg snel. En Rotterdam uiteraard.
Eerst eens een dag slapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie straks eigenlijk afkicken van de Olympische Spelen?
Vuelta espanaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat sowieso. En nog wat achterstallige huishoudelijke takenquote:
Zeker tegen zinloos geweld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die Poolse heeft de hele Biedronka leeg gehaald
Dat is gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
81% luchtvochtigheid, is dat veel?
100% is water, best veel jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dan moet je wel echt een voorkeur hebben voor een blanke huid want Thiam is 100x beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nina Derwael is de minst slechte
Ja, dat is vrij veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
En dan op 10 km tempo. 2 uurtjes rond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:30 schreef Ericr het volgende:
Hassan had dit toch wel even als warming up kunnen doen voor de 10km.
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een voorkeur hebben voor een blanke huid want Thiam is 100x beter
Een Poolse supermarkt beginnen in Nederland, knallend succes verzekerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die Poolse heeft de hele Biedronka leeg gehaald
Dat geeft al snel een dauwpunt van 20+ en dat is verschrikkelijk zweet weer en kut om in hard te lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gister sushi gegetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat er een Japanner was die in WO2 aan het werk was in Hiroshima toen de atoombom viel. Hij overleefde het en besloot toen maar naar zijn familie in Nagasaki te gaan. Daar kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
Dat is verder totaal niet relevant, maar we zitten hier toch nog anderhalf uur, dus ik zal af en toe wat Japanfeitjes delen.
www.thispersondoesnotexist.comquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitstekende entry-photo
Ging hij lopend richting Nagasaki?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat er een Japanner was die in WO2 aan het werk was in Hiroshima toen de atoombom viel. Hij overleefde het en besloot toen maar naar zijn familie in Nagasaki te gaan. Daar kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
Dat is verder totaal niet relevant, maar we zitten hier toch nog anderhalf uur, dus ik zal af en toe wat Japanfeitjes delen.
Kwam er laatst achter dat die ook in Nederland zit. Ken hem zelf uit Polen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Een Poolse supermarkt beginnen in Nederland, knallend succes verzekerd
Uniek dan. De meeste zijn Iraniėrs in nederlandmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat die ook in Nederland zit. Ken hem zelf uit Polen.
Huilend aftellen naar Beijing.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Yup, wel eens iets over gezien op YouTube denk ik. Tsutomu Yamaguchi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft het 76-jarig jubileum hier iets mee te maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging hij lopend richting Nagasaki?
Eerst nog even onze verjaardag vierenquote:
Ik zocht slechts een link tussen de gebeurtenis en de marathon om het ontopic te houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchi
Nog efkesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerst nog even onze verjaardag vieren
Er was ook een Japanse soldaat die na WO2 nog 29 jaar op z'n post bleef in de Filipijnen omdat het bericht dat Japan zich had overgegeven hem nooit bereikt had.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zat er net aan te denken om nog een Wikipedia-artikeltje te typen tijdens de marathon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zocht slechts een link tussen de gebeurtenis en de marathon om het ontopic te houden
En nu ga ik Wikipedia lezen de rest van de nacht
Qua feestje valt het wel mee met al de coronabeperkingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:43 schreef Beregd het volgende:
Toch belachelijk dat dit in Sapporro plaatsvindt en niet Tokyo. Nauwelijks verschil in weersomstandigheden, maar je zit wel uit het feestje.
Dit is Sapporo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:44 schreef Szura het volgende:
Kan op basis van de beelden die ik tijdens wedstrijden heb gezien niet zeggen dat ik Tokio een interessante stad vind om eens te bezoeken
Gelukkig is het nu iets kouder. Oh wacht.quote:Tijdens de Spelen in Rio de Janeiro eindigde ze teleurstellend op een 60e plaats. Haar ambitie was om in de top vijftien te eindigen, maar dat mislukte door de zonnige en zeer warme omstandigheden.[2]
Ja, bij 26 graden is het een dauwpuntstemperatuur van 22.5 graad. Daar wil je niet in lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat geeft al snel een dauwpunt van 20+ en dat is verschrikkelijk zweet weer en kut om in hard te lopen.
Normaal gesproken nog wel een stuk kouder, maar nu zit het in een hittegolf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:43 schreef Beregd het volgende:
Toch belachelijk dat dit in Sapporro plaatsvindt en niet Tokyo. Nauwelijks verschil in weersomstandigheden, maar je zit wel uit het feestje.
Wist je dat hij lang niet de enige was maar het enige erkende slachtoffer is? Minimaal 165 personen die beide explosies hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
In Tokyo heb je wel nog veel interessante cultuur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:44 schreef Szura het volgende:
Kan op basis van de beelden die ik tijdens wedstrijden heb gezien niet zeggen dat ik Tokio een interessante stad vind om eens te bezoeken
Ik vond vooral de geluiden (in combinatie met al het licht) wat overweldigend. Maar dat is lang niet overal zo, op de meeste plekken valt het mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijg je in Tokyo niet gewoon een epilepsie van alle lichtgevende reclame?
Het zijn zware omstandigheden ja. Laatste marathons op grote toernooien waren wel aardig afzien ook, zal wel slagveld worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, bij 26 graden is het een dauwpuntstemperatuur van 22.5 graad. Daar wil je niet in lopen.
Dan leggen ze er wel een matje overheen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Parijs 2024: Marathon en wegwielrennen aankomst op de Champs-Elysées ?zou wel een prachtig plaatje opleveren .
Of zijn de kasseitjes te gevoelig voor de beentjes van de atleten?
Matig.quote:
heel mijn leven is een leugen, dacht altijd dat dit in Tokio gefilmd wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken Tokio voornamelijk van die ene Top Gear-aflevering en van Fast & Furious Tokyo Drift. Die laatste was gewoon in LA gefilmd, maar goed, het zit in de naam.
Oja en van het Made in Japan-album van Deep Purple, die gedeetelijk is opgenomen in de Nippon Budokan op 17 augustus 1972. Je weet wel, datzelfde stadion waar nu de judowedstrijden waren
Tja, gemiddeld is het in Sapporo in augustus 4.9 graden koeler dan in Tokio.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:43 schreef Beregd het volgende:
Iets zegt me dat Japanners bijgelovig zijn. Beetje als die Chinese wolkenkrabbers waar gaten in zitten om de draken door te laten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:49 schreef PippenScottie het volgende:
In Japan is 4 een ongeluksgetal. Het Japanse woord voor vier klinkt als het woord ‘dood’.
Zo hebben veel gebouwen geen vierde verdieping en worden er zelden precies vier mensen ergens voor uitgenodigd.
De hele Champs wordt verbouwdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Parijs 2024: Marathon en wegwielrennen aankomst op de Champs-Elysées ?zou wel een prachtig plaatje opleveren .
Dat wist ik niet. En ik heb het album grijsgedraaid!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken Tokio voornamelijk van die ene Top Gear-aflevering en van Fast & Furious Tokyo Drift. Die laatste was gewoon in LA gefilmd, maar goed, het zit in de naam.
Oja en van het Made in Japan-album van Deep Purple, die gedeetelijk is opgenomen in de Nippon Budokan op 17 augustus 1972. Je weet wel, datzelfde stadion waar nu de judowedstrijden waren
Mijn vader heeft de Marathon van Parijs gelopen in 2007. Mijn moeder en ik met de metro Parijs door om op verschillende plekken aan te moedigenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:50 schreef Beregd het volgende:
In Parijs willen ze de marathon trouwens openstellen voor het brede publiek. Lijkt me fantastisch om daar mee te lopen.
Het wielrennen komt aan bij die brug voor de Eiffeltoren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bij de Lidl had je een tijdje terug saporro bier waarvan je met een leeg blik nog iemand de hersenen mee kon inslaan door het gewicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:43 schreef Beregd het volgende:
Gemiste kans dit of is het eerder dat de Champs-Elysées van de Tour de France is, en dat andere wielrenwedstrijden daar niet mogen aankomen? Ik hoop dat de marathon wel op de Champs-Elysées aankomtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het wielrennen komt aan bij die brug voor de Eiffeltoren
Liever niet. Heb geen zin in een massasprint op Champs Elysees.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
The Times komt hiermee een paar uur nadat ze de estafette hebben verloren? Hoe opzichtig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:52 schreef -XOR- het volgende:
Oh dear:
https://www.hln.be/olympi(...)gonderzoek~afe9607a/
Dat kan me een behoorlijke rel worden.
Je wilt er een sprintkoers van maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gemiste kans dit of is het eerder dat de Champs-Elysées van de Tour de France is, en dat andere wielrenwedstrijden daar niet mogen aankomen? Ik hoop dat de marathon wel op de Champs-Elysées aankomt
hmm geen heuveltjes te vinden rond parijsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het wielrennen komt aan bij die brug voor de Eiffeltoren.
Zal wel een sprintkoers worden (al dachten Cavendish en co dat ook in London)
Niets tegen in te brengenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de Lidl had je een tijdje terug saporro bier waarvan je met een leeg blik nog iemand de hersenen mee kon inslaan door het gewicht.
Dus ik ben het met je eens.
Parijs-roubaixquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmm geen heuveltjes te vinden rond parijs
Ja, dat bedacht ik me dan ook weer twee seconden nadat ik het postte.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
The Times komt hiermee een paar uur nadat ze de estafette hebben verloren? Hoe opzichtig.
Ik moet aan Inglorious Basterds denken nu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met Tim Merlier , Jasper Filipssen en wout van Aert lijkt hebben we tenminste nog een kans. Jullie ook met Groenewegen en Jacobsen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever niet. Heb geen zin in een massasprint op Champs Elysees.
Olav Kooijquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met Tim Merlier , Jasper Filipssen en wout van Aert lijkt hebben we tenminste nog een kans. Jullie ook met Groenewegen en Jacobsen.
Ze laatlos.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:55 schreef PippenScottie het volgende:
Salpeter blaast zometeen de kopgroep op
Zijn er geen heuvels zo'n 20-30km van de Champs-Elysées?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je wilt er een sprintkoers van maken?
Meteen maar even drie bier bestellen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik moet aan Inglorious Basterds denken nu.
Kenners weten
Klinkt als de liefdesbaby van Olav Mol, Allard Kalff en Jack Plooij.quote:
Ik had een klasgenoot die heeft een vader die Peter Celie heet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salpeter, voornamen Potassium Nitrate?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er liggen wel wat heuvels ten noorden van Parijs, daar werd vroeger ook de Trophee des Grimpeurs gereden. De Sacre Coeur ligt ook bovenop een heuvel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jeetje dat verwacht je toch ook niet van een geflopte verspringer die uit het niets de 100m wint!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:52 schreef -XOR- het volgende:
Oh dear:
https://www.hln.be/olympi(...)gonderzoek~afe9607a/
Dat kan me een behoorlijke rel worden.
Waarom kijk je dan geen Sporza?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:56 schreef TLC het volgende:
pff weer reclames op Eurosport, het lijkt de NOS wel
Kenner gespot!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meteen maar even drie bier bestellen?
Ze wint nu wat plekken!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:58 schreef Szura het volgende:
Holterman gaat voor de laatste plek aan de finish?
Matige commentator vergeleken met het gouden duo.quote:
Dit topic begint een soort QI te worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
In Japan is er voor elke 24 mensen gemiddeld één vending machine. Je kan er van alles uit halen. Sommigen bevatten inderdaad gedragen slipjes.
Schippers?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jeetje dat verwacht je toch ook niet van een geflopte verspringer die uit het niets de 100m wint!
In Qatar heb je goudautomaten, zeer intrigerend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:59 schreef PippenScottie het volgende:
In Japan is er voor elke 24 mensen gemiddeld één vending machine. Je kan er van alles uit halen. Sommigen bevatten inderdaad gedragen slipjes.
Olympische spelen 10x makkelijker dan een Ekquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil over drie jaar wel naar de Spelen. Zal het moeilijk zijn om aan kaartjes te komen? Is er iemand naar Londen geweest in 2012?
Wilde al een grap maken over als ze de man met de hamer tegenkomt: salpeterverzuringquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Salpeter, voornamen Potassium Nitrate?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Goede info!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Olympische spelen 10x makkelijker dan een Ek
Of wk voetbal. En zelfs voor Ek halve en de finale in London had ik tickets. Dus als ik het kan kan jij het ook.
Os is makkelijk als je snel bent. Als je goed overzicht hebt van sites/bedrijven waar je kaarten kan krijgen en liefst nog kennissen hebt in andere eu landen. Veel wordt via 1 bedrijf in een land uitbesteed (in Nederland atp etc) maar niets houdt je tegen op ook bij het Engelse bedrijf of de Japanse operator etc etc te boeken. Er zijn speciale zoekmachines die bijhouden wanneer tickets gereleased worden dus dan is t kwestie van snelheid. Op os in London had ik voor stuk of 25 events tickets. Het helpt als je het niet erg vind om ook alleen te gaan want 1 is altijd makkelijker dan 2
Schippuuurs en winnen, hahahaha.quote:
De directeur van rtl 4 loopt ook mee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wilde al een grap maken over als ze de man met de hamer tegenkomt: salpeterverzuring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan moet ze wel de beelden terugzien wiens schuld dat is. Van Hugo de Jonge denk ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Schippuuurs en winnen, hahahaha.
Die is al een uur te vroeg vertrokken vandaag denk, net als bij de estafette.
2061 is nog verquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal ooit nog een keertje naar japan gaan. Mss als ik 50 ben ofzo
Het is een soort Bucket list dingetje. Zo vaak krijg je de kans niet om naar zo’n evenement te gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef Szura het volgende:
Lijkt me niks, de OS bezoeken. Zit ik vast op een tribune terwijl ik ook drie andere dingen wil bekijken. #zolderkamer
Tegen 2024 zal 5g goed ingeburgerd zijn en kan je je andere sporten op je tablet/smartphone bekijken zonder problemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef Szura het volgende:
Lijkt me niks, de OS bezoeken. Zit ik vast op een tribune terwijl ik ook drie andere dingen wil bekijken. #zolderkamer
Ja precies. Zou op zich leuk zijn hoor, maar niet als je dan tig andere dingen mist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef Szura het volgende:
Je gaat inderdaad veel missen maar zo vaak komt het niet voor dat het op rijafstand is. Lijkt me iig sterk dat Belgie of Nederland het ooit gaat organiserenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef Szura het volgende:
Dat is niet waar, je hebt het Domaine st cloud met hele steile stukken, en bij st Germain kan je ook flink klimmen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Twee keer Pfizer en je hebt altijd goede ontvangst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tegen 2024 zal 5g goed ingeburgerd zijn en kan je je andere sporten op je tablet/smartphone bekijken zonder problemen.
hahaquote:
Ooit heeft een minister Antwerpen geopperd. Toen haalden we twee medailles, dus dat werd weggelachenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad veel missen maar zo vaak komt het niet voor dat het op rijafstand is. Lijkt me iig sterk dat Belgie of Nederland het ooit gaat organiseren
Misschien binnenkort weer in Duitsland...1936 en 1972 is al weer een poosje geleden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad veel missen maar zo vaak komt het niet voor dat het op rijafstand is. Lijkt me iig sterk dat Belgie of Nederland het ooit gaat organiseren
Tja je gaat dan heen voor de ervaring, niet om alles te kunnen volgen idd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. Zou op zich leuk zijn hoor, maar niet als je dan tig andere dingen mist.
Ik was een paar dagen bij het wk atletiek in Berlijn. Was geweldig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Lijkt me oprecht wel tof, zo'n middag en/of avond atletiek in het Olympisch stadion te zien.
Hmm ja, dat is ook wel leuk. Berlijn of Munchen is ook wel mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien binnenkort weer in Duitsland...1936 en 1972 is al weer een poosje geleden.
Als de geschiedenis zich maar niet herhaaltquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien binnenkort weer in Duitsland...1936 en 1972 is al weer een poosje geleden.
https://www.atpi.com/nl/quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede info!
Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd in tickets. Heb je een website waar zoiets compact overzichtelijk staat?
Oh Friggin sun web. Dat wordt dus drama en combo pakketten met hotelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sunweb Sports & Events is door het NOC*NSF aangewezen als enige verkopende partij voor consumentenkaarten voor de Olympische Spelen. Dit zal ook zo zijn ten tijde van de Olympische Spelen 2024 in Parijs. De verwachting is dat de eerste ticketverkoopronde rond juni/juli 2023 van start gaat.
Ik kan me geen stad in Duitsland voorstellen waarvan de bevolking dat wil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Allebei wat smetjes inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als de geschiedenis zich maar niet herhaalt
Lijkt me wel een haalbare kaart. Die verbouwing van het Boudewijnstadion voor het EK is ook prima gelukt, dat was een mooie testcase.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:07 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ooit heeft een minister Antwerpen geopperd. Toen haalden we twee medailles, dus dat werd weggelachen
Die Spelen waren inderdaad geen unaniem belachelijk groot succes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als de geschiedenis zich maar niet herhaalt
Als land is het wel "haalbaar" als stad iets minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan huisje huren ergens en dan kijken hier en daar. Maar wordt sowieso prijzig. Iedereen hun prijzen lekker 4x omhoogquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.atpi.com/nl/
Ergens op die site aanmelden voor nieuwsbrief. Zij worden meestal door noc-nsf aangewezen om de
Tickets te verzorgen. Duurt nog wel tijdje maar ze sturen altijd goede info via de mail
[..]
Oh Friggin sun web. Dat wordt dus drama en combo pakketten met hotel
Tzt zal er wel weer op twitter botje worden gemaakt waarbij je vaak last-‘min kaartjes kan kopen. Die geeft dan telkens aan: er zijn net 250 kaarten released in t systeem etc. Was in London ook toen. Heel handig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan huisje huren ergens en dan kijken hier en daar. Maar wordt sowieso prijzig. Iedereen hun prijzen lekker 4x omhoog
Nooit in Amsterdam geweest??quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Berlijn en Barcelona zijn de enige Olympische stadions/parken waar ik geweest ben volgens mij.
Vaak zat in Amsterdam geweest, maar niet in of bij het stadion in de buurt. Zelfde geldt voor Antwerpen. Toen ik in LA, Parijs, Rome en Londen was ook niet bij die stadions geweest. Maar het had zomaar gekund.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nooit in Amsterdam geweest??
Ik heb het Olympisch Stadion van Stockholm bij toeval nog eens gezien toen we verdwaald waren in die stad.
Een likequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Eritreėer.
Wat voor prijs is er voor de juiste voorspeller?
Die zijn ook maar geselecteerd op een wedstrijd over 30 km.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:20 schreef DeeBee het volgende:
Volgende Ethiopische blaast alweer op...matig, slecht.
Ze hebben wel lol samen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Duo-commentaar bij Eurosport is een stuk prettiger te volgen dan NPO1.
Generaal Water staat klaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Water voor de generaal over 100 meter!
De finale dagen zijn soms wat lastig aan te komen naar verder weinig problemen toen gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil over drie jaar wel naar de Spelen. Zal het moeilijk zijn om aan kaartjes te komen? Is er iemand naar Londen geweest in 2012?
Daarom is dit ook een erg goed duo. Bij het NOS-duo hoor je doorgaans zelfs niet eens enige vorm van onderlinge interactiequote:
Melk moet koel blijven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Stop anders even een zakje ijs tussen je tieten.
Op straaljager naar de overwinning!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:30 schreef DeeBee het volgende:
Deelstra heeft de eerste Ethiopische al te pakken
En 7 plekken gewonnen de laatste 5 kilometer.
Die slaat nu af naar de Poolse ambassadequote:
Diniz weet wat je dan moet doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze loopt alsof ze moet schijten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:41 schreef Szura het volgende:
Benieuwd of er zo ook eentje naar de Dixie moet
Kleine problemen worden grote problemen in de marathon!quote:
Ik ga hierna de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:
Zwakte.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:49 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Deelstra, die valt nu terug.
Vlakwaterkanoėnquote:
Ouwe viespeukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik kijk alleen vrouwenbeachvolleybal.
Nijboerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:52 schreef TLC het volgende:
Heeft Nederland weleens een Olympische medaille gewonnen bij de marathon ?
Nijboer, live gezien trouwensquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:52 schreef TLC het volgende:
Heeft Nederland weleens een Olympische medaille gewonnen bij de marathon ?
Seidel voorlopig wel op de brommerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:55 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk niet zo'n vervelende Team USA act die gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |