La Tomatinaquote:
Nina Derwael is de minst slechtequote:
Wellicht gaat ze de marathon lopen in Parijs, dat werd gesuggereerd in studio Tokyo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:30 schreef Ericr het volgende:
Hassan had dit toch wel even als warming up kunnen doen voor de 10km.
In Boston kunnen ze ook knallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, Chicago en ook Valencia waar iedereen eind vorig jaar voor een kwalificatie ging, zijn ook erg snel. En Rotterdam uiteraard.
Eerst eens een dag slapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie straks eigenlijk afkicken van de Olympische Spelen?
Vuelta espanaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat sowieso. En nog wat achterstallige huishoudelijke takenquote:
Zeker tegen zinloos geweld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die Poolse heeft de hele Biedronka leeg gehaald
Dat is gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
81% luchtvochtigheid, is dat veel?
100% is water, best veel jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dan moet je wel echt een voorkeur hebben voor een blanke huid want Thiam is 100x beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nina Derwael is de minst slechte
Ja, dat is vrij veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
En dan op 10 km tempo. 2 uurtjes rond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:30 schreef Ericr het volgende:
Hassan had dit toch wel even als warming up kunnen doen voor de 10km.
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een voorkeur hebben voor een blanke huid want Thiam is 100x beter
Een Poolse supermarkt beginnen in Nederland, knallend succes verzekerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die Poolse heeft de hele Biedronka leeg gehaald
Dat geeft al snel een dauwpunt van 20+ en dat is verschrikkelijk zweet weer en kut om in hard te lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gister sushi gegetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat er een Japanner was die in WO2 aan het werk was in Hiroshima toen de atoombom viel. Hij overleefde het en besloot toen maar naar zijn familie in Nagasaki te gaan. Daar kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
Dat is verder totaal niet relevant, maar we zitten hier toch nog anderhalf uur, dus ik zal af en toe wat Japanfeitjes delen.
www.thispersondoesnotexist.comquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitstekende entry-photo
Ging hij lopend richting Nagasaki?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat er een Japanner was die in WO2 aan het werk was in Hiroshima toen de atoombom viel. Hij overleefde het en besloot toen maar naar zijn familie in Nagasaki te gaan. Daar kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
Dat is verder totaal niet relevant, maar we zitten hier toch nog anderhalf uur, dus ik zal af en toe wat Japanfeitjes delen.
Kwam er laatst achter dat die ook in Nederland zit. Ken hem zelf uit Polen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Een Poolse supermarkt beginnen in Nederland, knallend succes verzekerd
Uniek dan. De meeste zijn Iraniërs in nederlandmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat die ook in Nederland zit. Ken hem zelf uit Polen.
Huilend aftellen naar Beijing.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Yup, wel eens iets over gezien op YouTube denk ik. Tsutomu Yamaguchi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft het 76-jarig jubileum hier iets mee te maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging hij lopend richting Nagasaki?
Eerst nog even onze verjaardag vierenquote:
Ik zocht slechts een link tussen de gebeurtenis en de marathon om het ontopic te houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |