Ik heb het idee dat ze voor de elite dit jaar wel redelijk doorgaan, voor de massa minder. Bij Eurosport hadden ze net wel een leuk verhaal over iemand die besloot dat ze tussen de trials en de olympische wegwedstrijd nog snel een kind kon krijgen, lekker efficiėnt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel van de marathons waarmee ze echt geld verdienen gaan er eigenlijk nog door in coronatijd? Juist een jaar om wel voor een OS te kiezen i.p.v. een lucratieve wedstrijd dan. (moeten ze wel gekwalificeerd zijn natuurlijk)
Ik ben de eerste die toegeeft na 5 minuten neer te gaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga jij maar eens op dit tempo "joggen".
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk voorschriften van hellingsgraden in een marathon? Als je veel bergop moet lopen dan lijkt me een WR moeilijk.
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk voorschriften van hellingsgraden in een marathon? Als je veel bergop moet lopen dan lijkt me een WR moeilijk.
Karma Karma?quote:
Nee, je hebt van de typische WR-parcoursen als Berlijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch niet zoveel marathons (lees: parcoursen) die geschikt zijn voor een WR?
Wel heeul traag, 19+ minutenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
De eerste split: https://olympics.com/toky(...)thon-fnl-000100-.htm . Holterman nu 82e..
Wel klote dat Urbanus: de vuilnisheld hiervoor wordt gecanceldquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
De weersomstandigheden zijn ook nooit geschikt voor een toptijd. Plus je hebt lang niet altijd een vlak parcours.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.
Alle toptijden komen uit Berlijn of Londenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn toch niet zoveel marathons (lees: parcoursen) die geschikt zijn voor een WR?
Boston loopt bijvoorbeeld te veel bergaf, waardoor er daar geen wereldrecord neergezet kan worden (en het is ook geen ronde maar point-to-point en dat mag ook niet).quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Compleet random:quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Deelstra zit er nog bij, Holterman al op een minuut
Dubai for some reason toch ook tegenwoordig?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:23 schreef Beregd het volgende:
[..]
Alle toptijden komen uit Berlijn of Londen
1908,1920 en legende Bikila in 1960 en 1964. Tegenwoordig onmogelijk maar het kon wel ooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
In een OS wordt nooit een WR gelopen, daar mogen hazen niet. Bij bijna elke andere topmarathon heb je die wel.
Die krijgen we wel later te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel klote dat Urbanus: de vuilnisheld hiervoor wordt gecanceld
Een stofdoos. Dat hebben oude vrouwen die niet neuken.quote:
Beginnen al naar de camera te zwaaien.quote:
Ja, Chicago en ook Valencia waar iedereen eind vorig jaar voor een kwalificatie ging, zijn ook erg snel. En Rotterdam uiteraard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dubai for some reason toch ook tegenwoordig?
Niet onze mooiste atleet.quote:
Dust = Dorst in het west Vlaams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Walgelijk dat Wit-Russische regime, weer iemand gemarteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
La Tomatinaquote:
Nogal forse bloedneus op het EK van 2018, maaar ze won wel goudquote:
Nina Derwael is de minst slechtequote:
Wellicht gaat ze de marathon lopen in Parijs, dat werd gesuggereerd in studio Tokyo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:30 schreef Ericr het volgende:
Hassan had dit toch wel even als warming up kunnen doen voor de 10km.
In Boston kunnen ze ook knallen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:29 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ja, Chicago en ook Valencia waar iedereen eind vorig jaar voor een kwalificatie ging, zijn ook erg snel. En Rotterdam uiteraard.
Eerst eens een dag slapen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe gaan jullie straks eigenlijk afkicken van de Olympische Spelen?
Vuelta espanaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat sowieso. En nog wat achterstallige huishoudelijke takenquote:
Zeker tegen zinloos geweld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die Poolse heeft de hele Biedronka leeg gehaald
Dat is gruwelijk nat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
81% luchtvochtigheid, is dat veel?
100% is water, best veel jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dan moet je wel echt een voorkeur hebben voor een blanke huid want Thiam is 100x beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nina Derwael is de minst slechte
Ja, dat is vrij veel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
En dan op 10 km tempo. 2 uurtjes rond.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:30 schreef Ericr het volgende:
Hassan had dit toch wel even als warming up kunnen doen voor de 10km.
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een voorkeur hebben voor een blanke huid want Thiam is 100x beter
Een Poolse supermarkt beginnen in Nederland, knallend succes verzekerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die Poolse heeft de hele Biedronka leeg gehaald
Dat geeft al snel een dauwpunt van 20+ en dat is verschrikkelijk zweet weer en kut om in hard te lopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gister sushi gegetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat er een Japanner was die in WO2 aan het werk was in Hiroshima toen de atoombom viel. Hij overleefde het en besloot toen maar naar zijn familie in Nagasaki te gaan. Daar kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
Dat is verder totaal niet relevant, maar we zitten hier toch nog anderhalf uur, dus ik zal af en toe wat Japanfeitjes delen.
www.thispersondoesnotexist.comquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitstekende entry-photo
Ging hij lopend richting Nagasaki?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat er een Japanner was die in WO2 aan het werk was in Hiroshima toen de atoombom viel. Hij overleefde het en besloot toen maar naar zijn familie in Nagasaki te gaan. Daar kreeg hij weer een atoombom op zijn dak.
Dat is verder totaal niet relevant, maar we zitten hier toch nog anderhalf uur, dus ik zal af en toe wat Japanfeitjes delen.
Kwam er laatst achter dat die ook in Nederland zit. Ken hem zelf uit Polen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Een Poolse supermarkt beginnen in Nederland, knallend succes verzekerd
Uniek dan. De meeste zijn Iraniėrs in nederlandmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat die ook in Nederland zit. Ken hem zelf uit Polen.
Huilend aftellen naar Beijing.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:31 schreef PippenScottie het volgende:
Yup, wel eens iets over gezien op YouTube denk ik. Tsutomu Yamaguchi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft het 76-jarig jubileum hier iets mee te maken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchiquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging hij lopend richting Nagasaki?
Eerst nog even onze verjaardag vierenquote:
Ik zocht slechts een link tussen de gebeurtenis en de marathon om het ontopic te houdenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tsutomu_Yamaguchi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |