Vettel is wel echt een opperbaas. Ik was zelf tm 2000 gekomen. Senna had ik nog goed. Voor de rest lastiger dan het lijkt.quote:
ik heb geen idee wie er in de afgelopen jaren kampioen is gewordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom tot 18 wereldkampioenen. Van nieuw naar oud, en misschien in verkeerde volgorde na Schumacher.
Dat snap ik best met de Hamilton-dominantie en Rosberg was na zijn kampioenschap er helemaal klaar meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie er in de afgelopen jaren kampioen is geworden
Dat kan niet want Hamilton weer op plaats 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden deze punten toegevoegd aan het totaal voor 2021?
Er zijn tijden geweest dat ik de 50's en 60's allemaal wel op kon dreunen, maar 70, 80 enzo niet hoor. Vettelquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:09 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Vettel is wel echt een opperbaas. Ik was zelf tm 2000 gekomen. Senna had ik nog goed. Voor de rest lastiger dan het lijkt.
Perez 2021 Lewis?!![]()
Tsja, protégé van Toto hequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Russell won't put 'own agenda' above team's interests
Z'n talent is onmiskenbaar, maar het is wel een vleesgeworden PR-campagne op twee benen.
Zegt altijd precies de juiste dingen.
En toen was er Imola.
Vettelquote:
Dat Vettel, Verstappen en Russell de drie coureurs zijn die hier goed in zijn verbaast me dan weer niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vettel
Grotendeels ook gewoon zonder na te denken, allemaal achter elkaar opdreunen
En hij was ook weer zo lekker op dreef over Hamilton.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:51 schreef tralalala het volgende:
Helmut is wel echt mediageilWat is er mis mee om gewoon 3 weken je smoel te houden? Het is vakantie.
De media komt naar hem toequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:51 schreef tralalala het volgende:
Helmut is wel echt mediageilWat is er mis mee om gewoon 3 weken je smoel te houden? Het is vakantie.
Helmut word hier normaalgesproken met eenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
En hij was ook weer zo lekker op dreef over Hamilton.
Precies zoals hier graag gezien wordt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
Was eigenlijk ook wel te verwachten. Hoewel, ze waren zo zeker van 1.74 liter wat er nog in zat, was die storing niet bekend bij hun of, wat was er anders waardoor het er niet in zat, behalve de storing?
Kun jij eens ophouden met dit gesneer naar andere users?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
En hij was ook weer zo lekker op dreef over Hamilton.
Precies zoals hier graag gezien wordt
Het probleem met benzine is natuurlijk dat als er te weinig in de tank zit het ook denkbaar is dat er opzet in het spel is. Want je kunt niet meer bewijzen dat er niet met de benzine gespeeld is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet verrassend.
Maar iemand met hoge snelheid van de baan aftikken is minder gevaarlijk dan te weinig benzine hebben.
Dat is het grote probleem, ja. De regels zijn nogal duidelijk waarom de brandstof beschikbaar moet zijn. Ik blijf het uitermate sneu vinden voor AM en Vettel overigens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:49 schreef XL het volgende:
[..]
Het probleem met benzine is natuurlijk dat als er te weinig in de tank zit het ook denkbaar is dat er opzet in het spel is. Want je kunt niet meer bewijzen dat er niet met de benzine gespeeld is.
Zeker sneu, maar niet triviaal idd. Dit is een duidelijke zwart witte regel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem, ja. De regels zijn nogal duidelijk waarom de brandstof beschikbaar moet zijn. Ik blijf het uitermate sneu vinden voor AM en Vettel overigens.
Dit vat het wel goed samen ja, veel meer valt er ook niet over te discussiërenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem, ja. De regels zijn nogal duidelijk waarom de brandstof beschikbaar moet zijn. Ik blijf het uitermate sneu vinden voor AM en Vettel overigens.
Ik ken ze ook allemaal :$ Maar wel makkelijker van oud naar nieuw dan zoals hier gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vettel
Grotendeels ook gewoon zonder na te denken, allemaal achter elkaar opdreunen
Blijft goud.quote:
Dat filmpje van hun samen in Monaco blijft ook leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Blijft goud.
Je doet wel normaal hè, want ik sla je…
Vervolgens die blik van Jos richting Eau rouge![]()
Max heeft billenkoek gekregen.
Ik heb 10 jaar (2005-2015) geen formule 1 gevolgd, dus daar moet ik afhadden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie er in de afgelopen jaren kampioen is geworden
Valt me wel op hoe relaxed Max uit z'n ogen kijkt. Als je dat vergelijkt met z'n vaderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor Max al over de boordradio:"There is a giant sandlizard in turn 3!"quote:
Social media zit vol met idioten. What else is new.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:12 schreef potjecreme het volgende:
MaAR reSpeCt moEt jeVERdienEN
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Social media zit vol met idioten. What else is new.
Ik denk trouwens dat die laatste opmerking niet serieus bedoeld is maar meer als verwijzing naar het gedrag van Engelse fans tijdens het EK.Persoonlijk denk ik ook dat het stoere online praatjes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een walgelijke 'f1 fans' zijn die Barcelona '16 kijkers toch.
Aansturen om HAM in een van de snelste bochten van de kalender eraf te tikken.
En wat als HAM het niet overleefd? En dan?
Dan is het Lewis' eigen schuldquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de snelste bochten? Wat bedoel... oh wacht, zoals Copse Corner, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er ook nog van die walgelijke F1 fans die zeggen dat hij dat gewoon weer moet doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van de snelste bochten? Wat bedoel... oh wacht, zoals Copse Corner, bedoel je dat?
Als VER verantwoordelijk gehouden wordt, is de straf ook dan weer 10 seconden, want de strafmaat is -aldus de FIA- niet gebaseerd op de gevolgen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je concurrent kan uitschakelen zonder zelf schade op te lopen en het lijkt op een race incident. Dan moet je dat zeker doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 07:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als VER verantwoordelijk gehouden wordt, is de straf ook dan weer 10 seconden, want de strafmaat is -aldus de FIA- niet gebaseerd op de gevolgen.
In principe zegt de FIA eigenlijk: als je het kampioenschap wil winnen, crash dan gewoon je concurrent van de baan. Jouw straf stelt niets voor, maar de gevolgschade voor het andere team, zal het kampioenschap doen beslissen.
Well done FIA!![]()
Klopt, dit seizoen heeft HAM hierdoor zelf ook (uit mijn hoofd, zeg ik erbij) 3x schade gereden, alleen geen onoverkomelijke schade, en belangrijk detail: de rode vlag.quote:Op zondag 15 augustus 2021 07:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als je je concurrent kan uitschakelen zonder zelf schade op te lopen en het lijkt op een race incident. Dan moet je dat zeker doen.
Alleen zelf zonder schade achterblijven, dat is moeilijk met een open wiel raceauto.
Het slachtoffer (wie dit ook is, maakt niet uit, of het nou om een RB gaat of om een Merc of Haas) wordt in wezen zwaarder bestraft nu, door het budget plafond. Twee crashes achter elkaar, zoals nu is gebeurd, hakt er bij een team keihard in. Het mag- en kan gewoon niet zo zijn dat het slachtoffer hierdoor zwaar in de problemen komt, en het zelfs een WK kan kosten, terwijl de dader lachend met twee vingers in de neus richting finish rijdt en het WK ook nog binnen hengelt.quote:De kans op een ongeluk, dat hoort bij racen. Als het team van het slachtoffer claimt dat er essentiële onderdelen vervangen moeten worden of de impact van de crash was X groot. Dan moeten de stewards dat meenemen in de strafmaat?
Wellicht dat ze de schade objectief kunnen vaststellen want het wordt wel een hellend vlak als de straf afhankelijk wordt van de ontstane schade en in dit geval kreeg Hamilton niet volledig de schuld. Dus dan wordt het denk ik al snel ingewikkeld en arbitrairquote:Op zondag 15 augustus 2021 08:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het slachtoffer (wie dit ook is, maakt niet uit, of het nou om een RB gaat of om een Merc of Haas) wordt in wezen zwaarder bestraft nu, door het budget plafond. Twee crashes achter elkaar, zoals nu is gebeurd, hakt er bij een team keihard in. Het mag- en kan gewoon niet zo zijn dat het slachtoffer hierdoor zwaar in de problemen komt, en het zelfs een WK kan kosten, terwijl de dader lachend met twee vingers in de neus richting finish rijdt en het WK ook nog binnen hengelt.
Hier moet de FIA voor 2022 echt naar kijken, want dit beleid nodigt gewoon uit om je concurrent van de baan te rammen. *kuch... en anders gebruiken ze hier wel hun 2e rijder voor om dit even te doen... *kuch
Nieuw diagram van de FIA voor penalty's nog niet gezien?quote:Op zondag 15 augustus 2021 07:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Als VER verantwoordelijk gehouden wordt, is de straf ook dan weer 10 seconden, want de strafmaat is -aldus de FIA- niet gebaseerd op de gevolgen.
In principe zegt de FIA eigenlijk: als je het kampioenschap wil winnen, crash dan gewoon je concurrent van de baan. Jouw straf stelt niets voor, maar de gevolgschade voor het andere team, zal het kampioenschap doen beslissen.
Well done FIA!![]()
lol, die gedachte speelde door m'n hoofd om dit aan te halen, maar het is niet te bewijzen, en dan gaan de HAM sneeuwvlokjes weer vuur spuwen, hier had ik niet zo'n zin inquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nieuw diagram van de FIA voor penalty's nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Als mijn tante een slinger had, dan was het mijn oom…quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt er op (geruchten) dat Nathalie en een derde vermoord zijn door de man van Nathalie en dat hij zichzelf daarna van het leven heeft beroofd.quote:Directrice racecircuit Spa-Francorchamps is vermoord teruggevonden
Nathalie Maillet, de directrice van het racecircuit van Spa-Francorchamps, is vermoord teruggevonden in haar woning in Gouvy, in de Waalse provincie Luxemburg. Dat meldt RTBF.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)moord-teruggevonden/
Zonder schade hoeft niet eens, je moet wel voor een rode vlag situatie zorgen,natuurlijk, zodat je de auto kan reparerenquote:Op zondag 15 augustus 2021 07:51 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Als je je concurrent kan uitschakelen zonder zelf schade op te lopen en het lijkt op een race incident. Dan moet je dat zeker doen.
Alleen zelf zonder schade achterblijven, dat is moeilijk met een open wiel raceauto.
De kans op een ongeluk, dat hoort bij racen. Als het team van het slachtoffer claimt dat er essentiële onderdelen vervangen moeten worden of de impact van de crash was X groot. Dan moeten de stewards dat meenemen in de strafmaat?
Das waarquote:Op zondag 15 augustus 2021 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder schade hoeft niet eens, je moet wel voor een rode vlag situatie zorgen,natuurlijk, zodat je de auto kan repareren
Ja, zij en haar minnares en daarna heeft hij zich van het leven beroofd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Lijkt er op (geruchten) dat Nathalie en een derde vermoord zijn door de man van Nathalie en dat hij zichzelf daarna van het leven heeft beroofd.
Nog een Nederlander-HYPE voor NENT.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)een-besluit-genomen/
Nyck de Vries dan toch naar Williams?
Is het heel erg als ik het artikel niet kan linken aan je reactie?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:41 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)een-besluit-genomen/
Nyck de Vries dan toch naar Williams?
Nee, misschien begrijp ik het wel verkeerdquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik het artikel niet kan linken aan je reactie?
Triest.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Lijkt er op (geruchten) dat Nathalie en een derde vermoord zijn door de man van Nathalie en dat hij zichzelf daarna van het leven heeft beroofd.
Je hebt gelijk. Maar even tussendoor, Max had die debiele actie van Sir Hamlap net zo goed niet kunnen navertellen. Het is dat die auto's tegenwoordig zo veilig zijn, een paar jaar terug zou je minstens met een paar gebroken ledematen zitten als je het al overleefde. Copse corner is nou ook niet bepaald een langzame bocht of zo en Hamilton zou dan naar eigen zeggen precies hetzelfde aanpakken als de situatie zich weer voordoet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt maar wel met een heleboel "what if's" . Ten eerste zou Latifi dan weg moeten en Russel naar Mercedes, dan zou Bottas terug naar Williams gaan en is het andere stoeltje voor de Vries.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee, misschien begrijp ik het wel verkeerd![]()
Maar als Mercedes stopt met de formule E, gaat Nyck wellicht toch naar de F1? Williams is al eens genoemd volgens mij.
Blijkbaar niet meer met de nieuwe eigenaar. Dat hebben ze zelf gezegd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Klopt maar wel met een heleboel "what if's" . Ten eerste zou Latifi dan weg moeten en Russel naar Mercedes, dan zou Bottas terug naar Williams gaan en is het andere stoeltje voor de Vries.
Ik denk alleen dat er weinig kans is dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Niet ten laatste omdat Williams de miljoenen die Latifi meebrengt gewoon nodig heeft.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:39 schreef flipsen het volgende:
[..]Dan is Max kampioen
Sorry, kon het niet laten
Misschien is dat zijn favoriet in de Indycar?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, Max die tikt Lewis er niet af. Die scheurt hem gewoon voorbij en laat hem 30 ronden huilen op de boardradio.
Weet iemand waarom Lewis nog steeds elke race vraagt om more power?
Zou kunnen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is dat zijn favoriet in de Indycar?
Duitslandquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4-elements het volgende:
Niet heel verrassend, zat er al aan te komen. Eigenlijk wilden ze de Olympische Spelen ook niet meer houden, maar daartoe zijn ze min of meer gedwongen door het IOC.
Wel jammer. Zal wel een Europees circuit voor terugkomen. Ben benieuwd waar we nu weer gaan racen.
TT-circuitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4-elements het volgende:
Niet heel verrassend, zat er al aan te komen. Eigenlijk wilden ze de Olympische Spelen ook niet meer houden, maar daartoe zijn ze min of meer gedwongen door het IOC.
Wel jammer. Zal wel een Europees circuit voor terugkomen. Ben benieuwd waar we nu weer gaan racen.
Honda heeft er nogal een handje van om op het verkeerde moment afscheid te nemen. Kijk naar de financiële crisis, toen Brawn een wereldwagen had gebouwd (voor wat eigenlijk Honda had moeten zijn). En nu weer: ze winnen, dan stoppen ze plots.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef Gezicht het volgende:
Wel kut van Japan, krijgt Honda niet eens de kans om thuis af te zwaaien
nog een keertje zandvoort of kan dat niet ivm de streephagedis?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4-elements het volgende:
Die wil dan net de baan oversteken, schijnt het.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een keertje zandvoort of kan dat niet ivm de streephagedis?
Voor Australië "moeten" ze ook nog een alternatief vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4-elements het volgende:
Doe nog maar een paar x de Red Bull ring. Het resultaat was daar wel prettigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een keertje zandvoort of kan dat niet ivm de streephagedis?
In ieder geval in een land van waar ze weer makkelijk Groot Brittannië in kunnen, anders hebben de teams een probleem met de verplichte quarantaine. Turkije staat op de rode lijst daar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4-elements het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |