Zijn ze recentelijk veranderd dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
ik had van de week mn tijgerpunten nog eens berekend. conclusie; ik ben en blijf saai![]()
Is dat niet panda?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
ik had van de week mn tijgerpunten nog eens berekend. conclusie; ik ben en blijf saai![]()
Ik heb geen tijgerpunten wel 39 pandapuntenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
Ahwquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijgerpunten wel 39 pandapunten
Nee zijn 2 verschillendequote:
Had gekund. Maar viel tegen dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze recentelijk veranderd dan?
Oh hemeltjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Punten waarmee je kunt zien of je echt een tijger in bed bent![]()
Of juist niet.quote:
Als je wilt weten of ik een tijger in bed ben kom je het maar testenquote:
Nee dankuquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je wilt weten of ik een tijger in bed ben kom je het maar testen
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest even navragen hoe het ook alweer zat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet (bewust) FOK!kers tegen gekomen.
Wel een oud collega
Smooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet wat je wil hebben vrijdagmiddag, na drieën.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:55 schreef Senn88 het volgende:
Een collega belde mij op wilde wat tekst van een van mijn brieven bespreken. Ik ben bezig met een soort pilot om brieven in jip en janneke taal te schrijven. Wel kei leuk dat hij echt meedenkt over woordkeuzes enz. Alleen die man blijft maar lullen
Hij was mega enthousiast over de olympische spelen. Ik heb het nog nooit gekeken maar vond het wel leuk voor hemquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet wat je wil hebben vrijdagmiddag, na drieën.
Ja, hmm, zeker, ahum, ja ja, oh echt, zo, jaaa.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij was mega enthousiast over de olympische spelen. Ik heb het nog nooit gekeken maar vond het wel leuk voor hem
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Andersom ook niet. Dus niet miepen.
En dit is geen verrassing ofzo.
Whahahah nee ik luisterde welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:11 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, hmm, zeker, ahum, ja ja, oh echt, zo, jaaa.
Dat zekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag zuurtje. Iedereen hier weet dat jij happy bent net je exotische chick.
Ze is niet NL’s dus welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zekerAlhoewel ik mbt een blondine niet direct denk aan de term exotisch
Tot zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:02 schreef AirwiN het volgende:
Pannenkoeken bakken terwijl Tool door de speakers knalt.#burgerleef
Gezellig!quote:
Jij bent echt een Toolfan hè?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:02 schreef AirwiN het volgende:
Pannenkoeken bakken terwijl Tool door de speakers knalt.#burgerleef
Ik heb zin in jou met slagroom en aardbeien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ook wel trek in pannenkoekenMet slagroom en aardbeien
Gaat de slagroom dan niet schiftenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ook wel trek in pannenkoekenMet slagroom en aardbeien
Nope, niet in mijn ervaring.quote:
Prima muziek om op te koken en te huishouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent echt een Toolfan hè?
Hoi, vertel eens...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb 20 tijger- + pandapunten, maar ik ga de verdeling niet specificeren.
Specificatie van de tijgerpunten ajbquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Specificatie van de tijgerpunten ajb
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb 20 tijger- + pandapunten, maar ik ga de verdeling niet specificeren.
Ahhh toeeeeee... *puppy oogjes opzet*quote:
Het zijn i.m.o. pas interessante verhalen bij 30+ tijgerpuntenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ahhh toeeeeee... *puppy oogjes opzet*
Ik ging daarstraks al stofzuigend en bips schuddend met KrisKros door het huisquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima muziek om op te koken en te huishouden.
I agree.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Zelfs al was het 20 tijgerpunten, tikt het nog niet echt aan. Sorry, not trying to be mean
Zo eens kijken wat mijn score is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn i.m.o. pas interessante verhalen bij 30+ tijgerpunten.
Goeie manier om het weekend te starten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ging daarstraks al stofzuigend en bips schuddend met KrisKros door het huis
Meer dan 30 punten... Had nog meer kunnen zijn als ik mijn principe van 'geen seks met collega's' niet zo strak had opgevolgd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Zelfs al was het 20 tijgerpunten, tikt het nog niet echt aan. Sorry, not trying to be mean
Het maakte het klusje wel beter te doen ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie manier om het weekend te starten.
Huishouden wordt zeker meer dragelijk met goede muziek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het maakte het klusje wel beter te doen ja.
Dat zou me inderdaad niks verbazenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:33 schreef babylon het volgende:
Waar: 12/17
Continentenbonus: 4/6
Met wie: 12/22
Partnerbonus: 7/7
Hoe: 19/20
Superbonus: 3/5
Totaal: 57/77
En blijkbaar dan ook nog 7 punten vanwege man/leeftijd.
Ik ben een slet!
MAAR! Ik denk dat @:Ang3l een grotere slet is!
Gelukkig is het geen wedstrijd.quote:
Gewoon kloontje aanmaken en opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had altijd een reputatie maar die is weg.
Goh...quote:
Dan nog heeft iedereen mij door..quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon kloontje aanmaken en opnieuw beginnen.
Morgenavond doen?quote:
Binnenkort vieren we dat ze mij al 15 jaar afwijst.quote:
Ik verstikte me bijna.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort vieren we dat ze mij al 15 jaar afwijst.
Zo blijft er wat te wensen over.quote:
Van het lachen?quote:
Ik deel je fatalistische zienswijze niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan inmiddels alleen maar tegenvallen.
Zoveelste bewijs dat dat kosmische lijntje er tussen ons gewoon is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meer dat #84 en #85 tegelijk gepost werden.
Dat welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveelste bewijs dat dat kosmische lijntje er tussen ons gewoon is.
Ik zie het alleen voor me als we elkaar tegen zouden komen zonder dat we weten van elkaar dat we op Fok zitten. En dan achteraf helemaal in de war hoe het zo goed kliktequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel je fatalistische zienswijze niet.
Zou in theorie kunnen, dus wie weet...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie het alleen voor me als we elkaar tegen zouden komen zonder dat we weten van elkaar dat we op Fok zitten. En dan achteraf helemaal in de war hoe het zo goed klikte.
Hoe het zogoed paste?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie het alleen voor me als we elkaar tegen zouden komen zonder dat we weten van elkaar dat we op Fok zitten. En dan achteraf helemaal in de war hoe het zo goed klikte.
Ouchquote:
Pitch verkocht aan Disneyquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tegan als Disney prinses. Als dat gern tijgerpunten verdienen wordt met dat rollenspel.quote:
"je hebt nu meer tijgerpunten. Het totaal is nu 3 tijgerpunten."quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegan als Disney prinses. Als dat gern tijgerpunten verdienen wordt met dat rollenspel.
Bitch, pleasequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"je hebt nu meer tijgerpunten. Het totaal is nu 3 tijgerpunten."
quote:
Ik pak een baco en ga het script verder uitwerken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat biedt kansen om het in een Tegan-verse te plaatsen joh. Waar is je fantasise?
Kijk, nu komen we ergensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pak een baco en ga het script verder uitwerken.
Deze film is al gemaakt volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik de seksscenes alvast lezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pak een baco en ga het script verder uitwerken.
Uiteraardquote:
Ik heb helemaal nooit gehad dat ik dit over jouw bed kan zeggen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:05 schreef Senn88 het volgende:
Heb dit niet vaak maar mijn bed ligt zoooo lekker
Niemand hier zelfs. #braafstemeisjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nooit gehad dat ik dit over jouw bed kan zeggen.
Verstandig vooral, je bedpartners ergens anders vandaan halen zodat je je op FOK! kan blijven voordoen als braaf.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig vooral, je bedpartners ergens anders vandaan halen zodat je je op FOK! kan blijven voordoen als braaf.
Ik had dat ook. En niks in de planning vandaag overdag, dus geen enkele druk om er uit te gaan. Nu er wel uit, maar omdat ik het wilde, niet omdat het moestquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:05 schreef Senn88 het volgende:
Heb dit niet vaak maar mijn bed ligt zoooo lekker
Ik moet nog wel onkruidweghalen tussen tegels.. maar vannacht was villa volta niets vergeleken met mijn badkamer dus ik doe het nog ff rustig aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik had dat ook. En niks in de planning vandaag overdag, dus geen enkele druk om er uit te gaan. Nu er wel uit, maar omdat ik het wilde, niet omdat het moest
Jawel maar daar heb ik geen seks meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mogen de hondjes niet 1 dag in de week op bed slapen?
Wat doe je in je badkamer?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel onkruidweghalen tussen tegels.. maar vannacht was villa volta niets vergeleken met mijn badkamer dus ik doe het nog ff rustig aan.
beetje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een beetje alcohol genuttigd
*noteertquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben goedkoop 2/3 baco’s is genoeg
Oh Jezus, beetje rustig aan jij!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een beetje alcohol genuttigd
Binnen of buiten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag maar eens wat nieuwe plantjes gaan kopen.
Alocasia kopen met spint?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnen.
Eens kijken of ze iets leuks hebben dat niet meteen de hoofdprijs gaat kosten.
Geen alocasia.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ze ook zonder spint?
Ik wou dat ik tijd had om mij te vervelen.quote:
Ik heb genoeg te doen hoor. Maar nergens zin inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik tijd had om mij te vervelen.
RIP andere plantenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe plantjes gekocht.
Eentje heeft wat witte vliegjes die dus heb ik maar even buiten geparkeerd
Daarom staat 'ie buiten geparkeerd dusquote:
Wat voor plant is het?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom staat 'ie buiten geparkeerd dus![]()
Even kijken hoever ik ga komen met mengel van water/azijn en anders gaat dat ding de container in.
Jatropha Multifida; die kan komende tijd volgens mij sowieso nog buiten blijven; dan zie ik het daarna wel.quote:
Ja, heb daar sowieso niet zo'n zin in. Heb eens een bananenplant ofzo gehad en die had ook last van het een of ander; maar zo snel mogelijk weggetyft voordat de hele collectie er last van krijgt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
En even kijken wat voor vliegjes het zijn. Als ze in de aarde zitten schiet het niet op.
Ik heb een paar planten met spint. Is niet te doen. Heb een hele grote alocasia en ik vind het zonde om hem weg te gooien maar hij staat ook grandioos in de weg en is gewoon te groot en niet mooi meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, heb daar sowieso niet zo'n zin in. Heb eens een bananenplant ofzo gehad en die had ook last van het een of ander; maar zo snel mogelijk weggetyft voordat de hele collectie er last van krijgt.
Van het balkon afgooien dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar planten met spint. Is niet te doen. Heb een hele grote alocasia en ik vind het zonde om hem weg te gooien maar hij staat ook grandioos in de weg en is gewoon te groot en niet mooi meer.
Ja en hoe moet ik dat doen zonder balkon?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van het balkon afgooien dan.
Zou ze bij jou gewoon bij het groenafval gooien. Beetje teveel moeite om naar de bovenverdieping te lopen ze het dan het raam uit te gooien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja en hoe moet ik dat doen zonder balkon?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:49 schreef Senn88 het volgende:
Ik hoorde ook wind en regen en ben nu intens gelukkig. Heb de droger vast aangezet. Planten in huis water gegeven. Ga zo even de kliko vullen en dan kan ik ff stofzuigen en dweilen enz. Dan misschien nog paar boodschappen halen en vanmiddag verjaardag van moeders.
Thanks!quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En bedankt voor de opmerking, die van mij hebben ook dorst
Lekker!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Ochtendje strand gedaan, lange wandeling gemaakt.
Was er aan toequote:
Welke zomer?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:02 schreef gcjoel het volgende:
Wil ook op het strand van Barb wandelen![]()
Is het daar nu mooi weer?
Ben deze zomer echt zat, hoe kan ik nu opladen voor de herfst?
Morgen weer werken na drie weken vakantie. Ik ben er niet nog niet aan toe.quote:
25 graden met zon en een heerlijk zacht briesjequote:Op zondag 8 augustus 2021 16:02 schreef gcjoel het volgende:
Wil ook op het strand van Barb wandelen![]()
Is het daar nu mooi weer?
Ben deze zomer echt zat, hoe kan ik nu opladen voor de herfst?
Ja ik wil!quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
25 graden met zon en een heerlijk zacht briesjeEn ik heb een bar ontdekt die biercafe mengt met ijs- en crepesalon
Altijd welkomquote:
quote:
Opgelost!quote:
Over een paar weken pas vrijquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen weer werken na drie weken vakantie. Ik ben er niet nog niet aan toe.
Jaloers. Deze week maar weer de Staatsloterij winnen. Dan ben ik de rest van mijn leven vrij.quote:
Ik heb de loterij al gewonnen met Cali. Kans dat je 2x wint is wel erg klein.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloers. Deze week maar weer de Staatsloterij winnen. Dan ben ik de rest van mijn leven vrij.
Aangezien jij de loterij met Cali ala prijs al hebt gewonnen is de kans op de Staatsloterij voor mij dus groter deze week.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de loterij al gewonnen met Cali. Kans dat je 2x wint is wel erg klein.
Jij bent niet gelukkig in de liefdequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien jij de loterij met Cali ala prijs al hebt gewonnen is de kans op de Staatsloterij voor mij dus groter deze week.
Precies dat.quote:
Jaloersquote:
Het is het enige wat we nog hebben!quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit soort positiviteit is niets voor de maandagochtend inderdaad.
Wat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Het is het enige wat we nog hebben!
Om 12:00 komt het IPCC rapport uit. Ben benieuwd hoe het dan met mijn humeur staat...
Het IPCC is een samenwerking van duizenden wetenschappers die om de zoveel jaar met een rapport komen over hoe het klimaat er aan toe is. Dat wordt elke keer (veel) grauwer. Vandaag komt er weer een nieuwe versie uit.quote:
Ah die! ik zag wat voorbij komen ja. Dat is om sip te worden gok ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Het IPCC is een samenwerking van duizenden wetenschappers die om de zoveel jaar met een rapport komen over hoe het klimaat er aan toe is. Dat wordt elke keer (veel) grauwer. Vandaag komt er weer een nieuwe versie uit.
Yup.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah die! ik zag wat voorbij komen ja. Dat is om sip te worden gok ik.
Het weer is inderdaad behoorlijk grauw geweestquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:14 schreef babylon het volgende:
[..]
Het IPCC is een samenwerking van duizenden wetenschappers die om de zoveel jaar met een rapport komen over hoe het klimaat er aan toe is. Dat wordt elke keer (veel) grauwer. Vandaag komt er weer een nieuwe versie uit.
De Nederlandse politiek heeft wat uitspraken liggen waar ze zich aan moeten houden, gaan ze ook niet waarmaken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Yup.
Zeker omdat de politiek zal gaan zeggen: Zo, dat is mij wat. Doen we niks mee.
Ja, gewoon rechterlijke uitspraken negeren. Kunnen ze prima.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Nederlandse politiek heeft wat uitspraken liggen waar ze zich aan moeten houden, gaan ze ook niet waarmaken.
Die baan liever huizen bouwen straks.
Bij het onderzoek naar de gezondheidsproblemen rondom IJmuiden (lees: Tata steel) maken ze er ook een mooie doofpot van.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, gewoon rechterlijke uitspraken negeren. Kunnen ze prima.
Je zou haast denken dat er lijntjes lopen tussen de politiek en grote bedrijven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij het onderzoek naar de gezondheidsproblemen rondom IJmuiden (lees: Tata steel) maken ze er ook een mooie doofpot van.
Tsk ik ben woensdag alweer dag vrij.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit soort positiviteit is niets voor de maandagochtend inderdaad.
In 2050 CO2-neutraal is snel genoeg hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Yup.
Zeker omdat de politiek zal gaan zeggen: Zo, dat is mij wat. Doen we niks mee.
Vanaf 2030 is dat op zonne-energie en alleen nog maar vegan producten met een kleine CO2-footprint mogen op de BBQ.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
In 2050 CO2-neutraal is snel genoeg hoor.We moeten wel kunnen blijven BBQen.
Ik zou al heel blij zijn als ze het beleid aanpassen naar 2050 neutraal.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
In 2050 CO2-neutraal is snel genoeg hoor.We moeten wel kunnen blijven BBQen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf 2030 is dat op zonne-energie en alleen nog maar vegan producten met een kleine CO2-footprint mogen op de BBQ.
Gaat niet gebeuren. Alleen maar korte-termijn-beleid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zou al heel blij zijn als ze het beleid aanpassen naar 2050 neutraal.
Wel weer aan toe ja.quote:
Precies jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Alleen maar korte-termijn-beleid.
Dan pasquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf 2030 is dat op zonne-energie en alleen nog maar vegan producten met een kleine CO2-footprint mogen op de BBQ.
Er staan nog wat andere dingen op de agenda die we eerst doorvoeren:quote:
Wat gaan we een mooie tijd tegemoetquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er staan nog wat andere dingen op de agenda die we eerst doorvoeren:
- einde Zwarte Piet-discussie
- afschaffen van vuurwerk
- helmplicht voor scooters
- verbod op niet-electrische scooters
- verbod op plastic rommel van de Action
KOM NIET AAN DE ACTION!quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er staan nog wat andere dingen op de agenda die we eerst doorvoeren:
- einde Zwarte Piet-discussie
- afschaffen van vuurwerk
- helmplicht voor scooters
- verbod op niet-electrische scooters
- verbod op plastic rommel van de Action
Porno is goed voor de mensheid, je zaad in een sok stoppen in plaats van in een vrouw is alleen maar goed voor het milieuquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat gaan we een mooie tijd tegemoet
Ik ga pas protesteren wanneer porno wordt afgeschaft
Ja precies daarom heb ik geen vrouwquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Porno is goed voor de mensheid, je zaad in een sok stoppen in plaats van in een vrouw is alleen maar goed voor het milieu
Dankbaarquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja precies daarom heb ik geen vrouw
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn motivatie is niet met mij mee opgestaan vandaag
Ja dan hoef je ook geen vrouw nee, godverquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:03 schreef TaMieke het volgende:
Krijg je ook niet dit gezeik
R&P / Verkeerd filmpje naar vriendin gestuurd deel 2
Gaat het wel al wat beter met je? Goed weekend gehad?quote:
Ik heb me net ziek gemeld en ga op zoek naar een dokter die engels spreekt. Heb hartkloppingen, tunnelvisie en tril als een rietje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat het wel al wat beter met je? Goed weekend gehad?
Dat klinkt niet goedquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me net ziek gemeld en ga op zoek naar een dokter die engels spreekt. Heb hartkloppingen, tunnelvisie en tril als een rietje.
Oh jezus, rustig aan!quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb me net ziek gemeld en ga op zoek naar een dokter die engels spreekt. Heb hartkloppingen, tunnelvisie en tril als een rietje.
Oei! Beterschap!quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heftigquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Paniek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier echt heel jaloers opquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:14 schreef DrMarten het volgende:
Tijd om maar eens mijn bed uit te rollen en een ontbijtje te maken
Zodra de wereld vergaat. Op mn 48e dus.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer is het afbetaald, op je 80e?
Dat hou je nog ruim aan!quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra de wereld vergaat. Op mn 48e dus.
Bakstenen bij ontbijtquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:51 schreef babylon het volgende:
Ons huis is afbetaald op mijn 67ste. Kan ik die opeten bij gebrek aan pensioen!
Ik zou een goede BBQ aanschaffen zodat je je buren op kan eten. Lijkt me smakelijker.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:51 schreef babylon het volgende:
Beide kanten boven de 70, veel te taai.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou een goede BBQ aanschaffen zodat je je buren op kan eten. Lijkt me smakelijker.
Die zijn tegen die tijd toch al dood, komt er weer jong, vers vlees in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Beide kanten boven de 70, veel te taai.
Oe, een lekker jong stel dat graag naakt zont!quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zijn tegen die tijd toch al dood, komt er weer jong, vers vlees in.
Ik wil ook een huis kopen voor mijn 37ste zodat ik hem heb afbetaald als ik met pensioen mag (dus heb ik waarschijnlijk nog een paar jaar extraquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:51 schreef babylon het volgende:
Je hebt al een huisquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil ook een huis kopen voor mijn 37ste zodat ik hem heb afbetaald als ik met pensioen mag (dus heb ik waarschijnlijk nog een paar jaar extra)
Ik was precies 37 ja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil ook een huis kopen voor mijn 37ste zodat ik hem heb afbetaald als ik met pensioen mag (dus heb ik waarschijnlijk nog een paar jaar extra)
Ja dat wordt ook nog leuk als vriendje en ik samen gaan kopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik was precies 37 ja.
Wel zo dat we 2 delen hebben van ongeveer de helft elk. En één deel konden we maar 16 jaar aftrekken, dus die betalen we in die tijd af. Dus als ik 53 ben, nog maar de helft van de kosten. Zo'n 500 euro per maand
Zijn jullie op zoek naar iets anders?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat wordt ook nog leuk als vriendje en ik samen gaan kopen.
Beide nog recht op andere hoeveelheid aftrek. plus het nieuwe deel dan weer wel voor 30 jaar.
Boks.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
niet actief, vind het nu geen geschikt moment.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie op zoek naar iets anders?
Ik heb af en toe ook het gevoel dat geschikt moment om te kopen niet zo snel voorbij komt. Het staat me echt tegen om de hoofdprijs voor bepaalde woningen te moeten betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
niet actief, vind het nu geen geschikt moment.
Hopelijk wordt het ooit nog weer beter, en anders blijven we hier gewoon.
Ja precies en tig keer misgrijpen enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook het gevoel dat geschikt moment om te kopen niet zo snel voorbij komt. Het staat me echt tegen om de hoofdprijs voor bepaalde woningen te moeten betalen.
Het surplus en k.k. is op dit moment zeker niet te doen ja. Dat geld kun je beter zelf bewaren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook het gevoel dat geschikt moment om te kopen niet zo snel voorbij komt. Het staat me echt tegen om de hoofdprijs voor bepaalde woningen te moeten betalen.
Hier ook wel. Alleen staat mijn huis in de verkeerde stad voor Cali.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies en tig keer misgrijpen enzo.
Niks voor mij.
Ik heb het er gewoon niet voor over. Mja wel luxe positie, we hebben een huis en zitten hier prima. Dus ook echt nog geen noodzaak om te gaan.
Ja jullie hadden dat huis hier gewoon moeten kopen!quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wel. Alleen staat mijn huis in de verkeerde stad voor Cali.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jullie hadden dat huis hier gewoon moeten kopen!
Nu willen ze daar 4 appartementen van maken. Allemaal jouw schuld!
Joh, met jouw salaris kan er makkelijk een pied à terre in Nijmegen bij.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook wel. Alleen staat mijn huis in de verkeerde stad voor Cali.
Ja, hier ook, tegen die tijd is de wereld toch vergaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:02 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb gewoon nog een stukje aflossingsvrij (box 3). Vind het zo'n onzin om de hele hypotheek af te lossen.
Ja alles aan de andere kant van de rivier telt niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Als ik die kant op zou gaan wil ik wel echt in Nijmegen wonen en niet in Oosterhout ofzo.
Met de huidige prijzen is dat makkelijk toch wel wat ingewikkelder geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, met jouw salaris kan er makkelijk een pied à terre in Nijmegen bij.
Gaat dit nog over de huizenmarkt of de investeringen die je doet om Cali aan je te binden?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met de huidige prijzen is dat makkelijk toch wel wat ingewikkelder geworden.
Beide. Hoewel die laatste wel een goede ROI hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nog over de huizenmarkt of de investeringen die je doet om Cali aan je te binden?
Smoothquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beide. Hoewel die laatste wel een goede ROI hebben.
Nederland is dan ook volledig Arkham Asylum batshit mental geworden als het op de huizenprijzen aankomt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de huidige prijzen is dat makkelijk toch wel wat ingewikkelder geworden.
Gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederland is dan ook volledig Arkham Asylum batshit mental geworden als het op de huizenprijzen aankomt.
T gaat. Ik heb morgenochtend een uitgebreidere afspraak want vanwege covid doet vrijwel geen enkele dokter hier aan inloopspreekuur. Tenzij je arm eraf valt, dan kun je naar de ER. Ze hebben wel even m'n bloeddruk opgenomen en die is - verrassing - te hoog.quote:
Het deed me denken aan een vriend van mij die een burn-out had.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
T gaat. Ik heb morgenochtend een uitgebreidere afspraak want vanwege covid doet vrijwel geen enkele dokter hier aan inloopspreekuur. Tenzij je arm eraf valt, dan kun je naar de ER. Ze hebben wel even m'n bloeddruk opgenomen en die is - verrassing - te hoog.
Werken tot je dood dus komt goed met dat afbetalen van je huis!quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het kwam over als een paniekaanval.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het deed me denken aan een vriend van mij die een burn-out had.
Yesquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Werken tot je dood dus komt goed met dat afbetalen van je huis!
Herkenbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was het ook. De zesde in 5 dagen. Volgens m'n vriendin lijkt het ook op burnout.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het kwam over als een paniekaanval.
Kan het me niet veroorloven m'n baan te verliezen hierdoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zijn je rechten in Portugal? Heb je wel wat mogelijkheid tot ziek zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan het me niet veroorloven m'n baan te verliezen hierdoor
Oh, zeker wel. Maar heb geen idee hoe het werkt als dit iets langdurigs is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat zijn je rechten in Portugal? Heb je wel wat mogelijkheid tot ziek zijn?
Heb je al meditatie geprobeerd?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was het ook. De zesde in 5 dagen. Volgens m'n vriendin lijkt het ook op burnout.
Misschien even uitzoeken? geeft je meer rust lijkt mequote:Op maandag 9 augustus 2021 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Maar heb geen idee hoe het werkt als dit iets langdurigs is.
Ik wil geen probleem hebben als ik net met pensioen ben en er net een crisis is waardoor banken zuinig zijn met nieuwe hypotheken afgeven en liever het huis verpatsen voor dat aflossingsvrije gedeelte.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:02 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb gewoon nog een stukje aflossingsvrij (box 3). Vind het zo'n onzin om de hele hypotheek af te lossen.
Euh... Nope?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Heb je al meditatie geprobeerd?
Ga ik ook doen. Maar eerst even lui op de bank met klassieke muziek.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien even uitzoeken? geeft je meer rust lijkt me
Ik vind het een wat aparte stellingname; ik leen geld van je (weliswaar met onderpand) en ik betaal alleen de rente. Onzin om die lening ook af te lossen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:49 schreef babylon het volgende:
Ik wil geen probleem hebben als ik net met pensioen ben en er net een crisis is waardoor banken zuinig zijn met nieuwe hypotheken afgeven en liever het huis verpatsen voor dat aflossingsvrije gedeelte.
Sowieso, NU even niet neequote:Op maandag 9 augustus 2021 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh... Nope?
[..]
Ga ik ook doen. Maar eerst even lui op de bank met klassieke muziek.
Niet verkeerd, lagere maandlasten, dus meer te besteden. Met slim aflossen wellicht een andere risicoklasse waardoor je rentepercentage wordt verlaagd. Nóg meer geld te besteden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:55 schreef babylon het volgende:
Overigens grote kans dat we voor die tijd versneld aflossen.
Ik kan het lastig voorspellen allemaal. Moet nu mijn dak gaan vervangen (quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:55 schreef babylon het volgende:
Overigens grote kans dat we voor die tijd versneld aflossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |