Zijn ze recentelijk veranderd dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
ik had van de week mn tijgerpunten nog eens berekend. conclusie; ik ben en blijf saai![]()
Is dat niet panda?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
ik had van de week mn tijgerpunten nog eens berekend. conclusie; ik ben en blijf saai![]()
Ik heb geen tijgerpunten wel 39 pandapuntenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
Ahwquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijgerpunten wel 39 pandapunten
Nee zijn 2 verschillendequote:
Had gekund. Maar viel tegen dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze recentelijk veranderd dan?
Oh hemeltjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Punten waarmee je kunt zien of je echt een tijger in bed bent![]()
Of juist niet.quote:
Als je wilt weten of ik een tijger in bed ben kom je het maar testenquote:
Nee dankuquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je wilt weten of ik een tijger in bed ben kom je het maar testen
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest even navragen hoe het ook alweer zat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet (bewust) FOK!kers tegen gekomen.
Wel een oud collega
Smooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooothquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet wat je wil hebben vrijdagmiddag, na drieën.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:55 schreef Senn88 het volgende:
Een collega belde mij op wilde wat tekst van een van mijn brieven bespreken. Ik ben bezig met een soort pilot om brieven in jip en janneke taal te schrijven. Wel kei leuk dat hij echt meedenkt over woordkeuzes enz. Alleen die man blijft maar lullen
Hij was mega enthousiast over de olympische spelen. Ik heb het nog nooit gekeken maar vond het wel leuk voor hemquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet wat je wil hebben vrijdagmiddag, na drieën.
Ja, hmm, zeker, ahum, ja ja, oh echt, zo, jaaa.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij was mega enthousiast over de olympische spelen. Ik heb het nog nooit gekeken maar vond het wel leuk voor hem
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Andersom ook niet. Dus niet miepen.
En dit is geen verrassing ofzo.
Whahahah nee ik luisterde welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:11 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, hmm, zeker, ahum, ja ja, oh echt, zo, jaaa.
Dat zekerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag zuurtje. Iedereen hier weet dat jij happy bent net je exotische chick.
Ze is niet NL’s dus welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zekerAlhoewel ik mbt een blondine niet direct denk aan de term exotisch
Tot zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:02 schreef AirwiN het volgende:
Pannenkoeken bakken terwijl Tool door de speakers knalt.#burgerleef
Gezellig!quote:
Jij bent echt een Toolfan hè?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:02 schreef AirwiN het volgende:
Pannenkoeken bakken terwijl Tool door de speakers knalt.#burgerleef
Ik heb zin in jou met slagroom en aardbeien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ook wel trek in pannenkoekenMet slagroom en aardbeien
Gaat de slagroom dan niet schiftenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ook wel trek in pannenkoekenMet slagroom en aardbeien
Nope, niet in mijn ervaring.quote:
Prima muziek om op te koken en te huishouden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent echt een Toolfan hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |