quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Harrie moet energie overhouden voor de keirin, dus die moet Hoogland nu laten winnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:06 schreef Zorro het volgende:
Zo houden ze toch geen energie over voor de finale?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:06 schreef PS. het volgende:
Ik zie hier nog wel een kansje voor goud jongens!
Heeft ze wel een punt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Volgens Ligtlee is het nu vooral belangrijk dat je nu zowel mentaal ALS fysiek de betere zijn.
Heeft ze toch een punt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Volgens Ligtlee is het nu vooral belangrijk dat je nu zowel mentaal ALS fysiek de betere bent.
Enkel bij het hoogspringen kunnen er 2 winnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je laten verrassen door iemand waar je praktisch iedere dag mee traint, leg het maar uit.
NAC is een proletenclub.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:
Ze gaan hard, maar ik heb gewoon geen voorkeur voor eenieder van de renners. Wat dat betreft is het gewoon een soort van NEC-NAC.
Hoogland nu en Lavreysen voor revanche op de keirin zou wel perfect zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:
Ze gaan hard, maar ik heb gewoon geen voorkeur voor eenieder van de renners. Wat dat betreft is het gewoon een soort van NEC-NAC.
Meer Barcelona vs Real Madrid of City vs United.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:
Ik hoop het, voor de spanningquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Harrie de volgende gaat winnen
Dat moeten we mooi vinden. Terwijl het een zoetsappige anticlimax is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel bij het hoogspringen kunnen er 2 winnen.
Harrie komt uit Noord-Brabant dus ik ben voor de andere NEDERLANDERquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Die fietsmeneer aan tafel klinkt als Arie Slob @:slobeend
Maar het waren ook nog vrienden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat moeten we mooi vinden. Terwijl het een zoetsappige anticlimax is.
Dat niveau zou jou toch moeten aansprekenquote:
Lavreysen lijkt hier intrinsiek sneller, terwijl ik gister het idee had dat Hoogland meer power had.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef Montov het volgende:
Mooie race. Hoogland tactisch slim, maar ik vrees voor hem dat hij niet de snelste is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Die fietsmeneer aan tafel klinkt als Arie Slob @:slobeend
JEFF komt uit Nijverdal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Harrie komt uit Noord-Brabant dus ik ben voor de andere NEDERLANDER
NEC is de club van Johan Derksen, dat is dus meer een profetenclub.quote:
NAC van Sjoerd Mossou met zijn scheve bakkes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
NEC is de club van Johan Derksen, dat is dus meer een profetenclub.
Ja. Nouja gelukkig heeft Fok jou als kennerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat niveau zou jou toch moeten aanspreken
Kleine herstelperiode lijkt me wel een beetje nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
Nou hup rijden, dat gelul de hele tijd.
Past niet meer op de fietsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is dit meisje eigenlijk gestopt, die is toch nog niet zo oud?
Geen plezier meer in de sport.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Harrie de volgende gaat winnen
En vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC van Sjoerd Mossou met zijn scheve bakkes.
vetzuchtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Wil een @Mani89 achtig dieet gaan doen ipv een topsportlichaam hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Dan kan een beetje beweging geen kwaad zou je denken.quote:
Dat is aardig gelukt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil een @:mani89 achtig dieet gaan doen ipv een topsportlichaam hebben
Ze is inderdaad nog maar 27. Ik dacht ouderquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Was 22 toen ze olympisch kampioen werd inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is inderdaad nog maar 27. Ik dacht ouder
38quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef JohnDDD het volgende:
wtf hoe oud is Kirsten Wild
ze ziet er ouder uit dan Ellen van Lange
38 jaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef JohnDDD het volgende:
Dat was op zich best knap dan al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was 22 toen ze olympisch kampioen werd inderdaad
38quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef JohnDDD het volgende:
Grootste kans op een medaille was vandaag, vrees dat haar piek op het omnium wel geweest isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is Wild wel fit voor zondag. Dat ze in ieder geval een medaille mag halen, al is het zilver achter eender welke britse die daar rijdt. Zou toch wel mooi zijn voor haar erelijst.
Mee eens (al is het ominum natuurlijk wel in haar voordeel aangepast)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grootste kans op een medaille was vandaag, vrees dat haar piek op het omnium wel geweest is
Zou wel zonde zijn als dit ook haar kansen daar verknalt jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk is Wild wel fit voor zondag. Dat ze in ieder geval een medaille mag halen, al is het zilver achter eender welke britse die daar rijdt. Zou toch wel mooi zijn voor haar erelijst.
Zal ook wel opstijven allemaal morgen, dat is ook niet ideaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grootste kans op een medaille was vandaag, vrees dat haar piek op het omnium wel geweest is
En Hoogland komt van oorsprong uit Overijssel dus ik support mijn provinciegenoot.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Harrie komt uit Noord-Brabant dus ik ben voor de andere NEDERLANDER
Laat dit een les zijn mensenquote:
quote:
Wel pas zondag in actie gelukkig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zal ook wel opstijven allemaal morgen, dat is ook niet ideaal.
Sporza boks!quote:
Ze heeft er twee opgepeuzeld voor de prijs van één.quote:
Vooral heel sterk met de start en daar heb je hier minder aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Als je de twee Chinezen zo ziet is het wonder dat ze olympisch kampioen zijn geworden.
Mja, de kwalificatietijden geven een ander beeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Szura het volgende:
Bras inmiddels op 3 bij de bookies trouwens
Die hadden wel iemand die echt goed kon starten, Friedrich en van Riessen zijn allebei beter als nummer 2, denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Als je de twee Chinezen zo ziet is het wonder dat ze olympisch kampioen zijn geworden.
Dat zegt bij de vrouwen minder, vorige OS won de nummer 6 van de kwalificatiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Mja, de kwalificatietijden geven een ander beeld.
Ja ze heeft niet geslapen, en gister nog helemaal kapot gegaan. Zondag is alles weer anders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Op Bras van kop af staat vooralsnog geen maatquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen Starikova in de achtste finale?
Goud is toch al binnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef Marcoss het volgende:
Als er een 3e heat komt, gaat NOS vast naar de voorbeschouwing op het hockey en dan 3e heat in de rust
komt geen derde want hun willen ook hockey kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:34 schreef Marcoss het volgende:
Als er een 3e heat komt, gaat NOS vast naar de voorbeschouwing op het hockey en dan 3e heat in de rust
Dit. Vorm van de dag bepaalt tienden van een seconde. En je racet natuurlijk tegen iemand anders. Snelheid alleen bepaalt het resultaat (meestal) niet. Het gaat ook om de tactiek, een beetje geluk en de bluf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ze heeft niet geslapen, en gister nog helemaal kapot gegaan. Zondag is alles weer anders.
zijquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
komt geen derde want hun willen ook hockey kijken
Kan Wimlex niet even inbreken/quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen ze deze race niet gewoon overslaan? Dit zijn geen Nederlanders.
Verschillen in de kwalificatie waren ook wel kleiner dan bij de mannenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit. Vorm van de dag bepaalt tienden van een seconde. En je racet natuurlijk tegen iemand anders. Snelheid alleen bepaalt het resultaat (meestal) niet. Het gaat ook om de tactiek, een beetje geluk en de bluf.
Correctquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef PzKpfw het volgende:
Als Hoogland deze heat wint is het gedaan toch?
jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef PzKpfw het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef PzKpfw het volgende:
Dan komt er een oude dikke dame de baan op om te zingen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef PzKpfw het volgende:
Ligtlee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan komt er een oude dikke dame de baan op om te zingen.
Huh, maar Ellis toch niet in Tokyo?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prachtig.quote:
Ik stel een Olympische Spelen voor waar iedereen gewoon onder een grijze vlag uitkomt.quote:
Daar deden ze het om denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu komt de NOS in de knoei met hokkie
ERG MOOI
Dit was wel een prachtige race jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef franklop het volgende:
Dit is dus precies een reden waarom het vlaggetje niet uitmaakt. Wat een race zeg
Nou ik mensen zonder ons vlaggetje dit anders niet zien doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef franklop het volgende:
Dit is dus precies een reden waarom het vlaggetje niet uitmaakt. Wat een race zeg
Dan kunnen we de OS opdoeken ben ik bangquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stel een Olympische Spelen voor waar iedereen gewoon onder een grijze vlag uitkomt.
Lekker man.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hele GROTE mannen sprint.quote:
Velodroom (oh, of wielerhal)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:43 schreef PS. het volgende:
Hoe heet zo'n baan eigenlijk? Een baanwielrenbaan? Of heeft het een andere naam?
Beide goudquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Montov het volgende:
En als het verschil 0.000 wordt in de 3e heat?
Oké Danny, bedankt.quote:
Kan nog. Ceremonie boeit niemandquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Remco het volgende:
De NOS ziet een reclame mogelijkheid in rook opgaan
Dan gooit de scheids een muntje opquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Montov het volgende:
Rare taal dat NLs.quote:
Dan wordt er een asielprocedure gestart voor Dmitriev en als die wordt goedgekeurd krijgt hij goud.quote:
Dat is raarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan wordt er een asielprocedure gestart voor Dmitriev en als die wordt goedgekeurd krijgt hij goud.
Moeten de vriendinnen een potje Grieks worstelen bij Humbertoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:45 schreef Montov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |