Heeft ze wel een punt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Volgens Ligtlee is het nu vooral belangrijk dat je nu zowel mentaal ALS fysiek de betere zijn.
Heeft ze toch een punt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Volgens Ligtlee is het nu vooral belangrijk dat je nu zowel mentaal ALS fysiek de betere bent.
Enkel bij het hoogspringen kunnen er 2 winnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je laten verrassen door iemand waar je praktisch iedere dag mee traint, leg het maar uit.
NAC is een proletenclub.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:
Ze gaan hard, maar ik heb gewoon geen voorkeur voor eenieder van de renners. Wat dat betreft is het gewoon een soort van NEC-NAC.
Hoogland nu en Lavreysen voor revanche op de keirin zou wel perfect zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:
Ze gaan hard, maar ik heb gewoon geen voorkeur voor eenieder van de renners. Wat dat betreft is het gewoon een soort van NEC-NAC.
Meer Barcelona vs Real Madrid of City vs United.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef thedeedster het volgende:
Ik hoop het, voor de spanningquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Harrie de volgende gaat winnen
Dat moeten we mooi vinden. Terwijl het een zoetsappige anticlimax is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel bij het hoogspringen kunnen er 2 winnen.
Harrie komt uit Noord-Brabant dus ik ben voor de andere NEDERLANDERquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Die fietsmeneer aan tafel klinkt als Arie Slob @:slobeend
Maar het waren ook nog vrienden!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat moeten we mooi vinden. Terwijl het een zoetsappige anticlimax is.
Dat niveau zou jou toch moeten aansprekenquote:
Lavreysen lijkt hier intrinsiek sneller, terwijl ik gister het idee had dat Hoogland meer power had.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef Montov het volgende:
Mooie race. Hoogland tactisch slim, maar ik vrees voor hem dat hij niet de snelste is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Die fietsmeneer aan tafel klinkt als Arie Slob @:slobeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |