quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Büchli gaat op de keirin goud winnen voor Laurine.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar als we dat goud op de Keirin naar Lavreysen kunnen schuiven dan mag Hoogland deze wel winnen
11:00 deel Iquote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen we op Lavreijsen of Hoogland?
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat noemen we koppelkoers in Nederland.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef kilon het volgende:
Jaja, ze gaan madison en de sprint in EEN keer laten zien. Wat een revolutionair idee.
Die anekdote van gisteren ging over hem?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lavreysen omdat ik het met hem te doen heb
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Büchli gaat op de keirin goud winnen voor Laurine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Wie is dit en waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Altijd tegen Gertje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Die regie bij de NOS is trouwens ook echt niet scherp hoor, daar heb je het als presentator ook maar mee te doen, hele intro over 2019 en dan de beelden van 2020 instarten
KOPPELKOERSquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Vooral veel zin in de madisson, hopelijk een plak voor Wild en Pieters
Jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal wel kappen met deze pogingquote:
Hij kan er gelukkig wel beter mee omgaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Die regie bij de NOS is trouwens ook echt niet scherp hoor, daar heb je het als presentator ook maar mee te doen, hele intro over 2019 en dan de beelden van 2020 instarten
Lavreysen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:06 schreef onlogisch het volgende:
Aan de kenners ; Wie dichten jullie de meeste kans toe?
Misschien kunnen ze dan ook elke keer zeggen dat hij de vriend van Van Riessen is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Büchli gaat op de keirin goud winnen voor Laurine.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal wel kappen met deze poging.
Wat alsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:08 schreef kibo het volgende:
Wat als ze allebei in de finale crashen en niet meer kunnen herstarten?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal wel kappen met deze poging.
Welleke.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die anekdote van gisteren ging over hem?
Fixed.quote:
Ik gok dat verhaal dat een vriendin van een van de renners vanaf Schiphol naar een van zijn beste vrienden reed om zich daar vol te laten spuitenquote:
Ze gaan voor de zekerheid met de tandem, alleen nog even loten wie voorop mag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:08 schreef kibo het volgende:
Lichte voorkeur voor Harrie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:08 schreef kibo het volgende:
Beiden GOUDquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:08 schreef kibo het volgende:
Lekker boeiend uit welk land ze komen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Finales tussen sporters uit hetzelfde land zijn niet leuk.
Eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Och dat ja. Ach ja, dat zijn nou eenmaal vrouwen, daar doe je niets aan. Gewoon fietsen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat verhaal dat een vriendin van een van de renners vanaf Schiphol naar een van zijn beste vrienden reed om zich daar vol te laten spuiten
Van Cavendish op de baan herinner ik me vooral het neerbeuken van een concurrentquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Cavendish en een nog stomdronken Wiggins in 2008, opdat wij nooit vergeten.
Die is de hele Spelen al heel zuurquote:
Maar wel met deze twee spurtbommenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
RTV Oost heeft het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Remco het volgende:
Kirsten Wild die er altijd uitziet ziet alsof ze 50 is en al 10 uur op de fiets heeft gezeten, maar wel uit Almelo komt
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind in het geval van een finale tussen sporters uit hetzelfde land wel (tenzij er heel veel wrijving tussen de specifieke sporters zit)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lekker boeiend uit welk land ze komen.
Altijd een leuke rubriek, lokale omroepen over ‘lokale’ sportersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RTV Oost heeft het er maar druk mee.
Maar waarom?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in het geval van een finale tussen sporters uit hetzelfde land wel (tenzij er heel veel wrijving tussen de specifieke sporters zit)
finalequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Is dit meteen de madisonfinale of gewoon een heat?
Gisteren gingen ze de bronzen medaille van Oosterwegel zichzelf helemaal toe-eigenen, vind ik altijd wat overdreven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RTV Oost heeft het er maar druk mee.
Omdat er dan toch een ander soort druk op staat voor de sporters zelf.quote:
Je mist wel dat je echt voor een van de twee een voorkeur hebt ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in het geval van een finale tussen sporters uit hetzelfde land wel (tenzij er heel veel wrijving tussen de specifieke sporters zit)
Goddank gelijk de finalequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Laura Kenny is eigenlijk Laura Trott toch?
Dit is 50 kilometer, dus gelukkig maar één keer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het nu tijd om te zappen naar de Moderne Vijfkamp.
En dan dit genotsonderdeel missen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat merk je daar als kijker van?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er dan toch een ander soort druk op staat voor de sporters zelf.
30, 50 is te lang voor vrouwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:17 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dit is 50 kilometer, dus gelukkig maar één keer.
Ja zijn ze altijd goed in. Idem met wereldwijd nieuws wat ze dan helemaal terugbrengen naar de provincie omdat er toevallig iemand uit Overijssel aanwezig was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Altijd een leuke rubriek, lokale omroepen over ‘lokale’ sporters
Wat doen Harry Mens en Danny Nelissen daarquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat doen Harry Mens en Danny Nelissen daar
Met het paardje hop onderdeel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan ze al knolrijden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens zien wie er vandaag van het knol vallen.quote:
Cavendish en Wiggins waren in Beijing de torenhoge favorieten; twee van de grootste fenomenen die de baansport ooit heeft gezien samen in een ploeg. Ze kwamen goud op de Madison wel even ophalen. Er was alleen een probleem: Wiggins was net een dag eerder al twee keer olympisch kampioen geworden, op zowel de individuele als de ploegenachtervolging. Dit had hij nogal uitbundig gevierd en was nog dronken van de nacht ervoor. Ze werden weggereden. Cavendish, speciaal in het vliegtuig gestapt voor dit onderdeel, stapte als enige Brit zonder medaille weer het vliegtuig in. Ze hebben er járen ruzie over gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Van Cavendish op de baan herinner ik me vooral het neerbeuken van een concurrent
De Denen probeerden dat met de Britten een paar dagen geleden maar het wegduwen liep nog niet soepel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:20 schreef Littlerabbit het volgende:
De volgende stap is een estafette onderdeel op de baan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
De Denen probeerden dat met de Britten een paar dagen geleden maar het wegduwen liep nog niet soepel.
Van Schip kon gewoon niet meer na 3 onderdelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:21 schreef kilon het volgende:
Mooi. Niet afwachten zoals Van Schip deed.
Nee hoor, nog 107 rondenquote:
Heeft ook een heel belangrijk beroep natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:21 schreef Remco het volgende:
Wat is die bel Japanner toch vaak in beeld.
Zo moeilijk is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Het mag dan fietsen zijn, maar als er tijdens en na afloop nog steeds niemand begrijpt wie er gaat winnen of gewonnen heeft, is het geen sport.
Dan is dit dus wel een sport.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Het mag dan fietsen zijn, maar als er tijdens en na afloop nog steeds niemand begrijpt wie er gaat winnen of gewonnen heeft, is het geen sport.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Zilver lijkt me nu al de max hier, die Britsen zijn te sterk
dat valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik meteen een associatie met Nick & Simon leg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:24 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland is elkaars hand vastpakken een onderdeel van de sport?
Gewoon een tikje gevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Ja I knowquote:
Er is steeds maar een van de twee ''in koers,'' de ander rijdt rustig rondjes bovenin de baan totdat ze met een handaflossing wisselen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoe werkt dit dan? Mag eentje gewoon een beetje meefietsen en af en toe gang maken voor de ander?
En dan de andere moet eerste worden en zich niet laten lappen?
Zelfde categorie als de tiempursoet bij het ijshockey-baantje-binnenbocht-schaatsen, veel te veel mannetjes/vrouwtjes op een veel te kleine baanquote:
zie het een beetje als dat show wrestling in de ring. Als je elkaar aftikt is de ander aan de beurt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoe werkt dit dan? Mag eentje gewoon een beetje meefietsen en af en toe gang maken voor de ander?
En dan de andere moet eerste worden en zich niet laten lappen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zelfde categorie als de tiempursoet bij het ijshockey-baantje-binnenbocht-schaatsen, veel te veel mannetjes/vrouwtjes op een veel te kleine baan
De wedstrijd is nog lang.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is wel over ja, komen niet eens in de buurt van die Britten
Net judo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Duwen, trekken en op je plaat gaan in een zweterige hal: dit lijkt me 3x niks om te doen.
Maar goed hup
Idiootquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit enorm onoverzichtelijk zeg.
Zeker al is dit ook wel ECHT een chaos onderdeelquote:
Dat gaan we dus NIET doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ga wel JUICHEN bij een PLAK hoor!
Een ratel gebruikenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaan we dus NIET doen.
[ afbeelding ]
Rondje pakken en ze doen weer meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
De supervorm van Kopecky resulteert nog niet in punten.
Rateltje gepakt en post op FOK! geplaatst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaan we dus NIET doen.
[ afbeelding ]
Was m al aan het corrigerenquote:
precies, en iedereen zegt dat de Britten al goud hebbenquote:
Mondkapje en PCR?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Rateltje gepakt en post op FOK! geplaatst.
Hup
Schuld van Mercedes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Engeland heeft die nep landjes ingeschakeld om Nederland te tacklen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zelfde categorie als de tiempursoet bij het ijshockey-baantje-binnenbocht-schaatsen, veel te veel mannetjes/vrouwtjes op een veel te kleine baan
COMMONWEALTHEDquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Australië speelt onder één vlag met de Britten.
Zit ook geen rem op een baanwielrenfietsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:33 schreef dz5b604 het volgende:
Was gewoon een domme wissel, het is nou niet alsof die Australische had kunnen remmen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
Er staat Warning bij NL in de score.
Nee daarom, iedereen doet hier maar alsof die Australische had moeten remmen ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zit ook geen rem op een baanwielrenfiets
Dit was gelukkig geen ZEKER goud, maar wel jammer. Het had erin gezeten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:35 schreef H.Vviv het volgende:
Zilver het hoogst haalbare. Alleen maar goed dat de Britten de maximale punten nu weghalen
Je moet daar ook niet op de grond gaan liggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Met 60km over een persoon fietsen. Belgie, dat kan niet
Jij vond dat ze had moeten remmen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:36 schreef Benny het volgende:
Met 60km over een persoon fietsen. Belgie, dat kan niet
Er is negatief gezeur geweest over minder 'zekere' gouden medailles die geen goud wonnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit was gelukkig geen ZEKER goud, maar wel jammer. Het had erin gezeten.
Te langdradig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit niet zo'n leuk onderdeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |