quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Maar dat was gisteren ook niet. En toen kreeg de Rus alsnog de zege.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:22 schreef Faraday01 het volgende: [..] Wordt hier naar gekeken? Hij zat heel even over rood maar Rus had er niet echt last van.
Dat weet iedereen denk ik wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met een maximum van 14 minuten per uur.
NOS meldt dat het gewoon naar Hoogland is gegaan, maar die waren gisteren ook niet goed op de hoogtequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten we al wie de eerste heat heeft gewonnen?
Voorlopig nog Hoogland, maar gisteren duurde het langer voordat dat Rus hem kreegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk hier, zou ik zeggen: https://olympics.com/toky(...)int-sfnl-000001-.htmquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nee.quote:
Je zegt het alsof het iets negatiefs isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ik wist niet dat daar een regel voor was. Niet dat het me verrast in NL
Helemaal niet, prima zelfs dat het geregeld is. Ik ben een van de weinige Nederlanders die het goed vindt dat in Nederland veel zaken (goed) geregeld zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het iets negatiefs isAls die regels er niet zouden zijn, was er nog veel meer reclame.
Gisteren was het vergelijkbaar. Dus je zou verwachten dat ze het nu ook zo doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef JohnDDD het volgende:
zou me verbazen als de rus hem niet krijgt
hoogland hinderde hem wel echt een beetje
ook al was hij allang gezien
Dat lijkt me wel. Was gisteren wel zo hoorde ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand of er verslag van het baanwielrennen op radio 1 (of andere zender) komt?
Ja neequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan overigens zometeen zappen, want over 1 minuut begint de 20 km snelwandelen.
Jij bent af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan overigens zometeen zappen, want over 1 minuut begint de 20 km snelwandelen.
Komt dat op Comedy Central?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat rijden ze bij de 10km schaatsen al lang niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al 100 mijloen keer '14 minuten' gelezen tijdens deze Spelen
Hij dook even een dixie in jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:30 schreef Szura het volgende:
Heeft die Fransoos weer gescheten vannacht?
Ik denk dat je gewoon bij de NOS kan blijven kijken, die zullen niet snelwandelen gaan uitzenden als het fietsen nog niet is afgelopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal niet, prima zelfs dat het geregeld is. Ik ben een van de weinige Nederlanders die het goed vindt dat in Nederland veel zaken (goed) geregeld zijn.
Staat uiteraard gewoon aan op de telefoon. Want atletiekliefhebberquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.gelderlander.(...)ens-finale~ace0e165/quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:30 schreef Szura het volgende:
Heeft die Fransoos weer gescheten vannacht?
Snelwandelen kan je nauwelijks onder atletiek scharen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat uiteraard gewoon aan op de telefoon. Want atletiekliefhebber
Ja doen zequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand of er verslag van het baanwielrennen op radio 1 (of andere zender) komt?
En ook jij bent af.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Snelwandelen kan je nauwelijks onder atletiek scharen.
Ik heb dit nog niet gelezen. Ging uit van 12 minuten reclame per uur. Dit was in het verleden wel zo volgens mij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb al 100 mijloen keer '14 minuten' gelezen tijdens deze Spelen
Zou dat ook de reden zijn dat zo veel zenders (niet alleen hier, ook de Belg vaak merk ik) dingen met vertraging uitzenden? Valt me regelmatig op dat sommige zenders achter lijken te lopen op andere zenders.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zoDan interpreteerde ik het verkeerd.
In Nederland is dat wel goed geregeld ja. Alleen jammer dat een deel van die regels die geschreven is dat zenders makkelijk op een creatieve manier er onderuit kunnen komen. De maximale zeven minuten achter elkaar en live sport onderbreken bedoel ik dan.
Toch wel bizar dat Diniz zo matig heeft gepresteerd op de OS in zijn carriere.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)ens-finale~ace0e165/
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |