Maar wat nou als we nummers gaan vervangen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest lachen toen ik zag dat ze een zwembad in een atletiekstadion hadden gebouwd met springparcours en schermbaan. Dit gaat helemaal nergens over. Laser Run ook even gekeken, rennen en schieten ja.
Nee, dit mag van mij absoluut verdwijnen
Schieten op targets terwijl je een skateboardparcours afwerktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar wat nou als we nummers gaan vervangen?
BMX freestyle toevoegen? Karate kata? Speedklimmen?
Veel mondiale/continentale zwemtoernooien worden gehouden in een tijdelijk bad in een stadion dat normaal voor andere sport gebruikt wordtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moest lachen toen ik zag dat ze een zwembad in een atletiekstadion hadden gebouwd met springparcours en schermbaan. Dit gaat helemaal nergens over. Laser Run ook even gekeken, rennen en schieten ja.
Het oude White City stadion in Londen had zelfs een ingebouwd zwembad voor de Spelen. Is later verwijderd uiteraard. Werd in 1966 tijdens het WK voetbal nog een wedstrijd gespeeld omdat Wembley de voorkeur gaf aan hondenrennen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitse coaches zijn niet zo goed bezig deze Spelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)FF13507CC5D68DA7F536
Dieren mishandelen voor een spelletje.![]()
Annika Schleu zag eruit alsof ze ook meppen had gekregen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)FF13507CC5D68DA7F536
Dieren mishandelen voor een spelletje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft waarschijnlijk spijt dat ze naar de spelen gegaan is:
Hassnachrichten und Beleidigungen: Fünfkämpferin Annika Schleu deaktiviert Instagram-Accountare we infinite or am I alone
Zal ook niet helpen dat ze een paard per loting "toegewezen" krijgen en 20 minuten mogen trainen..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:09 schreef Nattekat het volgende:
Als ik deskundigen mag geloven, zijn alle vijfkampers echt enorme amateurs als het op paardrijden aan komt en mag het een wonder heten dat het nog zo vaak goed gaat. Wat een armoe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |