SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zo zo. We hebben hier wel een stuk eruditie het topic binnenlopen gastjes. Zo out of nowherequote:
Duhquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
Oh ja ik had oude kaas gekocht![]()
Tijd voor een stukje.
@:ama wil je ook?
Ik had al een stukje voor je gesnedenquote:
kijk wat je doet. Al het onkruid is weg, frannie is terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien was de round-up in de aanbieding?
stoomreiniger op de bruine anjerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen pendek maar in de kookwas dan
pendek dekprop?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen pendek maar in de kookwas dan
hoi flesjonquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk wat je doet. Al het onkruid is weg, frannie is terug.
IS DAT WAT JE WILDE???![]()
je nog zo jonge leventje is nu al totaal verpestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stoomreiniger op de bruine anjer
Zeg moet je niet op zee zitten ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stoomreiniger op de bruine anjer
ben net thuis m'n jongquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg moet je niet op zee zitten ofzo
Na het gerrie verhaal twijfel ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk wat je doet. Al het onkruid is weg, frannie is terug.
IS DAT WAT JE WILDE???![]()
Golven 25 meter hoog?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben net thuis m'n jong
zo te kooi
wat een nacht
Hoezo nu "al".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je nog zo jonge leventje is nu al totaal verpest
nee was al een tijdje natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft Wim Kieft een tia-tje gehad ofzo
quote:De bescherming die het Moderna-vaccin biedt tegen het coronavirus, neemt na een half jaar amper af. Het biotechnologiebedrijf zegt op basis van eigen onderzoek dat zes maanden na het zetten van de tweede prik de effectiviteit op 93 procent ligt. Dat is vrijwel hetzelfde als de 94 procent die Moderna meldde bij de eerste onderzoeken naar het middel.
Zonnebloemen!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Zonnebloemen gekocht
Twintig vazen hebben maar niet de goeie voor zonnebloemen
Je moet juist niet positief zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorm "wij van WC Eend" natuurlijk, maar ik ben positief.
[..]
Dat schoot door m'n hoofd toen ik het typte, maar ik liet het maar zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet juist niet positief zijn.
Wij hebben de Mercedes onder de pirkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorm "wij van WC Eend" natuurlijk, maar ik ben positief.
[..]
Vijf duizend goddamn miljoen jaar doet die godverdomde kutplaneet al hetzelfde, nou is het EEN keer te vroeg donker voor de prinsesjes en nou is het MIJN goddamn schuldtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
Fles helpt ook niet met z'n deprimerende berichten hoeveel minder lang licht het nu weer is deze dagAndersom toch leuker
Dat lijkt mij evident!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf duizend goddamn miljoen jaar doet die godverdomde kutplaneet al hetzelfde, nou is het EEN keer te vroeg donker voor de prinsesjes en nou is het MIJN goddamn schuldt![]()
Echt fantastisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de Mercedes onder de pirken
Wel iets langer al hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf duizend goddamn miljoen jaar doet die godverdomde kutplaneet al hetzelfde, nou is het EEN keer te vroeg donker voor de prinsesjes en nou is het MIJN goddamn schuldt![]()
Nee hoor, ik sprak gewoon mijn liefde voor Dolly Parton uit bij de pirklocatie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moest je daar nou echt 450 euro voor betalen om hem om te wisselen?
Jolene, Jolene, Jolene JOLEEEEEENEquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sprak gewoon mijn liefde voor Dolly Parton uit bij de pirklocatie.
Als ik dát geweten had...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sprak gewoon mijn liefde voor Dolly Parton uit bij de pirklocatie.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jolene, Jolene, Jolene JOLEEEEEENE
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
please dont pirk me even though you caaaaaaaaaaaaaaanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee dan liever de Miley-versie.quote:
Eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee dan liever de Miley-versie.
oh ja dat kwam ongeveer net zo geloofwaardig over als George Dubya op de puinhopen van WTC op 9-11.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zong Dolly zelf vaccine, vaccine, vaccine, VACCIIIIIIIINE
Ik heb ineens zin n de ESF performance van Duncan Lawrence.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Vond de versie van OG3NE ofzo ook wel mooi.
Hehehe. Op zich wel logisch die combinatie trouwens, ze had er nogal wat geld in gepompt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja dat kwam ongeveer net zo geloofwaardig over als George Dubya op de puinhopen van WTC op 9-11.
Ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin n de ESF performance van Duncan Lawrence.
Ugh...OG3NE..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Vond de versie van OG3NE ofzo ook wel mooi.
quote:Top 10 modellen diesel export jan-aug 2019 (jan-aug 2018)
Volkswagen Golf – 3.795 (3.488)
Skoda Octavia Combi – 3.207 (2.196)
Peugeot 308 SW – 3.183 (1.280)
Volkswagen Passat Variant – 3.013 (2.597)
Volvo V40 – 2.481 (1.772)
Renault Mégane Estate – 2.361 (3.006)
Volvo V60 – 2.200 (996)
Ford Focus Wagon – 1.776 (2.072)
Audi A4 Avant – 1.592 (1.510)
Volkswagen Polo – 1.540 (1.036)
Altijd lekker als je er voor de maandag weer uit ligtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zondag weer nieuw toernooitje. Beflikkerd met de starttijd. 10 uur ofzo
nee hoor maar jij hebt een banaan in je oor erniequote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier wel stilletjes vanavond he [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor maar jij hebt een banaan in je oor ernie
Heb je deze al? https://9gag.com/gag/a6Ezzrbquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor maar jij hebt een banaan in je oor ernie
Nee. Maar het verschijnsel is bekend hoor. In de 19e eeuw zijn er in Nederland ook zgn Bankiersbiljetten van 5000, 10.000 en 20.000 gulden geweest voor precies dat doel. Uiterst zeldzaam. In die zin dat iedereen die daar belang bij heeft, precies weet waar alle nog bestaande exemplaren zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je deze al? https://9gag.com/gag/a6Ezzrb
Zullen inmiddels ook al wel meer waard zijn dan het cijfertje dat er op staatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het verschijnsel is bekend hoor. In de 19e eeuw zijn er in Nederland ook zgn Bankiersbiljetten van 5000, 10.000 en 20.000 gulden geweest voor precies dat doel. Uiterst zeldzaam. In die zin dat iedereen die daar belang bij heeft, precies weet waar alle nog bestaande exemplaren zitten.
Ik heb ze niet
oh jawel. Maar ja wat de gek er voor geeft he. Ik ga daar niet voorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen inmiddels ook al wel meer waard zijn dan het cijfertje dat er op staat
Zomervakantie dus hele dagen knallen dus een beetje wel.quote:
ok doeiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zomervakantie dus hele dagen knallen dus een beetje wel.Oh en Sims op mijn vrije dagen.
Gelijk ook weer weg, wekker 6:30
Wel alweer veel toffe dingen gedaan. O.aquote:
Heela YGrietjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Als ik nog kind was, wilde ik bij jouquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel alweer veel toffe dingen gedaan. O.a
Eerste week hele week een springkussen op het plein
Speeltuinen, gipsen, koken, knutselen, balspelletjes, etc etc,
Roeien.
Springkussen festival.(1,6 kilometer lopen, enkele reis, met kleuters met minibeentjes.
) Naja ik vergeet volgens mij nog de helft. Na morgen nog maar 3 weken.
Het enthousiasme spat er van af.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 01:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Heela YGrietje![]()
Ik probeer voor het slapen wel even te kijken hier, maar plots zoveel aan m'n koppie en minder tijd en energie voor online talk voorlopig![]()
Vandaag verhuisdozen besteld, want dan kan ik ook echt wat nuttigs gaan doen
Toch iets gevonden dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
not today not today
zo slecht geslapen en ze zijn hijer nu ook aan het verbouwen onder mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van de dag![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:15 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg net een berichtje via Linkedin van een collega die hier al 30 jaar werkt.Het Kwiwi-effectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed begin van de dag![]()
Hier voor het eerst in een week wel weer eens zonnigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:25 minder daglicht vandaag. Nou ja de zon zien we toch niet dus ach...
Een vrouwelijke hacker noemt men in het Duits Haeckse of Häckse.
Heks dus.
Piekeren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen vroeg ook nog twee uur wakker gelegen
daar ben ik wel aan toequote:
Even bijslapenquote:
Fuuuuquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kak, zak met caviavoer vol met ongedierte![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
![]()
gaat niet lukken, vanavond team barbecue dus het zal wel laat worden.quote:
Omdat die verdraaide extraverten zo aandringen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat niet lukken, vanavond team barbecue dus het zal wel laat worden.
Waarom doe ik ook mee aan dit soort sociale activiteiten
Dat denken de cavia's ookquote:
Zal jij misschien ook wel in de Gerty hebben gehad?quote:
Zo walgelijk.quote:
quote:
Stelletje fuckersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat die verdraaide extraverten zo aandringen.
Heb wel een foto, maar die ga ik niet delen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu een krioelende zak van 20 kilo meelwormen voor me
op het programma staat ook 1 activiteit die verder niet gespecificeerd is. Alleen "neem schone kleren mee"quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat die verdraaide extraverten zo aandringen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb wel een foto, maar die ga ik niet delen.
Die is nu naar de klantenservice.
Ja van die zwarte torretjes in de Gerty. Met zo'n snuitje. Hele huis zat onder. Maar ze zaten niet zozeer in het voer maar meer in de plooien van de plastic zak, in de bodem. Dus daar let ik nu op als ik een zak koop.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denken de cavia's ook
[..]
Zal jij misschien ook wel in de Gerty hebben gehad?
[..]
Zo walgelijk.
[..]![]()
![]()
O jezusquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het programma staat ook 1 activiteit die verder niet gespecificeerd is. Alleen "neem schone kleren mee"
Ik hou niet van verrassingen
Oh deze zitten IN de zak en waren ook uitgegroeid tot dingen met vleugelsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van die zwarte torretjes in de Gerty. Met zo'n snuitje. Hele huis zat onder. Maar ze zaten niet zozeer in het voer maar meer in de plooien van de plastic zak, in de bodem. Dus daar let ik nu op als ik een zak koop.
Motjes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh deze zitten IN de zak en waren ook uitgegroeid tot dingen met vleugels
wat zat er in?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb wel een foto, maar die ga ik niet delen.
Die is nu naar de klantenservice.
Ben benieuwd wat ze daarvan vindenquote:
Ja, motjes en eh.. mottenlarven?quote:
Hamsters lusten madenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, motjes en eh.. mottenlarven?![]()
![]()
![]()
Denk motten en mottenlarvenquote:
Oh, snel even een hamster in die zak gooien.quote:
Mudrunquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het programma staat ook 1 activiteit die verder niet gespecificeerd is. Alleen "neem schone kleren mee"
Ik hou niet van verrassingen
nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk motten en mottenlarven
Had jij trouwens die vetvlekken nog uit je t-shirt gekregen?
Ja, de nood was hoog blijkbaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb heir net 4 keer naar zitten kijken van wtf
viespeukjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb heir net 4 keer naar zitten kijken van wtf
Egoistquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
laten we hopen op veel regen en geen zieken vandaag voor de sluitdienst
zag je hoe ze et lake nog even over hun heen trok die agent dichterbij kwam?quote:
Zeggen ze na de zomer dat ze Ballie niet meer nodig hebben op die manier “die is toch altijd de eerste die naar huis toe wil”quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
laten we hopen op veel regen en geen zieken vandaag voor de sluitdienst
Vieze tokkies, of drugskikkers, dat kan ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag je hoe ze et lake nog even over hun heen trok die agent dichterbij kwam?![]()
echt wat bezielde deze mensen
nee vraag er niet omquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeggen ze na de zomer dat ze Ballie niet meer nodig hebben op die manier “die is toch altijd de eerste die naar huis toe wil”
Dit klinkt als een natte droom van Frans Bauer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
Bijzondere droom wel, opeens was ik aan het waterskiën en Easy Lover van Philip Bailey en Phil Collins loeide kneiterhard op de achtergrond. Sowieso dromen met geluid
Stiekem is dat best een lekker nummerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als een natte droom van Frans Bauer.
O is dit weer haar schuldquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Balletje iedere ochtend aan het regendansen [ afbeelding ]
Mijn oma wiebelt ook altijd sensueel mee op Easy Lover.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is dat best een lekker nummerKomt misschien ook wel door GTA; Vice City
Dat verklaart een hoop.quote:
Nou en, laat me lekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma wiebelt ook altijd sensueel mee op Easy Lover.
Klassiekers zijn voor alle leeftijden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oma wiebelt ook altijd sensueel mee op Easy Lover.
Is het tijdperk van schelden op Phil om alles wat slecht en kitsch is in de muziek alweer voorbij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klassiekers zijn voor alle leeftijden.
Tenzij jij Richard Hammond bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het tijdperk van schelden op Phil om alles wat slecht en kitsch is in de muziek alweer voorbij?
Ik ben te jong voor die periode.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het tijdperk van schelden op Phil om alles wat slecht en kitsch is in de muziek alweer voorbij?
Was die haat ook niet meer jegens Genesis gericht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor die periode.
Nopes, internet heeft leren lopen op de haat voor kitsch Phil, zoiets als de eerste running gag of meme.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was die haat ook niet meer jegens Genesis gericht?
Ouwe keverkweker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps, ik heb dat voer in de regen laten staanHoop niet dat ik het op moet sturen.
Sowieso briljante film welquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
American Psycho met de Phil-adoratie.
Als ze nou gewoon eens een digitale heksenjacht jegens Bruno Sars zouden doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, internet heeft leren lopen op de haat voor kitsch Phil, zoiets als de eerste running gag of meme.
Vers vlees voor de toekomstige hamster van CLquote:
Boek is wel een factor 100 beter, zeker naar het einde toe, dat onverschillige tempo op het einde was eigenlijk de kracht.quote:
Kan nog wel een lijstje maken ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens een digitale heksenjacht jegens Bruno Sars zouden doen
Het boek had een open einde, als ik me goed herinner?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boek is wel een factor 100 beter, zeker naar het einde toe, dat onverschillige tempo op het einde was eigenlijk de kracht.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje onhandige regendanseres is het denk ik.
Weet je nog Limburg, dat was ze ook, stijging van de oceanen, yep balletje [ afbeelding ]
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
zie dat er op mijn spijkerbroek ook allemaal van die vlekken zitten
Oh, daar hoor ik eigenlijk nooit wat van.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens een digitale heksenjacht jegens Bruno Sars zouden doen
Ik héb 'm wel gelezen, maar da's te lang geleden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boek is wel een factor 100 beter, zeker naar het einde toe, dat onverschillige tempo op het einde was eigenlijk de kracht.
Het boek gaat over een koude onverschillige seriemoordenaar, als aanval op de lege wereld van het snelle grote geld, de film zet de kijker op het verkeerde been of hij dat zelf niet allemaal bedacht heeft, haalt een groot deel van de zinloze kilte weg die Easton Ellis nu juist wilde beschrijven, toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het boek had een open einde, als ik me goed herinner?
quote:
bv ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Portie gebakken Shell met Essosaus en zacht gekookte dieseltjes.
Maak eens een foto, genoeg huisvrouwen hier die handige tips kunnen geven lijkt me?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bv ja.
dat zit nu allemaal op mijn broek
Even gespiekt, het "was het allemaal wel echt" zat ook in het boek.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het boek gaat over een koude onverschillige seriemoordenaar, als aanval op de lege wereld van het snelle grote geld, de film zet de kijker op het verkeerde been of hij dat zelf niet allemaal bedacht heeft, haalt een groot deel van de zinloze kilte weg die Easton Ellis nu juist wilde beschrijven, toch?
@:CherryLips ?
Kort rokje en een schort aantrekken dan maar..quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bv ja.
En dan 0,001% aan rente voor de normale klantquote:ING heeft de winst het afgelopen kwartaal zien vervijfvoudigen en reserveert 3,6 miljard euro voor de aandeelhouders. Deels via het inkopen van eigen aandelen en deels via het uitkeren van dividend wil de bank dat geld naar aandeelhouders laten vloeien.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-aan-aandeelhouders
Meh, olie is wel echt kut.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bv ja.
eeh het is lang geleden dat ik de film heb gezien en het boek heb gelezenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, het "was het allemaal wel echt" zat ook in het boek.
Ik zit te wachten totdat ze de negatieve rente gaan aankondigen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 0,001% aan rente voor de normale klant![]()
Ah, dus daar gaat de rente die bedrijf moet betalen heen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 0,001% aan rente voor de normale klant![]()
Lang geleden, dat dacht ik maar ik kan me vergissen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, het "was het allemaal wel echt" zat ook in het boek.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Even bal uit de broek praten jongens, komt goed
Lekker naar de Primark op zaterdagmiddag.quote:
Dat is net zo zaaddodend als de ikea bezoeken in het weekend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker naar de Primark op zaterdagmiddag.Ik doe dat nooit meer.
Mja, dan verwachten ze op werk weer een béétje representatieve kleding (zelf mogen kiezen =/= kleding vol vlekken), dan blijf je shoppen.quote:
Nightmare shop for those who hate other people.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wikipedia-pagina zegt 't, dus daar vertrouw ik op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden, dat dacht ik maar ik kan me vergissen.
Of een keuken uit gaan zoeken tijdens Pasen of Pinksteren...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is net zo zaaddodend als de ikea bezoeken in het weekend.
Zal wel eigen onhandigheid zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dan verwachten ze op werk weer een béétje representatieve kleding (zelf mogen kiezen =/= kleding vol vlekken), dan blijf je shoppen.
Ja dat doe je ook niet voor de lol.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een keuken uit gaan zoeken tijdens Pasen of Pinksteren...
Ik heb het nog aardig lang volgehouden, moest wel een muilkorf om van mr. 4E, weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nightmare shop for those who hate other people.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel eigen onhandigheid zijn
FTFYquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nightmare shop for those who hate other people.
Dagje dierentuin op een zonnige vakantiedag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IKEA bezoeken tijdens etenstijd is dan wel weer fijn, lekker rustig.quote:
Ik ben wel eens 2e Kerstdag naar de Ikea geweestquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt het resultaat niet irritanter natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel eigen onhandigheid zijn
Ballie kan ook doordeweeks natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ftfyquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is net zo zaaddodend als in de spiegel kijken
Zhe horreur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagje dierentuin op een zonnige vakantiedag.
Ja alleen de rit er naar toe is belabberd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IKEA bezoeken tijdens etenstijd is dan wel weer fijn, lekker rustig.
Net waar je zit, als ik rond half zes richting het zuiden ga rijden, rijdt het lekker door hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja alleen de rit er naar toe is belabberd.
Zelfkastijdingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FTFY
Ik kan me écht niet voorstellen dat je daar om een andere reden heen gaat dan "goedkoop".
5 minuten later dikke spits bij de IKEAquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens 2e Kerstdag naar de Ikea geweestWas toen wel 's ochtends en direct door naar het magazijn en binnen 10 minuten weer buiten
Ja das ook weer zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net waar je zit, als ik rond half zes richting het zuiden ga rijden, rijdt het lekker door hoor.
Heb je het dan specifiek over IKEA Delft ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja alleen de rit er naar toe is belabberd.
Ja. Ikea Barendrecht is mij iets te verquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het dan specifiek over IKEA Delft ?
Ik vind die parkeergarage baggerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja. Ikea Barendrecht is mij iets te ver
Kan je dan naderhand die kinderen op de bbq leggen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buurt BBQ voor de kinderen inclusief springkussen en roze olifant.
Kun je tenminste wat in je auto flikkeren met de deuren open.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 minuten later dikke spits bij de IKEA
Ik ga trouwens gewoon op die parkeerplaatsen voor gezinnen staan.
Die ene keer in de 5 jaar dat ik er ben.
Wist niet dat die er waren, ga meestal zo ver als mogelijk weg staan waar het rustig is en en niet van die downies hun auto stijf naast je parkeren dat je de auto niet meer in kuntquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 minuten later dikke spits bij de IKEA
Ik ga trouwens gewoon op die parkeerplaatsen voor gezinnen staan.
Die ene keer in de 5 jaar dat ik er ben.
Same. Voorkomt ook het risico op lui die deuren tegen je deur flikkeren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat die er waren, ga meestal zo ver als mogelijk weg staan waar het rustig is en en niet van die downies hun auto stijf naast je parkeren dat je de auto niet meer in kunt
Die tactiek pas ik meestal toe bij het boodschappen doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat die er waren, ga meestal zo ver als mogelijk weg staan waar het rustig is en en niet van die downies hun auto stijf naast je parkeren dat je de auto niet meer in kunt
In Barendrecht? Geen idee, daar ben ik al heel lang niet geweest. Ikea Delft garage is nu dicht tijdens corona, dat is ook op zijn zachtst gezegd niet heel handig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die parkeergarage bagger
Arremoejequote:
niks mis met ikeaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Blij dat er geen Ikea in Foqueville zit, zou ook raar en zinneloos zijn met onze portemonnee en goede smaak.
Nee, Delft. Ik ben nooit in Barendrecht geweest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:32 schreef Haags het volgende:
[..]
In Barendrecht? Geen idee, daar ben ik al heel lang niet geweest. Ikea Delft garage is nu dicht tijdens corona, dat is ook op zijn zachtst gezegd niet heel handig.
Mja, ik zķu nog naar Amsterdam kunnen, maar Haarlem is gewoon veel logischer.quote:
Eigenlijk ook alleen Breda hier, of eventueel Delft of Eindhoven.quote:
Amsterdam klínkt druk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik zķu nog naar Amsterdam kunnen, maar Haarlem is gewoon veel logischer.
Covid!quote:
Genoeg keuze dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen Breda hier, of eventueel Delft of Eindhoven.
Ikea klinkt toch altijd druk?quote:
Het ligt vooral aan de verkeerde kant van Amsterdam voor me, da's meteen een half uur langer rijden dan Haarlem. Dus nooit geweest.quote:
Oh ja, boekenkasten, die moet ik eigenlijk ook nog eens kopen (al sinds dat ik het huis uit ben, maar goed)quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n werkkamer eigenlijk anders inrichten maar dan moeten m'n boekenkasten weg en daar is het leven echt te kort voor.
Laatste keer dat ik daar was was het tokkieville waarin mensen hun winkelwagentjes niet terugbrachten. Maar daar zat een chip in ofzo dus die konden niet verder. Je zag precies hoe ver je ermee kon komen, want daar stonden alle karren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |