SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zo zo. We hebben hier wel een stuk eruditie het topic binnenlopen gastjes. Zo out of nowherequote:
Duhquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
Oh ja ik had oude kaas gekocht![]()
Tijd voor een stukje.
@:ama wil je ook?
Ik had al een stukje voor je gesnedenquote:
kijk wat je doet. Al het onkruid is weg, frannie is terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien was de round-up in de aanbieding?
stoomreiniger op de bruine anjerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen pendek maar in de kookwas dan
pendek dekprop?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Morgen pendek maar in de kookwas dan
hoi flesjonquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk wat je doet. Al het onkruid is weg, frannie is terug.
IS DAT WAT JE WILDE???![]()
je nog zo jonge leventje is nu al totaal verpestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stoomreiniger op de bruine anjer
Zeg moet je niet op zee zitten ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stoomreiniger op de bruine anjer
ben net thuis m'n jongquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg moet je niet op zee zitten ofzo
Na het gerrie verhaal twijfel ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk wat je doet. Al het onkruid is weg, frannie is terug.
IS DAT WAT JE WILDE???![]()
Golven 25 meter hoog?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben net thuis m'n jong
zo te kooi
wat een nacht
Hoezo nu "al".quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je nog zo jonge leventje is nu al totaal verpest
nee was al een tijdje natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft Wim Kieft een tia-tje gehad ofzo
quote:De bescherming die het Moderna-vaccin biedt tegen het coronavirus, neemt na een half jaar amper af. Het biotechnologiebedrijf zegt op basis van eigen onderzoek dat zes maanden na het zetten van de tweede prik de effectiviteit op 93 procent ligt. Dat is vrijwel hetzelfde als de 94 procent die Moderna meldde bij de eerste onderzoeken naar het middel.
Zonnebloemen!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Zonnebloemen gekocht
Twintig vazen hebben maar niet de goeie voor zonnebloemen
Je moet juist niet positief zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorm "wij van WC Eend" natuurlijk, maar ik ben positief.
[..]
Dat schoot door m'n hoofd toen ik het typte, maar ik liet het maar zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet juist niet positief zijn.
Wij hebben de Mercedes onder de pirkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorm "wij van WC Eend" natuurlijk, maar ik ben positief.
[..]
Vijf duizend goddamn miljoen jaar doet die godverdomde kutplaneet al hetzelfde, nou is het EEN keer te vroeg donker voor de prinsesjes en nou is het MIJN goddamn schuldtquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
Fles helpt ook niet met z'n deprimerende berichten hoeveel minder lang licht het nu weer is deze dagAndersom toch leuker
Dat lijkt mij evident!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf duizend goddamn miljoen jaar doet die godverdomde kutplaneet al hetzelfde, nou is het EEN keer te vroeg donker voor de prinsesjes en nou is het MIJN goddamn schuldt![]()
Echt fantastisch.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de Mercedes onder de pirken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |