Er zijn weinig teams in de Eredivisie die goed 90 minuten kunnen verdedigen, dat is wel een voordeel. Zeker thuis willen die vaak wel voetballen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ook wel lekker dat die Zwitsers met zo'n matige selectie gewoon lekker hoog druk willen zetten en op de aanval spelen. Maar elke club in Nederland (die kwalitatief minder is) weet al jaren hoe je Feyenoord moet bestrijden, min of meer zoals Drita dus. Het zou fijn zijn als Slot aan de speelwijze tegen counterteams gaat werken en wat dat aangaat ga ik ook niet helemaal mee in het WE ZIEN VOORUITGANG verhaal.
Maar voor de club (en de spelers) is het gewoon ontzettend belangrijk dat je straks die groepsfase gaat spelen, dus wat dat betreft een erg lekkere overwinning.
Ook alle teams in de eredivisie kunnen beter aanvallen dan Drita. Ook gisteren lag het vaak volledig open, erg benieuwd hoe dat over pakweg 3 maanden gaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn weinig teams in de Eredivisie die goed 90 minuten kunnen verdedigen, dat is wel een voordeel. Zeker thuis willen die vaak wel voetballen.
We dachten ook dat Luzern beter gebruik zou maken van de ruimte achterin, maar blijkbaar is er toch wat defensieve progressie geboekt (niet gek zonder Ferquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alle teams in de eredivisie kunnen beter aanvallen dan Drita. Ook gisteren lag het vaak volledig open, erg benieuwd hoe dat over pakweg 3 maanden gaat.
Scheelt op zich ook wel of je met pak hem beet Fer of Trauner achterin speelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alle teams in de eredivisie kunnen beter aanvallen dan Drita. Ook gisteren lag het vaak volledig open, erg benieuwd hoe dat over pakweg 3 maanden gaat.
Dat kwam vooral omdat ze het zelf waardeloos uitspeelden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt op zich ook wel of je met pak hem beet Fer of Trauner achterin speelt.
Zoveel is er ook helemaal niet weggegeven tegen Luzern.
Kip ei discussie. Van die hele infantiele kansen waarbij drie man elkaar aankijken en de tegenstander volledig vrij staat (zoals tegen Dritta om de haverklap) zijn niet weggegeven. Dat heeft verder ook niks met countervoetbal van de tegenstander te maken maar alles met het wel of niet opstellen van Fer die er geen tyfus van kan op die positie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kwam vooral omdat ze het zelf waardeloos uitspeelden.
Eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Was gewoon een prima wedstrijd gisteren boys. In tijden niet zo'n fijne wedstrijd gezien.
Die kale ipv Fer is al 100% vooruitgang.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:30 schreef Caland het volgende:
Ook wel lekker dat die Zwitsers met zo'n matige selectie gewoon lekker hoog druk willen zetten en op de aanval spelen. Maar elke club in Nederland (die kwalitatief minder is) weet al jaren hoe je Feyenoord moet bestrijden, min of meer zoals Drita dus. Het zou fijn zijn als Slot aan de speelwijze tegen counterteams gaat werken en wat dat aangaat ga ik ook niet helemaal mee in het WE ZIEN VOORUITGANG verhaal.
Maar voor de club (en de spelers) is het gewoon ontzettend belangrijk dat je straks die groepsfase gaat spelen, dus wat dat betreft een erg lekkere overwinning.
En dan ook nog uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens.
Eindelijk genoten van een Europese pot in 't rood-wit.
Waar komt dat nou weer vandaan danquote:Malacia en Tagliafico
Ook werd Ten Hag even gevraagd naar de situatie rondom Nicolas Tagliafico. De Argentijn zit weer bij de selectie, maar wordt ook gelinkt aan de uitgang. De oefenmeester bevestigde dat er momenteel niets rond de verdediger speelt wat een transfer betreft. Vervolgens werd hem voorgehouden dat zowel hij als Marc Overmars gecharmeerd zouden zijn van Feyenoorder Tyrell Malacia. "Dat vinden wij wel een goede speler, ja", zei Ten Hag over de linksachter van de Rotterdammers.
Vrij snel daarna kapte hij alle geruchten rondom een mogelijke overgang overigens zelf ook weer hardhandig af na een dolletje met Hans Kraay jr. dat Ajax niet twee spelers in één zomer mag weghalen bij Ajax. "Ah, dat mag niet van jou? Maar voordat we allerlei speculaties krijgen: het speelt totaal niet. We kunnen het vertrek van Tagliafico opvangen binnen onze huidige selectie. Mocht het aan de orde komen: we hebben een schaduwlijst. Staat Malacia daarop? Daar laat ik me niet over uit."
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Feyenoord is in de positie om de absolute hoofdprijs te vragen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan dan.
Gelukkig heeft ie z'n contract net verlengd inderdaad. Wat zou de absolute hoofdprijs zijn voor Malacia? 20 miljoen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Feyenoord is in de positie om de absolute hoofdprijs te vragen.
Gewoon het bedrag vragen wat ze voor die Tagliafico zouden krijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie z'n contract net verlengd inderdaad. Wat zou de absolute hoofdprijs zijn voor Malacia? 20 miljoen?
Ik wil er in ieder geval niet aan denken dat hij ook daarheen gaat, ben echt fan van Tyrell
Het is echt fijn om zo vroeg alweer te mogen starten voor het echie in het seizoen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens.
Eindelijk genoten van een Europese pot in 't rood-wit.
Ik kan ook niet wachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 18:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het is echt fijn om zo vroeg alweer te mogen starten voor het echie in het seizoen.
Feyenoord wint verdiend van de nummer 7 van Zwitserland en het kampioensjaar komt alweer naar voren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We dachten ook dat Luzern beter gebruik zou maken van de ruimte achterin, maar blijkbaar is er toch wat defensieve progressie geboekt (niet gek zonder Fer)
Trauner en Senesi onderscheppen gewoon alles en als dat fout gaat heb je Pedersen en Malacia nog om op snelheid te compenseren. Doet denken aan de verdediging van het kampioensjaar
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Feyenoord wint verdiend van de nummer 7 van Zwitserland en het kampioensjaar komt alweer naar voren.
Aan optimisme geen gebrek in ieder geval.
ANNOUNCE tong80quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:54 schreef tong80 het volgende:
Stel Feijenoord wordt vierde. Dan ben je toch blij.
Dit doet mij denken aan de beste verdediging van de Eredivisie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We dachten ook dat Luzern beter gebruik zou maken van de ruimte achterin, maar blijkbaar is er toch wat defensieve progressie geboekt (niet gek zonder Fer)
Trauner en Senesi onderscheppen gewoon alles en als dat fout gaat heb je Pedersen en Malacia nog om op snelheid te compenseren. Doet denken aan de verdediging van het kampioensjaar
Het doet niet alleen denken aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de beste verdediging van de Eredivisie.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet niet alleen denken aan.
We hebben gewoon de beste verdediging van de eredivisie
Je noemt een setje op ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zat users die het met mij eens zijn.
@:fetx
@:kapiteintje
@:onlogisch
@:boussaadia
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet niet alleen denken aan.
We hebben gewoon de beste verdediging van de eredivisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dat dit voor @BehoorlijkKritisch te moeilijk was snap ik wel, maar dat @maxi-mus hier in trapte had ik weer niet verwachtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
Oh, er zijn nog steeds users die deze meme niet kennen?
Dit is leuk.
Ik vond het een leuke opmerking! Ik sla geen post over in deze reeks dus de gemakkelijk derde en de beste verdediging memes ken ik zeker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dit voor @:behoorlijkkritisch te moeilijk was snap ik wel, maar dat @:maxi-mus hier in trapte had ik weer niet verwacht
Gelukkigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke opmerking! Ik sla geen post over in deze reeks dus de gemakkelijk derde en de beste verdediging memes ken ik zeker.
Excuus, maar er was hier nogal wat optimisme, dus ik dacht dat je serieus was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat dit voor @:behoorlijkkritisch te moeilijk was snap ik wel, maar dat @:maxi-mus hier in trapte had ik weer niet verwacht
Die jongen speelt eindelijk een topwedstrijd inderdaadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Het gedroomde debuut voor Berghuis. Door mij in ieder geval
Meteen verloren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die jongen speelt eindelijk een topwedstrijd inderdaad
Zal inderdaad wennen zijn voor hem om van PSV te verliezen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die jongen speelt eindelijk een topwedstrijd inderdaad
Zo zie je maar dat een dure spits ook niet alles isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal inderdaad wennen zijn voor hem om van PSV te verliezen.
Hij blijkt het tempo van een top wedstrijd niet aan te kunnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Het gedroomde debuut voor Berghuis. Door mij in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |