abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:39:53 #251
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200758341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat is nog een PCR test ook hè of kan je TvT doen door iets op te geven waar je niet heen gaat?
Voor het vrijgezellenfeest gaat het om een zelftest, dus ik denk dat ik het gewoon niet ga doen. Vind ik simpelweg te grote onzin. Het is meer een vertoning van de state of mind waar sommigen nog inzitten, alsof een virusbesmetting/uitbraak het ergste ooit zou zijn (waar veel mensen overigens niet tegen in durven te gaan, want je krijgt altijd een ‘maar long covid’ of ‘mijn zieke oma’ als argument terug). Terwijl juist die mindset nu zo schadelijk is.

In discussies met vrienden/familie ben ik er inmiddels fel in en zeg ik dat als ze nu nog niet de maatregelen willen loslaten, wanneer dan wel? Maar tegen sommigen is het die felheid gewoon niet waard.
Makkelijk eerste
pi_200758358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:36 schreef popje het volgende:
I
[..]

Ik denk dat het argument gaat zijn voor het niet loslaten van de maatregelen 'ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de herfst' en daarna 'ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de winter'.
Dat, en beschermen van niet-gevaccineerden en derde prikken en blaat nog maar even door. Nou ben ik wel een type het glas is half leeg, maar echt, ik zie een hele nare herfst en winter voor me met veel ambtelijk micromanagement en de meest achterlijke regeltjes.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:41:06 #253
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_200758361
Entertainment is niet toegestaan. Optredens en beeldschermen zijn niet toegestaan, en er mag geen harde muziek gedraaid worden.

Bron: Rijksoverheid.nl

Oftewel gezeligheid is verboden.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:41:10 #254
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_200758362
Het jaar begon zo positief. De vaccins kwamen er aan! Duurde wat langer dan gehoopt, maar daarna zou alle ellende voorbij zijn. Keer op keer klonk het credo 'de vaccins zijn de oplossing'. Maar zelfs nu iedereen die dat wil 2x gevaccineerd is, gaan we niet terug naar normaal. Ben er - en velen met mij denk ik - helemaal klaar mee. Voelt als een Tantaluskwelling. Voorlopig vond ik zelfs 2020 een fijner jaar dan 2021. Misschien omdat ik toen nog de hoop had dat alles snel voorbij zou zijn.

Dus ja, ik ben er een voorstander van alles per 1 september open te gooien. :P
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:41:17 #255
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:33 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Mag je wel op het huwelijk komen zonder test?
Ja.
Makkelijk eerste
pi_200758377
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:36 schreef popje het volgende:
I
[..]

Ik denk dat het argument gaat zijn voor het niet loslaten van de maatregelen 'ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de herfst' en daarna 'ja maar we moeten eerst kijken wat er gebeurt in de winter'.
Ja mensen, de vaccinatiebereidheid is helaas toch nog te laag, we varen nog steeds in de mist en helaas klaart die nog niet op. Was je handen nog ff stuk
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:44:09 #257
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_200758399
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja mensen, de vaccinatiebereidheid is helaas toch nog te laag, we varen nog steeds in de mist en helaas klaart die nog niet op. Was je handen nog ff stuk
Iets zegt me dat de vaccinatiebereidheid voor het derde vaccin nu nog wel iets lager zal zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:44:50 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200758406
Ik was vandaag ff in de Mediamarkt en moest wel lachen om al die pijlen die er nog steeds op de vloer geplakt waren, en het compleet negeren van alles en iedereen binnen van die pijlen, ook de medewerkers zelf.
pi_200758409
quote:

[..]

Ik hoop toch op wel meer vuurwerk uit de journalisten/media/politiek als we zo makkelijk doorgaan met de maatregelen.(Hoewel ik het niet verwacht overigens dat iemand er tegenin gaat).

Maar als we het zo makkelijk accepteren dan verdienen we ook niet beter.
pi_200758410
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:44 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Iets zegt me dat de vaccinatiebereidheid voor het derde vaccin nu nog wel iets lager zal zijn.
Maar dan trekken we toch lekker uw groene vinkjes in?

/BNW
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200758424
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was vandaag ff in de Mediamarkt en moest wel lachen om al die pijlen die er nog steeds op de vloer geplakt waren, en het compleet negeren van alles en iedereen binnen van die pijlen, ook de medewerkers zelf.
In mijn AH zijn ze inmiddels weggehaald
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:46:51 #262
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758428
quote:

[..]

Lekkere gaslighting naar de ongevaccineerden zodat het OMT buiten schot blijft maar wel langer relevant kan blijven om tests en kutmaatregeltjes te verkopen.

En ja, ik vind je ook een lul als je je niet laat vaccineren, maar op het moment wordt er enkel polarisatie gekweekt tussen viruswappies aan beide kanten en tussen vaxxers en niet-vaxxers. Terwijl het de simpelste oplossing gewoon is om te kappen met maatregelen èn testen zonder klachten als iedereen zich heeft kunnen laten vaccineren. Zolang de ziekenhuizen het aankunnen.
Makkelijk eerste
pi_200758442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Voor het vrijgezellenfeest gaat het om een zelftest, dus ik denk dat ik het gewoon niet ga doen. Vind ik simpelweg te grote onzin. Het is meer een vertoning van de state of mind waar sommigen nog inzitten, alsof een virusbesmetting/uitbraak het ergste ooit zou zijn (waar veel mensen overigens niet tegen in durven te gaan, want je krijgt altijd een ‘maar long covid’ of ‘mijn zieke oma’ als argument terug). Terwijl juist die mindset nu zo schadelijk is.

In discussies met vrienden/familie ben ik er inmiddels fel in en zeg ik dat als ze nu nog niet de maatregelen willen loslaten, wanneer dan wel? Maar tegen sommigen is het die felheid gewoon niet waard.
Fel nog wel, 't is wat.
Of je laat anderen gewoon in hun waarde, maar dat werkt doorgaans maar één kant op.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:48:02 #264
3778 popje
pi_200758443
quote:
Bij ons op kantoor moet je de uitgang via de kantine nemen ipv de hoofdingang, maar die is al maanden gesloten (oftewel je kunt er geen eten kopen). Maar de pijlen zitten nog wel op de grond en het debiele is dat iedereen die nog volgt ook... waardoor je langs alle balies waar normaal eten op staat moet lopen.

De mens is kennelijk heel volgzaam omdat hij bang is voor sociale afwijzing als je de regels niet opvolgt...
pi_200758452
quote:
Snoeiharde klap in het gezicht van de looprouteambtenaren.
I'll give you something to do
pi_200758454
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:03 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik durf momenteel niet eens meer te zeggen dat 2022 beter gaat worden.
Zoals het er nu, gezien de krampachtige wijze waarop men continu allerlei nieuwe hoepels verzint om het gepeupel door te laten springen, uitziet denk ik dat er geen enkele reden is om te hopen dat we in 2022 terugkeren naar "normaal".
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:49:04 #267
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758455
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Fel nog wel, 't is wat.
Of je laat anderen gewoon in hun waarde, maar dat werkt doorgaans maar één kant op.
:')

Wat een figuur ben je toch
Makkelijk eerste
pi_200758456
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Lekkere gaslighting naar de ongevaccineerden zodat het OMT buiten schot blijft maar wel langer relevant kan blijven om tests en kutmaatregeltjes te verkopen.

En ja, ik vind je ook een lul als je je niet laat vaccineren, maar op het moment wordt er enkel polarisatie gekweekt tussen viruswappies aan beide kanten en tussen vaxxers en niet-vaxxers. Terwijl het de simpelste oplossing gewoon is om te kappen met maatregelen èn testen zonder klachten als iedereen zich heeft kunnen laten vaccineren. Zolang de ziekenhuizen het aankunnen.
I rest my case. Stoppen is voor vrijwel alle partijen het beste op de lange termijn. Zeker omdat het draagvlak steeds verder afbrokkelt
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:51:10 #269
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200758473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:48 schreef popje het volgende:

[..]

Bij ons op kantoor moet je de uitgang via de kantine nemen ipv de hoofdingang, maar die is al maanden gesloten (oftewel je kunt er geen eten kopen). Maar de pijlen zitten nog wel op de grond en het debiele is dat iedereen die nog volgt ook... waardoor je langs alle balies waar normaal eten op staat moet lopen.

De mens is kennelijk heel volgzaam omdat hij bang is voor sociale afwijzing als je de regels niet opvolgt...
Wel nog van die leuke schermpjes bij de kassa, maar in de winkel zelf zag ik medewerkers zonder mondkapje gewoon weer schouder aan schouder staan met klanten, dus ja schiet mij maar lek waar het allemaal nog voor dient.
pi_200758480
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

:')

Wat een figuur ben je toch
Niet miepen als je straks nergens meer wordt uitgenodigd he.
In Southern Sun
pi_200758485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wel nog van die leuke schermpjes bij de kassa, maar in de winkel zelf zag ik medewerkers zonder mondkapje gewoon weer schouder aan schouder staan met klanten, dus ja schiet mij maar lek waar het allemaal nog voor dient.
Heb je er last van?
In Southern Sun
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:52:27 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200758491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je spreekt uit ervaring?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:53:29 #273
3778 popje
pi_200758506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je er last van?
Ja van al dat krampachtige gedoe heb ik last ja. Dat is net als de uitspraken van Erno 'ja het is maar een kleine moeite om altijd en overal een mondkapje op te doen' of Za met haar 'Je elke dag zelftesten is toch niet zo erg'.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:54:00 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200758510
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je er last van?
Zeg ik dat dan.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 16:54:24 #275
474254 GurneyIsBestOke
pi_200758516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien handig je eigen advies te volgen en anderen in hun waarde te laten, voordat je zelf nergens meer wordt uitgenodigd :D
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')