Maar dat is het feestje van Prins Bernhard. Je kan in dit land met veel wegkomen, maar als je aan die Oranjefamilie komt dan ben je aan de beurt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welnee, daar bouwen ze gewoon een extra tribune zodat 1/1 gewoon 2/3 is
F1 gaat gewoon door, teveel commerciële lobby belangen, onder het mom van een sportevenement.
Desnoods onder fieldlab voorwaarden, die voor de evenementenbranche ineens niet meer relevant zijn
Ik heb het vooral over de toegangswegen, de drukte in treinen etc. Grapperhaus moet aan de zuurstof hoor vrees ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Welnee, daar bouwen ze gewoon een extra tribune zodat 1/1 gewoon 2/3 is
F1 gaat gewoon door, teveel commerciële lobby belangen, onder het mom van een sportevenement.
Desnoods onder fieldlab voorwaarden, die voor de evenementenbranche ineens niet meer relevant zijn
ben toch wel benieuwd naar de lobby van prins wc bril, zou me niets verbazen als het gewoon 100% wordtquote:
Voortschrijdend inzicht is nog steeds ver te zoeken op veel plekken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:52 schreef Spablauw214 het volgende:
In Frankrijk is hier en daar de mondkapjesplicht in de buitenlucht al weer uit de kast getrokken, las ik
Dat zou je zeggen, maar ze verzinnen wel iets om het logisch te doen klinken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
Eigenlijk kan je dat allemaal maar goed met blauwe ogen verkopen om per 1 sept de boel alsnog los te gooien.
Zoals?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:57 schreef popje het volgende:
Ik vind deze tijd, die ons alle vrijheid terug zou geven, steeds kutter worden. We zijn bijna allemaal gevaccineerd en er kan steeds minder en minder...
Nou dat de Parade, die zittend is geweest, nu weer geannuleerd wordt. Daar baal ik echt stevig van. Ik heb er een aantal jaar gewerkt als vrijwilliger en had me er heel erg op verheugd dat hij nu in mijn eigen stad door zou gaan.quote:
quote:GGD doet aangifte tegen Viruswaarheid-voorman wegens bedreiging
GGD Hollands Midden heeft donderdag aangifte tegen Willem Engel gedaan wegens bedreiging. De voorman van Viruswaarheid riep woensdag via Twitter zijn volgers op foto's van GGD-medewerkers op vaccinatielocaties te maken. Bij een prikbus in de Zuid-Hollandse plaats Lekkerkerk werd gehoor gegeven aan de oproep.
Engel zei op Twitter dat hij foto's van de medewerkers wilde, zodat ze over een paar jaar voor de rechter kunnen worden gebracht.
Directe aanleiding voor de aangifte was volgens de woordvoerder een incident bij de prikbus in Lekkerkerk. "Onze medewerkers werden van dichtbij benaderd door mensen met camera's. Zij voelden zich bedreigd", aldus de woordvoerder. "GGD Hollands Midden besloot hier een grens te trekken. In principe mag iedereen roepen wat diegene wil, maar wanneer het ook wordt uitgevoerd, is het een ander verhaal. Tot hier en niet verder."
https://www.nu.nl/binnenl(...)gens-bedreiging.html
Minder wil ik niet zeggen. Maar dat er netto ongeveer evenveel mogelijk is als vorige zomer is hoogst opmerkelijk te noemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:57 schreef popje het volgende:
Ik vind deze tijd, die ons alle vrijheid terug zou geven, steeds kutter worden. We zijn bijna allemaal gevaccineerd en er kan steeds minder en minder...
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat gevoel heb ik ook, in plaats dat er nu iets meer zou moeten kunnen als vorig jaar (seizoenseffect, vaccinatieeffect meegenomen) worden er meer en meer zaken alsnog geannuleerd omdat deze niet in de maatregelen passen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:00 schreef popje het volgende:
[..]
Nou dat de Parade, die zittend is geweest, nu weer geannuleerd wordt. Daar baal ik echt stevig van. Ik heb er een aantal jaar gewerkt als vrijwilliger en had me er heel erg op verheugd dat hij nu in mijn eigen stad door zou gaan.
Ik bedoel met deze periode de zomer, waarin het seizoenseffect het gunstigst is en we de hele lange winter naar hebben uitgekeken als de periode 'dat we weer vrij zouden zijn'...
De eindtijd van 12 uur was er afgelopen zomer niet eensquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:02 schreef galantis het volgende:
[..]
Minder wil ik niet zeggen. Maar dat er netto ongeveer evenveel mogelijk is als vorige zomer is hoogst opmerkelijk te noemen.
Inderdaad, gevaarlijk gedrag wat hij bezigt.quote:
Vrijdag pas toch?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Maar maandag een nieuwe persco toch? Vraag me af hoe ze zich er onderuit gaan lullen dat er in de Kuip en arena wel 30K mogen zitten en de rest niet.
Sommigen zitten echt volledig verstrikt in een angstfuik zonder einde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar de fuck zijn mensen allemaal nog bang voor joh? Mijn god.
Nee, maar er zijn nu wel allerlei evenementen die er vorig jaar niet waren. Theaters, congressen, weet ik wat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eindtijd van 12 uur was er afgelopen zomer niet eens
Die vraagt durft niemand te stellen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Maar maandag een nieuwe persco toch? Vraag me af hoe ze zich er onderuit gaan lullen dat er in de Kuip en arena wel 30K mogen zitten en de rest niet.
Mensen actief beletten om vaccins te halen of soortgelijke praktijken zijn gewoon misdadig. Eigenlijk zou je juist hem moeten aanklagen voor al die mensen die hij heeft gestimuleerd geen prik te halen en die in het ziekenhuis belanden dan wel overlijden.quote:
Ik had ook verwacht dat deze zomer prima zou worden. Vorige zomer was ook grotendeels tof en nu met de vaccinaties zou er in mijn beleving alleen maar méér mogelijk zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:00 schreef popje het volgende:
[..]
Nou dat de Parade, die zittend is geweest, nu weer geannuleerd wordt. Daar baal ik echt stevig van. Ik heb er een aantal jaar gewerkt als vrijwilliger en had me er heel erg op verheugd dat hij nu in mijn eigen stad door zou gaan.
Ik bedoel met deze periode de zomer, waarin het seizoenseffect het gunstigst is en we de hele lange winter naar hebben uitgekeken als de periode 'dat we weer vrij zouden zijn'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |