quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Die gaat zo nog wel wat proberen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Schip heeft het al opgegeven zo te zien. Draait zo af?
Aan de coaches vragen wat het FOK!Forum vindt en op basis daarvan zijn tactiek bepalen.quote:
hier heb je er genoeg !!!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Schandalige vertoning dit. Ik verdien het om nog een gouden medaille te zien.
Schip kan nog punten pakken bij tussensprintsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
Die Brit kan nu toch gewoon bij Schip blijven en dan wint 'ie sowieso?
Komt anders rap dichterbijquote:
Dat is slim gespeeld van de anderen danquote:
Dit zou even zwaar moeten wegen als de andere onderdelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef kilon het volgende:
Laat wel zien hoe scheef de puntenverdeling van dit omnium is.
Jupquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit zou even zwaar moeten wegen als de andere onderdelen.
Mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik baanwielrennen kijk. Kutsport.
Maar vooral niet letten op Walls. Of nu anderen op het virtuele podiumquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is slim gespeeld van de anderen dan
Dom van Van Schip om de anderen weg te laten rijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is slim gespeeld van de anderen dan
Eerste en laatste keer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:25 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik baanwielrennen kijk. Kutsport.
Ze is daar geborenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Belgische tintje is? Ze heeft Belse mayo in de koelkast staan?
Koelkastquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hij zal te veel hebben gegeven vorige rondes. Dan moet je dat nu bekopen. Plus dat hij inderdaad niet gelijk op wiel van Walls zat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
De B-coruerus zitten wel allemaal op het wiel van Schip steeds. Maar hij zit zelf steeds te slapen als de rest gaat voor mijn gevoel.
Daar geborenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
https://olympics.com/toky(...)nium-pts-000100-.htmquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:29 schreef alpeko het volgende:
Iets van een stand in beeld zou ook geen overbodige luxe zijn
Dat zou ook prima kunnen ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij zal te veel hebben gegeven vorige rondes. Dan moet je dat nu bekopen. Plus dat hij inderdaad niet gelijk op wiel van Walls zat.
Diplomamedaillequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef kilon het volgende:
Medaille had zeker wel gekund. Niet per se goud, maar iedere medaille.
Dankzij Jan Willem smaakt mijn bakje chips nu minder goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Schip verpest mijn Olympische vreugde. Klootzak.
dat is echt kansloos tenzij er 3 gediskwalificeerd worden of zoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
Mijn dag is VERPEST
Alleen een medaille van Bonevaciagod kan dit goedmaken
Thiam kan natuurlijk nog haar hamstring blesseren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:28 schreef kilon het volgende:
Dan moet Vetter maar het tweede goud van de dag pakken.
Dikzakquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij Jan Willem smaakt mijn bakje chips nu minder goed.
Hier gaat niemand op mogen reageren hier.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Even aan de kenners: hadden jullie vooraf een medaille verwacht van Schip?
hij was met een stuk of 4 anderen daar wel kanshebber op jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Altijd tegen ons.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat Schip een beetje wordt gecheckt omdat de rest van de Nederlandse ploeg zo domineert.
Maar misschien denk ik te ver door
Je kunt niet op alles rijden. Het snelle programma in een paar uur speelt ook een rolquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef Aguero het volgende:
De snellere jongens een rondje ''geven'' was niet handig. Maar soms glipt zo'n wedstrijd langzaam uit je handen.
Hield er serieus rekening mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Nee, hij denkt alleen aan zichzelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:33 schreef Mani89 het volgende:
Zou van t Schip wel weten hoeveel Nederlanders zaten te hopen op een medaille en dat nu door de neus geboord krijgen?
Klopt, blijkbaar gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij had gewoon dit, hij had gewoon dat. Zo werkt het niet.
Twee rondjes pakken en het is goud!quote:
Verwacht? Nee. Gezien als serieuze mogelijkheid? Absoluut, want dat was het.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:32 schreef 4-elements het volgende:
ez gamequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee rondjes pakken en het is goud!
Meidquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef kilon het volgende:
Verdomme! Zitten ze buiten de heg te snoeien! Veel te veel herrie hier nu. WOEDEND!
Precies, dat bedoel ik. Als je je eerste inspanning hebt verbruikt en vervolgens tijdens een herstelmomentje gaan je (andere) concurrenten dan is er weinig wat je nog kunt doen.quote:
Link?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft de Aldi voor niets een irritante kutreclame gemaakt
Piloot een parachute geven en halvewege laten springen.quote:
En toen was het op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Zonde hoor, hij was zo sterk die eerste 3 onderdelen
Ik vind het maar niks, iemand die sterk is op 1 onderdeel kan winnen van iemand die sterk is op 3 onderdelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Zonde hoor, hij was zo sterk die eerste 3 onderdelen
Zo, 3 taalfouten in een relatief korte post.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef raptorix het volgende:
Wat onnodig ingewikkelt allemaal, dat wielrennen een jury sport word.
Oe, danku.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:38 schreef Szura het volgende:
BBC voor de prachtige ereplaats van Kenny nu
Waarom heb je het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
Godsamme, op mijn vaste streamsite allemaal B-sporten.
De mensen met de player winnen.
Ik spreek dan wel weer 20 programmeertalen vloeiendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo, 3 taalfouten in een relatief korte post.
Ik vrees dat ik over 3/4 jaar in de handen van ViaPlay word gedreven.quote:
Die strijd is jaren geleden al gewonnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
Godsamme, op mijn vaste streamsite allemaal B-sporten.
De mensen met de player winnen.
Dit soort reactiesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Geweldige race van Van Schip! Vanaf het begin voor de vierde plaats gereden en dat je dan net aan 6e wordt valt niets aan te doen
Player is toch handig voor het wielrennen? ViaPlay mag de tering krijgenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik over 3/4 jaar in de handen van ViaPlay word gedreven.
Je weet wat ik het hele jaar doorkijk, hé.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Player is toch handig voor het wielrennen? ViaPlay mag de tering krijgen
Choquequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:39 schreef Aguero het volgende:
Benjamin Thomas geeft het even weg. Op fok.fr wordt er nu ook gevloekt.
Valt me tegen van Pol.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:42 schreef Szura het volgende:
Kenny weer met een kamikazeaanval, kansloos.
Levy 5, Paul 6.
Dit soort reactiesquote:
Staan WE ook bovenaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:45 schreef Szura het volgende:
Haha, nu de Britten niet meer het baanwielrennen domineren, noemt Chris Hoy ook maar even de overall wieler medal table
Zo.quote:08:30 Vrouwen Sprint kwalificatie
09:10 Heren Sprint Semi - race 1
09:16 Vrouwen Sprint 1/32
09:52 Heren Sprint Semi - race 2
09:58 Vrouwen Sprint 1/32 herkansingen
10:10 Heren Sprint Semi - decider
10:15 Vrouwen Madison - Medaillerace
11:00 Heren Sprint Finale - Race 1
11:06 Vrouwen Sprint 1/16
11:35 Heren Sprint Finale - Race 2 en evt. decider
11:53 Vrouwen Sprint 1/16 - herkansingen
Snap ook niet goed waarom dat niet zou kunnen, het zijn vaak toch allemaal dezelfde renners, dus heel extra deelnemers kost dit nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:47 schreef Aguero het volgende:
Volgende Spelen gewoon alleen een volwaardige puntenkoers en de IP en kilometer terug op het programma.
Sowieso is het project baanwielrennen vanaf eind jaren 90 tot nu een aflevering waard. Theo Bos kan die aflevering in zijn eentje van begin tot bijna nu vertellenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Na een hartinfarct Olympisch goud, Andere Tijden sport heeft weer een aflevering te vullen over 10 jaar.
Ben je in een minuut klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Na een hartinfarct Olympisch goud, Andere Tijden sport heeft weer een aflevering te vullen over 10 jaar.
vervolgens gaan ze naast elkaar staan voor de foto zonder mondkapjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze voor die volksliederen die mondkapjes eigenlijk ook niet even af mogen doen... sta je voor eeuwig met een mondkapje in de geschiedenisboeken
Nee daarvoor staan ze te ver weg. Straks mogen ze even het mondkapje af als de dichter bij elkaar staanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze voor die volksliederen die mondkapjes eigenlijk ook niet even af mogen doen... sta je voor eeuwig met een mondkapje in de geschiedenisboeken
Gewoon een official die aangeeft wanneer de 30 sec showtime ingaan zonder mondkapje. Alles voor de fotoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:00 schreef Remco het volgende:
Ze hebben zelfs de mondkapjes politzei bij de medaille cermonies:
[ afbeelding ]
Ja. Al een tijdje. Geloof zelfs vanaf het begin van Omnium.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:20 schreef Nattekat het volgende:
De punten van de puntenkoers tellen 1-op-1 voor het algemeen klassement ja?
Dus feitelijk maakt het geen zak uit hoe matig je de andere onderdelen doet, met een sterke puntenkoers kan je naar het podium?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al een tijdje. Geloof zelfs vanaf het begin van Omnium.
Zolang je het niet helemaal vergooid niet nee. Nummer 2 en 3 stonden erg ver achter, de maar pakken dus wel een medaille.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus feitelijk maakt het geen zak uit hoe matig je de andere onderdelen doet, met een sterke puntenkoers kan je naar het podium?
Manmanmanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je het niet helemaal vergooid niet nee. Nummer 2 en 3 stonden erg ver achter, de maar pakken dus wel een medaille.
Niet helemaal. Walls pakt 39 punten, wat gelijk staat aan een overwinning in een van de andere onderdelen. Stewart scoorde wat beter met 51 punten en er waren er nog een paar met 40+ punten. Maar dat is nauwelijks meer dan een overwinning in een ander onderdeel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus feitelijk maakt het geen zak uit hoe matig je de andere onderdelen doet, met een sterke puntenkoers kan je naar het podium?
Het verschil is dat je ook makkelijk bijna 0 scoort als dit onderdeel je niet ligt, terwijl je op andere onderdelen nog wel wat punten kan harken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet helemaal. Walls pakt 39 punten, wat gelijk staat aan een overwinning in een van de andere onderdelen. Stewart scoorde wat beter met 51 punten en er waren er nog een paar met 40+ punten. Maar dat is nauwelijks meer dan een overwinning in een ander onderdeel.
Van Schip was gewoon matig met maar 2 punten. Dat is zo ongeveer laatste worden in een van de andere onderdelen. 10 punten meer en hij had brons gehad.
quote:Voor baanwielrenster Laurine van Riessen zijn de Olympisch Spelen voorbij. Tijdens de kwartfinales van het onderdeel keirin in het Izu Velodrome kwam zij zwaar ten val. Na een eerste korte behandeling langs de baan, werd Van Riessen per brancard afgevoerd naar het ziekenhuis waar verdere onderzoeken volgde.
Van Riessen heeft meerdere gebroken ribben, een gebroken sleutelbeen en een kneuzing van de long. Ze blijft in het ziekenhuis ter observatie. Vrijdag volgen ter controle verdere onderzoeken. Van Riessen zou in Tokio nog op het onderdeel sprint rijden.
Die heeft niet echt geluk op de Keirin op de olympische spelen, in Rio werd ze bijna uit de baan gereden.quote:
Maar dit onderdeel ligt hem normaal gesproken welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verschil is dat je ook makkelijk bijna 0 scoort als dit onderdeel je niet ligt, terwijl je op andere onderdelen nog wel wat punten kan harken.
Stond wel bij de top-8, geloof ik, maar niet heel hoog. Van Riessen stond een stuk hoger in ieder gevalquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef RipCity het volgende:
Wat waren de odds van Braspenn voor het toernooi?
quote:Laurine van Riessen heeft door haar zware valpartij tijdens de Olympische Spelen in Japan diverse verwondingen opgelopen. Sportkoepel NOC*NSF laat in een korte persverklaring weten dat bij haar in het ziekenhuis meerdere ribbreuken, een sleutelbeenbreuk en een longkneuzing zijn vastgesteld.
Op Pinnacle waren de odds voor de start van de OS voor Keirin:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stond wel bij de top-8, geloof ik, maar niet heel hoog. Van Riessen stond een stuk hoger in ieder geval
https://www.telegraaf.nl/(...)ash-ook-longkneuzingquote:Laurine van Riessen breekt ribben en sleutelbeen bij keiharde crash, ook longkneuzing
Door HANS RUGGENBERG
Updated 14 min geleden
Laurine van Riessen heeft bij haar val tijdens de olympische keirin enkele ribben en haar sleutelbeen gebroken. Ook liep ze een longkneuzing op.
De baanrenster was na na haar verschrikkelijke val even buiten bewustzijn. Gelukkig was al snel duidelijk dat ze buiten levensgevaar was. „Ze is goed bij, maar kan zich de val niet herinneren”, verklaarde een woordvoerder van de Nederlandse baanploeg. „Wel heeft ze duidelijk kunnen maken dat de pijn vooral haar schouder betreft. De teamarts is bij haar.”
De 33-jarige Van Riessen klapte tijdens de kwartfinales van de keirin met haar hoofd op de piste en werd met een brandcard afgevoerd. Ze was een van de kandidaten voor een medaille, mede omdat ze de laatste jaren op de Izu Velodrome trainde en keirin-wedstrijden reed. Ze voelde zich dus thuis op de baan, maar zag haar droom op hardhandige wijze uit elkaar klappen.
Van Riessen behaalde in 2010 een medaille op de Winterspelen in Vancouver. Dat deed ze op de 1000 meter langebaan. Van Riessen is de vriendin van Matthijs Büchli, die eerder deze week met Harrie Lavreysen, Jeffrey Hoogland en Roy van den Berg goud pakte op de teamsprint.
Büchli komt, net als Lavreysen, komend weekeinde ook zelf nog uit op de keirin, het onderdeel waarop hij in 2019 wereldkampioen werd en tevens zilver won tijdens de Zomerspelen in Rio 2016.
Dat zijn flink wat breuken na die klapquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ash-ook-longkneuzing
Eens. Vandaag reed ze echt heel sterk. Vandaar uit verwachtte ik wel dat ze de finale heel sterk zou gaan rijden. Maar doordat ze gisteren zoveel moeite had, verwachtte ik niet direct dat het goud zou worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:11 schreef dz5b604 het volgende:
Gedurende de dag zag je het wel aankomen, ze won die heats iedere keer vrij makkelijk op pure kracht. Tuurlijk blijft het een race waarin van alles kan gebeuren, maar ik twijfelde er niet echt aan dat ze de sterkste van het stel was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is Shanne en Jeffrey, en Laurine en Matthijs. Wat een groepje daar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ash-ook-longkneuzing
Ook de Nederlandse reserve bij de Keirin kan zomaar goud winnenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Dus het is Shanne en Jeffrey, en Laurine en Matthijs. Wat een groepje daar.
Het is te hopen dat Laurine goed hersteld en dat Matthijs gefocust kan blijven voor zijn keirin toernooi.
Gebeurt in zoveel sportenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Dus het is Shanne en Jeffrey, en Laurine en Matthijs. Wat een groepje daar.
Ja, voetbal is een beetje een uitzondering hierop. En als het dan niet in dezelfde sport is, is het vaak wel in een andere sportquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gebeurt in zoveel sporten
Blijft een wereldje waar je steeds met dezelfden omgaat.
Denk je dat de dames op de madion goed genoeg zijn? Zou niet voor het eerst zijn dat Wild in de tussenjaren beter is dan op de Spelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Normaal gesproken twee keer goud en een keertje zilver voor Nederland vandaag.
Op de madion met Van Schipquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef Arth_NL het volgende:
Leekvraagje, Yoeri Havik deed mee aan het wegwielrennen om een extra plaatsje te krijgen bij het baanwielrennen, toch? Maar ik heb hem volgens mij nog niet gezien op de baan. Komt hij later nog? Of speelde daar iets anders?
koppelkoersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef Arth_NL het volgende:
Leekvraagje, Yoeri Havik deed mee aan het wegwielrennen om een extra plaatsje te krijgen bij het baanwielrennen, toch? Maar ik heb hem volgens mij nog niet gezien op de baan. Komt hij later nog? Of speelde daar iets anders?
Renaat zei 8:29.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Sporza, weg bij proletensport en graag door naar baanwielrennen
NOS zal nog wel even naar reclame gaan ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Sporza, weg bij proletensport en graag door naar baanwielrennen
Uitstekend gegokt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
NOS zal nog wel even naar reclame gaan ook
FOUTquote:
Wild en Pieters zijn samen zo onklopbaar als je kunt zijn in koers die gemaakt wordt grotendeels door toeval. Net verkeerd gepositioneerd zitten kan altijd, maar samen hebben ze maar één keer niét op een podium gestaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk je dat de dames op de madion goed genoeg zijn? Zou niet voor het eerst zijn dat Wild in de tussenjaren beter is dan op de Spelen
Aan de andere kant je zag gisteren dat als iedereen naar je kijkt je ook wel een groot probleem kan hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wild en Pieters zijn samen zo onklopbaar als je kunt zijn in koers die gemaakt wordt grotendeels door toeval. Net verkeerd gepositioneerd zitten kan altijd, maar samen hebben ze maar één keer niét op een podium gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |