Dat blijft wel een mooie gevalletje karma jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
We beginnen nu met de pot om brons voor vrouwen. Die hebben ze diep in de nacht gezet in Amerika, omdat Amerika toch wel de finale zou halen
Ze gaan zowaar eens verstandige beslissingen nemen bij het organiserend comité.quote:
Doen ze ook alleen maar omdat de VS niet in de finale staat. Maar dat is een verstandig besluit.quote:
Uiteraard. Maar in het verleden hebben ze vaak genoeg nog halsstarrig aan zoiets vastgehouden. Dus dit is al heel wat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Doen ze ook alleen maar omdat de VS niet in de finale staat. Maar dat is een verstandig besluit.
Godsamme, dan is er dus helemaal niets meer op het programma om die tijd, en om 2 uur in de middag is het programma echt belachelijk vol.quote:
De Inzaghi van het vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
BLACKEDstenius mag niet schieten
Wel weer een Inzaghi goalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Inzaghi van het vrouwenvoetbal.
In de kwartfinale schoot ze m in de kruisingquote:
Ja. Zie je wel vaker bij dit scoreverloop. Zaak voor hen om niks tegen te krijgen en dan weer gas te geven.quote:
Ja. Wordt het opeens druk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen worden we DAGJESMENSED
Denk wel dat dat duurt tot de pingelsquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat dat duurt tot de pingels
Sinds de 1-1 zijn ze wel viesslechtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen voor Zweden (vanwege de Nostradamus)
Eens. Vooral omdat Canada een hele armoedige winnaar zou zijn. Geen enkel velddoelpunt sinds de poule.quote:
Mee eens. Overigens vind ik Zweden ook zonder eigenbelang een vele malen leukere en mooiere winnaar, zeker na die dominante show tegen de VSquote:
Gaat je geen flikker aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat staan jullie vannacht op?
Marathon 23.30 toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
23.00 nu toch?quote:
Lekker uitslapen denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, uurtje eerder dan gepland.quote:
Dat vond ik 16 dagen geleden ook al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lekker uitslapen denk ik.
Geen mooi geel van die Zweden trouwens.
Denk een halfuurtje voor baanwielrennen begint. Volgens mij daarvoor weinig boeiende sport. En de marathon vind ik nooit veel aan, dus daar blijf ik zeker niet voor wakker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk wel dat die nacht doortrekken een stukje moeilijker is als er weinig boeiende sport is en hier ook nog eens weinig mensen zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk een halfuurtje voor baanwielrennen begint. Volgens mij daarvoor weinig boeiende sport. En de marathon vind ik nooit veel aan, dus daar blijf ik zeker niet voor wakker.
Dat is ook wel de reden dat ik gister later opgestaan ben en atletiek heb terug gekeken totdat baanwielrennen begon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk wel dat die nacht doortrekken een stukje moeilijker is als er weinig boeiende sport is en hier ook nog eens weinig mensen zijn
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk wel dat die nacht doortrekken een stukje moeilijker is als er weinig boeiende sport is en hier ook nog eens weinig mensen zijn
Zijn jullie ook een beetje op? Ik heb nu wat minder zin om mijn aandacht bij meerdere streams te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk een halfuurtje voor baanwielrennen begint. Volgens mij daarvoor weinig boeiende sport. En de marathon vind ik nooit veel aan, dus daar blijf ik zeker niet voor wakker.
Dat valt op zich nog wel mee. Als er elke dag veel sport was over de dag was het wel te doen. Maar zo'n halfleeg programma nog. Dan vloeit mijn zin wel wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie ook een beetje op? Ik heb nu wat minder zin om mijn aandacht bij meerdere streams te houden.
Lange dagen, presteren onder druk. Het hakt erin zo'n Olympische Spelen.
Ik merk vooral dat ik moe ben van het feit dat er soms geen klap te doen is en er soms veel te veel gebeurt. Maar die ontknopingen in de brede toernooien kijk ik ook wel weer naar uit. Jammer dat het over het algemeen flopaffiches zijn. Voetbaltoernooi wel het meeste zin in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee. Als er elke dag veel sport was over de dag was het wel te doen. Maar zo'n halfleeg programma nog. Dan vloeit mijn zin wel weg![]()
Wat ik wel he, is dat ik een beetje verzadigd ben. Hoezeer ik ook baal dat het straks afgelopen is, is het ook wel goed om mijn dagen weer eens anders te vullen.
Het is ook wel weer een keer leuk om overdag voor vier uur 's middags buiten te komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee. Als er elke dag veel sport was over de dag was het wel te doen. Maar zo'n halfleeg programma nog. Dan vloeit mijn zin wel weg![]()
Wat ik wel he, is dat ik een beetje verzadigd ben. Hoezeer ik ook baal dat het straks afgelopen is, is het ook wel goed om mijn dagen weer eens anders te vullen.
Ja precies. Je zit de helft van de tijd steeds te schakelen. En mist daardoor ook nog wat sporten die je best wel wil zien. Om daarna dan weer te denken, wat ik ga doen totdat sport X begintquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk vooral dat ik moe ben van het feit dat er soms geen klap te doen is en er soms veel te veel gebeurt. Maar die ontknopingen in de brede toernooien kijk ik ook wel weer naar uit. Jammer dat het over het algemeen flopaffiches zijn. Voetbaltoernooi wel het meeste zin in.
Ik ben meeste dagen wel buiten geweest even tussendoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is ook wel weer een keer leuk om overdag voor vier uur 's middags buiten te komen
Echt hè. Gewoon vijf momenten achter elkaar dat die bal er niet inging.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef Arth_NL het volgende:
Die bal wil er gewoon niet in.![]()
Wordt nog wat met de penalty's.
Allebei de coaches hebben duidelijk toen niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:29 schreef Arth_NL het volgende:
Wisselen voor de penalty's. Geniale Engelse tactiek.
Du gamla du frija. Is mooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:35 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Zweeds volkslied zegt mij niets. Zweden dan maar.
Dat wel ja. Maar niet slecht ingeschoten. Maar ja paal.quote:
Wij zouden nooit van Canada verloren hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada, jeetje dat zou toch wel een ontzettend matige Olympisch kampioen zijn
Bij Fortuna Sittard ook alquote:
Dit was ONS zekere goud!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wij zouden nooit van Canada verloren hebben.
Ja heel erg matig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada, jeetje dat zou toch wel een ontzettend matige Olympisch kampioen zijn
Ja erg vreemd dat die niet ingrijptquote:
Als Martens... Nee, laten we dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godsamme. Wat een ongelofelijk matige olympisch kampioen zeg
Echt he. Er waren gewoon minstens vier landen beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godsamme. Wat een ongelofelijk matige olympisch kampioen zeg
Nou echtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:48 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Als Martens... nee, laten we dat niet doen.
Slechtste penaltyserie die ik ooit met eigen ogen heb gezienquote:
Heb er ooit eentje gezien in de Copa America van Brazilië die er ook 4 misten geloof ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechte penaltyserie die ik ooit met eigen ogen heb gezien
Slechter dan Nederland tegen Italië in 2000?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechte penaltyserie die ik ooit met eigen ogen heb gezien
Het WK was juist veel beter dan dit toernooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:50 schreef kilon het volgende:
Ach.
Past bij het niveau van dit toernooi. Was over het algemeen weer huilen met de pet op. Dat EK en WK slaan we lekker weer over.
Moet je nagaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het WK was juist veel beter dan dit toernooi.
Inderdaad dit was echt een stuk minder allemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het WK was juist veel beter dan dit toernooi.
Oh ja, die heb ik ook mogen aanschouwen als 10-jarige. Maar toen was er 1 land dramatisch en deed Italië gewoon wat het moest doen. Daarnet faalden de speelsters van beide landen onder de druk (ik neem toch aan dat ze in een gewone wedstrijd veel beter trappen).quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Slechter dan Nederland tegen Italië in 2000?
Vooral veel minder defensieve blunders. En toen kwamen de betere landen ook wel ver. Ware het dat een paar landen elkaar uitschakelden in de ene helft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad dit was echt een stuk minder allemaal
In 2011 jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb er ooit eentje gezien in de Copa America van Brazilië die er ook 4 misten geloof ik
De Argentijn Palermo 3 of 4 in ëén wedstrijd.quote:
Die spelen 10x leuker dan Spanje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onleuk. Het altijd vervelende Brazilië ook nog eens.
Antony speelt hier echt heeeel dienstbaar valt mij op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga eens buitenom Antony. Mag je bij Ajax ook doen
Dani Alves heeft hem streng afgericht jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Antony speelt hier echt heeeel dienstbaar valt mij op.
Erg jammerquote:
Eurosport 2 met Zijtgod.quote:
Pedri heeft er na vandaag 73 duels opzitten (lol). Ik las ook dat Pau Torres hierna nog de Super Cup met Villarreal speelt en dan even pauze neemt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:25 schreef Bolasie het volgende:
Zo'n Richarlison staat ook nog steeds op het veld met de Premier League en Copa in de benen. Het houdt nooit op.
En dan vinden mensen het gek dat voetballers en trainers klagen over de voetbalschema's. Dit wordt een bijzonder seizoen, zeker de start waarbij met name de topteams echt verre van compleet zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pedri heeft er na vandaag 73 duels opzitten (lol). Ik las ook dat Pau Torres hierna nog de Super Cup met Villarreal speelt en dan even pauze neemt.
Ik denk dat er geen ene topclub is die echt profijt van dit alles heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het gek dat voetballers en trainers klagen over de voetbalschema's. Dit wordt een bijzonder seizoen, zeker de start waarbij met name de topteams echt verre van compleet zijn.
En dat is dan back-up bij Real Madrid komend seizoen, oh oh oh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vallejo mag daar echt wel meer doen hoor
Ik vind dit geen chokenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Spanje choket in een teamsportfinale. Gras is groen.
11 jaar en 1 maand te laat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Spanje choket in een teamsportfinale. Gras is groen.
Niet alleen de verlengingquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:51 schreef DeeBee het volgende:
Antony +20M
Spanjolen zijn smerig slecht in de verlenging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |