Ja. Wordt het opeens druk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen worden we DAGJESMENSED
Denk wel dat dat duurt tot de pingelsquote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat dat duurt tot de pingels
Sinds de 1-1 zijn ze wel viesslechtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen voor Zweden (vanwege de Nostradamus)
Eens. Vooral omdat Canada een hele armoedige winnaar zou zijn. Geen enkel velddoelpunt sinds de poule.quote:
Mee eens. Overigens vind ik Zweden ook zonder eigenbelang een vele malen leukere en mooiere winnaar, zeker na die dominante show tegen de VSquote:
Gaat je geen flikker aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat staan jullie vannacht op?
Marathon 23.30 toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
23.00 nu toch?quote:
Lekker uitslapen denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, uurtje eerder dan gepland.quote:
Dat vond ik 16 dagen geleden ook al.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lekker uitslapen denk ik.
Geen mooi geel van die Zweden trouwens.
Denk een halfuurtje voor baanwielrennen begint. Volgens mij daarvoor weinig boeiende sport. En de marathon vind ik nooit veel aan, dus daar blijf ik zeker niet voor wakker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk wel dat die nacht doortrekken een stukje moeilijker is als er weinig boeiende sport is en hier ook nog eens weinig mensen zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk een halfuurtje voor baanwielrennen begint. Volgens mij daarvoor weinig boeiende sport. En de marathon vind ik nooit veel aan, dus daar blijf ik zeker niet voor wakker.
Dat is ook wel de reden dat ik gister later opgestaan ben en atletiek heb terug gekeken totdat baanwielrennen begon.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk wel dat die nacht doortrekken een stukje moeilijker is als er weinig boeiende sport is en hier ook nog eens weinig mensen zijn
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk wel dat die nacht doortrekken een stukje moeilijker is als er weinig boeiende sport is en hier ook nog eens weinig mensen zijn
Zijn jullie ook een beetje op? Ik heb nu wat minder zin om mijn aandacht bij meerdere streams te houden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk een halfuurtje voor baanwielrennen begint. Volgens mij daarvoor weinig boeiende sport. En de marathon vind ik nooit veel aan, dus daar blijf ik zeker niet voor wakker.
Dat valt op zich nog wel mee. Als er elke dag veel sport was over de dag was het wel te doen. Maar zo'n halfleeg programma nog. Dan vloeit mijn zin wel wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie ook een beetje op? Ik heb nu wat minder zin om mijn aandacht bij meerdere streams te houden.
Lange dagen, presteren onder druk. Het hakt erin zo'n Olympische Spelen.
Ik merk vooral dat ik moe ben van het feit dat er soms geen klap te doen is en er soms veel te veel gebeurt. Maar die ontknopingen in de brede toernooien kijk ik ook wel weer naar uit. Jammer dat het over het algemeen flopaffiches zijn. Voetbaltoernooi wel het meeste zin in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee. Als er elke dag veel sport was over de dag was het wel te doen. Maar zo'n halfleeg programma nog. Dan vloeit mijn zin wel weg![]()
Wat ik wel he, is dat ik een beetje verzadigd ben. Hoezeer ik ook baal dat het straks afgelopen is, is het ook wel goed om mijn dagen weer eens anders te vullen.
Het is ook wel weer een keer leuk om overdag voor vier uur 's middags buiten te komenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog wel mee. Als er elke dag veel sport was over de dag was het wel te doen. Maar zo'n halfleeg programma nog. Dan vloeit mijn zin wel weg![]()
Wat ik wel he, is dat ik een beetje verzadigd ben. Hoezeer ik ook baal dat het straks afgelopen is, is het ook wel goed om mijn dagen weer eens anders te vullen.
Ja precies. Je zit de helft van de tijd steeds te schakelen. En mist daardoor ook nog wat sporten die je best wel wil zien. Om daarna dan weer te denken, wat ik ga doen totdat sport X begintquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk vooral dat ik moe ben van het feit dat er soms geen klap te doen is en er soms veel te veel gebeurt. Maar die ontknopingen in de brede toernooien kijk ik ook wel weer naar uit. Jammer dat het over het algemeen flopaffiches zijn. Voetbaltoernooi wel het meeste zin in.
Ik ben meeste dagen wel buiten geweest even tussendoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is ook wel weer een keer leuk om overdag voor vier uur 's middags buiten te komen
Echt hè. Gewoon vijf momenten achter elkaar dat die bal er niet inging.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef Arth_NL het volgende:
Die bal wil er gewoon niet in.![]()
Wordt nog wat met de penalty's.
Allebei de coaches hebben duidelijk toen niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:29 schreef Arth_NL het volgende:
Wisselen voor de penalty's. Geniale Engelse tactiek.
Du gamla du frija. Is mooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:35 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Zweeds volkslied zegt mij niets. Zweden dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |