Eurosport 2 met Zijtgod.quote:
Pedri heeft er na vandaag 73 duels opzitten (lol). Ik las ook dat Pau Torres hierna nog de Super Cup met Villarreal speelt en dan even pauze neemt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:25 schreef Bolasie het volgende:
Zo'n Richarlison staat ook nog steeds op het veld met de Premier League en Copa in de benen. Het houdt nooit op.
En dan vinden mensen het gek dat voetballers en trainers klagen over de voetbalschema's. Dit wordt een bijzonder seizoen, zeker de start waarbij met name de topteams echt verre van compleet zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pedri heeft er na vandaag 73 duels opzitten (lol). Ik las ook dat Pau Torres hierna nog de Super Cup met Villarreal speelt en dan even pauze neemt.
Ik denk dat er geen ene topclub is die echt profijt van dit alles heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het gek dat voetballers en trainers klagen over de voetbalschema's. Dit wordt een bijzonder seizoen, zeker de start waarbij met name de topteams echt verre van compleet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |