quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
We hebben jarenlang naar overmacht van Team DJieBie moeten kijken, dan vind ik dit wel erg lekker... deze generatie verdient het hier om alles op te halen, over 3 jaar liggen de kaarten waarschijnlijk weer andersquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:51 schreef PippenScottie het volgende:
Respect voor hoe goed de heren hier aan de start staan, maar ik moet zeggen dat ik deze dominantie ook niet leuk vind om te kijken.
Het zal je potentie niet verhogen in ieder geval. Lekker schuren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is bij bijna al die baanwielrenners wel ziek. Kan me niet voorstellen dat het heel gezond is maargoed.
Baanfietsen hebben geen remmen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:53 schreef Mani89 het volgende:
Harry knijpt de laatste 100 meter in de remmen
Sorry maat. De chauvinist in mij werd wakkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, er slapen nog mensen.
Tandje terug schakelen danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Baanfietsen hebben geen remmen.
Eindelijk eens iets waar Nederland goed in is dat geen hockey heetquote:
Ik ben ook niet tegen Nederlands succes. Of tegen Brits niet-succes.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hebben jarenlang naar overmacht van Team DJieBie moeten kijken, dan vind ik dit wel erg lekker... deze generatie verdient het hier om alles op te halen, over 3 jaar liggen de kaarten waarschijnlijk weer anders
Of daarvoor alquote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:55 schreef Arcee het volgende:
Nu al zin in Harrie vs. Jeffrey in de finale.
O ja? En korfbal dan? Nou?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk eens iets waar Nederland goed in is dat geen hockey heet
Als die Carlin maar geen gekke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:55 schreef Arcee het volgende:
Harrie, Kenny en Jeffrey. Het zijn wel mannetjes.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:55 schreef Arcee het volgende:
MORGEN.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:55 schreef Enawh het volgende:
Hoe laat zijn de halve finales en finale ?
Dat is ook altijd mijn reactie als ik dat zie ja.quote:
Ik vind Carlin wel een gevaarlijke klant anders...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:55 schreef Arcee het volgende:
Morgen sprinten we ons een ongeluk met alleen de vrouwen madison als intermezzo.quote:
20u30quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:57 schreef Coco het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd tegen Luzern? @:onlogisch
20:30 meen ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:57 schreef Coco het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd tegen Luzern? @:onlogisch
We zijn 1 keer tweede gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Carlin wel een gevaarlijke klant anders...
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
We zijn 1 keer tweede gewordenPics van je nichtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen mannen en vrouwen sprinttoernooi morgen verder?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen sprinten we ons een ongeluk met alleen de vrouwen madison als intermezzo.
Vrouwen morgen van kwalificatie t/m laatste 16. En Herensprint afronden, ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen mannen en vrouwen sprinttoernooi morgen verder?
Wat dan?quote:
Wel eerlijker, anders verlies je misschien door een iets mindere race.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Best of 3 is wel een beetje teveel van het goede.
Dat is het leven maar ik ben zeer coulant vandaag en accepteer het.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel eerlijker, anders verlies je misschien door een iets mindere race.
Over de laatste jaren Lavreysen, maar Hoogland ziet er toch ook wel erg indrukwekkend uit tot nu toe.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:03 schreef Enawh het volgende:
Wie is de favoriet eigenlijk tussen Hoogland en Lavreysen ?
Er is genoeg om te zeiken op de NOS om er niet dingen bij te hoeven verzinnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:09 schreef JohnDDD het volgende:
Je wordt toch helemaal gestoord van de NOS, de hele tijd dat analyseren van races die met totale overmacht gewonnen worden
Met de snelheid leek het inderdaad wel goed te zitten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:10 schreef Max23 het volgende:
Niet ingesloten raken en dan heb ik er wel vertrouwen in
Lotingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hoezo start ze nu op plek 4 als ze net eerste was in de kwartfinale?
cameraquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:11 schreef alpeko het volgende:
Wat heeft die fietser mee op z'n rug? Lunchpakket?
Watquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:12 schreef dz5b604 het volgende:
Soeverein, Renaat heeft haar alweer geclaimed als Belgische.
Het is Keirin.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar wordt geen goud uitgedeeld?
Keirin is onvoorspelbaar. Stelligheden zijn daar gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is elke wedstrijd anders.quote:
En ook lekker vlot.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
Als leek vind ik dit wel een vermakelijke kijksport. Ook wel het idee dat je naar atleten aan het kijken bent in plaats van die anorexiapatienten bij het wielrennen.
Wow die weegt echt 200 kilo ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat ziet die tattoo van Ligtlee er vunzig uit
Ja, moet toegeven dat mijn spanningsboog wielrennen ook gewoon niet aankan.quote:
Ja dat is elke wedstrijd. Sprint ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is elke wedstrijd anders.
Een leven zonder risico is een leven niet geleefd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Keirin is onvoorspelbaar. Stelligheden zijn daar gevaarlijk.
SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:14 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ja dat is elke wedstrijd. Sprint ook
Een wedstrijd op zich
Daar kun je net zo goed 5e worden als je ingesloten raakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ik echt wel weet wat hij bedoelde, maar dat ga je toch niet gelovenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekrant komt weer eens stellingen poneren over iets waar hij geen verstand van heeft
En ze is nog maar 27. Op haar 24e gestopt. Bizar eigenlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow die weegt echt 200 kilo ofzo.
Ja dan schakel ik pas in.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de weg is het ook best vlot na het 8 uur infietsen wat ervoor zit.
Uitgeboldquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tering he wat is die ligtlee toch a whole lotta rosie. Dan ben je nog niet eens 30. Was al niet heel dun maar t zo ver laten komen?😬
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat ik echt wel weet wat hij bedoelde, maar dat ga je toch niet geloven
Maar wel olympisch kampioen, dat kunnen wij niet zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tering he wat is die ligtlee toch a whole lotta rosie. Dan ben je nog niet eens 30. Was al niet heel dun maar t zo ver laten komen?😬
ik dacht eerst dat het Ria Stalman wasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die hadden ze beter zwaarlee kunnen noemenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boeie, als je 25 jaar alleen maar gezond hebt geleefd, je al genoeg hebt gepresteerd mogen er best wat kilotjes bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met het startpistoolquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef alpeko het volgende:
Hier word je afgeknald als je laatste bent toch?
Gevaarlijke sport.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef alpeko het volgende:
De Olympisch kampioenen kleiduifschieten hebben de eerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef alpeko het volgende:
Gestopt met trainen maar wel hetzelfde aantal calorieën eten daar wordt niemand slank van.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan komt er een officialmongool de baan oprennen en je in je gezicht spugen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:17 schreef alpeko het volgende:
Echt wel. 200 meter buffet lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wel olympisch kampioen, dat kunnen wij niet zeggen.
Na de race komt er een springkussen uit het dak vallen waar ze tegenaan rijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Hoe stoppen ze dan als ze geen remmen hebben?
Niet. Blijven maar rondjes rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Niet meer trappenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Uitrijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Daarom loopt die baan schuin, kunnen ze omhoog sturen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Stok tussen de spakenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Enkeltje coronahotelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan komt er een officialmongool de baan oprennen en je in je gezicht spugen.
Minder hard trappen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na de race komt er een springkussen uit het dak vallen waar ze tegenaan rijden.
Ze blazen net zo hard uit tot ze stil staan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat je dan naar het coronahotel moestquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:20 schreef Redefine het volgende:
Als dat kastje rood knippert dan mag je je eten ophalen.
Van Riessen weet dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef Mani89 het volgende:
Caland is echt de overtreffende trap van een dagjesmens.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerder al besproken dat @:Caland er geen reet van snapt.
Post hier enkel mee om het VLAGGETJE.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerder al besproken dat @:Caland er geen reet van snapt.
Ik kijk nooit naar circus baanwielrennen.quote:
Lekker de hele dag zonder het raam open.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan naar het coronahotel moest
Over drie weken de wereldkampioenschappen voor junioren in Cairo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar circus baanwielrennen.
https://luckytv.nl/40000-jaar-straf/quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet. Blijven maar rondjes rijden
Golddiggerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb ooit Ligtlee gematched op tinder. Dit was in haar iets minder moddervette tijden zo vlak na de spelen.
Eigenlijk schieten ze op de fietsers.quote:
Mogen ze bij weg wielrennen ook doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:22 schreef D_A het volgende:
[..]
Eigenlijk schieten ze op de fietsers.
Pedo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over drie weken de wereldkampioenschappen voor junioren in Cairo.
Jon Drummondquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:23 schreef Aguero het volgende:
Ik verheug me nu op de lul die weigert te vertrekken.
Die Nederlander zat net te schreeuwen naar degene voor hemquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Iets van duiding @:caland ik ben in de war.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef Mani89 het volgende:
Doet Ligtlee ook mee aan de afvalrace?
Blijft een geweldige fotoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ] Van Riessen in Rio trouwens.
Verkeerd eruit gehaald.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
De Zuid-Afrikaan speelt voor gangmaker?
Bovenin heb je meer snelheid hoorde ik net.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef OmniRocket het volgende:
Heel goed. Hij kijkt ook te weinig naar rechts en links voordat hij de bocht instuurt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Nederlander zat net te schreeuwen naar degene voor hem
Geen echte Nederlander dus anders had hij wel even zijn fietsbel gebruikt om diegene bij het voorbijgaan een beetje passief-agressief aan te kijken.
Die mocht weer meedoen omdat Oostenrijker er niet uit gingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:25 schreef Benny het volgende:
Ondertussen rijdt de Zuid-Afrikaan nog lekker door
Ah, nu welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:25 schreef Benny het volgende:
Ondertussen rijdt de Zuid-Afrikaan nog lekker door
Zou Tom vinden dat ze te hoog zit?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:24 schreef OmniRocket het volgende:
HASSANEDquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schip zit wel ver van achteren.
Zolang je er altijd maar minimaal eentje achter je hebt, is dat prima.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een bewezen effectieve strategie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:27 schreef Caland het volgende:
Maar er blijven er uiteindelijk twee over?
Hij leest meequote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft gewoon FOK! in beeld op dat kastje.quote:
Is voor Strava.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:28 schreef OmniRocket het volgende:
ohhh nu snap ik eindelijk waarom die fietscomputer ineens op het stuur zit.... om te laten zien wie er uit ligt aan de renner....
NASCAR racing 2.0 dit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:27 schreef -XOR- het volgende:
Wat een zenuwenspel, dit zou in de tour ook een leuke rubriek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |