SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, die staat klaar in Mixxxquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
Heb ik Livin' La Vida loca al gemist?
Je krijgt er punten voor ergens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Tjoent het volgende:
Krijg je als user nog een prijs ofzo, voor het binnenharken van likes? Geen computer vol met cookies ofzo
Nul punten zeker weerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je krijgt er punten voor ergens.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
En uiteraard:Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Ik denk dat jij het gewoon niet bij MSR (Main Stream Radio) moet zoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Hoe vaker ik dit nummer hoor, des te beter wordt het. Dit had gewoon in Nederland een hit moeten zijn. Hoort gewoon op Radio 2 thuis. Die draaien het niet.Radio 49 wél.
![]()
Jack Savoretti - Secret Life
Ik vind dat nummer heel erg mainstream en radiovriendelijk, maar goed....quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het gewoon niet bij MSR (Main Stream Radio) moet zoeken.
ik ben niet verloren geweest hoor, ik heb als een herder mijn schaapjes gezochtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Tjoent het volgende:
Het is wel de avond van de verloren mensen zeg![]()
just me, ben je er nog?
Ik vond het nummer ook gewoon lekker, maar als het niet wordt opgepikt, dan wordt het niet opgepikt. Het is niet anders. Wees blij dat er nu andere kanalen zijn waardoor jij het toch ontdekt en kan draaien. Radio is maar een klein onderdeel van de muziekwereld geworden. Marginaal zelfs.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer heel erg mainstream en radiovriendelijk, maar goed....
Nu:The Box Tops - The Letter
Hierna: het laatste én beste nieuwe nummer van de week
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben niet verloren geweest hoor, ik heb als een herder mijn schaapjes gezocht
Mooi, ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Weer zo'n prachtig, klein liedje. Er staat een uitvoering op YouTube die nog beter klinkt, maar ik houd het even bij de studioversie.Oscar Lang - Write Me A Letter
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie liedjes te gaan, waarvan dit de eerste is:Lenny Kravitz - Believe
Ai, de winterdepressie komt vroeg dit jaar.quote:
Paar jaar geleden eens last gehad van een winterdip. Ik wist eerst niet wat het was, totdat ik bij toeval iets las. Onder meer over veel zin hebben in chocolade.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, de winterdepressie komt vroeg dit jaar.
Oh.. was niet m'n bedoeling om die aan te wakkerenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, de winterdepressie komt vroeg dit jaar.
Ik mute wel en volgende keer gewoon privé doorgeven aan Tjoentquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Alvast sorry aan Livelink en just me voor het volgende nummer, maar het moet even weer. En ik wil 'm Tjoent graag laten horen...
Ik vind het niet erg om te horen hoor. Vind het ook mooi.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Alvast sorry aan Livelink en just me voor het volgende nummer, maar het moet even weer. En ik wil 'm Tjoent graag laten horen...
Ik hou van de herfst. Dan voel ik me vaak het best. De zomer heb ik altijd moeite mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh.. was niet m'n bedoeling om die aan te wakkeren![]()
Ik vind de winter heerlijk
Ik vind de herfst ook wel prettig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van de herfst. Dan voel ik me vaak het best. De zomer heb ik altijd moeite mee.
Herkenbaar. Vind je het voorjaar ook wel fijn dan? (zonder hittequote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van de herfst. Dan voel ik me vaak het best. De zomer heb ik altijd moeite mee.
Het voorjaar vind ik ook wel prima, ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vind je het voorjaar ook wel fijn dan? (zonder hitte)
Op The Turtles na uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Rhys Lewis - Seasons
Er zijn echt heel weinig zangers op deze planeet die binnen een tijdsbestek van enkele jaren VIER nummers afleveren die mij tot tranen toe roeren.
Eerst nog even de avond en nacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord - ehh... zonder woord - komt deze keer uit Frankrijk.AIR - Ce Matin-Là
Het was wel een dameskransje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisterenGraag tot de volgende keer!
ook wel groupies genoemdquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het in de gaten en wilde dat dan ook niet verstoren…
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden eens last gehad van een winterdip. Ik wist eerst niet wat het was, totdat ik bij toeval iets las. Onder meer over veel zin hebben in chocolade.(bleek precies te kloppen)
Marshmellowsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Winterdip met chocolade, ik vraag me dan af wat je in de winter in de chocolade dipt...
Dat heb ik nou nog nooit gehad. Is dat lekker?quote:
Marshmellows zijn lekker, ja. Het hoeft van mij niet echt in chocola. Ik ben niet zo'n chocoladefan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad. Is dat lekker?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Marshmellows zijn lekker, ja. Het hoeft van mij niet echt in chocola. Ik ben niet zo'n chocoladefan.
Ik vind ze eigenlijk het lekkerst gewoon recht uit het pak. Het is ook wel leuk en lekker om ze te roosteren/smelten, maar dan zijn ze ook wel heel misselijkmakend. Wel veel gedaan met de kinderen vroeger.
Die hadden daar heel weinig moeite mee, gek genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wilde je kinderen ziek maken?![]()
Die hielden wel van die zoetigheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hadden daar heel weinig moeite mee, gek genoeg.
Hou je uberhaupt van zoetigheid?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Die hielden wel van die zoetigheid.
Ik denk dat marshmallows niets voor mij zijn.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou je uberhaupt van zoetigheid?
Het ultieme dan:quote:
Zonder de marshmallow wil ik die wel eens proberen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ultieme dan:
[ afbeelding ]
S'mores, boven het kampvuur verwarmde marshmallows tussen biscuits met chocolade.
Een oud Amerikaanse cowboy traditie…
Dat kan:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonder de marshmallow wil ik die wel eens proberen.
Goedemorgen.
OMGquote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ultieme dan:
[ afbeelding ]
S'mores, boven het kampvuur verwarmde marshmallows tussen biscuits met chocolade.
Een oud Amerikaanse cowboy traditie…
Ik was het al aan het verbeteren, je bent me voor…quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn lekker, maar dan wel deze variant uiteraard:
[ afbeelding ]
Ja, en alles plakt aan elkaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG
1 hap en je zit vol voor de rest van de dag
Wow, op zich echt wel heel bijzonder. Kon je een beetje paardrijden en lassowerpen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 07:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en alles plakt aan elkaar.
We hebben het in Texas gemaakt/gegeten toen we daar een week op een oude cowboy ranch logeerden.
Eten wat de pot schaft, meehelpen bij taken op de ranch, maar o.a. ook paardrijden, lassowerpen, zwemmen en 's avonds dus muziek en verhalen bij het kampvuur met s'mores…
De website van de ranch: https://ridesilverspur.com/
[ afbeelding ]
Goedemorgen en veel plezier, just me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
koffertje is gepakt en over 'n uurtje ga ik richting Helmond met de trein, 2 dagen logeren bij Junior en fam die in Helmond op vakantie zijn
Goedemorgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
koffertje is gepakt en over 'n uurtje ga ik richting Helmond met de trein, 2 dagen logeren bij Junior en fam die in Helmond op vakantie zijn
Paardrijden was voor mw. MM, zij is een ervaren ruiter. Ze heeft meerdere privé ritten gemaakt over de prairie daar, daar praat ze nog vaak over en dat lijkt me als ruiter ook wel een belevenis.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, op zich echt wel heel bijzonder. Kon je een beetje paardrijden en lassowerpen?
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Veel plezier daarquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Geniet ervanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Welkom.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:02 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Zo lang de visite er nog niet is, luister ik mee…
Yup, het is er prima weer voor. Al de derde keer deze weekquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
@:doedezemaar: is Symph weer met z'n ballen smijten?
Hij heeft de smaak te pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, het is er prima weer voor. Al de derde keer deze week
En er moest natuurlijk geproefd worden?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag mijn eerste interview voor een whisky magazine gehouden met een nieuwe Schotse whisky bottelaar die het grootst aanpakt.
Was een interessant gesprek en ook een zeer interessant concept, waarbij verschillende whisky's aan hoofdstukken van een verhaal worden gekoppeld…
https://fablewhisky.com/
Ben ik een liefhebber?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:46 schreef Melting het volgende:
Zo meteen vanaf 19.00 uur draai ik voor de liefhebbers weer wat muziek.
Nee en ja, we hebben gezamenlijk een set flessen van ze gekocht en die verdeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En er moest natuurlijk geproefd worden?
Als hij vakantie heeft dan gaat hij in principe altijd, als het tenminste niet regent, want binnen wil hij niet spelen. Ze hebben best veel momenten: maandagochtend, dinsdagavond, woensdagmiddag, donderdagavond en zondagmiddagquote:
Dan heb je nog wat tegoed. Leuk vooruitzicht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee en ja, we hebben gezamenlijk een set flessen van ze gekocht en die verdeeld.
Ik heb mijn deel nog niet in huis…
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als hij vakantie heeft dan gaat hij in principe altijd, als het tenminste niet regent, want binnen wil hij niet spelen. Ze hebben best veel momenten: maandagochtend, dinsdagavond, woensdagmiddag, donderdagavond en zondagmiddag
Dat hoor ik niet vaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
Het beste nummer van David Bowie wat mij betreft.
Eens, samen met Fame, Heroes, Rebel Rebel, Ashes to Ashes en Boys Keep Swinging…quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
Het beste nummer van David Bowie wat mij betreft.
Ik vergeet elke keer hoe oud jij bent, aRd.quote:
Inderdaad.... was een totaal andere tijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Toen we nog bang waren voor de Bom en een pandemie nog mijlenver uit ons hoofd was.
Ja dat was redelijk voor mijn tijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer hoe oud jij bent, aRd.
Is deze van voor jouw tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja dat was redelijk voor mijn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zeker wel.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb 'De Bom' (een hele echte) nog aangeraakt, hier in Nederland.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Toen we nog bang waren voor de Bom en een pandemie nog mijlenver uit ons hoofd was.
Hij stond niet meer op scherp mag ik hopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'De Bom' (een hele echte) nog aangeraakt, hier in Nederland.
Was niet echt beangstigend, wel heel groot…
In Woensdrecht of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'De Bom' (een hele echte) nog aangeraakt, hier in Nederland.
Was niet echt beangstigend, wel heel groot…
Als je wat tips wil, m.b.t. de oorlog, heb ik nog wel wat tips voor je in zuidoost.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort gaan we weer naar Duitsland, nu van noordwest naar zuidoost…
Dat scheelde niet veel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij stond niet meer op scherp mag ik hopen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Klinkt als Lionel Richie ?
quote:
quote:De nucleaire koppen voor de Lance raket waren Amerikaans en lagen tot 1992 opgeslagen op het Munitiecomplex Darp in de omgeving van Steenwijk en Havelte. Deze waren te herkennen aan de vierkantjes (goud is een aanduiding voor training, geel voor explosief, blauw voor simulatie) op de koppen. Hier is tegenwoordig alleen nog een wachttoren - met plaquette - aanwezig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:35 schreef MadMaster het volgende:
The Hollies - Sorry
[ afbeelding ]
Mag altijd, hoewel ik daar wel al een deel ken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je wat tips wil, m.b.t. de oorlog, heb ik nog wel wat tips voor je in zuidoost.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag altijd, hoewel ik daar wel al een deel ken.
We gaan wel naar Nürnberg, dat heb ik ook nog nooit echt bezocht…
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het huidige nummer wel vaker gehoord, maar geen idee wie de artiest is of hoe het nummer heet.
Of bedoel je deze?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het huidige nummer wel vaker gehoord, maar geen idee wie de artiest is of hoe het nummer heet.
Dachau en Berchtesgaden hebben we al bezocht, ooit eens op de terugreis vanuit Oostenrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is mooi.
Zeppelinveld is echt groot...... heb ook op het podium gestaan waar Hitler zijn speeches hield.
Verder zit daar in de buurt nog een Erehal.
Ik ben ook in het paleis van justitie geweest waar toen het proces tegen de nazi's is geweest.
Vlakbij het Zeppelinveld heb je ook nog een soort Coloseum dat half klaar is, met een museum. Ook het bezoeken waard.
Verder in zuidoost: concentratiekamp Dachau (vlakbij München) natuurlijk. En echt in het uiterste zuidoosten Berchtesgaden, met onder andere het Adelaarsnest. Maar om daar te komen moet je wel een stukje door Oostenrijk rijden (denk eraan een kaartje te kopen).
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
Toontje lager - Stiekem met je gedanst.
Dan heb je nog genoeg tijd om te plannen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vakantie naar Duitsland maar gewoon uit mijn hoofd gezet voor dit jaar, ik richt me maar op de meivakantie
Waarom, het is echt prima te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vakantie naar Duitsland maar gewoon uit mijn hoofd gezet voor dit jaar, ik richt me maar op de meivakantie
Ik zet geen mondkapjes meer op, dus ik ga niet naar Duitsland. En na het bezoek van just me zit de vakantie van Symph er ook zo ongeveer opquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom, het is echt prima te doen.
Dat is juist de reden dat we weer die kant op gaan en niet naar zo'n opgefokt Frankrijk of zo…
OK, jammer…quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zet geen mondkapjes meer op, dus ik ga niet naar Duitsland. En na het bezoek van just me zit de vakantie van Symph er ook zo ongeveer op
Dan al?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zet geen mondkapjes meer op, dus ik ga niet naar Duitsland. En na het bezoek van just me zit de vakantie van Symph er ook zo ongeveer op
Oh, die is mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren nog een oorlogsgerelateerde film gekeken: una giornata particolare. Ik had ‘m al twee keer gezien, maar Symph nog niet. Echt zo’n geweldige film, zo knap bedacht en uitgevoerd
Prachtige film over het bezoek van Hitler aan Italië. De huisvrouw hoofdpersoon blijft thuis en haar gezin (en de hele buurt) gaat er heen. De conciërge van het gebouw zet de radio keihard aan en dat radioverslag vormt de achtergrond van het hele verhaalquote:
Dat zegt mij ook niets…quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Prachtige film over het bezoek van Hitler aan Italië. De huisvrouw hoofdpersoon blijft thuis en haar gezin (en de hele buurt) gaat er heen. De conciërge van het gebouw zet de radio keihard aan en dat radioverslag vormt de achtergrond van het hele verhaal
Yup, en daarna heeft hij nog 3 dagen vakantie en dan zitten de ruim 5 weken erop, hij heeft er al ruim 3 gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan al?
Dat is toch komende week?
Oh ja.... jullie regio was de eerste dit jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, en daarna heeft hij nog 3 dagen vakantie en dan zitten de ruim 5 weken erop, hij heeft er al ruim 3 gehad
Iconische film, met Sophia Loren en Marcello Mastroiani, was gisteren weer eens op Canvas, ik ben er speciaal voor opgeblevenquote:
Wat gaaf. Ik heb ‘m, uiteraard, tijdens mijn studie gezienquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb die film gezien bij het vak Filmkunde dat ik op mijn vooruitstrevende school kreeg. Op die manier heb ik veel films gezien.
Ik pik de kabouterpaddestoelen weg van just me. Die is er nu toch niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege mijn verjaardag binnenkort, tast toe…
Waarom heb ik dat vak nooit gekregen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb die film gezien bij het vak Filmkunde dat ik op mijn vooruitstrevende school kreeg. Op die manier heb ik veel films gezien.
Alvast gefeliciteerd dan maar. Ik claim de bananensoesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dan neem ik de appelpunt. Dank.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, geen idee. Onze Nederlandse leraar was gek van films en die heeft het vak erdoor gekregen. Was eigenlijk 2 jaar lang alle films kijken waarvan hij vond dat iedereen die gezien moest hebben en afsluiten met een zelfgemaakte korte film.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat vak nooit gekregen?![]()
Wij hebben echt moeten schooien om Nightmare on Elm Street te mogen zien toen tijdens de Engelse les.
Oh ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank, dank, maar ik deed het ook een beetje omdat we heel lang geen gebak meer van Melting op de vrijdag hebben gekregen…
En was die zelfgemaakte film iets?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Onze Nederlandse leraar was gek van films en die heeft het vak erdoor gekregen. Was eigenlijk 2 jaar lang alle films kijken waarvan hij vond dat iedereen die gezien moest hebben en afsluiten met een zelfgemaakte korte film.
Hij vond hem heel goed. Ik kan me er weinig meer van herinneren. Ik was regie-assistente en dat was vooral onthouden hoe alles was bij de vorige les, zodat we weer verder konden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En was die zelfgemaakte film iets?
Welterusten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor de muziek Melting, maar ik ga maar weer is mijn bed opzoeken.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vond hem heel goed. Ik kan me er weinig meer van herinneren. Ik was regie-assistente en dat was vooral onthouden hoe alles was bij de vorige les, zodat we weer verder konden.
Wat is Spike?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh morgen op Spike om 20.30 de tvpremiere van Rocketman
Films kijken op Spike vind ik wel een ramp. Na elke 10 minuten een half uur reclame of zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh morgen op Spike om 20.30 de tvpremiere van Rocketman
Ik had nog nooit van die zender gehoord, maar ik zag dat die gewoon in het standaardpakket zit, maar dit klinkt wel vervelendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Films kijken op Spike vind ik wel een ramp. Na elke 10 minuten een half uur reclame of zo.
Ja, ik hou het eigenlijk nooit vol. En Rocketman is al een lange film.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die zender gehoord, maar ik zag dat die gewoon in het standaardpakket zit, maar dit klinkt wel vervelend
Ik dacht dat je het niet geloofde wat hij zong.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is maar 1 nummer van Celine dat ik kan verdragen en dat is met de Bee Gees, verder moet ze gewoon gaan eten ipv zingen
Nou, dat ze wat moet eten klopt wel. Ik ben soms bang dat ze elk moment dood kan gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is maar 1 nummer van Celine dat ik kan verdragen en dat is met de Bee Gees, verder moet ze gewoon gaan eten ipv zingen
Doodeng ziet ze er uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat ze wat moet eten klopt wel. Ik ben soms bang dat ze elk moment dood kan gaan.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Run DMC vs dinges It’s like that
Dat klinkt niet goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net zo uitgemergeld als mijn moeder toen ze doodging
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.
Ik wist dat ze mager was..... maar wist niet hoe erg.
Nog erger?quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb jaren 44 kilo gewogen. Maar dat was een prima gewicht voor mijn lengte.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
Dit is Guus Meeuwis dan, vermoed ik.
Bij mijn lengte van 1.72 is dat heel eng, maar jij bent een ukkiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb jaren 44 kilo gewogen. Maar dat was een prima gewicht voor mijn lengte.
Dan is het nog niet veel.quote:
Nee, toen was ik echt slank. Mijn dochter is nu ook zoiets. Kan ik wel jaloers op zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het nog niet veel.
Maar dan is het nog te begrijpen.
Heeft je dochter ook je lengte geërfd?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, toen was ik echt slank. Mijn dochter is nu ook zoiets. Kan ik wel jaloers op zijn.
Ik had heel lang ook een dergelijk bmi en uiteindelijk slopen de kilo’s er gelukkig toch vanzelf aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het nog niet veel.
Maar dan is het nog te begrijpen.
Ja, een paar cm. groter. Maar ze haalt de 1.60 ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft je dochter ook je lengte geërfd?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
En nu luistert @:DJ11 niet eens
John Miles - Music
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een paar cm. groter. Maar ze haalt de 1.60 ook niet.
Bij mij gebeurde dat toen ik mijn man leerde kennen. Hij at veel meer en ik paste me aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had heel lang ook een dergelijk bmi en uiteindelijk slopen de kilo’s er gelukkig toch vanzelf aan.
Gelukkig aangekomen...... dat hoor je weinig vrouwen zeggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had heel lang ook een dergelijk bmi en uiteindelijk slopen de kilo’s er gelukkig toch vanzelf aan.
Ik at altijd veel, maar kwam nooit aan. Maar goed, familiekwaaltje van moeder’s kant, bij mijn oma bleek het uiteindelijk op latere leeftijd aan haar schildklier te liggenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde dat toen ik mijn man leerde kennen. Hij at veel meer en ik paste me aan.
Oh, zo goed zit ik niet in mijn vel. Ik vind het ook heel confronterend dat als ze kleren van mij aan doet, dat het haar dan meteen veel leuker staat. Ik wil het haar dan meteen geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ben er niet jaloers op en verlang er ook niet naar terug, ik voel me met een figuur met vormen veel prettiger
Belangrijkste is dat je je goed voelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Er moeten hier nog heel wat kilo’s vanaf, eerst tot een gezond bmi en dan nog een paar, maar het is een beetje tegenstrijdig in mijn hoofd, want ik wil niet heel mager worden. Ik weet dat dat ook niet gebeurt hoor, maar kennelijk ben ik nog steeds zo geprogrammeerd
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:46 schreef livelink het volgende:
Ze heeft trouwens een vakantiebaantje in de horeca (daar springen ze nu om mensen). Ik dacht dat het niks voor haar zou zijn, maar ze vindt het echt heel erg leuk. Ze appte me net dat ze vandaag heerlijk gewerkt had. Ik viel bijna van mijn stoel van verbazing. Ze is normaal nooit zo enthousiast over baantjes.
Ik zit nu op een gezond bmi. En nu zou ik er inderdaad nog wel wat af willen hebben, maar dat lukt me eigenlijk niet meer. Dus nu hou ik het hier maar bij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Er moeten hier nog heel wat kilo’s vanaf, eerst tot een gezond bmi en dan nog een paar, maar het is een beetje tegenstrijdig in mijn hoofd, want ik wil niet heel mager worden. Ik weet dat dat ook niet gebeurt hoor, maar kennelijk ben ik nog steeds zo geprogrammeerd
Als je je goed voelt is het ook goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit nu op een gezond bmi. En nu zou ik er inderdaad nog wel wat af willen hebben, maar dat lukt me eigenlijk niet meer. Dus nu hou ik het hier maar bij.
Dat zal ze niet waarderenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed om te horen dan.
Hopen dat ze het leuk blijft vinden.
Eigenlijk moet je wel een keer naar die zaak toe als ze werkt.
quote:
Het staat haar anders en naar jezelf kijk je veel kritischer. Ik heb nu gewoon een aardige garderobe van zomerkleding die nu leuk staat en die volgend jaar te groot is. Een maatje (of 2) groter hangt vaak net anders en bepaalde broeken en jurken staan nu juist heel leuk. Het was even zoeken, maar het is best aardig gelukt. En als ik dan volgende zomer een andere maat heb dan kijk ik wel wat ik van mijn oudere kleding nog pas en doe ik waarschijnlijk mijn ‘nieuwe’ garderobe grotendeels wegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, zo goed zit ik niet in mijn vel. Ik vind het ook heel confronterend dat als ze kleren van mij aan doet, dat het haar dan meteen veel leuker staat. Ik wil het haar dan meteen geven.
Precies, niks zo leuk als je kinderen een beetje plagenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daarom net..... gewoon beetje plagen.
Je bedoeld met geen vertrouwen vanwege corona?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen nieuwe kleding gekocht. Ten eerste omdat ik kleding kopen verschrikkelijk vind en ten tweede omdat ik er nog geen vertrouwen in heb. Nu droeg ik altijd al oversized kleding. Het is nu alleen nog wat meer oversized geworden.
Geen vertrouwen dat het gewichtsverlies blijvend is en inderdaad geen zin om in winkels te moeten passen. En in webwinkels slaag ik sowieso nooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bedoeld met geen vertrouwen vanwege corona?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
Dit is een zangeres waar ik de naam nooit van zal onthouden. Jody of zoiets?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
Shit, ik zat wel goed met osborne, maar ik durfde het niet te wagen.
Jullie ook voor straks.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
Ah, het is alweer 21.00
Dank je wel voor een gezellige show en avond Melting en DDM. En welterusten alvast
Gelukkig is dit nummer altijd prachtig, ook als ik niet in de buurt ben. Ik was zelf "music" aan het maken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
En nu luistert @:DJ11 niet eens
John Miles - Music
Goedemorgen Meltingquote:
Oeps.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting![]()
Het is pas weekend om 17.00 / 17.30
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeps.
Toch wens ik je alvast een fijn weekend om 17.30 dan.
Ben ik even blij dat ik mijn straf heb weten om te zetten naar huisarrest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vandaag de gevangenis in Veenhuizen in...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik mijn straf heb weten om te zetten naar huisarrest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |