SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee, die staat klaar in Mixxxquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
Heb ik Livin' La Vida loca al gemist?
Je krijgt er punten voor ergens.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Tjoent het volgende:
Krijg je als user nog een prijs ofzo, voor het binnenharken van likes? Geen computer vol met cookies ofzo
Nul punten zeker weerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je krijgt er punten voor ergens.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
En uiteraard:Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
Ik denk dat jij het gewoon niet bij MSR (Main Stream Radio) moet zoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Hoe vaker ik dit nummer hoor, des te beter wordt het. Dit had gewoon in Nederland een hit moeten zijn. Hoort gewoon op Radio 2 thuis. Die draaien het niet.Radio 49 wél.
![]()
Jack Savoretti - Secret Life
Ik vind dat nummer heel erg mainstream en radiovriendelijk, maar goed....quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het gewoon niet bij MSR (Main Stream Radio) moet zoeken.
ik ben niet verloren geweest hoor, ik heb als een herder mijn schaapjes gezochtquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Tjoent het volgende:
Het is wel de avond van de verloren mensen zeg![]()
just me, ben je er nog?
Ik vond het nummer ook gewoon lekker, maar als het niet wordt opgepikt, dan wordt het niet opgepikt. Het is niet anders. Wees blij dat er nu andere kanalen zijn waardoor jij het toch ontdekt en kan draaien. Radio is maar een klein onderdeel van de muziekwereld geworden. Marginaal zelfs.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer heel erg mainstream en radiovriendelijk, maar goed....
Nu:The Box Tops - The Letter
Hierna: het laatste én beste nieuwe nummer van de week
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben niet verloren geweest hoor, ik heb als een herder mijn schaapjes gezocht
Mooi, ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Weer zo'n prachtig, klein liedje. Er staat een uitvoering op YouTube die nog beter klinkt, maar ik houd het even bij de studioversie.Oscar Lang - Write Me A Letter
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie liedjes te gaan, waarvan dit de eerste is:Lenny Kravitz - Believe
Ai, de winterdepressie komt vroeg dit jaar.quote:
Paar jaar geleden eens last gehad van een winterdip. Ik wist eerst niet wat het was, totdat ik bij toeval iets las. Onder meer over veel zin hebben in chocolade.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, de winterdepressie komt vroeg dit jaar.
Oh.. was niet m'n bedoeling om die aan te wakkerenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, de winterdepressie komt vroeg dit jaar.
Ik mute wel en volgende keer gewoon privé doorgeven aan Tjoentquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Alvast sorry aan Livelink en just me voor het volgende nummer, maar het moet even weer. En ik wil 'm Tjoent graag laten horen...
Ik vind het niet erg om te horen hoor. Vind het ook mooi.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Alvast sorry aan Livelink en just me voor het volgende nummer, maar het moet even weer. En ik wil 'm Tjoent graag laten horen...
Ik hou van de herfst. Dan voel ik me vaak het best. De zomer heb ik altijd moeite mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh.. was niet m'n bedoeling om die aan te wakkeren![]()
Ik vind de winter heerlijk
Ik vind de herfst ook wel prettig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van de herfst. Dan voel ik me vaak het best. De zomer heb ik altijd moeite mee.
Herkenbaar. Vind je het voorjaar ook wel fijn dan? (zonder hittequote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van de herfst. Dan voel ik me vaak het best. De zomer heb ik altijd moeite mee.
Het voorjaar vind ik ook wel prima, ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:26 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vind je het voorjaar ook wel fijn dan? (zonder hitte)
Op The Turtles na uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Rhys Lewis - Seasons
Er zijn echt heel weinig zangers op deze planeet die binnen een tijdsbestek van enkele jaren VIER nummers afleveren die mij tot tranen toe roeren.
Eerst nog even de avond en nacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord - ehh... zonder woord - komt deze keer uit Frankrijk.AIR - Ce Matin-Là
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |