Kijk "Gangs of London"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Begin vandaag met seizoen 6 The Sopranos
@:maxi-mus
Is het nu te laat voorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk "Gangs of London"
Ik heb altijd goede tips
Thank me later.
Mietjequote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het nu te laat voor
Misschien dit weekend!
Dat herinner ik me niet zo gauw meer. Wel dat ik dat gedoe met Prez als leraar een tijdje kut vond, maar uiteindelijk toch wel tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is 3, 4 is met die kinderen die vond ik juist tof dat ze als kinderen beginnen en einde seizoen zijn ze allemaal een character uit de show geworden.
Godsamme, dat doet me denken aan toen ik 14 was en met een of ander sletje aan het praten was. Je mocht haar best stoephoer noemen, vond ze leuk, maar als je haar straathoer noemde werd ze boos, want dat was minder dan een stoephoerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Staat je naam toch ook niet onder, stoephoer.
De leef van een FA. Mods kunnen hier slechts van dromen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm spant eerst @:zipportal voor zijn karretje en geeft hem dan nog een trap na.
Ik wacht nog 14 minuten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen (dus niet 26 minuten geleden)
Deze anekdote ga ik doorvertellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, dat doet me denken aan toen ik 14 was en met een of ander sletje aan het praten was. Je mocht haar best stoephoer noemen, vond ze leuk, maar als je haar straathoer noemde werd ze boos, want dat was minder dan een stoephoerKind was goddomme ook nog maar 14
niek ouwe pikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deze anekdote ga ik doorvertellen.
laatste keer dat ik gemeten heb 37.1 gradenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe heet ben jij eigenlijk?
Verhoging. Ik zou in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
laatste keer dat ik gemeten heb 37.1 graden
Verhoging?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verhoging. Ik zou in bed gaan liggen.
Geef hem nou geen excuusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verhoging. Ik zou in bed gaan liggen.
Somsquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoeiende vent ben je soms ook
Met het vertrek van @KingRoland is @GGMM de meest vermoeiende vent uit deze sc. Met zijn debiele acts.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vermoeiende vent ben je soms ook
Retweet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met het vertrek van @:kingroland is @:ggmm de meest vermoeiende vent uit deze sc. Met zijn debiele acts.
Waar is Rolandquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met het vertrek van @:kingroland is @:ggmm de meest vermoeiende vent uit deze sc. Met zijn debiele acts.
Niet nerveus. Heb er wel zin inquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hallo maat, al nerveus voor Luzern?
Ik zie jullie wel met een nulletje of 2 winnen vanavondquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet nerveus. Heb er wel zin in.
Dit zou ik niet te hard roepen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zie jullie wel met een nulletje of 2 winnen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |