abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200771419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Er lijkt inderdaad te weinig rente uitbetaald. 4,66% ipv 5,5%
[ afbeelding ]
Antwoord gehad van Bouwaandeel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes en vlot opgelost dus.
pi_200772849
Energieconsultant
https://www.collincrowdfund.nl/binga-energy-b-v/
Helaas geen hypothecaire dekking
pi_200773520
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:07 schreef zeeland6 het volgende:

[..]

het staat al 8 maanden te koop volgens Jaap
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in elk geval begin april (op)nieuw op funda gezet en begin juli opnieuw,
SPOILER
. Of het daarvoor ook al een keer is geplaatst weet ik niet. De info bij Jaap klopt niet helemaal, daar staat dat de oorspronkelijk vraagprijs gelijk is aan de huidige en dat is niet het geval. De plaatsing in april was namelijk 25k hoger was dan de huidige.
pi_200774225
quote:
Ook deze meegenomen.
pi_200774256
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:09 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Er lijkt inderdaad te weinig rente uitbetaald. 4,66% ipv 5,5%
[ afbeelding ]
Dank voor het uitzoeken KrekelJapie.
Bij mij kreeg ik het ook niet kloppend.
pi_200774282
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 11:42 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]

Antwoord gehad van Bouwaandeel:

SPOILER
Netjes en vlot opgelost dus.
Gaan ze dit nou voor alle investeerders herstellen? Het "Voor u betekend dit" geeft de indruk dat ze het alleen voor u doen.

Edit: Extra betaling ook bij mij binnengekomen.
8.99 euro (op een investering van 1000 euro)

Administratie op de site is voor dit project sinds 2020 nog steeds niet bijgewerkt.
pi_200774559
Heb deze 2 Hendrik Simon'tjes meegenomen en daarmee de aflossingen weer geïnvesteerd. Ben nu voorlopig even klaar met deze leningnemer omdat ik niet te veel bij 1 vastgoedeigenaar onder wil brengen.
pi_200775358
Iemand de maandbetaling van KOM ontvangen ?
pi_200775418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:03 schreef tnhb het volgende:

[..]

Het is in elk geval begin april (op)nieuw op funda gezet en begin juli opnieuw,
SPOILER
. Of het daarvoor ook al een keer is geplaatst weet ik niet. De info bij Jaap klopt niet helemaal, daar staat dat de oorspronkelijk vraagprijs gelijk is aan de huidige en dat is niet het geval. De plaatsing in april was namelijk 25k hoger was dan de huidige.
Dat staat er ook april 300k en huidig 275k. In december 2020 ook 275K. Maar doet er verder niet toe, het ligt niet lekker in de verkoop. Die meneer die gokt gewoon op een wanhopige koper-zoeker en ondertussen verhuurd hij. Geen onaardig model.
pi_200775446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 13:46 schreef Faraday01 het volgende:
Heb deze 2 Hendrik Simon'tjes meegenomen en daarmee de aflossingen weer geïnvesteerd. Ben nu voorlopig even klaar met deze leningnemer omdat ik niet te veel bij 1 vastgoedeigenaar onder wil brengen.
Ik heb ook aan allebei meegedaan en zal juist vergroot aan de laatste meedoen, omdat ik vind dat deze qua dekking (WOZ) de beste van deze drie is.
pi_200775488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:23 schreef zeeland6 het volgende:
Nee wel een redelijke extra betaling van funding Circle
pi_200776516
quote:
Driemaal is scheepsrecht dus deze vandaag ook maar meegenomen.
pi_200776587
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef crowder07 het volgende:

[..]

Nee wel een redelijke extra betaling van funding Circle
Idem, hierzo.
pi_200776802
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 12:35 schreef KrekelJapie het volgende:
Energieconsultant
https://www.collincrowdfund.nl/binga-energy-b-v/
Helaas geen hypothecaire dekking
Op zich niet een onaardig project.Jammer inderdaad dat we het met een hypotheek verklaring moeten doen. Basis durf ik deze wel aan. Dus als er een linkje is.
pi_200776918
quote:
Vanochtend een klein bedrag en zojuist de rest binnen gekregen.
Hieronder drie projecten uit 2016 die regulier afgelost zijn; Van Rooij rental, Hofman Ass en Your Danish Design
pi_200777923
Aankoop SRV wagen voor mobiele kapsalon
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=24106
Geen zekerheden
pi_200777990
quote:
Hier nog niets ontvangen (ING).
pi_200778248
Probleemproject investormatch
SPOILER
pi_200778294
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 15:57 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Hier nog niets ontvangen (ING).
hier net binnen op ING, behalve het probleemproject Faj* Lob*
pi_200778582
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:19 schreef zeeland6 het volgende:

[..]

hier net binnen op ING, behalve het probleemproject Faj* Lob*
Hier nu ook.
pi_200778727
quote:
quote:
Punt van orde:
We hebben gemerkt dat elk platform helaas wel eens een betaling een paar dagen te laat doet. Dit is vervelend, maar mag de discussies niet gaan overheersen. We hebben daarom besloten alleen achterstanden van meer dan 3 werkdagen hier op het forum te melden.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef KrekelJapie het volgende:
SPOILER
Balen weer, maar mede door hun laatste opmerking klinkt het als
1. Zien we weinig van komen (denk ik ook).
2. Lekker makkelijk
3. Hebben we eigenlijk geen zin in ivm kosten/moeite

Geen idee wat er nog open staat.
pi_200778789
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef KrekelJapie het volgende:
SPOILER
Ik zit hier gelukkig niet in, maar begrijp ik het nu goed dat IVM 'suggestie' 2 eenzijdig doet, zonder beeld te hebben bij of die ook geaccepteerd zou worden door de ondernemer? Die komt afspraken en zijn verplichtingen niet na, houdt zich niet aan de voorwaarden voor de WHOA, geeft geen inzicht in de financieen en is hoofdelijk aansprakelijk, en dan doet IVM doodleuk een niet-onderbouwd voorstel van finale kwijting tegen 50% van de vordering. En zelfs als daar een meerderheid voor zou zijn, is dat dus niet per se ook de uitkomst? Geen haar op m'n hoofd die eraan zou denken dan anders te stemmen dan het opeisen van de volledige openstaande som, incl. rente, ook al zou ik er geen cent meer van terugzien. Of is dit niet alle info? Welk deel van de originele schuld staat er nog open, overigens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')