had het idee dat ze niet lekker uitkwam op een paar van de laatste horden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:35 schreef hhh38 het volgende:
Ze kon hem de laatste 50 meter net niet doortrekken.
Ik had een beetje gehoopt dat Muhammad te pakken zou zijn. In McLaughlin geloofde ik niet.quote:
Laatste horde nam ze zwak ja, toen was het klaarquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
had het idee dat ze niet lekker uitkwam op een paar van de laatste horden.
Zou niet veel uitgemaakt hebben, denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:35 schreef skysherrif het volgende:
maar wat als ze nou niet de mixed relay liep
17.3.1, das op het lijntje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:35 schreef Szura het volgende:
Helemaal gemist, maar Cockrell gevallen?
welke mediaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef PzKpfw het volgende:
Valt wel weer zwaar tegen dus. Als we de media moesten geloven zou Bol het goud wel even ophalen
Niet happen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef PzKpfw het volgende:
Valt wel weer zwaar tegen dus. Als we de media moesten geloven zou Bol het goud wel even ophalen
Wat is jouw favoriete nummer van Sarah Mclachlan?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had een beetje gehoopt dat Muhammad te pakken zou zijn. In McLaughlin geloofde ik niet.
52.37quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef Montov het volgende:
Wat was het PR van Bol voor deze race?
52.37quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef Montov het volgende:
Wat was het PR van Bol voor deze race?
Je moet de media (en vooral de NOS) ook niet geloven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef PzKpfw het volgende:
Was de horde slecht, of was er gewoon geen eindsprint?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:37 schreef skysherrif het volgende:
laatste horde was slecht, helaas
uiteraard wel top gelopen
Verzuring tot in je allerdiepste vezels??quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Was de horde slecht, of was er gewoon geen eindsprint?
Splinterquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef superniger het volgende:
Komt Femke nog op andere onderdelen in actie?
4x400 estafettequote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef superniger het volgende:
Stel je niet zo aan joh. Vroeger toen we in Moskou aan het front lagen rende we 100en kilometers zonder verzuring.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verzuring tot in je allerdiepste vezels??
Silencequote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Sarah Mclachlan?
4x400 meter estafette.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef superniger het volgende:
4x400mquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef superniger het volgende:
Horde slecht, zweefde veel te lang waardoor je je hele lichaam achter je landende been blijft hangen en was ook al haar stabiliteit kwijt daar. Dan is al je snelheid wel wegquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Was de horde slecht, of was er gewoon geen eindsprint?
Ze heeft haar taken uitgevoerd met 110% inzet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verzuring tot in je allerdiepste vezels??
2 streams open gezetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:42 schreef Szura het volgende:
Jammer dat we weinig zien van het hoogspringen
Alleen in de Tiesto remixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |