abonnement Unibet Coolblue
pi_200738027
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Heb je een zorgverzekering?
Wat heeft dat met communisme te maken? O ja, niks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200738030
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja, minus Ongehoord Nederland.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:36:59 #103
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200738124
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Communisme heeft altijd gehaald. Overal waar het is toegepast. Het is dan ook volledig in strijd met onze natuur. Ook onder de dieren zie je geen communisme. De eerste die het zou toepassen zou uitsterven.

Ook in de Westerse Wereld waar nu langzaamaan communistische principes toegepast worden zal communisme falen.

Sterk = sterk
Zwak = zwak

Dat is de natuur en daar verander je niets aan. Je kunt sterk en zwak omdraaien/tegenwerken en het kan korte tijd goed gaan. Maar vroeg of laat wint sterk.

De zwaartekracht kun je ook niet ontkennen. Alles dat je in de lucht gooit valt vroeg of laat omlaag.
En jij denkt echt dat je hoogbegaafd bent? Echt?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:37:00 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200738125
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:20 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Baudet/Trump willen van gesubsidieerde propaganda af en wil tegelijkertijd dat iedereen overal vrij kan spreken.

Links wil dat precies andersom. NPO behouden en met ons belastinggeld ervoor zorgen dat hun linkse geluid zo goed mogelijk wordt overgebracht naar het volk. Tegelijkertijd moet de vrijheid op internet worden ingeperkt zodat vrije media hun boodschap niet kunnen overbrengen.

Dit is niet waarom ik altijd SP heb gestemd. :N
Op de NPO is ruimte voor iedere politieke stroming, zo is het stelsel gebouwd en zelfs een omroep als Ongehoord Nederland heeft er in korte tijd een plek veroverd.

Maar dat is natuurlijk niet het probleem. Het probleem van hen is dat andere stromingen daar ook een plek hebben en het volk dat kan zien. Daar kunnen alt-rechtsen natuurlijk totaal niet tegen en dat moet dus de mond worden gesnoerd. Professionele media is namelijk heel erg lastig en vervelend als je het volk wil voorliegen met alle onzin die uit de monden van Baudet en Trump komt. Die hebben inderdaad liever internetkanalen waar amateurs vrijelijk allerlei feitenvrije diarree kunnen spuien zonder lastige adverteerders, regels of beroepscodes.

Waarschijnlijk geloof jij die onzin over de "linkse media" nog echt ook als naieve volgzame fanboy. Maar politici die over de "linkse media" beginnen te jammeren zijn per definitie verdacht en niet te vertrouwen in welke bestuursfunctie dan ook.
pi_200738130
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Communisme heeft altijd gehaald. Overal waar het is toegepast. Het is dan ook volledig in strijd met onze natuur. Ook onder de dieren zie je geen communisme. De eerste die het zou toepassen zou uitsterven.

Nou is het algemeen bekend dat we ons als mensen juist hebben ontwikkeld door samen te werken te communiceren uitvindingen door te geven en te delen met andere groepen _O-

Ook blijken sommige echt oude (stenen tijdperk), homo.. botten genezen breuken te hebben wat ook alleen maar mogelijk was als de rest van de groep voor deze individu zorg droeg.

Het recht van de sterkste je bedoelt het recht van de fitste waarbij fitste bij de huidige mensensoort echt niet slaat op fysieke conditie maar op het beste aanpassen aan de veranderende omstandigheden. 8-)
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:38:13 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200738137
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb je het nou over de linkse zenders AVRO, NCRV, TROS, MAX, POWNED, Ongehoord Nederland en KRO?
Als iemand over "de linkse NPO" begint is dat een keurmerk dat je die persoon moet wantrouwen als het om politieke drijfveren gaat.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:38:30 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200738142
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat klopt er dan niet aan?
[..]

Oh. Mij leken de gecertificeerde resultaten juist het meest betrouwbaar. Bij welke bron moet ik dan zijn voor de juiste gegevens?
Ondertekend door zowel republikeinse als democratische en overige vertegenwoordigers!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:43:16 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200738198
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Communisme heeft altijd gehaald. Overal waar het is toegepast. Het is dan ook volledig in strijd met onze natuur. Ook onder de dieren zie je geen communisme. De eerste die het zou toepassen zou uitsterven.

Ook in de Westerse Wereld waar nu langzaamaan communistische principes toegepast worden zal communisme falen.

Sterk = sterk
Zwak = zwak

Dat is de natuur en daar verander je niets aan. Je kunt sterk en zwak omdraaien/tegenwerken en het kan korte tijd goed gaan. Maar vroeg of laat wint sterk.

De zwaartekracht kun je ook niet ontkennen. Alles dat je in de lucht gooit valt vroeg of laat omlaag.

Behalve flat earthers.
Zie de eerste delen van dit topic!

BNW / Flat Earth conspiracy #45 Still going flat
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:51:22 #109
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200738305
Joehoe, on-topic graag. Dat linksen vs rechtsen mag ook wel wat minder.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:52:04 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200738316
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 15:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik erken die autoriteit niet.
Het was een vraag, Ixnay.
Huilen dan.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:53:24 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200738338
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat heeft dat met communisme te maken? O ja, niks.
Zorgverzekering is mubammacare is comminusme.
Huilen dan.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:33:31 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200738801
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Joehoe, on-topic graag. Dat linksen vs rechtsen mag ook wel wat minder.
Joehoe, ooit eens het FE topic gelezen vooral de eerste delen waarbij men bewijs op bewijs stapelt..
Maar alsnog gelooft dat de aarde plat is!

Daarom staat dit topic in bnw en dus niet in nws!
Maar ik geloof eerder in het complot dat het daadwerkelijk Orangeman het idee had om de regering omver te werpen op 6jan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:46:23 #113
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200741828
quote:
2s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat heeft dat met communisme te maken? O ja, niks.
Jawel hoor.

Een gezonde man betaalt hetzelfde als zijn vieze dikke ongezonde luie rokende buurman met dichtgeslibde aderen.

Dat is communisme.

Of je pakt 2 culturen. Een succesvolle en een onsuccesvolle. Je zet ze bij elkaar en doet alsof ze even goed zijn en ze krijgen hetzelfde. De sterke moet opdraaien voor de zwakke. Er is geen drijfveer voor de zwakke om het beter te doen.

Dat is communisme.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:47:16 #114
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200741849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Behalve flat earthers.
Zie de eerste delen van dit topic!

BNW / Flat Earth conspiracy #45 Still going flat
Flat earthers vallen niet omlaag? Volgens mij wel hoor. Ik snap je punt niet.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:50:08 #115
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200741924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou is het algemeen bekend dat we ons als mensen juist hebben ontwikkeld door samen te werken te communiceren uitvindingen door te geven en te delen met andere groepen _O-

Ook blijken sommige echt oude (stenen tijdperk), homo.. botten genezen breuken te hebben wat ook alleen maar mogelijk was als de rest van de groep voor deze individu zorg droeg.

Het recht van de sterkste je bedoelt het recht van de fitste waarbij fitste bij de huidige mensensoort echt niet slaat op fysieke conditie maar op het beste aanpassen aan de veranderende omstandigheden. 8-)
Wat heeft dit met communisme te maken. Communisme is iets heel anders dan samenwerken en kennis doorgeven.

En je kunt best uit liefde voor iemand zorgen die zijn botten gebroken heeft. Waarom zou dat raar zijn? En wat is het verband met communisme?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:51:22 #116
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200741947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:36 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En jij denkt echt dat je hoogbegaafd bent? Echt?
Nee, als kind heb ik een test gedaan waaruit dat onomstotelijk blijkt.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:25:11 #117
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200742654
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Een gezonde man betaalt hetzelfde als zijn vieze dikke ongezonde luie rokende buurman met dichtgeslibde aderen.

Dat is communisme.

Of je pakt 2 culturen. Een succesvolle en een onsuccesvolle. Je zet ze bij elkaar en doet alsof ze even goed zijn en ze krijgen hetzelfde. De sterke moet opdraaien voor de zwakke. Er is geen drijfveer voor de zwakke om het beter te doen.

Dat is communisme.
Bizar, echt bizar.

Ik begrijp dat jij nul verzekeringen hebt? Aangezien dit het principe van alle verzekeringen is

“Culturen”, wat een mooi woord voor de racistische shit die je in werkelijkheid nastreeft.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 21:27:54 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200742728
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Een gezonde man betaalt hetzelfde als zijn vieze dikke ongezonde luie rokende buurman met dichtgeslibde aderen.

Dat is communisme.
Nee.
quote:
Of je pakt 2 culturen. Een succesvolle en een onsuccesvolle. Je zet ze bij elkaar en doet alsof ze even goed zijn en ze krijgen hetzelfde. De sterke moet opdraaien voor de zwakke. Er is geen drijfveer voor de zwakke om het beter te doen.
Hoe definieer je een 'succesvolle cultuur', en wat onderscheidt een 'succesvolle' van een 'onsuccesvolle' cultuur?
quote:
Dat is communisme.
Nee.
Huilen dan.
pi_200743336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Bizar, echt bizar.

Ik begrijp dat jij nul verzekeringen hebt? Aangezien dit het principe van alle verzekeringen is

“Culturen”, wat een mooi woord voor de racistische shit die je in werkelijkheid nastreeft.
Verzekeraars zijn communisten. Snap dat dan. :P
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 4 augustus 2021 @ 22:05:42 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200743490
Fox is links en zorgverzekeringen zijn communisme. Ik leer hier elke dag wat bij.
Huilen dan.
pi_200743710
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Nee, als kind heb ik een test gedaan waaruit dat onomstotelijk blijkt.
Die test speelde zich in je hoofd af net zoals de Amerikaanse verkiezingsuitslag waar je zo blindelings in gelooft?
pi_200743878
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Fox is links en zorgverzekeringen zijn communisme. Ik leer hier elke dag wat bij.
Boris Johnson dweept bijna dagelijks met zijn communistische heilstaat. Jeweettoch.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:18:36 #123
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200744669
quote:
7s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 21:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Hoe definieer je een 'succesvolle cultuur', en wat onderscheidt een 'succesvolle' van een 'onsuccesvolle' cultuur?
[..]

Nee.
Een succesvolle cultuur is een cultuur die bijvoorbeeld al schepen kon bouwen en daarmee vervolgens andere culturen ontdekte die nog duizenden jaren op hun achterliepen.

Of bijvoorbeeld een cultuur die verantwoordelijk is voor 99% van alle technologie die we tegenwoordig hebben, terwijl de andere culturen daarop meeliften en de autos, huizen, electronica, machines, materialen, medicijnen etc. gebruiken die ze zelf niet hebben kunnen ontdekken.

Net als dat mensen succesvol of niet-succesvol kunnen zijn, geldt dat ook voor culturen. Communisme is een systeem waarbij je niet boven minder succesvollen kunt uitstijgen. Ook al ben jij beter en heb jij meer succes dan iemand anders, jullie hebben hetzelfde huis en dezelfde auto. Dit systeem stort vroeg of laat in elkaar, want niemand heeft een drijfveer om succesvol te worden. Op grote schaal wil vervolgens niemand succesvol zijn en als heel land ben je een land zonder succesvollen en dus een onsuccesvol land.
Wanneer je dit op culturen toepast heet dit cultuurcommunisme. Een cultuur hoeft zich in een communistisch systeem niet aan te passen en voelt geen behoefte om succesvol te worden. Waarom zou je dat doen? De succesvolle cultuur zorgt toch wel voor je en jij lift mee.

Oost-Europa begrijpt communisme veel beter dan wij, zij hebben het overwonnen en weten hoe slecht het is. Praat maar eens met een Hongaar of een Roemeen van een jaar of 70/80. Omdat zij het communistische principe nog heel goed herkennen, krijgt cultuurcommunisme in Oost-Europa geen grip. Iedereen kent de verhalen van zijn opa. Zij begrijpen niets van een vrouwenquota of een homoquota bij de politie. Wij in het westen hebben nog geen "vaccin" gehad tegen communisme, we hebben het nog nooit meegemaakt, en wij hebben dus ook nog geen antistoffen in onze maatschappij tegen deze gruwelijke regeringsvorm en het overvalt ons zonder dat we er ons tegen willen verdedigen.

Oost-Europa paste communisme toe op mensen en faalde daarmee.

West-Europa past nu communisme toe op culturen en zal daarmee falen.

Er is 1 verschil. Tussen beide soorten communisme. Polen is nog steeds Polen. Hongarije is nog steeds Hongarije. Maar Zweden zal nóóit meer Zweden kunnen worden. En het is hopeloos. Die dag dat ik Malmö bezocht was geen mooie ervaring, eerder een sombere ervaring, maar wel een indrukwekkende. Iedereen die benieuwd is naar hoe West-Europa er uit zal zien over 10 jaar adviseer ik eens om naar Malmö te gaan. Daar zijn ze echt 10 jaar verder met cultuurcommunisme dan in Nederland.

Ik zie nog steeds een grote overeenkomst tussen Oost-Europa en de Verenigde Staten wanneer het gaat over hun afkeer tegen communisme. Ik denk dat uiteindelijk onze redding uit Oost-Euorpa zal komen. Net zoals hoe dat 50 jaar eerder andersom ging.

Communisme is in strijd met de natuur van zowel mensen als dieren en zal nóóit werken! Degenen waar het voor werkt is voor de elite die snel macht wil krijgen. De vergissing die keer op keer gemaakt is, is dat deze macht tijdelijk is.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:30:48 #124
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200744816
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Fox is links en zorgverzekeringen zijn communisme. Ik leer hier elke dag wat bij.
Dat zorgsysteem dat wij hier in Nederland hebben is voor een Amerikaan niet te begrijpen. Zelfs niet voor de meest trouwe Biden stemmer. Ze motten het niet, ze kotsen er op. En begrijpelijk.

Ik neem het ons onderwijssysteem kwalijk waarom ons niet meer verteld is over het meest gevaarlijke systeem van de geschiedenis.

Een geschiedenisleraar op een Nederlandse school had eens een Sovjet vlag in zijn klas opgehangen. Ik begrijp dat je geen Nazi vlag ophangt, maar niet als je een Sovjet vlag wel toelaat.

En Fox is inderdaad links en niet eens gematigd links, zoals ik, maar echt ver links. Misschien iets minder links dan de rest. Maar links is en blijft links.
pi_200744847
Dieren doen ook niet aan kapitalisme. 8)7 Veel dieren leven echter wel in communities en hebben elkaar nodig om te overleven.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:39:43 #126
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200744938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 22:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Die test speelde zich in je hoofd af net zoals de Amerikaanse verkiezingsuitslag waar je zo blindelings in gelooft?
Pestkop. :)
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:42:09 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200744969
quote:
10s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:32 schreef Morrigan het volgende:
Dieren doen ook niet aan kapitalisme. 8)7 Veel dieren leven echter wel in communities en hebben elkaar nodig om te overleven.
En als de dieren allemaal honger hebben en iemand vindt eindelijk iets te eten in die barre koude winter? Eet hij het dan op? Samen met eventueel zijn partner en kinderen? Of gaat hij het dan delen met andere dieren waar hij niets mee heeft en helemaal niet kent?

Wat denk je?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:51:45 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200745078
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jawel hoor.

Een gezonde man betaalt hetzelfde als zijn vieze dikke ongezonde luie rokende buurman met dichtgeslibde aderen.

Die gezonde man kan immers morgen ook een zwaar ongeluk of kanker krijgen waar die dikzak dan aan mee mag betalen.

Maar kennelijk is in het ziekenhuis komen iets dat jou niet kan overkomen ofzo. Dat soort overmoed hebben wel meer fokkers.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:51:45 #129
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745079
Al die mensen die mij proberen te pesten. Wat denken die op het moment dat ze zo'n pest berichtje posten? Dat vraag ik mij af. Is het zoiets?

quote:
Ik ga iets stoms zeggen over Ixnay. :( Ik ben het niet eens met hem en als ik hem maar goed en lang genoeg pest dan moet hij wel stoppen. :( Want zelf zou ik het heel erg vinden en heel erg gaan huilen als mensen zoiets tegen mij zouden zeggen, dus Ixnay zal ik ook wel heel erg hard raken met mijn pest berichtjes nu. Ik heb namelijk een slavenmoraal en om te bepalen of iets goed of slecht is gebruik ik de populaire consensus als maatstaf. Dat er ook een herenmoraal bestaat (wat Ixnay heeft en wat inhoud dat je goed/slecht beoordeelt op basis van eigen maatstaven) dat weet ik niet en dat ken ik niet want ik heb zelf geen herenmoraal maar een slavenmoraal. Dus ik denk dat ik Ixnay heel erg hard raak met mijn gepest en ik begrijp niet dat hij zo trots en standvastig blijft. Zelf was ik namelijk al lang ergens gaan huilen en ik begrijp niet waarom Ixnay zo anders is dan ik.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:53:21 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200745095
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Al die mensen die mij proberen te pesten. Wat denken die op het moment dat ze zo'n pest berichtje posten? Dat vraag ik mij af. Is het zoiets?

"Ik ga iets stoms zeggen over Ixnay. :( Ik ben het niet eens met hem en als ik hem maar goed en lang genoeg pest dan moet hij wel stoppen. :( Want zelf zou ik het heel erg vinden en heel erg gaan huilen als mensen zoiets tegen mij zouden zeggen, dus Ixnay zal ik ook wel heel erg hard raken met mijn pest berichtjes nu. Ik heb namelijk een slavenmoraal en om te bepalen of iets goed of slecht is gebruik ik de populaire consensus als maatstaf. Dat er ook een herenmoraal bestaat (wat Ixnay heeft en wat inhoud dat je goed/slecht beoordeelt op basis van eigen maatstaven) dat weet ik niet en dat ken ik niet want ik heb zelf geen herenmoraal maar een slavenmoraal. Dus ik denk dat ik Ixnay heel erg hard raak met mijn gepest en ik begrijp niet dat hij zo trots en standvastig blijft. Zelf was ik namelijk al lang ergens gaan huilen en ik begrijp niet waarom Ixnay zo anders is dan ik.
[/quote]

We proberen vooral te zorgen dat die malle gedachten van jou geen nieuwe aanhangers krijgen.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:53:27 #131
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745096
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die gezonde man kan immers morgen ook een zwaar ongeluk of kanker krijgen waar die dikzak dan aan mee mag betalen.

Maar kennelijk is in het ziekenhuis komen iets dat jou niet kan overkomen ofzo. Dat soort overmoed hebben wel meer fokkers.
Die dikzak kan ook een zwaar ongeluk krijgen. Los van alle andere risico's die hij loopt.

Statistisch betaalt de gezonde man meer en krijgt hij minder.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:55:03 #132
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

We proberen vooral te zorgen dat die malle gedachten van jou geen nieuwe aanhangers krijgen.
Waarom?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:55:06 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200745108
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die dikzak kan ook een zwaar ongeluk krijgen. Los van alle andere risico's die hij loopt.

Statistisch betaalt de gezonde man meer en krijgt hij minder.
Hoeft niet. Die dikzak krijgt misschien op zijn 65e een hartaanval en is op slag dood. Die gezonde man komt in een verpleegtehuis op zijn 89e en blijft daar tot zijn 95e veel zorgkosten maken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:55:45 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200745112
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

We proberen vooral te zorgen dat die malle gedachten van jou geen nieuwe aanhangers krijgen.
Waarom?
[/quote]

Omdat we het niet bepaald als een verbetering van onze samenleving zien.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:55:52 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoeft niet. Die dikzak krijgt misschien op zijn 65e een hartaanval en is op slag dood. Die gezonde man komt in een verpleegtehuis op zijn 89e en blijft daar tot zijn 95e veel zorgkosten maken.
Wat wil je zeggen? Dat de dikzak betaalt voor de oude dag van de gezonde man?
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:56:24 #136
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom?

Omdat we het niet bepaald als een verbetering van onze samenleving zien.
Dat vind ik van jouw onzin.

Moet ik jou daarom gaan pesten?
pi_200745123
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat zorgsysteem dat wij hier in Nederland hebben is voor een Amerikaan niet te begrijpen.
De gemiddelde Amerikaan is dan ook te dom om te poepen, daarom kon een volslagen idioot als Trump daar president worden.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:57:14 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200745124
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen? Dat de dikzak betaalt voor de oude dag van de gezonde man?
Inderdaad, het is niet zo hard vast te stellen wie de meeste zorgkosten maakt. Iemand die vroeg het loodje legt is super goedkoop.
pi_200745130
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Al die mensen die mij proberen te pesten. Wat denken die op het moment dat ze zo'n pest berichtje posten? Dat vraag ik mij af. Is het zoiets?
[..]

Voor iemand die denkt hoogbegaafd te zijn is je taalvaardigheid wel bedroevend.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:00:39 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Voor iemand die denkt hoogbegaafd te zijn is je taalvaardigheid wel bedroevend.
Mijn Japans is nog veel slechter. Zegt dat iets over intelligentie, of zegt dat meer over iets anders?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:01:14 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad, het is niet zo hard vast te stellen wie de meeste zorgkosten maakt. Iemand die vroeg het loodje legt is super goedkoop.
Wat snap jij niet aan statistiek?
pi_200745178
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Mijn Japans is nog veel slechter. Zegt dat iets over intelligentie, of zegt dat meer over iets anders?
Dus je Nederlands is ondermaats, je Japans is nog slechter en je houdt er wereldvreemde ideeën op na die je niet kunt funderen met enige onderbouwing, maar slechts met een welhaast religieuze overtuiging.
Zegt dat iets over over intelligentie, of zegt dat meer over iets anders?
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:07:07 #143
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200745183
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:01 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan statistiek?
Ik snap prima statistiek. Maar het is niet zo duidelijk te zeggen of gezond levende mensen minder zorgkosten maken.

Mijn opa van moeder kant leefde erg ongezond en is maar 73 geworden. Maar die zakte in zijn eigen huis in elkaar en leefde tot het eind zelfstandig. Hij had vooral wat operaties en pillen gehad. Mijn andere opa leefde veel gezonder en is 93 geworden. Maar hij had de laatste 6 jaar van zijn leven ontzettend veel zorg nodig omdat hij weinig meer kon en aan alle kanten problemen had door fysieke aftakeling. Die laatste was dus een stuk duurder voor de zorgpot.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:30:40 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus je Nederlands is ondermaats, je Japans is nog slechter en je houdt er wereldvreemde ideeën op na die je niet kunt funderen met enige onderbouwing, maar slechts met een welhaast religieuze overtuiging.
Zegt dat iets over over intelligentie, of zegt dat meer over iets anders?
De kennis van een taal zegt niets over intelligentie. Als ik dit gesprek in het Turks moet voeren zou ik niet verder komen dan "iyi aksamlar" ofzo en dat betekent goedenavond. Maar dit zegt dus niets over intelligentie en vooral iets over kennis. In dit geval de kennis van een bepaalde taal.

Kennis en intelligentie zijn 2 hele verschillende dingen. Maar dat snap jij niet. Om dat te begrijpen heb je behalve basiskennis ook een basis intelligentie nodig. En dat laatste is bij jou dus ondermaats.
pi_200745298
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De kennis van een taal zegt niets over intelligentie. Als ik dit gesprek in het Turks moet voeren zou ik niet verder komen dan "iyi aksamlar" ofzo en dat betekent goedenavond. Maar dit zegt dus niets over intelligentie en vooral iets over kennis. In dit geval de kennis van een bepaalde taal.

Kennis en intelligentie zijn 2 hele verschillende dingen. Maar dat snap jij niet. Om dat te begrijpen heb je behalve basiskennis ook een basis intelligentie nodig. En dat laatste is bij jou dus ondermaats.
Basisintelligentie is 1 woord, de rest van je verhaal slaat ook als een lul op een drumstel.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:34:13 #146
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik snap prima statistiek. Maar het is niet zo duidelijk te zeggen of gezond levende mensen minder zorgkosten maken.

Mijn opa van moeder kant leefde erg ongezond en is maar 73 geworden. Maar die zakte in zijn eigen huis in elkaar en leefde tot het eind zelfstandig. Hij had vooral wat operaties en pillen gehad. Mijn andere opa leefde veel gezonder en is 93 geworden. Maar hij had de laatste 6 jaar van zijn leven ontzettend veel zorg nodig omdat hij weinig meer kon en aan alle kanten problemen had door fysieke aftakeling. Die laatste was dus een stuk duurder voor de zorgpot.
De verwachting is dat de dikzak meer kost dan de gezonde man. Pech en geluk bestaat altijd. Maar op een grote populatie kun je dat gelijktrekken.

Een groep van 1000 dikzakken kosten meer dan een groep van 1000 gezonde mannen. De geldstroom gaat van de gezonde mannen naar de dikzakken.

Dat is statistiek. En als je ze alle 2000 hetzelfde laat betalen dan heet dat communisme.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:42:03 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745353
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Basisintelligentie is 1 woord, de rest van je verhaal slaat ook als een lul op een drumstel.
In het Engels maak je daar 2 woorden van in een dergelijke situatie. Als je beide talen veel spreekt haal je dat wel eens door elkaar.

Jij bent trouwens echt heel erg dom. Je spreekt geen woord Koreaans. Op basis daarvan beoordeel ik jouw intelligentie. Slechter Koreaans dan dat van jou kan niet, want je spreekt er geen woord van. Een lagere intelligentie dan jouw intelligentie kan dus ook niet. Op basis van de kennis van de Koreaanse taal ben jij dus buitengewoon zwakbegaafd.

Jij kunt mijn intelligentie niet beoordelen op basis van mijn kennis van de Nederlandse taal. Dat is net zo belachelijk als het beoordelen van jouw intelligentie op basis van je kennis van de Koreaanse taal.

Feitenkennis of het beheersen van vaardigheden is iets anders dan intelligentie. Een hoogbegaafd persoon is buitengewoon intelligent, maar het kan best zijn dat hij van een bepaald onderwerp geen kennis heeft als hij daar onvoldoende ervaring of interesse in heeft, zoals de Nederlandse taal.

En jij reageert niet inhoudelijk op mijn post. Je zegt alleen dat het slaat als een lul op een drumstel. Één daad en één uitspraak die normaliter niet getuigen van een hoge intelligentie.
pi_200745359
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

In het Engels maak je daar 2 woorden van in een dergelijke situatie.
Volgens mij is dit een Nederlands forum.
De rest van je "betoog" is te infantiel om op te reageren.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:47:57 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een Nederlands forum.
De rest van je "betoog" is te infantiel om op te reageren.
Ik zeg nergens dat ik in het Engels aan het schrijven was. Ik plaats uit snelheid 1 spatie te veel in het Nederlands. Op basis daarvan kun je geen sluitend oordeel geven over intelligentie. En je reageert opnieuw niet inhoudelijk op mijn argumenten. Eerst zei je dat het als een lul op een drumstel sloeg en nu noem je mij infantiel. Wat een lafaard.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 00:49:00 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200745385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 23:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De gemiddelde Amerikaan is dan ook te dom om te poepen, daarom kon een volslagen idioot als Trump daar president worden.
Wat een intelligent taalgebruik zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')