abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200725558
quote:
Een video van een bedrijf dat wil verkopen..
Van hun site:
"We geven speciale adviezen en hebben unieke zelf-ontwikkelde formuleringen van vitaminen, mineralen, spoorelementen, vetten en eiwitten die de levenskwaliteit merkbaar kunnen verhogen."
dag
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:46:57 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200725581
quote:
Een nietszeggend filmpje van een nietszeggend persoon. Heb je wat beters?

quote:
Waarom zijn de goedgekeurde vaccins niet experimenteel?
De goedgekeurde coronavaccins hebben voor toelating alle onderzoeksfasen doorlopen. Dit verliep bij de coronavaccins wel sneller dan normaal. Dit was mogelijk door bijvoorbeeld verschillende onderzoeksfasen samen te voegen.

Aan de laatste onderzoeksfase - fase 3 - namen tienduizenden mensen deel. In deze onderzoeken kreeg de helft van de deelnemers een coronavaccin en de andere helft een prik zonder werkzame stof, een placebo. Met het fase 3-onderzoek wordt aangetoond of een vaccin effectief is. Ook wordt, net als in eerdere onderzoeksfasen, gecontroleerd of het vaccin niet voor ernstige bijwerkingen zorgt.

https://www.nu.nl/nucheck(...)-in-de-testfase.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200725623
walgelijk
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_200725713
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Prima gezond verstand-filter zo. Begrijp die Duitsers wel, zo houd je in elk geval een deel van de achterlijken tegen bij de grens. Misschien moeten we in Nederland dat vaccinatiepaspoort ook maar eens aan het stemrecht gaan koppelen >:) .
Hihi, daar komen de autoritaire neigingen weer boven water. Schrikbarend, maar niet verbazingwekkend. Constant de zogenaamd liberale en altruïstische social justice strijder uithangen, maar dit blijkt simpelweg een façade aangezien het gewenste utopia in de stoutste dromen niet liberaal maar sterk autoritair van aard is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200725773
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Een nietszeggend filmpje van een nietszeggend persoon. Heb je wat beters?
[..]

LOL, in de bron van jouw worden bewering uit het artikel zelfs direct eronder in twijfel getrokken in de reacties.
Ik heb geen idee wat waar is, maar bij twijfel zeg ik altijd: NIET DOEN ^O^
En is ook niet dat ik persoonlijk naar een spuitje verlang ofzo, integendeel. Ik heb helemaal geen corona-klachten en heb er ook totaal geen affiniteit mee dus waarom zou ik dan een spuitje moeten willen?
pindazakje
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:59:38 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200725805
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hihi, daar komen de autoritaire neigingen weer boven water. Schrikbarend, maar niet verbazingwekkend. Constant de zogenaamd liberale en altruïstische social justice strijder uithangen, maar dit blijkt simpelweg een façade aangezien het gewenste utopia in de stoutste dromen niet liberaal maar sterk autoritair van aard is.
Ja anders neem je die reactie even héél serieus. Maar toch bedankt voor jouw analyse van mijn psyche, Dejannn. Doen we he-le-maal niks mee ^p^ .
Huilen dan.
pi_200725837
Ik ben gevaccineerd maar ik vind dit een slechte ontwikkeling. Een glijdende schaal.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:03:41 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200725860
Ik schrik hier best wel van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200725868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:34 schreef ZoonVan het volgende:

[..]

Of zoals Peter R. de Vries zei: On bended knee is no way to be free
On bended knee krijg jij van ome Hugo een prik in je reet.
pi_200725886
In New York gaat hetzelfde gelden voor een hoop voorzieningen. En daar kun je zelfs niet met een wekelijkse test daar onderuit komen.
dag
pi_200725933
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:05 schreef Peter het volgende:
In New York gaat hetzelfde gelden voor een hoop voorzieningen. En daar kun je zelfs niet met een wekelijkse test daar onderuit komen.
Wat een wereld. En hele mooie zet wel om verdeeldheid te creëeren en het volk tegen elkaar op te zetten. Want dat gaat niet alleen om vaccinatie. Het is een glijdende schaal dat niet meer te stoppen is.
pi_200726025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:07 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat een wereld. En hele mooie zet wel om verdeeldheid te creëeren en het volk tegen elkaar op te zetten. Want dat gaat niet alleen om vaccinatie. Het is een glijdende schaal dat niet meer te stoppen is.
Wat een doomdenkerij...
dag
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:15:54 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200726042
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

LOL, in de bron van jouw worden bewering uit het artikel zelfs direct eronder in twijfel getrokken in de reacties.
Ik heb geen idee wat waar is, maar bij twijfel zeg ik altijd: NIET DOEN ^O^
En is ook niet dat ik persoonlijk naar een spuitje verlang ofzo, integendeel. Ik heb helemaal geen corona-klachten en heb er ook totaal geen affiniteit mee dus waarom zou ik dan een spuitje moeten willen?
Kijk, dat is de oplossing. Mensen die gewoon geen affiniteit met corona hebben. Grote kans dat je dan ook niet ziek wordt. _O_

Sowieso, mensen die wel affiniteit met corona hebben. :')
pi_200726044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:07 schreef Cherni het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch joh.. wij willen gewoon geen lockdown meer en als antivaxxers daar niet aan mee willen werken moeten ze gevolgen van die keuze zelf maar voelen.
pi_200726126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch joh.. wij willen gewoon geen lockdown meer en als antivaxxers daar niet aan mee willen werken moeten ze gevolgen van die keuze zelf maar voelen.
Nou ja, van roken, eten tot vaccinatie tot wit en zwart. Zoveel polarisatie als de laatste pak weg 10 jaar heb ik nog nooit meegemaakt. En dat noem ik een slechte ontwikkeling van een maatschappij.

Je moet maar de vaccinatiegraad kijken. Zodra die bereikt is moet het over zijn met die waanzin.
pi_200726177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nou ja, van roken, eten tot vaccinatie tot wit en zwart. Zoveel polarisatie als de laatste pak weg 10 jaar heb ik nog nooit meegemaakt. En dan noem ik een slechte ontwikkeling van een maatschappij.

Je moet maar de vaccinatiegraad kijken. Zodra die bereikt is moet het over zijn met die waanzin.
Deze maatschappij is toch al verloren, tenminste als je alleen op het nieuws en de media afgaat. Maar als je verder kijkt dan zie je dat er genoeg dingen goed gaan..dat is alleen niet interessant voor de media.
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:23:43 #67
88815 The_Emotion
98.3
pi_200726184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar zit het dilemma ook in, we willen allemaal terug naar het oude normaal, maar doe je dat door het nieuwe normaal te omarmen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_200726249
Dat er nog steeds mensen zijn die nog oprecht denken dat dergelijk beleid te rechtvaardigen valt..
pi_200726350
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:23 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Daar zit het dilemma ook in, we willen allemaal terug naar het oude normaal, maar doe je dat door het nieuwe normaal te omarmen?
Dat doe je gewoon door niet steeds maar te blijven zeiken om het zeiken.. tegendraads tot de dood want alles wat van de overheid komt daar moet je op tegen zijn. De meeste antivaxxers zijn niet echt bezorgd om dat vaccin maar zijn gewoon vervelend tegendraads. En ja, ik ken die types..heb ze ook in mijn familie. Denken allemaal dat ze het beter weten.
pi_200726391
Waarom dragen wappies autogordels? dat is ook door de regering opgelegd toch?
Zo'n gespannen riem over je brost zal vast zorgen voor een minder diepe ademhaling..

Of mag je van de samenleving dan wel vragen om je te beschermen tegen ernstige verwondingen?
dag
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:40:25 #71
88815 The_Emotion
98.3
pi_200726453
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat doe je gewoon door niet steeds maar te blijven zeiken om het zeiken.. tegendraads tot de dood want alles wat van de overheid komt daar moet je op tegen zijn. De meeste antivaxxers zijn niet echt bezorgd om dat vaccin maar zijn gewoon vervelend tegendraads. En ja, ik ken die types..heb ze ook in mijn familie. Denken allemaal dat ze het beter weten.
Dwarspissers blijf je altijd wel houden, maar volgens mij zijn er ook genoeg mensen die de kat nog uit de boom willen kijken.
Zo'n massale vaccinatieprogramma is natuurlijk niet niks, dan kan ik best begrijpen dat ze ome Mark en Hugo niet op hun blauwe ogen vertrouwen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_200726490
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:40 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Dwarspissers blijf je altijd wel houden, maar volgens mij zijn er ook genoeg mensen die de kat nog uit de boom willen kijken.
Zo'n massale vaccinatieprogramma is natuurlijk niet niks, dan kan ik best begrijpen dat ze ome Mark en Hugo niet op hun blauwe ogen vertrouwen.
Dat is ook zo'n kromme redenatie.. ohh laat ik wachten..ik vertrouw het niet.. fuck wat de wetenschap zegt. Ja je kan beter Covid-19 krijgen, een kans die aanzienlijk groter is dan dat je schade oploopt door een vaccin.

Dus ja, ik blijf erbij.. gewoon irritante tegendraadse retards
pi_200726493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:36 schreef Peter het volgende:
Waarom dragen wappies autogordels? dat is ook door de regering opgelegd toch?
Zo'n gespannen riem over je brost zal vast zorgen voor een minder diepe ademhaling..

Of mag je van de samenleving dan wel vragen om je te beschermen tegen ernstige verwondingen?
Je kunt zonder gordel te dragen nog altijd je auto rijden. Je loopt het risico op een boete en eventueel ernstige verwondingen bij een ongeval.

Deze vergelijking gaat net zo mank als de gele ster en Nazi Duitsland.

Persoonlijk ben ik tegen elke vorm van drang. Ik heb ook een kennis die zich niet laat vaccineren. Maar ondanks dat ik van mening verschil op dat punt verbreek ik de vriendschap niet en ga nog zeker een biertje drinken met die kennis.

Overigens weiger ik wel die app. Ik heb het gele boekje en dat moet maar voldoende zijn. Als dat niet voldoende is blijf ik thuis.
pi_200726520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:10 schreef Hexagon het volgende:
Fijn dat jij mensen met een zwakkere gezondheid liever dood wenst dan meedoet aan maatregelen, maar daar doen ze in Duitsland dus niet aan mee.
'liever dood wenst' zijn woorden die je mij in de mond legt. Ik vind het hooguit allemaal niet zo erg. Ik kan namelijk dealen met het feit dat mensen en dieren dood gaan en dat bij het leven hoort. En gezien de huidige mondiale toestand aangaande de mensheid, is het al helemaal geen ramp als er eens wat meer mensen doodgaan ipv er steeds maar meer bij komen. Spreek dat maar eens tegen.
Eens kijken
pi_200726611
Met die tweedeling valt het wel mee. De meeste mensen snappen het belang van vaccineren. Een klein deel doet dit niet en een nog kleiner deel wil gewoon lekker dwars zijn. Doordat deze laatste groep heel hard schreeuwt lijkt het net alsof het er heel veel zijn. Geen aandacht aan geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')