Ah oke dit is dat onderdeel dat ze straks naast elkaar sprinten; 1 tegen 1. Ik heb die hele kwalificatie daarvoor nooit eerder gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kanshebbers ja
zekerheidjes niet omdat dit straks erg tactisch wordt en niet alleen om pure snelheid gaat
Uiteraardquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je er twee móet kiezen, zou je er toch zeker één van die twee pakken.
Die jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ah oke dit is dat onderdeel dat ze straks naast elkaar sprinten; 1 tegen 1. Ik heb die hele kwalificatie daarvoor nooit eerder gezien
Jup inderdaad, op basis van de tijd die ze nu rijden worden ze ingedeeld.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ah oke dit is dat onderdeel dat ze straks naast elkaar sprinten; 1 tegen 1. Ik heb die hele kwalificatie daarvoor nooit eerder gezien
Heeft het WR toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:59 schreef Arth_NL het volgende:
Oei, die Trinidad & Tobagoër (?) kwam dichtbij.
Zo'n wereldrecord gaat natuurlijk niet vanzelf, zelfs niet in Bolivia.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:59 schreef Arth_NL het volgende:
Lekker surplacenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jup inderdaad, op basis van de tijd die ze nu rijden worden ze ingedeeld.
en dat 1 tegen 1 is altijd wel risky ja, als je net te laat aan gaat kan het al klaar zijn
Een Trinbagoniaan!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:59 schreef Arth_NL het volgende:
Das de WR houderquote:Op woensdag 4 augustus 2021 08:59 schreef Arth_NL het volgende:
Maximaal een halve minuutquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:01 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Te leuk natuurlijk, dus moet kapot gemaakt worden.
Hij rijdt de Madison.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Met 2 man in de baan is niet de bedoeling.
Moeten ze even een deur open zetten.quote:
Heeft echt niks meer met fietsen te maken idd. Dit zijn echt machines. Zoveel power. Die workouts die ze doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |