SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een langere naam zou ik wel vet vinden, iets wat niet uit te spreken valt, Caoimhghín of zo.
Sjaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?
sjiefon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb veel leraren zijn struikelen over Siobhàn
Boos worden op Starbucks als ze het verkeerd spellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjo vhanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjaar dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Saoirse vind ik ook een mooie naam. Ook niet uit te spreken.
Sursha toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sourcy?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Simon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?
Angharadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon dingen aan het verzinnen toch?
Soms Dennis, maar meestal Buda.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar heet je soms Dennis?
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/aquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Ygritte het volgende:
Hier overigens nog Floor/Joke/Dick of ander onuitspreekbaars buiten NL?
Overdag is hij Buda, maar 's nachts... is hij Dennis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms Dennis, maar meestal Buda.
Of gewoon Flora. Zo stelt Floortje Dessing zich altijd voor overal ter wereld. En die komt nogal eens ergens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/a
Flobby.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/a
Had zo uit LOTR kunnen komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Angharad
Angharad means 'much loved'. Angharad was Gerallt Gymro’s mother, one of the most famous Welsh Latin writers in the twelfth century. Angharad was also the name of the wife of Gruffudd ap Cynan, king of Gwynedd in the twelfth century.
Vind je dat Surinaams klinken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar heet je soms Dennis?
Florencequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Oh floor vind ik een leuke naam, maar ja ook onhandig in het engels ja.
Can you repeat, your name is Dressing?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon Flora. Zo stelt Floortje Dessing zich altijd voor overal ter wereld. En die komt nogal eens ergens.
ja hoor. Maar er zijn heel veel surinamers met behoorlijk nederlands klinkende namenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat Surinaams klinken?
Flora Dressingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Can you repeat, your name is Dressing?
No it's Flora you deaf pig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Can you repeat, your name is Dressing?
Dat krijg je van slavernijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. Maar er zijn heel veel surinamers met behoorlijk nederlands klinkende namen
Ja best welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met zijn piemel weggebonden in een avondjurk.
Stiekem eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met zijn piemel weggebonden in een avondjurk.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. Maar er zijn heel veel surinamers met behoorlijk nederlands klinkende namen
Ik niet zoveelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel Dennissen.
Van Januari tot November is hij Buda, maar in December is hij.. Desi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan in december wat moorden plegen.
Ik weet nog dat daar mopjes over verteld werden. Mopjes die nu EEEEECHT niet mer kunnenquote:
Vertel, we zijn hier niet zo woke.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog dat daar mopjes over verteld werden. Mopjes die nu EEEEECHT niet mer kunnen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan in december wat moorden plegen.
Nog 7965 euro jongensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor, dat Buda een kloon is van Danny zodat ie gewoon rustig anoniem kan posten
Zat eerder te denken aan die ene gast die wel eens langs komt piepen waar echt geen touw aan vast te knopen valt, alsof die vroeger ooit teveel narcosemiddel voor bultruggen op heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor, dat Buda een kloon is van Danny zodat ie gewoon rustig anoniem kan posten
O je bedoelt christmascookie ofzoiets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan die ene gast die wel eens langs komt piepen waar echt geen touw aan vast te knopen valt, alsof die vroeger ooit teveel narcosemiddel voor bultruggen op heeft.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O je bedoelt christmascookie ofzoiets.
quote:
7 MINUTEN GELEDEN
Gevaccineerd en gezond? Dan nauwelijks kans op ziekenhuisopname
Wie volledig gevaccineerd is én geen andere aandoeningen heeft, loopt nauwelijks kans om met covid-19 in een ziekenhuis opgenomen te worden. Laat staan op een intensive care.
Het merendeel van de gevaccineerde patiënten die met covid-19 in het ziekenhuis belanden, heeft onderliggend lijden zoals ernstig overgewicht, diabetes of hartaandoeningen. Daardoor liepen ze extra risico op ziekenhuisopname vergeleken met gezonde gevaccineerden. Bovendien waren de meeste gevaccineerde covid-patiënten in het ziekenhuis boven de 60.
Dat blijkt uit een nieuwe rondvraag door de Nederlandse Vereniging van Artsen voor Longziekten en Tuberculose.
Tsunami.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O je bedoelt christmascookie ofzoiets.
Goed voor de stappenquote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje doorpezen voor Yvonne in Rotterdam Zuid
is dat je toetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef dud0r het volgende:
@:bitterbal len in de oven. Mini kaassoufflés, mini loempia's. Prima toetje
Ok next, IJsdraakje, ik zeg Hildegarde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh IJs je hebt een goed topic gemistvoornamen raden.
Hongerrrrquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef dud0r het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef dud0r het volgende:
Lottequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok next, IJsdraakje, ik zeg Hildegarde.
Ja. En dan neem ik na dit toetje nog een bak chocoladeijs met slagroomquote:
Ga eten danquote:
Verdomme ik heb die quote op de laptop open staan. Nou kan ik 'm niet gebruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
@:wereldgozer , wat moeten we nou met dit lopende ongezonde walgelijk dikke vette varken?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En dan neem ik na dit toetje nog een bak chocoladeijs met slagroom
[..]
Ga eten dan
[..]
Verdomme ik heb die quote op de laptop open staan. Nou kan ik 'm niet gebruiken.
hahaatjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En dan neem ik na dit toetje nog een bak chocoladeijs met slagroom
[..]
Ga eten dan
[..]
Verdomme ik heb die quote op de laptop open staan. Nou kan ik 'm niet gebruiken.
Voor Draakquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een naam?
Rot nou eens op de de vuige nijlpaarden SC of zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
@:wereldgozer , wat moeten we nou met dit lopende ongezonde walgelijk dikke vette varken?
quote:
Wat is er ballie?quote:
Ik weet 4ebe haar naamquote:
Nee ik weet hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok next, IJsdraakje, ik zeg Hildegarde.
Ik ken de naam van Haags ook, het komt nu wel erg dichtbij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Wat is er ballie?
[..]
Ik weet 4ebe haar naam![]()
En Haags
Schokkend nieuws!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken de naam van Haags ook, het komt nu wel erg dichtbij!
Ninja editquote:
Hoi Ans.quote:
quote:
Ik vind jou wel een Robert.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
I knowquote:
Het is Lodewijk hè?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou wel heel saai zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:16 schreef Haags het volgende:
@:dud0r en ik zijn over het algemeen slecht in het onthouden van namen.
Daarom geven we de meeste vrouwen waarmee wij seks hebben gewoon een nummertje.
quote:
De volgende wordt nummer 3quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:16 schreef Haags het volgende:
@:dud0r en ik zijn over het algemeen slecht in het onthouden van namen.
Daarom geven we de meeste vrouwen waarmee wij seks hebben gewoon een nummertje.
Ik zeg het maar gewoon, het is Yvonnequote:
Ik zou dat best een giller vinden als het Koningshuis op Fok! te vinden is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet weten dat Haags eigenlijk gewoon Willem-Alexander heet
Mogen ze niet eens van de RVD. Denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat best een giller vinden als het Koningshuis op Fok! te vinden is.
Hoezo? Is toch een best wel gewone en normale naam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon, het is Yvonneik had ZO'N hekel aan die naam vroeger
Hoi Amaliaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saai..quote:
Dat bedoel Ik, "gewoon en normaal "quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch een best wel gewone en normale naam?
Even in haar wangetjes knijpen.quote:
Wat een kutnaam zeg wie heet er nou @yvonnequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon, het is Yvonneik had ZO'N hekel aan die naam vroeger
Hoe had je dan willen heten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat bedoel Ik, "gewoon en normaal "
Zouden die telefoons van de prinsessen gecheckt worden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mogen ze niet eens van de RVD. Denk ik.
Had je liever Chanel ofzo geheten dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat bedoel Ik, "gewoon en normaal "
En de kuukskes verstoppen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in haar wangetjes knijpen.
Niamhquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe had je dan willen heten?
Er zitten wel mensen die zich voordoen alsof ze van het koningshuis zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof vast wel dat ze een heleboel niet mogen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zouden die telefoons van de prinsessen gecheckt worden?
Onderhuidse chip tegen ontvoering.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten wel mensen die zich voordoen alsof ze van het koningshuis zijn
Awwquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh IJs je hebt een goed topic gemistvoornamen raden.
Ze zullen wel privé social media hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zij hebben toch hun leven buiten ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof vast wel dat ze een heleboel niet mogen.
Lekker exotischquote:
WIEquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten wel mensen die zich voordoen alsof ze van het koningshuis zijn
ja maar als jij of ik dronken op internet de mafste dingen zeggen lacht iedereen ons uit en morgen is iedereen alles weer vergeten. Als zij dat doen hebben we meteen een Schandaal te pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zij hebben toch hun leven buiten ook
Die middelste gaat zich echt geen kont aantrekken van welk koninklijk protocol dan ook en die zal menig krantenkop gaan sieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zij hebben toch hun leven buiten ook
Ohhhhh Wim-Lex noemde Rusland dik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar als jij of ik dronken op internet de mafste dingen zeggen lacht iedereen ons uit en morgen is iedereen alles weer vergeten. Als zij dat doen hebben we meteen een Schandaal te pakken
ja dat begrijp ik wel maar ik denk dat ze best toegang hebben tot fokquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar als jij of ik dronken op internet de mafste dingen zeggen lacht iedereen ons uit en morgen is iedereen alles weer vergeten. Als zij dat doen hebben we meteen een Schandaal te pakken
Die is ook wel veel mooier dan die andere twee trouwens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die middelste gaat zich echt geen kont aantrekken van welk koninklijk protocol dan ook en die zal menig krantenkop gaan sieren.
en dan? een privé mod of zo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik wel maar ik denk dat ze best toegang hebben tot fok
In 1850 zou lobotomie een oplossing zijn, denk dat Wim-Lex binnen 10 jaar 50 jaar ouder gaat wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Die middelste schijnt behoorlijk te sloeren op insta, toch?
@alexiaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik wel maar ik denk dat ze best toegang hebben tot fok
Ja wie weetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Je snapt mij niet![]()
Ze zullen het misschien niet mogen maar toch doen
Ik denk dat nummer 3 ook wel los gaat vroeger of lagerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In 1850 zou lobotomie een oplossing zijn, denk dat Wim-Lex binnen 10 jaar 50 jaar ouder gaat worden
Nee ik ga die mafjoekel niet een mention geven. Dat is hij niet waard.quote:
Dat lijkt me eerder zo'n type die op kleuters en peuters van andere mensen gaat passen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat nummer 3 ook wel los gaat vroeger of lager
Ik zie daar wel een soort Nederlandse princess Anne inquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder zo'n type die op kleuters en peuters van andere mensen gaat passen.
Goede smileyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardbeien met een berg slagroom [ afbeelding ]
Balletje over een paar jaar, met kort roodgeverfd haar, flamingokleurig shirtje en een groene afzakkende smurfbroek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardbeien met een berg slagroom [ afbeelding ]
Kan. Maar het is onzin, want er zijn steeds meer onderzoeken die aantonen dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
denken julllie dat ze hier ook binnen activiteiten gaan verbieden voor mensen die niet gevaccineerd zijn?
ja maar niet in het ziekenhuis terecht gekomen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan. Maar het is onzin, want er zijn steeds meer onderzoeken die aantonen dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn.
Kweenie, denk wel dat zwanen denken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
denken julllie dat ze hier ook binnen activiteiten gaan verbieden voor mensen die niet gevaccineerd zijn?
Neuh. Niet vanuit de overheid in ieder geval. Mogelijk dat restaurants, clubs etc dat zelf gaan beslissen. Denk dat ze tvt en vaccinatie bewijs wel als middel gaan gebruiken bij dezelfde dingen waar het vorige maand voor gebruikt werdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
nu pasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie, denk wel dat zwanen denken.
Ik ben wederom wedergekeerdquote:
Ja, maar ik bedoel dat gevaccineerden net zo goed anderen kunnen besmetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet in het ziekenhuis terecht gekomen.
Die had ik laatst weer eens, erg lekker maar die vezels blijven altijd zo irritant tussen je tanden handenquote:
Ja zit ze er net tussenuit te stokeren :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik laatst weer eens, erg lekker maar die vezels blijven altijd zo irritant tussen je tanden handen
ja dat wel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat gevaccineerden net zo goed anderen kunnen besmetten.
En in je rechteroor een kip en in je linkeroor een banaan steken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan nu een blikje Fernandes.
Gerriederrie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
ik denk nog steeds terug aan de bami met kip die ze daar hadden bij de Waterkant in Paramaribo![]()
Van witte druiven krijg je wel witte wijn, maar je krijgt geen blauwe wijn van blauwe druivenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik had witte druiven, zat me toen opeens wel te bedenken waarom ze eigenlijk witte druiven heten want ze zijn toch echt groen. En blauwe druiven zijn ook eerder paars
Van groene druiven krijg je witte wijn, en van blauwe druiven rode wijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van witte druiven krijg je wel witte wijn, maar je krijgt geen blauwe wijn van blauwe druiven
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Nu zit ik weer met 8 gevulde koeken teveel.. wilde er maar 1.
Denk dat ze aan de Waterkant ook nog wel eens denken aan die avond dat jij daar tekeer gingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
ik denk nog steeds terug aan de bami met kip die ze daar hadden bij de Waterkant in Paramaribo![]()
Witte wijn is ook meer gelig eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van witte druiven krijg je wel witte wijn, maar je krijgt geen blauwe wijn van blauwe druiven
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze aan de Waterkant ook nog wel eens denken aan die avond dat jij daar tekeer ging
Toch tijd om Foqueville op te richten want je woont nu veel te ver weg ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Kom eraanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
@Ama en ik komen er nu aan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef kwiwi het volgende:
Foto van bal aan de muur, celebrity daar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze aan de Waterkant ook nog wel eens denken aan die avond dat jij daar tekeer ging
Is een soort mythologisch wezen geworden daarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foto van bal aan de muur, celebrity daar.
De helft van de Surinaamse kinderen heet sindsdien Bal of Bitter, of Palingbeestje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Witte mensen zijn meer blank eigenlijk, en zwarte mensen meer donkerbruin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Witte wijn is ook meer gelig eigenlijk
"the ball"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een soort mythologisch wezen geworden daar
Miss Chicken Fart.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hopen dat ik nooit meer terug komquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar maak je toch geen wijn van?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Witte mensen zijn meer blank eigenlijk, en zwarte mensen meer donkerbruin.
Ik lust wel een glaasje donkerbruine wijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar maak je toch geen wijn van?
Toch?
Rijmt op Sherry?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust wel een glaasje donkerbruine wijn.
Gewoon verplicht vaccinerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan. Maar het is onzin, want er zijn steeds meer onderzoeken die aantonen dat gevaccineerde mensen net zo besmettelijk zijn.
Een glaasje gerriederriequote:
geoof er niet meer in dat het vaccineren ons hier uit gaan halenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon verplicht vaccinerenGeen gezeik, iedereen rijk
Dat eigenwijze gedoe moet eens uit die mentaliteit hier.
We worden niet meer zo ziek en komen al helemaal niet op de IC, we moeten alleen oppassen dat we hoogbejaarden en DIMM niet van de wereld af hoesten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geoof er niet meer in dat het vaccineren ons hier uit gaan halen
qua oppervlakte en staat vergelijkbaar met die van jou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:58 schreef Karzai het volgende:
benedenverdieping is voor 680.000 euro verkocht aan een chinees
Dan hebben we als burger wel mooi een probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ongeveer wel maar zij heeft een tuintje met schuur en betere badkamer en keukenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
qua oppervlakte en staat vergelijkbaar met die van jou?
gaat zeker verhuren?
vind overigens ook niet dat je mensen kan verplichteh zich te laten vaccinerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan hebben we als burger wel mooi een probleem.
Nee dat gaat mij ook te ver.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind overigens ook niet dat je mensen kan verplichteh zich te laten vaccineren
jij hebt geen tuin?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ongeveer wel maar zij heeft een tuintje met schuur en betere badkamer en keuken
ze gaat er wonen en heeft een zaak vlakbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
qua oppervlakte en staat vergelijkbaar met die van jou?
gaat zeker verhuren?
precies, maar dan huur ik watquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt geen tuin?
wel mooie prijsmaar ja dan ben je dakloos
ohquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze gaat er wonen en heeft een zaak vlakbij
Heb je een beter plan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dit al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
neequote:
Ja. De regels loslaten zodra iedereen de kans heeft gehad op 2 vaccinaties. Vanaf dan is het eigen risico.quote:
Sta je ingeschreven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef Karzai het volgende:
buurvrouw heeft nu gewoon een sociale huurwoning gekregen na verkoop van haar huis, die zit nu in de jordaan op een begane grond verdieping, gaat op inkomen niet op vermogen
Dat schijnt in de UK boven verwachting goed te werken trouwensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja. De regels loslaten zodra iedereen de kans heeft gehad op 2 vaccinaties. Vanaf dan is het eigen risico.
Basta!
ja tegen iedereens verwachting inquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt in de UK boven verwachting goed te werken trouwens
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef Karzai het volgende:
buurvrouw heeft nu gewoon een sociale huurwoning gekregen na verkoop van haar huis, die zit nu in de jordaan op een begane grond verdieping, gaat op inkomen niet op vermogen
Klopt ja, las ik gisteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De landsgrenzen en de publieke ruimte zullen restricties blijven kennen zolang een deel van de bevolking nog een spuitje weigert, dat is de prijs die we betalen voor zelfbeschikkingsrecht.quote:
nee ww ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik nam altijd aan dat het om een combinatie van beiden ging.
er schieten tientallen racistische inkoppertjes door mn hoofdquote:
9 jaar , zou ik over 6 jaar kunnen proberenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je ingeschreven?
dat zou eigenlijk ook niet mogen he
hmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er schieten tientallen racistische inkoppertjes door mn hoofd
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
9 jaar , zou ik over 6 jaar kunnen proberen
Maar die regels zijn echt krom las laatst een heel artikel dat mensen die meerdere huizen bezitten en zelf in een sociale huurwoning wonen, maar het mag van de wet
Geen 28 Days Later dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus.. hopelijk zijn ze er niet doorheen voordat ze overlijden dan hequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante is bevriend met een stel, die hebben hun huis verkocht en huren nu van dat geld omdat ze het hun zoon niet gunnen als erfenis
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante is bevriend met een stel, die hebben hun huis verkocht en huren nu van dat geld omdat ze het hun zoon niet gunnen als erfenis
Ja baby's lijken leuk en schattig en koetjiekoetjie tot blijkt dat je Idi Amin hebt uitgepoept.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja baby's lijken leuk en schattig en koetjiekoetjie tot blijkt dat je Idi Amin hebt uitgepoept.
wie weet je dat er dan voor kan vragenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
9 jaar , zou ik over 6 jaar kunnen proberen
Maar die regels zijn echt krom las laatst een heel artikel dat mensen die meerdere huizen bezitten en zelf in een sociale huurwoning wonen, maar het mag van de wet
Damienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja baby's lijken leuk en schattig en koetjiekoetjie tot blijkt dat je Idi Amin hebt uitgepoept.
Dan lig met mijn kokosnoot in thailandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie weet je dat er dan voor kan vragen
lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan lig met mijn kokosnoot in thailand
Laatst ook naar een oud huis gaan kijken dat de verkoper (man van rond de 70) afbetaald had. Die heeft 800k gecasht en ging daar in Thailand van leven zei diequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan lig met mijn kokosnoot in thailand
gelijk doen, ben er nooit geweest, misschien bevalt het wel nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
je kan je dan aanmelden voor een retirement visa. Kan je daar gewoon blijven
Heb daar toch altijd mn bedenkingen bij, oude mannen die in Thailand gaan wonen 🤔quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst ook naar een oud huis gaan kijken dat de verkoper (man van rond de 70) afbetaald had. Die heeft 800k gecasht en ging daar in Thailand van leven zei dieNou die kan wel even vooruit denk ik.
Die moet het even op een akkoordje gooien met Helga dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dan ben je ook wel een debiel ook
zou ik eerst eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelijk doen, ben er nooit geweest, misschien bevalt het wel niet
Meh, als het een bejaarde is die gewoon goedkoop wil leven in een warm land heb ik dat niet zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb daar toch altijd mn bedenkingen bij, oude mannen die in Thailand gaan wonen 🤔
Kon ze niet d'r nest uit om ze te redden dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Collega stuurt foto's door van haar tuin flink onder water en die heeft iets van dertig grote schildpadden loslopen in die tuin dus ik zeg, nou die schildpadden hebben ook de tijd van hun leven gehad met al dat water zeg, om er een positieve draai aan te geven.
Zegt ze, ja dat waren landschilpadden en we hebben de hele nacht naar gepiep en verdrinkingsgeluiden liggen luisteren, bedankt.
Yups.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb daar toch altijd mn bedenkingen bij, oude mannen die in Thailand gaan wonen 🤔
Hmmm, wat Thailand betreft bestaan er geen "gewone bejaarde blanke mannen "quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, als het een bejaarde is die gewoon goedkoop wil leven in een warm land heb ik dat niet zo.
zijn ook gewoon mensen die van een warmer klimaat houden he zonder bijbedoelingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmm, wat Thailand betreft bestaan er geen "gewone bejaarde blanke mannen "
Helga is tof!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moet het even op een akkoordje gooien met Helga dus.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook gewoon mensen die van een warmer klimaat houden he zonder bijbedoelingen
Is nogal een wilde enorme tuin, ik ga het ze zeggen toch jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kon ze niet d'r nest uit om ze te redden dan?
Vind ik niet neequote:
Tjaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is nogal een wilde enorme tuin, ik ga het ze zeggen toch ja
Oh nee een voorspelling klopt niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:15 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dan ben je ook wel een debiel ook
"Testament"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
"En toen viel ik van mijn fiets af, recht in de berm en toevallig stond mijn gulp open en liep Liesje daar, die had een kort rokje aan en het waaide en toen schrok ze zo erg dat ze haar benen de lucht in gooide en wat denk je?"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook gewoon mensen die van een warmer klimaat houden he zonder bijbedoelingen
Dat mag je vinden, maar ik denk dat een groot deel ook gewoon lekker in de zon wil oud worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"En toen viel ik van mijn fiets af, recht in de berm en toevallig stond mijn gulp open en liep Liesje daar, die had een kort rokje aan en het waaide en toen schrok ze zo erg dat ze haar benen de lucht in gooide en wat denk je?"
nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je kunt niet zomaar onder het kindsdeel uit toch?
Thailand is een groot plakkerig matras voor lelijke mensen, incels en oude dikke Duitsers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik denk dat een groot deel ook gewoon lekker in de zon wil oud worden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thailand is een groot plakkerig matras voor lelijke mensen, incels en oude dikke Duitsers.
Exactlyquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thailand is een groot plakkerig matras voor lelijke mensen, incels en oude dikke Duitsers.
Ook niet aardig om dat over ballie te zeggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ook niks mis mee natuurlijk. Maar als Thailand daar zo mee omgaat keek ik misschien nog wel even verderquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik denk dat een groot deel ook gewoon lekker in de zon wil oud worden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet aardig om dat over ballie te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |