SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een langere naam zou ik wel vet vinden, iets wat niet uit te spreken valt, Caoimhghín of zo.
Sjaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?
sjiefon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb veel leraren zijn struikelen over Siobhàn
Boos worden op Starbucks als ze het verkeerd spellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjo vhanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjaar dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Saoirse vind ik ook een mooie naam. Ook niet uit te spreken.
Sursha toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sourcy?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Simon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?
Angharadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon dingen aan het verzinnen toch?
Soms Dennis, maar meestal Buda.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar heet je soms Dennis?
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/aquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Ygritte het volgende:
Hier overigens nog Floor/Joke/Dick of ander onuitspreekbaars buiten NL?
Overdag is hij Buda, maar 's nachts... is hij Dennis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms Dennis, maar meestal Buda.
Of gewoon Flora. Zo stelt Floortje Dessing zich altijd voor overal ter wereld. En die komt nogal eens ergens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/a
Flobby.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/a
Had zo uit LOTR kunnen komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Angharad
Angharad means 'much loved'. Angharad was Gerallt Gymro’s mother, one of the most famous Welsh Latin writers in the twelfth century. Angharad was also the name of the wife of Gruffudd ap Cynan, king of Gwynedd in the twelfth century.
Vind je dat Surinaams klinken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar heet je soms Dennis?
Florencequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
Oh floor vind ik een leuke naam, maar ja ook onhandig in het engels ja.
Can you repeat, your name is Dressing?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of gewoon Flora. Zo stelt Floortje Dessing zich altijd voor overal ter wereld. En die komt nogal eens ergens.
ja hoor. Maar er zijn heel veel surinamers met behoorlijk nederlands klinkende namenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je dat Surinaams klinken?
Flora Dressingquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Can you repeat, your name is Dressing?
No it's Flora you deaf pig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Can you repeat, your name is Dressing?
Dat krijg je van slavernijquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. Maar er zijn heel veel surinamers met behoorlijk nederlands klinkende namen
Ja best welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met zijn piemel weggebonden in een avondjurk.
Stiekem eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als iemand met zijn piemel weggebonden in een avondjurk.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor. Maar er zijn heel veel surinamers met behoorlijk nederlands klinkende namen
Ik niet zoveelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel Dennissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |