SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een langere naam zou ik wel vet vinden, iets wat niet uit te spreken valt, Caoimhghín of zo.
Sjaak.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?
sjiefon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb veel leraren zijn struikelen over Siobhàn
Boos worden op Starbucks als ze het verkeerd spellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjo vhanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjaar dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Saoirse vind ik ook een mooie naam. Ook niet uit te spreken.
Sursha toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sourcy?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Simon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Just curious. Hoe spreek je dit fonetisch uit?
Angharadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon dingen aan het verzinnen toch?
Soms Dennis, maar meestal Buda.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar heet je soms Dennis?
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/aquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Ygritte het volgende:
Hier overigens nog Floor/Joke/Dick of ander onuitspreekbaars buiten NL?
Overdag is hij Buda, maar 's nachts... is hij Dennis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms Dennis, maar meestal Buda.
Of gewoon Flora. Zo stelt Floortje Dessing zich altijd voor overal ter wereld. En die komt nogal eens ergens.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Floor zijn genoeg varianten die ze in het buitenland begrijpen. Wordt dan vaak Florentine/a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |