SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt ook gewoon je oogballen doneren aan balquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Deze TT verontrust me zodanig dat ik koffie nodig heb.
Het is wel grappig hoeveel data ze hebben. Ze zijn een van de grootste partijen in streaming media en het is nog steeds de content die het meeste oplevert uiteindelijk (naast wat blockbusters die je in de bioscoop kunt kijken).quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money money money [ afbeelding ]
Zonde van die sprankelende kijkersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je oogballen doneren aan bal
uhm, heb nog geen rode panda gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal, kopje koffie graag?
Zwart, shaken not stirred, en trek wat leuks aan.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Stomme vraag: Op een FOK!meet, noem je elkaar dan bij de echte naam of username?
Ik luister naar beidequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Stomme vraag: Op een FOK!meet, noem je elkaar dan bij de echte naam of username?
Ik zou je US noemen denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn echte naam is wat makkelijker.
Jo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel evenveel letters toevallig
Die andere leent zich wel beter voor roepen/schelden enzquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je vroeger ook wel eens een hit gescoord?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kent US?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die andere leent zich wel beter voor roepen/schelden enz
Zo, lekker pittige reactiequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Vraag ik iets aan een onbekende vrouwelijke collega.
Krijg ik terug, heet ik Google of zo?
Ik, heb jij toevallig cavia's?
Zij, huh?
Meestal verlengen vrouwen hem dreigend als ze een beetje boos op me zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die andere leent zich wel beter voor roepen/schelden enz
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Hier kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal verlengen vrouwen hem dreigend als ze een beetje boos op me zijn.
Dat wordt geen seks denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Vraag ik iets aan een onbekende vrouwelijke collega.
Krijg ik terug, heet ik Google of zo?
Mejuffrouw Caviapis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog nooit irl VierEebe genoemd en dat wil ik wel zo houden.
Ik denk dat ze elke ochtend een glaasje caviapis drinktquote:
Iedereen noemt mij Fles.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:
linker arm graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een lichaamsdeel naar keuze voor opofferen
Als je hoort:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen zegt heel veel en vaak fles en dan denk ik dat ze mij bedoelen
Ja, maar dan met een Brabantse tongvalquote:
Appelflap, voor de vernederlandste marokkaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Abdel jonguh... Abdullah, Abdelrahman Appieeeeeee
Zo'n gele koe die naar oude rijst ruikt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een Brabantse tongval
Joquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:02 schreef Ygritte het volgende:
Best wel veel namen met 2 letters overigens
Schrijf je niet als Ka. Maar als Kaaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die slang uit Jungle Book.
Nou niet meer, te vaak gehoordquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je hoort:
"Stop jij ook altijd je fles in je mond"
Ga je dan blozen??
Roquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder andere.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die slang uit Jungle Book.
JPquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:03 schreef Ygritte het volgende:
Oh en dan heb je ook nog de 'Jan-Willems' die ze dan JW noemen und so weiter....
Ik "ken" een paar meiden die zo heten..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik wilde nog Bo zeggen omdat dat ook zo lekker niet past
Ik ook. Ook mannen overigensquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik "ken" een paar meiden die zo heten..
Dan beter Beau.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:05 schreef Ygritte het volgende:
Ik wilde nog Bo zeggen omdat dat ook zo lekker niet past
O, diequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeheee.. de kabouter die liesje geverfd heeft.
A.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Nou iedereen de voorletter van zijn echte naam hier neerzetten dan?
This is not getting better.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeheee.. de kabouter die liesje geverfd heeft.
Dquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Equote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Aurora dan.quote:
Zo heet Gergi z'n moederquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aurora dan.
Je bent iig wel een schone slaapster
Ik had een Deense collega die zo heette. Maar als hij het zelf uitsprak klonk het meer als Annesquote:
Oh dat vind ik een leuke naamquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hebben ze er bij jou Daan van gemaakt
Veel te hip voor jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor negernaam?
Batterbilquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
bij mij hoeven jullie niet meer te raden
Ωquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Yakitori-spiesje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
bij mij hoeven jullie niet meer te raden
Ja samen met alle andere moeders in Nederland. Daan staat al tien jaar in het rijtje populairste namenquote:
Dirk dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik saai en ouderwets ben?
O wacht
Ja weet ik joh, ik weet je cupmaat, je geboortedatum, je slaapgewoontes, je dromen, je angsten en waar je huis woont.quote:
Ennnn wat heb jij gekozen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja samen met alle andere moeders in Nederland. Daan staat al tien jaar in het rijtje populairste namen
Party bij bal vanavondquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik joh, ik weet je cupmaat, je geboortedatum, je slaapgewoontes, je dromen, je angsten en waar je huis woont.
*maakt ander account aan*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik joh, ik weet je cupmaat, je geboortedatum, je slaapgewoontes, je dromen, je angsten en waar je huis woont.
Wat voor worst? En op een broodje? Ergens bij?quote:
Ik heb ook pasta. Spaghetti met worst, paprika, saus.quote:
Vriend van een vriendin van me heet zo. De eerste keer dat ze het over hem had, had ik zoiets van 'god dat kan toch niks zijn met zo'n naam', maar toen zag ik hem lopen en dacht ik 'omg lekker ding' en wees m'n vriendin naar hem, 'kijk daar heb je hem al'.quote:
Mohammed op 1 toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja samen met alle andere moeders in Nederland. Daan staat al tien jaar in het rijtje populairste namen
Diederik-Janquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wacht
Altijd tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wacht
wild zwijn worst weet nog niet wat ik erbij eetquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor worst? En op een broodje? Ergens bij?
[..]
Ik heb ook pasta. Spaghetti met worst, paprika, saus.
Jij kent Buda? Wat een privilegequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Altijd toch
Maar zo ouderwets is je naam helemaal niet
Klopt. Vond het best een goede keuze van mijn oudersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Altijd toch
Maar zo ouderwets is je naam helemaal niet
Wel benieuwd wat jij een lekkerding vindtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van een vriendin van me heet zo. De eerste keer dat ze het over hem had, had ik zoiets van 'god dat kan toch niks zijn met zo'n naam', maar toen zag ik hem lopen en dacht ik 'omg lekker ding' en wees m'n vriendin naar hem, 'kijk daar heb je hem al'.
Kak.
Dolfje dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Vond het best een goede keuze van mijn ouders
"kaassouffle postte op 2 Augustus 2021: Weer een wappie geswiped".quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou het 5 min ongezien volhouden denk ik
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
wild zwijn worst weet nog niet wat ik erbij eet
Allemaal Gerrie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft de helft van de vrouwen uit de jaren 80 mijn naam.
Hoi Lottequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft de helft van de vrouwen uit de jaren 80 mijn naam.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"kaassouffle postte op 2 Augustus 2021: Weer een wappie geswiped".
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"kaassouffle postte op 2 Augustus 2021: Weer een wappie geswiped".
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou het 5 min ongezien volhouden denk ik
* is gerustgesteld*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:20 schreef LTVDK het volgende:
Ohja ik moet gaan lopen, denk meldt het even voordat er iemand ongerust wordt
Romanoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een Italiaanse naam toch?
Ja was niet handig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een keer je account gelekt, IG ofzoiets.
Maar ik ook.
Klopt maar heel Europeesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mario?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag een beetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou ik vaker willen meeten als het tegenviel???
Annechienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
De Willemijn die ik vroeger kende was wel een akelig kind hoor.
Voor een hond jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een collega, zij heet Semmi. Vind ik een leuke naam
Ik kende ook een Willemijn en die had altijd zever op haar kin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
* noteert.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een collega, zij heet Semmi. Vind ik een leuke naam
De Jasmijn met wie ik vroeger in de klas zat was ook heel leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken een hele knappe chique Ancille, daar valt je oorhaar van uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan 2 kanten op. Links alternatief meisje of elitair hockey meisje
Jasmijnen heb ik al drie gehad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Jasmijn met wie ik vroeger in de klas zat was ook heel leuk.
Ik heb wel verschillende jassen gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jasmijnen heb ik al drie gehad.
En lijkt op Jaminquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'Yasmin' in ons land vooral bekend bij naamdragers die geboren zijn in Somalië, Groot-Brittanië, Pakistan, Duitsland.
Mijn naam komt zes keer voor in Nederland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:27 schreef Ygritte het volgende:
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/
Die Duitsland gaat dus exclusief over jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'Yasmin' in ons land vooral bekend bij naamdragers die geboren zijn in Somalië, Groot-Brittanië, Pakistan, Duitsland.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Duitsland gaat dus exclusief over jou
Rare naam, Dumdumdum maar ik moet zeggen op de een of andere manier past hij bij jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdum
Helmond.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn naam komt zes keer voor in Nederland.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare naam, Dumdumdum maar ik moet zeggen op de een of andere manier past hij bij je
Dat zegt ie van mij ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
“Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'D' in ons land bekend bij naamdragers die geboren zijn in Suriname.”
Euhm
oh zat dus niet eens zo verkeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
“Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'D' in ons land bekend bij naamdragers die geboren zijn in Suriname.”
Euhm
Ik ken een Chimbawimba, is nog een donkere gast met lange armen ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel super grappig als je zo heet
Waar staat dit?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Euhm
Delanoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zat dus niet eens zo verkeerd![]()
heet je soms Django?
ik zou swipenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Chimbawimba, is nog een donkere gast met lange armen ook
Van mij zijn er 5000 en de naam piekte precies rond mijn geboortejaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/
Nopesquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Utrecht, Deventer, Rijswijk of Helmond. Pick one.
Formeel heb jij vast meer letters
"Hoe hiet da meske van de overburen wa latst geboren is?"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van mij zijn er 5000 en de naam piekte precies rond mijn geboortejaarLekker origineel waren m'n ouders
Bloedende orenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe hiet da meske van de overburen wa latst geboren is?"
Idemquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van mij zijn er 5000 en de naam piekte precies rond mijn geboortejaarLekker origineel waren m'n ouders
Ik ben geboren in Delft vriendquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hoe hiet da meske van de overburen wa latst geboren is?"
Wij hadden 2x Marc in de klas, en 2x Markquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IdemIk zat ook met twee andere D’s in de klas
Makes sensequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hebben je ouders je nooit opgegevenRIP
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'Hatseflats' in ons land bekend bij naamdragers die geboren zijn in Indonesië.
Oké, dat is een leugen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hadden 2x Marc in de klas, en 2x Mark
Bij ons werken 6 Edwins.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hadden 2x Marc in de klas, en 2x Mark
Samantha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat jij Priscilla heet, ja hè?
Bintang, ben jij het?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Naast geboorten in Nederland is de voornaam 'Hatseflats' in ons land bekend bij naamdragers die geboren zijn in Indonesië.
Oké, dat is een leugen.
Nee, ben tevreden met mijn naam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Maar zouden jullie anders willen heten?
Ja, Sophie ofzo. Veel makkelijker in het buitenland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Neuh, internationaal en lekker anoniem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Alleen vanwege dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, Sophie ofzo. Veel makkelijker in het buitenland.
Joe ik heb hem op de eerste gokquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:38 schreef CherryLips het volgende:
als eerste naam: 29955
Goed succes met vinden
Ja en vind m'n naam verder ook niet zo leuk. Dus als ik dan toch mag kiezen zou ik een meer internationale doenquote:
Een langere naam zou ik wel vet vinden, iets wat niet uit te spreken valt, Caoimhghín of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Zo, vooral in de VS. Daar gebruik ik dus ook een verbastering van m'n naam omdat niemand zo'n hollandse naam kan uitsprekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel makkelijker bij de Starbucks.
En hij staat ook in de url van het plaatjequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:39 schreef Karzai het volgende:
ik heb een plaatje van mijn voornaam
[ afbeelding ]
okequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en vind m'n naam verder ook niet zo leuk. Dus als ik dan toch mag kiezen zou ik een meer internationale doen
Das toch irritantquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een langere naam zou ik wel vet vinden, iets wat niet uit te spreken valt, Caoimhghín of zo.
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb verder vooral lekkere Hollandsche namen in de familie, die lopen daar ook mee te klooien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo, vooral in de VS. Daar gebruik ik dus ook een verbastering van m'n naam omdat niemand zo'n hollandse naam kan uitspreken
Heidi denk ik, zou ik willen dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke![]()
ik weet nog steeds niet hoe je heet
nee het dartbord staat nog ongebruikt in de gangkastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hij staat ook in de url van het plaatje
Ben je goed met pijltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |