SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt ook gewoon je oogballen doneren aan balquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Deze TT verontrust me zodanig dat ik koffie nodig heb.
Het is wel grappig hoeveel data ze hebben. Ze zijn een van de grootste partijen in streaming media en het is nog steeds de content die het meeste oplevert uiteindelijk (naast wat blockbusters die je in de bioscoop kunt kijken).quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money money money [ afbeelding ]
Zonde van die sprankelende kijkersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je oogballen doneren aan bal
uhm, heb nog geen rode panda gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal, kopje koffie graag?
Zwart, shaken not stirred, en trek wat leuks aan.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Stomme vraag: Op een FOK!meet, noem je elkaar dan bij de echte naam of username?
Ik luister naar beidequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Stomme vraag: Op een FOK!meet, noem je elkaar dan bij de echte naam of username?
Ik zou je US noemen denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn echte naam is wat makkelijker.
Jo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel evenveel letters toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |