Daar zou ik mijn handen aan vol hebben hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
VrijMiBabes #50 (not very sfw!)
[ afbeelding ]
@:Lange_Lans
Is ie weer aan het drinken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:tong80 kun je niet zo strontvervelend doen in elk topic? Dank je.
Ik heb geen plek meer maar ik vond Tong oprecht ook weer een tijdje best leuk meeposten. Nu moet in elk topic weer PSV/Feyenoord te kakken worden gezet of vergeleken worden met het almachtige ons aller Ajax. Dan vraag ik me bij mezelf af, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ie weer aan het drinken?
Ach, die blokkeerknop werkt prima
-dquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Of ik ben me gewoon aan het vervelend in mijn vrije week, dat kan ook nog.
Ik ben ook weleens vervelend uit verveling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hoor, ik kan me helemaal vinden in jouw analyse.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dat dacht ik al, daarom ben ik ook niet zo streng voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen vervelen en vervelend.
Okι, ex-wappie. @Scrummie check deze overloper.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:03 schreef GGMM het volgende:
Geen last
Al was dit wel pas mijn eerste
En nee ik ben gewoon laks
Wie staan er allemaal in dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen plek meer maar ik vond Tong oprecht ook weer een tijdje best leuk meeposten. Nu moet in elk topic weer PSV/Feyenoord te kakken worden gezet of vergeleken worden met het almachtige ons aller Ajax. Dan vraag ik me bij mezelf af, hoe oud ben je?
Om dit te vieren tied voor koffie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:04 schreef fetX het volgende:
Corona gehad, 1e prik gehad en voor de zekerheid toch nog een tweede ingepland.
Alles voor de zorg @:lenny_leonard @:wereldgozer
Alsof jij daar last van hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dankzij jou duurt deze crisis dus wat langer.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie staan er allemaal in dan?
Overigens wel eens over Tong. Hij is lastig.
tERWIJL IN DEZE TOPICREEKS OM DE TEN MINUTEN WORDT GPOST DAT IEMAND MOET POEPEN.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:tong80 kun je niet zo strontvervelend doen in elk topic? Dank je.
Dit voelt als een klap in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dankzij jou duurt deze crisis dus wat langer.
@Lange_Lans check deze gastquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
tERWIJL IN DEZE TOPICREEKS OM DE TEN MINUTEN WORDT GPOST DAT IEMAND MOET POEPEN.
:t
Geen zin om Caps uit te wissen.
Zou gewoon terugslaan hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
Je snapt inmiddels het verschil tussen de SC en serieuze topics wel mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
tERWIJL IN DEZE TOPICREEKS OM DE TEN MINUTEN WORDT GPOST DAT IEMAND MOET POEPEN.
:t
Geen zin om Caps uit te wissen.
Bij die prik had ik ook slechts een beurs gevoel dus het is te vroeg om je superieur te voelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:03 schreef GGMM het volgende:
Geen last
Al was dit wel pas mijn eerste
En nee ik ben gewoon laks
Ik was gisteren on a high. Accepteer je m'n excuses ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen plek meer maar ik vond Tong oprecht ook weer een tijdje best leuk meeposten. Nu moet in elk topic weer PSV/Feyenoord te kakken worden gezet of vergeleken worden met het almachtige ons aller Ajax. Dan vraag ik me bij mezelf af, hoe oud ben je?
Sowieso komt dat gevoel pas wat later na de prik. Tenminste, bij mij dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij die prik had ik ook slechts een beurs gevoel dus het is te vroeg om je superieur te voelen
Jij bent een kuthoer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook weleens vervelend uit verveling.
Je hoeft aan mij je excuses niet aan te bieden hoor maar zonder die kinderachtige 'haat' tussen clubs (wat er natuurlijk soms ook een beetje bij hoort) krijg je in mijn ogen veel leukere constructieve discussies over voetbal. Maar ik begrijp ook wel dat mensen vooral banter leuk vinden hier.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was gisteren on a high. Accepteer je m'n excuses ?
En wat is vandaag je excuus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was gisteren on a high. Accepteer je m'n excuses ?
Ik ben juist van het harmonie-model Briljante columns geschreven over Israλl. de Kromme en Moulijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft aan mij je excuses niet aan te bieden hoor maar zonder die kinderachtige 'haat' tussen clubs (wat er natuurlijk soms ook een beetje bij hoort) krijg je in mijn ogen veel leukere constructieve discussies over voetbal. Maar ik begrijp ook wel dat mensen vooral banter leuk vinden hier.
Dan is het begrip briljant ook wel aan inflatie onderhevig zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben juist van het harmonie-model Briljante columns geschreven over Israλl. de Kromme en Moulijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard Toeterjan heeft een eigen straat
Ik heb bij die jongen toch nog altijd een soort vertedering/medelijden waardoor ik zijn tweets liever niet zie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Toeterjangodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:12 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |