Daar zou ik mijn handen aan vol hebben hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
VrijMiBabes #50 (not very sfw!)
[ afbeelding ]
@:Lange_Lans
Is ie weer aan het drinken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:tong80 kun je niet zo strontvervelend doen in elk topic? Dank je.
Ik heb geen plek meer maar ik vond Tong oprecht ook weer een tijdje best leuk meeposten. Nu moet in elk topic weer PSV/Feyenoord te kakken worden gezet of vergeleken worden met het almachtige ons aller Ajax. Dan vraag ik me bij mezelf af, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ie weer aan het drinken?
Ach, die blokkeerknop werkt prima
-dquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Of ik ben me gewoon aan het vervelend in mijn vrije week, dat kan ook nog.
Ik ben ook weleens vervelend uit verveling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hoor, ik kan me helemaal vinden in jouw analyse.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dat dacht ik al, daarom ben ik ook niet zo streng voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen vervelen en vervelend.
Oké, ex-wappie. @Scrummie check deze overloper.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:03 schreef GGMM het volgende:
Geen last
Al was dit wel pas mijn eerste
En nee ik ben gewoon laks
Wie staan er allemaal in dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen plek meer maar ik vond Tong oprecht ook weer een tijdje best leuk meeposten. Nu moet in elk topic weer PSV/Feyenoord te kakken worden gezet of vergeleken worden met het almachtige ons aller Ajax. Dan vraag ik me bij mezelf af, hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |