abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 augustus 2021 @ 04:08:19 #251
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201022349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oh nee, zeker, omdat die term een extra lading heeft gekregen, maar die extra lading betekent niet dat de oorspronkelijke lading niét meer van toepassing is. Dus ik ben het met je eens dat ik die term ook niet voor mezelf zou gebruiken, maar dat neemt niet weg dat de term staat voor waar de term voor staat, en dat is niet meer of niet minder dan 'onvrijwillig celibaat'.

NIET 'onvrijwillig celibaat en omdat ik dat niet kan hebben ga ik anderen schade toebrengen'.
Oorspronkelijk is het een term die door een vrouw is verzonnen (vanuit haar eigen situatie) en die een platform op heeft gezet waar zowel mannen als vrouwen van verschillende seksuele oriëntatie’s informatie deelde en kletste met elkaar. Elkaar hielpen en steunde. Een platform voor eenzame mensen om elkaar te vinden en vooruit te helpen.

Er was geen sprake van een ideologie, geen sprake van is een mannenclubje, geen sprake van misogynie en erger. Er was geen het is de schuld van zus en zo en dat zijn nare feiten waar niets aan te doen is.

Tegenwoordig is dat wel zo. Vrouwen zijn niet welkom. Homo’s horen er ook niet bij, hoe kan je vrouwen de schuld geven bij een homo? Vrouwen en homo’s gooien de ideologie in de war, dus die worden gewoon uitgesloten, kunnen geen incel zijn.

De term incel van tegenwoordig heeft amper wat te maken met de oorsprong. En dat was al voor de media er wat mee ging doen.
De media is gaan kijken wat de incel beweging inhield en dat was niet zo heel mooi te noemen.
1 van de grootste platformen is gesloten door de inhoud. Reddit sloot dat sub forum omdat de combinatie van een ideologie die nogal naar was en hele enge en veel voorkomende uitwassen gewoon teveel was. Het geen doen was degene die te ver gingen eruit te gooien, wat te ver ging in de grote groep teveel gesteund werd.
Reddit geeft veel ruimte, zeker in die tijd was het ontzettend vrij. Dat het zelf hun zoveel te ver ging dat ze dat onderdeel sloten ipv wat rotte appels eruit viste zegt echt wel wat. Zeker aangezien het geen klein onderdeel was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 22 augustus 2021 @ 04:19:12 #252
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201022365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 17:11 schreef Sicstus het volgende:

[..]
Jij probeert er wel echt een ideologie aan te koppelen, die de meeste incels gewoon koud laat. 'Incel' is gewoon een beschrijving van een toestand, waar de meesten niet gelukkig mee zijn.
Als ik in een sociaal contact laat vallen dat ik ontevreden ben over mijn huidige baan, dan zit daar toch ook geen ideologie achter? Kom ik dan op voor bepaalde belangen? Heb ik dan een bepaalde (verborgen) agenda? Nee toch zeker.
Wat de meeste mensen die het niet lukt een relatie/seks te vinden koud laat bedoel je.
Die 1 keer naar een incel groep kijken en zeggen ja dahag. Juist omdat dat gepaard gaat met een ideologie noemen de meeste mensen die verstokt vrijgezel zijn zich geen incel. Degene die dat wel doen zijn het in meer of mindere mate eens met de ideologie.

Natuurlijk heb je in weze gelijk, het had geen andere betekenis dan moeite hebben met relatie/seks vinden in den beginne. Maar toen was die term helemaal niet zo algemeen bekend, het was gewoon het verzinsel van een vrouw die een relatief klein platform opgezet heeft.
Pas toen het overgenomen was en een eigen leven is gaan leiden is het echt een term geworden. Hangend aan een bepaald wereldbeeld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 22 augustus 2021 @ 04:25:35 #253
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201022377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 17:13 schreef Sicstus het volgende:

[..]
Tja, de term 'moslim' heeft de afgelopen 20 jaar ook onder grote groepen een steeds negatievere betekenis gekregen. Moeten moslims zich daarom gaan schamen en op zoek gaan naar een andere benaming?
Ook daarin kan je subgroepen onderscheiden. Die voor bepaalde zaken staan die nogal naar kunnen zijn.
Ga je bv hier verdedigen dat er ook echt wel vele lieve Isis aanhangers zijn? Die gewoon met bloemetjes wilde strooien toen ze afreisde naar het midden oosten? Ach joh, paar rotte appels maar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 22 augustus 2021 @ 10:02:13 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201023380
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:18 schreef Sicstus het volgende:
Het ziet ernaar uit dat CoolGuy en ik de trolls Lienekien en Hexagon tot zwijgen hebben gebracht, door onze goed gefundeerde argumenten ^O^
Mijn liefje vind het niet zo tof als ik ga zitten Fokken als we een dagje op stap zijn. Das ongezellig. :D

Maar ik volg wel de lijn van Lienekien waarbij de term incel gekaapt is voor een duidelijke ideologische stroming van figuren. Een groep die onverzorgde, vervelende, extreemrechtse mannen die niets nuttigs doen met hun leven en daarom afstotelijk is. En die de vrouwen de schuld geeft van het gevolg dat er geen seksleven is. En daar vervolgens een theorie om bedenken dat alle vrouwen seks hebben met oneindig veel knappe mannen zonder eigen eisen.

Dat is ook niet zo raar omdat die groep het woord bekend heeft gemaakt en zichzelf die term luidruchtig aanmeet. Want Elliot Roger en zijn gevolg had nog niemand van de term incel gehoord. Dus dan is het als klassieke lonely heart, die moeite heeft met de vrouwen, niet echt een goed idee meer om je zo te gaan noemen. Want dan gaat het gros van de toehoorders denken dat je het hele pakketje bent.
pi_201023451
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Mijn liefje vind het niet zo tof als ik ga zitten Fokken als we een dagje op stap zijn. Das ongezellig. :D

Maar ik volg wel de lijn van Lienekien waarbij de term incel gekaapt is voor een duidelijke ideologische stroming van figuren. Een groep die onverzorgde, vervelende, extreemrechtse mannen die niets nuttigs doen met hun leven en daarom afstotelijk is. En die de vrouwen de schuld geeft van het gevolg dat er geen seksleven is. En daar vervolgens een theorie om bedenken dat alle vrouwen seks hebben met oneindig veel knappe mannen zonder eigen eisen.

Dat is ook niet zo raar omdat die groep het woord bekend heeft gemaakt en zichzelf die term luidruchtig aanmeet. Want Elliot Roger en zijn gevolg had nog niemand van de term incel gehoord. Dus dan is het als klassieke lonely heart, die moeite heeft met de vrouwen, niet echt een goed idee meer om je zo te gaan noemen. Want dan gaat het gros van de toehoorders denken dat je het hele pakketje bent.
wat ik van die theorie het meest stuitend vindt is niet alleen dat ze die aanhangen, maar dat ze te ver heen zijn om er logisch over na te denken.
Ik vraag me bijvoorbeeld af of zij er zelf genoegen mee zouden nemen om slechts een soort speeltje te zijn van een knappe vrouw die naast hen nog 10 andere partners heeft.
Nee dus, want ze willen geen hoer. Zoals ik eerder aangaf snap ik ze in die zin wel. Ook al lijkt het me als ik er wat meer over nadenk, dat zelfs dat beter is dan gratis gebruikt worden door iemand die emotioneel gezien toch niet hetzelfde voelt onder valse voorwendselen. Wat maakt dat geld dan nog uit als dat het waard is, ook al is het niet ideaal. Als iemand je onterecht hoop geeft op meer voor het eigen korte respectloze plezier, is dan nog net een stapje erger hoor denk ik…
Maar incels dulden geen enkele tegenspraak dat een vrouw het toppunt van mazzel heeft als dat mogelijk is, terwijl ze zo kans loopt op een soa of een zwangerschap van iemand die nooit van plan is om het kind op te voeden. En alsof het dan ideaal is om gelijk daar dan koel en berekenend een lelijke man voor te strikken en hem vervolgens een leven lang voor te moeten liegen dat ze hem wel aantrekkelijk vindt, w.t.f
Of dat de meest knappe man er idd totaal geen moeite mee heeft om gratis en structureel de meest lelijke vrouw te gebruiken. Terwijl zijn tijd ook beperkt is. Als dat zo zou zijn dan zouden incels zelf ook geholpen zijn met de meest lelijke vrouw, maar dan geven ze aan dat hen die ook al niet willen.
Nee. Vind je het gek als je het alleen bij hen hebt “geprobeerd” om dat te kunnen zeggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-08-2021 17:26:17 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:10:52 #256
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201041518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Google wat op gezinsfoto's

Hier een lelijke vent met een dochter

http://roosdorp.nl/testimonial/familie-de-jong/

Ook geen knappe hunk
https://www.internetbode.(...)haal-anderen-helpen-

Zou ook niet willen ruilen met zijn hoofd
https://x.facebook.com/Al(...)69/?type=3&source=48

En allemaal relatief jong mensen
Dat zijn geeen jonge mensen maar op zij minst 35.

Bij die eerste zou ik de vrouw ook wel eens willen zien. Bij de tweede zie ik er twee die elkaars gelijke zijn in uiterlijk. En ze zijn al heel lang bijelkaar. Want die jongen rechts moet zeker tien jaar oud zijn. Die laatste voorbeeld is ook niets mee aan de hand brhalve zijn beginnende kaalheid. Alle voorbeelden zeggen niets want ze tonen geen rauwe aantrekkingskracht aan wat zo belangtijk is tegenwoordig. Vrouwen verlangen namelijk een goede uiterlijk van een man voor die eerste klik ook wel chemie. Alle voorbeelden zijn van gesettlede koppels en je weet niet hoe die gozers eruit zagen tien jaar geleden. Slechte voorbeelden dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door geordilefort op 23-08-2021 14:54:21 ]
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 14:15:10 #257
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201041579
Ach, de meeste mensen hebben geen problemen om een relatie te vinden met iemand die ze de moeite waard vinden. De oordelen daarover komen meestal van de mensen aan de zijlijn die het niet zo makkelijk lukt een relatie te scoren met iemand die ze de moeite waard vinden.

Volgens mij kun je beter bij de 1e groep horen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:24:37 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201041701
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:10 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Dat zijn geeen jonge mensen maar op zij minst 35.

Bij die eerste zou ik de vrouw ook wel eens willen zien. Bij de tweede zie ik er twee die elkaars gelijke zijn in uiterlijk. En ze zijn al heel lang bijelkaar. Want die jongen rechts moet zeker tien jaar oud zijn. Die laatste voorbeeld is ook niets mee aan de hand brhalve zijn beginnende kaalheid. Alle voorbeelden zeggen niets want ze tonen geen rauwe aantrekkingskracht aan wat zo belangtijk is tegenwoordig. Vrouwen verlangen namelijk een goede uiterlijk van een man voor die eerste klik ook wel chemie. Alle voorbeelden zijn van gesettlede koppels en je weet niet hoe die gozers eruit zagen tien jaar gelden. Slechte voorbeelden.
Jij verlangt ook een goed uiterlijk toch? Alleen krijg je het niet.

Dat is voor veel vrouwen ook het geval. Het aantal superknappe kerels is namelijk beperkt.
pi_201041793
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 05:10 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Je hebt wel een grote mond maar er valt best veel te leren. Het word steeds moeilijker voor de gemiddelde man om nog een vrouw te regelen voor een relatie of iets kortstondigers. Dat lijkt mij meer een serieus maatschappelijk probleem dan een theatervoorstelling?
Hoe kun je nu weten dat het steeds moeilijker wordt, als je het nog nooit gedaan hebt? :P
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:33:48 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201041835
Ik heb overigens in de periode 2017-2020 flink wat gedate met vrouwen van in de 30 en best wat gescoord.

En heb verder geen bijzonder uiterlijk. Maar heb wel gewoon een boeiend leven.
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:57:54 #261
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042117
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ach, de meeste mensen hebben geen problemen om een relatie te vinden met iemand die ze de moeite waard vinden. De oordelen daarover komen meestal van de mensen aan de zijlijn die het niet zo makkelijk lukt een relatie te scoren met iemand die ze de moeite waard vinden.

Volgens mij kun je beter bij de 1e groep horen.
Hoe weet je dat waar haal je dat vandaan. Kan het mischien niet zo zijn dat veel van die mannen die te lelijk zijn er gewoon nooit over praten. Omdat zij zich schamen en weten dat ze slecht behandeld en gepest zullen worden zoals in dit draadje.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 15:02:29 #262
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201042162
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Hoe weet je dat waar haal je dat vandaan. Kan het mischien niet zo zijn dat veel van die mannen die te lelijk zijn er gewoon nooit over praten. Omdat zij zich schamen en weten dat ze slecht behandeld en gepest zullen worden zoals in dit draadje.
Dat is graag hoe jij wil dat de werkelijkheid is, want anders anders slaapt het vannacht niet zo lekker denk ik. Kijk, in een relatie zitten over het algemeen 2 mensen. Die 2 mensen moeten het eens zijn over hun relatie en hun respectievelijke partnerkeuze, en dat een buitenstaander dan gaat speculeren over dat die mannen zich schamen, omdat dat voor die buitenstaander prettiger voelt, dat moet die buitenstaander zelf weten.

Want ja, als die mannen zich niét schamen, dan zijn die mannen gelukkig in hun relatie, en dát is meestal moeilijk te verkroppen voor de buitenstaanders.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:10:10 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201042234
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:57 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Hoe weet je dat waar haal je dat vandaan. Kan het mischien niet zo zijn dat veel van die mannen die te lelijk zijn er gewoon nooit over praten. Omdat zij zich schamen en weten dat ze slecht behandeld en gepest zullen worden zoals in dit draadje.
Tja als je dan echt niet aan wilt nemen dat het aantal mannen dat te lelijk is voor een relatie maar zeer beperkt is, waarom open je dit dan nog? Kennelijk is er dan toch niks mee aan te vangen.

Waarom ga je dan niets wat anders met je leven doen dan mopperen?
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:12:50 #264
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042261
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb overigens in de periode 2017-2020 flink wat gedate met vrouwen van in de 30 en best wat gescoord.

En heb verder geen bijzonder uiterlijk. Maar heb wel gewoon een boeiend leven.
Ook normaal uitziende vrouwen die jouw gelijk waren of moest je toch elke keer dumpsterdiven?

Verder merk ik dat de meesten hier flink lopen af te geven op mannen die het moeilijk hebben. Wat je ook zegt ze proberen je almaar zwart te maken op elke (on) mogelijke wijze. Ik vrees dat jullie zelf niet logisch kunnen nadenken of openstaan voor een andere kijk op mannen die het gewoon echt moeilijk hebben.

Veruit de meesten hebben eerst geprobeerd aan hun persoonlijkheid te werken. Dit is het eerste waar mannen altijd zelf aan denken. De pickup-art/alfamannen zelfhulp programmas deden dan ook goede zaken. Want Voor plastische chirurgie heb je flink wat geld nodig. Velen hebben dan na jaren van alles te proberen, van PUA en zelfs plastische correcties geen verbetering gevonden in aantrekkingskracht. Vrouwen willen ze gewoonweg niet. Dan komen ze tot de conclusie dat zaken zoals lengte, afkomst en gezicht gewoon niet zijn te veranderen als je echt ondergemiddeld bent. Maar dan mag je er niet over praten. Vrouwen mogen bijvoorbeeld wel over van ales zeuren terwijl ze niets tekort komen. En dat wordt zelfs positief aangrmoedigd.

'incel' is niet meer dan een soort hashtag waardoor mannen bijelkaar kunnen komen om met elkaar te praten over hun ervaringen. Dit is heel normaal zoals iedereen doet. Ik vraag mij dan af hoe sommigen dit een extreemrechtse ideologische extremistische ideologie of wat dan ook kunnen noemen. Dan ben je niet oprecht maar gewoon op zoek naar zwakke personen die je kunt pesten.

[ Bericht 2% gewijzigd door geordilefort op 23-08-2021 15:25:06 ]
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:17:08 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201042308
‘Dumpsterdiven’. Is dat weer zo’n geweldige ‘incel’-term waaruit hun ware persoonlijkheid blijkt?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:19:24 #266
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042325
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is graag hoe jij wil dat de werkelijkheid is, want anders anders slaapt het vannacht niet zo lekker denk ik. Kijk, in een relatie zitten over het algemeen 2 mensen. Die 2 mensen moeten het eens zijn over hun relatie en hun respectievelijke partnerkeuze, en dat een buitenstaander dan gaat speculeren over dat die mannen zich schamen, omdat dat voor die buitenstaander prettiger voelt, dat moet die buitenstaander zelf weten.

Want ja, als die mannen zich niét schamen, dan zijn die mannen gelukkig in hun relatie, en dát is meestal moeilijk te verkroppen voor de buitenstaanders.
Jouw aanhoudende negatieve kijk op incels is weer hoe jij zelf wilt dat de werkelijkheid is. Want je roept maar wat. Ik kan het ook omdraaien. Zelf heb je geen enkele ervaring met het onvrijwillig gedwongen seksloze bestaan. Of wel soms. Dan hoor ik dat graag. Als je niet weet hoe het is of voelt hoe kun je dan oordelen vraag ik me af. Je wilt dus alleen op anderen afgeven en ze pesten omdat ze een makkelijk prooi zijn. Incels hebben door de eenzijdige media berichtgeving een slechte naam. Dus dat moet dan wel makkelijk zijn. Wees eens geen kinderachtige kleine ventje maar een volwassen persoon. En geen geef dat gewoon toe.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:20:38 #267
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042340
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:17 schreef Lienekien het volgende:
‘Dumpsterdiven’. Is dat weer zo’n geweldige ‘incel’-term waaruit hun ware persoonlijkheid blijkt?
Ik krijg allerlei negatieve termen op mn bord dan mag ik toch ook een beetje prikken of niet soms.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:24:23 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201042374
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:12 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Ook normaal uitziende vrouwen die jouw gelijk waren of moest je toch elke keer dumpsterdiven?

Verder merk ik dat de meesten hier flink lopen af te geven op mannen die het moeilijk hebben. Wat je ook zegt ze proberen je almaar zwart te maken op elke (on) mogelijke wijze. Ik vrees dat jullie zelf niet logisch kunnen nadenken of openstaan voor een andere kijk op mannen die het gewoon echt moeilijk hebben.

Veruit de meesten hebben eerst geprobeerd aan hun persoonlijkheid te werken. Dit is het eerste waar mannen aan denken. Want Voor plastische chirurgie heb je flink wat geld nodig. Velen hebben dan na jaren van alles te proberen, van PUA rn zelfs plastische correcties geen verbetering gevonden in aantrekkingskracht. Vrouwen willen ze gewoonweg niet. Dan komen ze tot de conclusie dat zaken zoals lengte, afkomst en gezicht gewoon niet zijn te veranderen als je echt ondergemiddeld bent. En dan mag je er niet over praten. Vrpuwen mogen bijvootbeeld wel over van ales zeuren terwijl ze niets tekort komen en dat wordt zelfs positief aangrmoedigd.

'incel' is niet meer dan een soort hashtag waardoor mannen bijelkaar kunnen komen om met elkaar te praten over hun ervaringen. Dit is heel normaal zoals iedereen doet. Ik vraag mij dan af hoe sommigen dit een extreemrechtse ideologische extremistische ideologie of wat dan ook kunnen noemen. Dan ben je niet oprecht maar gewoon op zoek naar zwakke personen die je kunt pesten.
Dat veel mensen hier aanvallend reageren dat is omdat die hele incel-ideologie niet onschuldig is maar schadelijk voor mensen. Menig onzekere jongeman kan er zijn leven goed mee vernaggelen door in al die gare theorieen te gaan geloven. Dus daar wil men tegengas aan geven.

Overigens kon ik gewoon met leuk uitziende vrouwen daten. Geen superbabes ofzo maar wel gewoon aantrekkelijk en leuk.

Dat komt niet door plastische chirurgie, PUA-technieken of een gespierd lijf. Maar gewoon omdat ik een fijne baan met perspectief heb, ik een beetje energie in mijn kleding en haardracht steek, ik een uitgebreid sociaal leven heb en ik interessante hobby's heb waar ik veel plezier uit haal. Dat vinden veel vrouwen aantrekkelijk.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:27:39 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201042387
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:20 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Ik krijg allerlei negatieve termen op mn bord dan mag ik toch ook een beetje prikken of niet soms.
Dus je meent niks van wat die term impliceert? Zo van: leuk en aardig dat je al die vrouwen kon scoren, maar als ze hooguit zesjes waren is het bepaald niet iets om over op te scheppen?

Kom op zeg. Je klaagt dat je als lelijke vent ongewenst celibaat blijft, maar voor ‘lelijke vrouwen’ voel je je dan kennelijk weer te goed. Hierin zit wat mij betreft de kern van je denkfout en de reden waarom je zo ongelukkig bent met jezelf. En waarom ik 0,0 medelijden heb.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:34:05 #270
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042445
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat veel mensen hier aanvallend reageren dat is omdat die hele incel-ideologie niet onschuldig is maar schadelijk voor mensen. Menig onzekere jongeman kan er zijn leven goed mee vernaggelen door in al die gare theorieen te gaan geloven. Dus daar wil men tegengas aan geven.

Overigens kon ik gewoon met leuk uitziende vrouwen daten. Geen superbabes ofzo maar wel gewoon aantrekkelijk en leuk.

Dat komt niet door plastische chirurgie, PUA-technieken of een gespierd lijf. Maar gewoon omdat ik een fijne baan met perspectief heb, ik een beetje energie in mijn kleding en haardracht steek, ik een uitgebreid sociaal leven heb en ik interessante hobby's heb waar ik veel plezier uit haal. Dat vinden veel vrouwen aantrekkelijk.
Zonder foto kan ik je niet beoordelen. Ik weet niet in wat voor kringen je bevind of wat voor werk je doet. En hoe die vrouwen er dan uitzien. Mischien kan jouw uiterlijk er nog net mee door en dan gaan andere eigenschappen inderdaad een belangrijke rol spelen. Zoals werk, inkomen, status. Maar dit gaat allemaal niets helpen als je echt lelijk bent. Maar dat wil je maar niet begrijpen. Je wilt hoe dan ook alleen je eigen waarheid zien.
Dat zogenaamd alle incels slecht zijn.

Verder vind je Islam en feminisme bijvoorbeeld wel onschuldig?

Nogmaals. Incel is meer een soort hashtag dan een ideologie. Wij hebben geen afgod. Elliot Rodgers is voor ons een internet-meme waarmer wij grappen. Het incel bestaan is natuurlijk ook geen streven. Dus ideologie kan niet.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:38:48 #271
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042486
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus je meent niks van wat die term impliceert? Zo van: leuk en aardig dat je al die vrouwen kon scoren, maar als ze hooguit zesjes waren is het bepaald niet iets om over op te scheppen?

Kom op zeg. Je klaagt dat je als lelijke vent ongewenst celibaat blijft, maar voor ‘lelijke vrouwen’ voel je je dan kennelijk weer te goed. Hierin zit wat mij betreft de kern van je denkfout en de reden waarom je zo ongelukkig bent met jezelf. En waarom ik 0,0 medelijden heb.
Nou, een incel zou wel degelijk gaan opscheppen als hij zesjes kon scoren. Zesjes zijn echt niet slecht. Voor ons dan.
pi_201042515
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:34 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Je wilt hoe dan ook alleen je eigen waarheid zien.
Pot, ketel.
quote:
Dat zogenaamd alle incels slecht zijn.
Nee, dat je nogal scheef denkt. Vrouwen zouden ook eens naar lelijke mannen, al dan niet met nare persoonlijkheid, mogen (moeten) kijken, maar meneer de ts vindt zich te goed om te dumpsterdiven.
quote:
Verder vind je Islam en feminisme bijvoorbeeld wel onschuldig?
Leg 'm even uit, want ik mis het verband...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:46:34 #273
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201042571
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:34 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Zonder foto kan ik je niet beoordelen. Ik weet niet in wat voor kringen je bevind of wat voor werk je doet. En hoe die vrouwen er dan uitzien. Mischien kan jouw uiterlijk er nog net mee door en dan gaan andere eigenschappen inderdaad een belangrijke rol spelen. Zoals werk, inkomen, status. Maar dit gaat allemaal niets helpen als je echt lelijk bent. Maar dat wil je maar niet begrijpen. Je wilt hoe dan ook alleen je eigen waarheid zien.
Dat zogenaamd alle incels slecht zijn.
Wat jij niet wilt snappen is dat de meeste mannen niet echt heel lelijk zijn maar een belangrijk deel van het uiterlijk gewoon plooibaar is. 90% van de mannen, waaronder ikzelf, heeft een vrij standaard uiterlijk. Het gaat erom in welke context je dat uiterlijk plaatst.

Incels proberen niet eens wat. Die hebben een soort loser-leven en geven hun uiterlijk op als excuus om niets te doen.

quote:
Verder vind je Islam en feminisme bijvoorbeeld wel onschuldig?
Gaat dit topic niet over.

quote:
Nogmaals. Incel is meer een soort hashtag dan een ideologie. Wij hebben geen afgod. Elliot Rodgers is voor ons een internet-meme waarmer wij grappen. Het incel bestaan is natuurlijk ook geen streven. Dus ideologie kan niet.
Hoe dan ook beweren jullie dingen die niet waar zijn over vrouwen. Zoals dat ze allemaal seks hebben met een oneindige voorraad knappe kerels. En ontmoedigen jullie onzekere jongemannen om iets te maken van hun leven, omdat het kennelijk toch geen verschil zou maken.

Dat soort onzin heeft echt schadelijke gevolgen voor bepaalde mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 23-08-2021 15:54:51 ]
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 15:52:33 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201042626
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:19 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Jouw aanhoudende negatieve kijk op incels is weer hoe jij zelf wilt dat de werkelijkheid is. Want je roept maar wat. Ik kan het ook omdraaien. Zelf heb je geen enkele ervaring met het onvrijwillig gedwongen seksloze bestaan. Of wel soms. Dan hoor ik dat graag. Als je niet weet hoe het is of voelt hoe kun je dan oordelen vraag ik me af. Je wilt dus alleen op anderen afgeven en ze pesten omdat ze een makkelijk prooi zijn. Incels hebben door de eenzijdige media berichtgeving een slechte naam. Dus dat moet dan wel makkelijk zijn. Wees eens geen kinderachtige kleine ventje maar een volwassen persoon. En geen geef dat gewoon toe.
Jup, dat heb ik dus nou net wel. Al was dat toen een heel stuk jonger was dan nu. En nu?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 augustus 2021 @ 15:54:19 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201042639
oeps
  maandag 23 augustus 2021 @ 16:01:46 #276
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201042707
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Pot, ketel.
[..]
Nee, dat je nogal scheef denkt. Vrouwen zouden ook eens naar lelijke mannen, al dan niet met nare persoonlijkheid, mogen (moeten) kijken, maar meneer de ts vindt zich te goed om te dumpsterdiven.
[..]
Leg 'm even uit, want ik mis het verband...
Feitje; wist je dat incels dat ook proberen. Maar zelfs dit lukt niet. Je bent namrlijk direkt incel af als dit je wel lukt.

Mannen zijn van nature zo hitsig dat ze als normaal uitziende man zelfs met een vrouw zonder benen en armen willen trouwen. Of een vrouw met downsyndroom. Als deze vrouwen een man kunnen scoren die 5 punten boven mij scoren qua uiterlijk. Waar meot ik het als incel dan zoeken waar is die vijver. Dan spring ik daar nu nog in!

Vrouwen moeten niet ze mogen. Maar ze willen niet. Ze moeten niet. Ze willen gewoonweg niet. Incels maken er geen moeten van want wij hebben niets te willen. Dat maak jij er zelf van. Zie je hoe je eigen vooroordelen werken?

Over je laatste vraag. Als 1 domme incel wat mensen vermoord. Dan krijgen alle ernzame mannen alle shit over hun heen. Dan worden wij over een kam geschoren. Waar of niet. Maar als consequent mensen door de islam-ideologie zichzelf opblazen en andere vermoorden. En ze worden ook nogeens gesponsord door onze overheid en inlichtingen en banken en dergelijke. Dan ben jij vast de eerste die zegt. Nee islam heeft niets met extremisme te maken je mag moslims/islamisten niet over een kam scheren.
pi_201042742
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:01 schreef geordilefort het volgende:
Mannen zijn van nature zo hitsig dat ze als normaal. uitziende man zelfs met een vrouw zonder benen en armen willen trouwen. Of een vrouw met downsyndroom.
Hier zeg je nog het meeste over jezelf.
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:01 schreef geordilefort het volgende:
Over je laatste vraag. Als 1 domme incel wat mensen vermoord. Dan krijgen alle ernzame mannen alle shit over hun heen. Dan worden wij over een kam geschoren. Waar of niet. Maar als consequent mensen door de islam-ideologie zichzelf opblazen en andere vermoorden. En ze worden ook nogeens gesponsord door onze overheid en inlichtingen en banken en dergelijke. Dan ben jij vast de eerste die zegt. Nee islam heeft niets met extremisme te maken je mag moslims/islamisten niet over een kam scheren.
En het verband is?
  maandag 23 augustus 2021 @ 16:06:30 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201042756
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:01 schreef geordilefort het volgende:

Mannen zijn van nature zo hitsig dat ze als normaal uitziende man zelfs met een vrouw zonder benen en armen willen trouwen. Of een vrouw met downsyndroom.

Eh nee }:|
  maandag 23 augustus 2021 @ 16:18:57 #279
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201042853
De manier waarop TS in discussie gaat is overigens wel exemplarisch voor de karakterproblemen van de gemiddelde incel.

Alleen maar je eigen verknipte standpunten willen doordrammen en totaal niet willen luisteren naar andere perspectieven. Maar nee, dat vrouwen je niet moeten ligt echt aan je uiterlijk en hun oppervlakkigheid.
pi_201042892
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:38 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Nou, een incel zou wel degelijk gaan opscheppen als hij zesjes kon scoren. Zesjes zijn echt niet slecht. Voor ons dan.
Ik heb überhaupt nog nooit iemand in het echt termen als "zesjes" horen gebruiken. Alleen door incels op internet.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 16:29:53 #281
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201042904
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:18 schreef Hexagon het volgende:
De manier waarop TS in discussie gaat is overigens wel exemplarisch voor de karakterproblemen van de gemiddelde incel.

Alleen maar je eigen verknipte standpunten willen doordrammen en totaal niet willen luisteren naar andere perspectieven. Maar nee, dat vrouwen je niet moeten ligt echt aan je uiterlijk en hun oppervlakkigheid.
Keihard dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 augustus 2021 @ 16:47:34 #282
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201043056
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:18 schreef Hexagon het volgende:
De manier waarop TS in discussie gaat is overigens wel exemplarisch voor de karakterproblemen van de gemiddelde incel.

Alleen maar je eigen verknipte standpunten willen doordrammen en totaal niet willen luisteren naar andere perspectieven. Maar nee, dat vrouwen je niet moeten ligt echt aan je uiterlijk en hun oppervlakkigheid.
Jij noemt mij bijvoorbeeld extreemrechts alleen omdat ik incel ben. Waar haal je zulle onzin vandaan. Je noemt incels onverzorgd vervelend en ze doen niets nuttigs. Ik help binnenkort weer mensen met hun problemen en zorgen. Dat is mijn werk. En dan noem je mij niet nuttig?
Je suggereert allerlei onzin en niets wat ik zeg kan jou dus van gedachtrn veranderen eant alle incrls zijn moordenaar rn nazis basta. Dan ben toch zeker niet ik degene die zijn eigen waarheid er telkens doorheen dramt?

quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Keihard dit.
Niets keihard dat. Lees mijn reply. Keihard en feitelijk dat.

Jr moet niet zo met de populaire ernzijdige meningen en leugens meegaan. Denk eens voor jezelf.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 16:50:51 #283
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201043098
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:47 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Jij noemt mij bijvoorbeeld extreemrechts alleen omdat ik incel ben. Waar haal je zulle onzin vandaan. Je noemt incels onverzorgd vervelend en ze doen niets nuttigs. Ik help binnenkort weer mensen met hun problemen en zorgen. Dat is mijn werk. En dan noem je mij niet nuttig?
Je suggereert allerlei onzin en niets wat ik zeg kan jou dus van gedachtrn veranderen eant alle incrls zijn moordenaar rn nazis basta. Dan ben toch zeker niet ik degene die zijn eigen waarheid er telkens doorheen dramt?
[..]
Niets keihard dat. Lees mijn reply. Keihard en feitelijk dat.

Jr moet niet zo met de populaire ernzijdige meningen en leugens meegaan. Denk eens voor jezelf.


Ik begon heel lang geleden al voor mezelf te denken. Daarom ben ik ook geen incel meer.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_201043118
De frustratie is te lezen in de typfouten.
  maandag 23 augustus 2021 @ 17:00:19 #285
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201043194
Deze volgrndr heren zijn totaal geen incel en ze zien er goed uit. Maar als deze heren al kennelijk moeite ondervinden nu. Dat ze zoveel overhebben op zoek naar een vrouw. Waar staan de echt lelijke mannen dan nog?

Vrouwen hebben de keuzes voor het oprapen! Maar ze zouden toch wel een ondergemiddeld uitziende man eillen met alleen een goede persoonlikheid en wat humor?





Dan moet je als incel toch wel een beetje lachen om deze clownworld?

Dit zijn twee voorbeelden van plaatjes die wij incels op social media posten. Als dit al niet mag. Als dit al als extremistisch wordt bestempeld of zelfs extreemrechts. Als ik hierom al een onverzorgde vervelende nietsnut en nazi wordt genoemd. Terwijl ik normaal gesproken toonbaar op mijn werk dien te verschijn. En vijf dagen per week allerlei zorgen voor mensen onderzoek en oplos. Dan is er toch ergens iets goed mis?

[ Bericht 8% gewijzigd door geordilefort op 23-08-2021 17:08:19 ]
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 17:08:48 #286
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201043281
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:00 schreef geordilefort het volgende:
Deze volgrndr heren zijn totaal geen incel en ze zien er goed uit. Maar als deze heren al kennelijk moeite ondervinden nu. Dat ze zoveel overhebben op zoek naar een vrouw. Waar staan de echt lelijke mannen dan nog?

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Dan moet je als incel toch wel een beetje lachen om deze clownworld?
Nee, want ik maak me niet zo druk om wat andere mensen doen.

Wat er dan mis is is dat je denkt recht te hebben op een vrouw omdat je toonbaar op je werk verschijnt. En nog meer van dat soort flutredenen. Je hebt geen recht op (het lichaam van) een vrouw alleen maar omdat je aan basisverzorging doet. Of omdat je aardig denkt te zijn, of of of.

Kijk, je kunt er onder deze naam, en onder nog 400 andere namen soortgelijke epistels aan weiden, maar de realiteit is dat je op die manier geen vrouw gaat scoren. Dus, succes met je kruistochtje.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 augustus 2021 @ 17:19:18 #287
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201043378
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik begon heel lang geleden al voor mezelf te denken. Daarom ben ik ook geen incel meer.
Jij bent incel geweest, dat is interessant. Kun je daar wat over vertellen.

Kijk je kunt anderen wel overtuigen met leugens en dan allerlei digitale karma en aplaus ontvangen. Want zo gaat dit meestal in deze gesprekken. Mensen beweren maar wat. Maar als je zelf weet dat je een leugenaar bent dan ben je er toch zelf bij dat weet je dan toch van jezelf? Dan ben je toch eigenlijk best wel een een naar mens om andermans lijden niet serieus te nemen en daarmee aan de haal te gaan?

Als je bijvoorbeeld een een kleine handicap hebt maar je beweegt vrij zonder hulpmiddelen (lichte autisme, een raar loopje ik noem maar wat). Maar je ziet er verder ok. uit en hebt een goed gezicht. En je bent mischien minimaal 1.80 lang. Dan ben je echt nog geen incel. Dan weet je niet wat echte onvrijwillige celibataire mannen allemaal meemaken.
(vooropgesteld want ik krijg hier een bekend gevoel bij soor deja vu)
  maandag 23 augustus 2021 @ 17:22:51 #288
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201043399
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, want ik maak me niet zo druk om wat andere mensen doen.

Wat er dan mis is is dat je denkt recht te hebben op een vrouw omdat je toonbaar op je werk verschijnt. En nog meer van dat soort flutredenen. Je hebt geen recht op (het lichaam van) een vrouw alleen maar omdat je aan basisverzorging doet. Of omdat je aardig denkt te zijn, of of of.

Kijk, je kunt er onder deze naam, en onder nog 400 andere namen soortgelijke epistels aan weiden, maar de realiteit is dat je op die manier geen vrouw gaat scoren. Dus, succes met je kruistochtje.
Waar haal je het vandaan dat ik meen recht te hebben op een vrouw?

Ik wil alleen praten over wat mij zo zwaar op de maag ligt. Ik heb het er alleen over dat ik geen vrouw kan aantrekken. Ik leg hiervoor vnl de schuld bij mijn ondermaatse uiterlijk. Aan mijn verzorging ligt het niet anders had ik niet het werk wat ik nu doe. Niet meer niet minder. De reden dat ik dit onderwerp aansnijd is oa. precies omdat zovelen zelf een verkeerd en verwrongen beeld hebben van involuntairy celibates. Wij zijn niet allemaal extreemrechtse onverzorgde nazis. Verre van. Die paar voorbeelden in de media gaat niet op voor alle incels. Wij moeten ook eten dus moeten wij toch iets van een baan hebben niet dan?

[ Bericht 11% gewijzigd door geordilefort op 23-08-2021 17:29:14 ]
  maandag 23 augustus 2021 @ 17:26:56 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201043422
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:19 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Jij bent incel geweest, dat is interessant. Kun je daar wat over vertellen.

Kijk je kunt anderen wel overtuigen met leugens en dan allerlei digitale karma en aplaus ontvangen. Want zo gaat dit meestal in deze gesprekken mrnsen beweren maar wat. Maar als je zelf weet dat je een leugenaar bent dan ben je er toch zelf bij dat weet je dan toch van jezelf?

Als je bijvoorbeeld een een kleine handicap hebt maar beweegt vrij zonder hulpmiddelen (lichte autisme, een raar loopje ik noem maar wat). Maar je ziet er verder ok. uit en hebt een goed gezicht. En je bent mischien minimaal 1.80 lang. Dan ben je echt nog geen incel. Dan weet je niet wat echte onvrijwillige celibataire mannen allemaal meemaken.
(vooropgesteld want ik krijg hier een bekend gevoel bij soor deja vu)
Je.luistert.niet.

Je probeert inderdaad je eigen mening door te drammen en het komt werkelijk niet bij je op dat je er zelfs maar deels naast kan zitten.

Een discussie met jou heeft geen zin. Advies geven ook niet. Ze zit star en strak vast in je eigen gelijk. Hierdoor zul je nooit iets gaan veranderen aan je mindset.

Je creëert hierdoor een selffulfilling prophecy. Waardoor je nóg meer in je eigen gelijk gaat geloven. En hoppa, de vizieuze cirkel is een feit....

Doe jezelf een plezier, en luister eens naar de argumenten en/of adviezen van anderen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 augustus 2021 @ 17:31:35 #290
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201043459
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je.luistert.niet.

Je probeert inderdaad je eigen mening door te drammen en het komt werkelijk niet bij je op dat je er zelfs maar deels naast kan zitten.

Een discussie met jou heeft geen zin. Advies geven ook niet. Ze zit star en strak vast in je eigen gelijk. Hierdoor zul je nooit iets gaan veranderen aan je mindset.

Je creëert hierdoor een selffulfilling prophecy. Waardoor je nóg meer in je eigen gelijk gaat geloven. En hoppa, de vizieuze cirkel is een feit....

Doe jezelf een plezier, en luister eens naar de argumenten en/of adviezen van anderen.
Nrr jij luistert niet.

Ben ik extreemrechts en een Nazi?

Ben ik onverzorgd als ik sociaalmaatschappelijke dienstverlening als werk heb?

Waar zeg ik dat ik een vrouw eis?

Dat maken jullie er zelf van. Begrijp je dat nu?
pi_201043545
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:22 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Waar haal je het vandaan dat ik meen recht te hebben op een vrouw?

Ik wil alleen praten over wat mij zo zwaar op de maag ligt. Ik heb het er alleen over dat ik geen vrouw kan aantrekken. Ik leg hiervoor vnl de schuld bij mijn ondermaatse uiterlijk. Aan mijn verzorging ligt het niet anders had ik niet het werk wat ik nu doe. Niet meer niet minder. De reden dat ik dit onderwerp aansnijd is oa. precies omdat zovelen zelf een verkeerd en verwrongen beeld hebben van involuntairy celibates. Wij zijn niet allemaal extreemrechtse onverzorgde nazis. Verre van. Die paar voorbeelden in de media gaat niet op voor alle incels. Wij moeten ook eten dus moeten wij toch iets van een baan hebben niet dan?
Als je deze gedachtengang blijft volhouden, dan zul je waarschijnlijk oud worden met iedere keer dezelfde gedachte: Had ik maar [vul zelf in].
Geheimpje, ik was zelf ook op weg om een incel te worden. Ja, ik had af en toe goeie seks, maar ik wist het op de korte termijn altijd te verpesten met m'n opdringerigheid. Pas toen ik in de fuck-it-modus kwam (gek genoeg straal je dat dan ook uit, vrouwmenschen pikken dat feilloos op en vinden dat op een rare manier leuk) had ik ook veel langere relaties.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 17:44:54 #292
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201043568
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:19 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Jij bent incel geweest, dat is interessant. Kun je daar wat over vertellen.

Kijk je kunt anderen wel overtuigen met leugens en dan allerlei digitale karma en aplaus ontvangen. Want zo gaat dit meestal in deze gesprekken. Mensen beweren maar wat. Maar als je zelf weet dat je een leugenaar bent dan ben je er toch zelf bij dat weet je dan toch van jezelf? Dan ben je toch eigenlijk best wel een een naar mens om andermans lijden niet serieus te nemen en daarmee aan de haal te gaan?

Als je bijvoorbeeld een een kleine handicap hebt maar je beweegt vrij zonder hulpmiddelen (lichte autisme, een raar loopje ik noem maar wat). Maar je ziet er verder ok. uit en hebt een goed gezicht. En je bent mischien minimaal 1.80 lang. Dan ben je echt nog geen incel. Dan weet je niet wat echte onvrijwillige celibataire mannen allemaal meemaken.
(vooropgesteld want ik krijg hier een bekend gevoel bij soor deja vu)
Ja letterlijk dat. De letterlijke betekenis van het woord. Dat was ik. En tiener. Niet de hele ik ben boos op alle vrouwen omdat ik geen pussy kan scoren soort incel.

Ja dat deja vu gevoel had ik al toen ik dit topic zag verschijnen. Ik vraag me af hoe dat nou toch zou komen. O-) maar nu we weten who's who: ik neem je lijden wel serieus. Ik leg de oorzaak daarvan bij jou, waar jij hem overal behalve bij jou legt. Dus die vrouwen hebben groot gelijk datze met een boog om je heen lopen.

Aangezien je dit riedeltje allemaal al vaker hebt afgestoken hoeven we dit niet te blijven doen toch? Je kunt drama maken en huilen en beargumenten wat je wil, maar at the end of the day ben je dan nog steeds geen stap dichter bij pussy.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 augustus 2021 @ 18:27:04 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201044046
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:47 schreef geordilefort het volgende:

[..]
Jij noemt mij bijvoorbeeld extreemrechts alleen omdat ik incel ben. Waar haal je zulle onzin vandaan. Je noemt incels onverzorgd vervelend en ze doen niets nuttigs. Ik help binnenkort weer mensen met hun problemen en zorgen. Dat is mijn werk. En dan noem je mij niet nuttig?
Je suggereert allerlei onzin en niets wat ik zeg kan jou dus van gedachtrn veranderen eant alle incrls zijn moordenaar rn nazis basta. Dan ben toch zeker niet ik degene die zijn eigen waarheid er telkens doorheen dramt?
[..]
Niets keihard dat. Lees mijn reply. Keihard en feitelijk dat.

Jr moet niet zo met de populaire ernzijdige meningen en leugens meegaan. Denk eens voor jezelf.

Goed dan ben je niet extreemrechts en werkloos en wel verzorgd. In tegenstelling tot veel incels die we hier tegenkomen ben je dan een uitzondering. Dat scheelt in het oplossen van je probleem.

Dan nog is je hele houding hier al ronduit vervelend en afstotelijk. Je hebt een star idee dat alles ligt aan vrouwen die teveel aan uiterlijk eisen en alle tegenspraak wimpel je af door gewoon je mantra's te herhalen. En dat is nou juist van dat gedrag wat vrouwen nog veel meer wegjaagt dan je hoofd dat zou kunnen.

Incel zijn is gewoon een gedragsprobleem. Je gedraagt je op een manier waardoor inderdaad de aller lelijkste vrouw er geen zin in heeft. Maar helaas is reflecteren op het eigen gedrag vee te pijnlijk dus dan maar zeggen dat je te lelijk bent voor hun smaak. Dan kun je die ander de schuld geven.
  maandag 23 augustus 2021 @ 18:59:35 #294
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201044418
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:00 schreef geordilefort het volgende:
Deze volgrndr heren zijn totaal geen incel en ze zien er goed uit. Maar als deze heren al kennelijk moeite ondervinden nu. Dat ze zoveel overhebben op zoek naar een vrouw. Waar staan de echt lelijke mannen dan nog?

Vrouwen hebben de keuzes voor het oprapen! Maar ze zouden toch wel een ondergemiddeld uitziende man eillen met alleen een goede persoonlikheid en wat humor?

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Dan moet je als incel toch wel een beetje lachen om deze clownworld?

Dit zijn twee voorbeelden van plaatjes die wij incels op social media posten. Als dit al niet mag. Als dit al als extremistisch wordt bestempeld of zelfs extreemrechts. Als ik hierom al een onverzorgde vervelende nietsnut en nazi wordt genoemd. Terwijl ik normaal gesproken toonbaar op mijn werk dien te verschijn. En vijf dagen per week allerlei zorgen voor mensen onderzoek en oplos. Dan is er toch ergens iets goed mis?
Wie zegt dat deze mannen zoveel moeite hebben met iemand te vinden? Dat ze niet in de buurt wat zouden kunnen vinden?
Er staat nergens dat ze omdat ze helemaal niks konden vinden uitgeweken zijn naar ver weg.

De eerste lijkt gewoon wat spontaans te hebben gedaan wat ook nog eens goed uitgewerkt heeft. De tweede is een bijna 60 jarige man die een jong blaadje zocht en zich al 7 jaar aan het lijntje laat houden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_201044522
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 16:01 schreef geordilefort het volgende:
Feitje; wist je dat incels dat ook proberen. Maar zelfs dit lukt niet. Je bent namrlijk direkt incel af als dit je wel lukt.

Mannen zijn van nature zo hitsig dat ze als normaal uitziende man zelfs met een vrouw zonder benen en armen willen trouwen. Of een vrouw met downsyndroom. Als deze vrouwen een man kunnen scoren die 5 punten boven mij scoren qua uiterlijk. Waar meot ik het als incel dan zoeken waar is die vijver. Dan spring ik daar nu nog in!

Vrouwen moeten niet ze mogen. Maar ze willen niet. Ze moeten niet. Ze willen gewoonweg niet. Incels maken er geen moeten van want wij hebben niets te willen. Dat maak jij er zelf van. Zie je hoe je eigen vooroordelen werken?

Over je laatste vraag. Als 1 domme incel wat mensen vermoord. Dan krijgen alle ernzame mannen alle shit over hun heen. Dan worden wij over een kam geschoren. Waar of niet. Maar als consequent mensen door de islam-ideologie zichzelf opblazen en andere vermoorden. En ze worden ook nogeens gesponsord door onze overheid en inlichtingen en banken en dergelijke. Dan ben jij vast de eerste die zegt. Nee islam heeft niets met extremisme te maken je mag moslims/islamisten niet over een kam scheren.
Ben geinteresseerd. Hoeveel vrouwen zonder armen of benen en downsyndroom heb jij benaderd en wat was hun reacties?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:11:47 #296
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201044528
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 15:12 schreef geordilefort het volgende:

[..]

'incel' is niet meer dan een soort hashtag waardoor mannen bijelkaar kunnen komen om met elkaar te praten over hun ervaringen.
Kunnen vrouwen volgens jou ook incel zijn?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:15:14 #297
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201044563
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Kunnen vrouwen volgens jou ook incel zijn?
Nee dat is in de incel ideologie onmogelijk. Jij kan immers je vanavond nog in het supportershome van Top Oss jezelf laten nemen door een of andere onprettige, dronkenlap die in een geile bui is. Voor de incel man is er niet echt iets soortgelijks.

Ik begrijp dat je er niet blij van gaat worden maar dat voorstellingsvermogen hebben incels niet.
pi_201044702
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Nee dat is in de incel ideologie onmogelijk. Jij kan immers je vanavond nog in het supportershome van Top Oss jezelf laten nemen door een of andere onprettige, dronkenlap die in een geile bui is. Voor de incel man is er niet echt iets soortgelijks.

Ik begrijp dat je er niet blij van gaat worden maar dat voorstellingsvermogen hebben incels niet.
Ik vraag me echt af of wanneer dat niet mogelijk zou zijn, er meer gigolo’s zouden zijn.
Waarschijnlijk niet. Volgens mij is er gewoon geen enkele behoefte aan.
Naar mijn mening redeneren incels de verkeerde kant op.
Ze denken: er zijn zo weinig gigolo’s omdat vrouwen altijd krijgen wat ze willen.
Maar dat het misschien helemaal niet is wat vrouwen willen, daar willen ze niet eens aan denken.
Een vrouw MOET wel dolgraag seks willen, ongeacht met welke dronkelap.
@geordilefort Maar wat jij wil joh
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:41:49 #299
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201044852
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee dat is in de incel ideologie onmogelijk. Jij kan immers je vanavond nog in het supportershome van Top Oss jezelf laten nemen door een of andere onprettige, dronkenlap die in een geile bui is. Voor de incel man is er niet echt iets soortgelijks.

Ik begrijp dat je er niet blij van gaat worden maar dat voorstellingsvermogen hebben incels niet.
Of door een knappere mannelijk exemplaar het hoeft natuurlijk geen onverzorgde hobo te zijn. Door het aanbod dat alle vrouwen doorgaans krijgen hoeft namelijk niet. Tenzij de vrouw te kieskeurig is (wat uit ervaring rn vele experimenten toch wel meestal het geval blijkt). Zie je hoe je zelf lijkt vast te houden aan maar één negatief idee over incels?

quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:11 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Kunnen vrouwen volgens jou ook incel zijn?
Dat is haast onmogelijk blijkt. Hier kan een heel topic over gewijd worden over het waarom wel of niet. Ik wil die discussie best aangaan. Dus als je kunt lopen en verder normaal oogt (veel overgewicht lijkt geen issue, habdicaps ook niet). En zelfs als je rolstoel gebonden bent of downsyndroom hebt. Lijkt dit een vrouw niet in de weg te staan.

Nog een voorbeeld, er bestaan bv vrijwel geen mannelijke modellen met overgewicht. Hier is simpelweg geen markt voor. Dit is wederom een voorbeeld waarom ik denk dat vrouwen meer op uiterlijk gericht zijn dan mannen, dan andersom. Een gemiddelde man kan zijn status nog wat opvijzelen. Een beneden gemiddelde man kan dit vrijwel nooit.
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:52:54 #300
495885 geordilefort
Roasties r disgusting!
pi_201044975
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 17:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja letterlijk dat. De letterlijke betekenis van het woord. Dat was ik. En tiener. Niet de hele ik ben boos op alle vrouwen omdat ik geen pussy kan scoren soort incel.

Ja dat deja vu gevoel had ik al toen ik dit topic zag verschijnen. Ik vraag me af hoe dat nou toch zou komen. O-) maar nu we weten who's who: ik neem je lijden wel serieus. Ik leg de oorzaak daarvan bij jou, waar jij hem overal behalve bij jou legt. Dus die vrouwen hebben groot gelijk datze met een boog om je heen lopen.

Aangezien je dit riedeltje allemaal al vaker hebt afgestoken hoeven we dit niet te blijven doen toch? Je kunt drama maken en huilen en beargumenten wat je wil, maar at the end of the day ben je dan nog steeds geen stap dichter bij pussy.
Ik leg het wel bij mij neer. Ik ben ondergemiddeld in mijn uiterlijk. En de vrouwen in mijn vijver waar ik normaliter wel wel tevreden mee zou zijn. Die willen mij niet. Door het vele aanbod dat vrouwen doorgaans kunnen krijgen Kunnen zijnamelijk aaltijd een knappere partner vinden. Zelfs knapper dan zijzelf zijn. Dit betekent dat mannen zoals ik altijd worden afgewezen. En dit probleem wordt steeds erger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')