Ik ga m zeker wel kijken.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:51 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ben benieuwd, trailer ziet er veel beter uit dan de vorige. Hopelijk is het ook een beetje goed, hou van LOTR en heb er zin in
Dat hele woke gejank ben ik wel een beetje zat, professionele azijnpissers die er hun beroep en Hobbie van maken om maar zo bitcherig mogelijk te zijn, slechte trend van mensen
Al blijf ik[ afbeelding ]
Er echt niet uit vinden zienHopelijk is het character of de actrice prima genoeg om me daar overheen te laten komen..
2 september zit ik iig voor de tv met snacks
Op zijn kanaal vind je wel veel films en series waar hij wel heel positief over is.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zijn voorspelbaar inderdaad. Zoals the Critical Drinker. Hij is nagenoeg in elke review heel erg negatief.
Gewoon negeren. Ik weet nauwelijks wat die mensen nou precies te zeiken hadden over The Last Jedi. Ondanks dat ik de film niet super geslaagd vond derhalve toch gekeken en herkeken met veel plezier. Veel leuker zo.quote:Op zondag 24 juli 2022 00:51 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Dat hele woke gejank ben ik wel een beetje zat, professionele azijnpissers die er hun beroep en Hobbie van maken om maar zo bitcherig mogelijk te zijn
'The Message' zou the critical drinker zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:44 schreef VacaLoca het volgende:
Prima trailer, serie heeft voldoende ingredinten om heel goed te kunnen zijn maar vind ervan wat je wilt maar ook ik maak mij vooral zorgen om het woke-gehalte. Vrees dat dat voor gekromde tenen gaat zorgen en afleid van wat goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Kijk nou maar uit wat je zegt, anders komt het zeikvolk dat zelf totaal geen creativiteit heeft en alleen in staat is bestaande content aan te passen aan hun onzin weer om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
What could possibly go wrong?.
Weg met dat broddelwerk van die Tolkien, aanpassen, niet meer van deze tijd!
Dit is gewoon hoe je het epos van een legende totaal verkracht. Tolkien zou zich omdraaien in z'n graf. Als we zo met dingen omgaan tegenwoordig, donder toch op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:38 schreef HeatWave het volgende:
What could possibly go wrong? .
Weg met dat broddelwerk van die Tolkien, aanpassen, niet meer van deze tijd!
Het budget van degene die dit met z'n aardappel gefilmde dingetje op Twitter gooide bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Wat was het budget ook alweer, 3 knikkers en een tray Schultenbrau?.
Nou nee, er ligt nog 1 heel boek waar je heel erg veel kanten mee op kanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
Vrij logisch dat het een en ander aangepast wordt of er dingen bijverzonnen worden. Dit is gebaseerd op vrijwel niks. Anders zou je de LOTR alleen maar kunnen gebruiken om dezelfde films opnieuw te remaken.
Maar er moet nou eenmaal geld verdiend wordenen als ze iets tofs maken prima.
Crouching Warg, Hidden Smaugquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:09 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Wat was het budget ook alweer, 3 knikkers en een tray Schultenbrau?.
In het kort:quote:Prime Video heeft vandaag bevestigd dat de eerste TWEE afleveringen van The Lord of the Rings: The Rings of Power op 2 september in premire zullen gaan. De rest van de afleveringen zullen wekelijks worden toegevoegd. De afleveringen gaan wereldwijd op hetzelfde moment in premire, zodat alle fans ze tegelijkertijd kunnen genieten van een nieuwe aflevering. De finale van het eerste seizoen, dat acht afleveringen telt, wordt uitgezonden op 14 oktober.
Op 2 september om 3.00 uur nachts gaan de eerste twee aflevering in premire. Daarna zal er elke week 1 aflevering worden toegevoegd op vrijdag om 6.00 uur in de ochtend.
Ik heb ooit eens een eerste aflevering van een seizoen GoT op een terras in Bali gekeken. Ik had mij voorgenomen om dit nooit meer te doen, maar zoals het nu lijkt verdaag ik dus 2 afleveringen te kijken in Mexico op een iPad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
In het kort:
- 2 afleveringen op 2 september
- daarna 1 per week
- totaal 8 afleveringen
Dat klopt.quote:
Op vakantie is dat prima te doen, want je gaat toch zeker niet de hele tijd online zitten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een eerste aflevering van een seizoen GoT op een terras in Bali gekeken. Ik had mij voorgenomen om dit nooit meer te doen, maar zoals het nu lijkt verdaag ik dus 2 afleveringen te kijken in Mexico op een iPad.Ik vrees dat het onmogelijk is om spoilers van deze serie te ontwijken.
Ik ga wel een poging doen in ieder geval. Het laatste wat ik wil is deze serie op een iPad kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 07:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Op vakantie is dat prima te doen, want je gaat toch zeker niet de hele tijd online zitten?
(Ik ga 2 september op vakantie, dus ik heb een beetje hetzelfde.)
nee juist niet. ik vind dat wel fijn. kan ik mooi iedere week nagenieten van de aflevering met podcast, discussie op internet etc.quote:
ja als het geen goede serie blijkt te zijn dan kan ik altijd nog naar Andor en a House of Dragons kijken. die tegelijkertijd lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:21 schreef Breuls het volgende:
Precies. Mits dit inderdaad een goede serie blijkt te zijn is het juist leuker om met z'n allen wekelijks te kijken.
Eindelijk eens ouderwets een serie volgen inderdaad, in plaats van iedereen die het op z'n eigen tempo kijkt waardoor je nooit meer echt discussie hebt of berhaupt met iemand er over kunt pratenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nee juist niet. ik vind dat wel fijn. kan ik mooi iedere week nagenieten van de aflevering met podcast, discussie op internet etc.
Als je het niet kijkt kan je het ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 06:44 schreef theguyver het volgende:
Ik lees nu dat als ik de serie niet leuk ga vinden ik een racist ben..
Wow..
Goeie marketing campagne..
Dit gaat nog slechter worden dan resident evil.
Maar dan met een nog groter budget..
Maar als ik het niet kijk om die reden ben ik ook een racist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 18:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je het niet kijkt kan je het ook niet leuk vinden.
Dat is tussen jou en jezelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar als ik het niet kijk om die reden ben ik ook een racist.
Omdat ik niet eens ben met wat woke aanpassingen.
Lastig allemaal.
Wat is WoT?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Hoop wel dat deze serie beter wordt dan WoT
World of Tarcraft?quote:
Buiten dat Amazon de publisher is, is n van de directors het enige dat de series gemeen hebben, namelijk Wayne Yip. Voor de rest is het een compleet ander team en een compleet andere productie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Kan ik die skippen? Staat nog steeds op mijn watchlist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:19 schreef Coco het volgende:
Meh trailer
Ik heb hele discussies daar over gezien op Reddit en YouTube. Mensen vinden dat de elegante vrouwelijkheid van Galadriel uit boeken weg neemt en inderdaad te ver van het beeld uit The Hobbit en LOTR is. Ik vind het ook wel een hele andere persoon nu. Al moeten we de serie zelf nog zien inderdaad. Ik zou het jammer vinden als ze van haar een soort Brienne maken. Aan de andere kant is er wel weer materiaal te lezen dat ze ook wel een fighter kon zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje mwah trailer. Alsnog erg benieuwd overigens. Vind het wel wat raar dat Galadriel nu als een warrior neergezet wordt, terwijl ze dat in The Hobbit en LOTR eigenlijk helemaal niet was.
Zo, dat is geen al te beste trailer.quote:
Ik sta er een beetje gemixt in. Ik ga de serie sowieso kijken, maar ik bereid me er ook wel een beetje op voor dat ik deze serie los moet gaan zien van de films.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:52 schreef Momo het volgende:
Ik hoop echt dat het verhaal technisch ook een goed verhaal wordt. Het gaat er sowieso fantastisch uitzien. Hoop dat ze geen hedendaagse issues naar het verhaal brengen en allerlei zaken die van het plot afleiden. Het gaat sowieso anders zijn dan in de boeken want veel zaken zijn daar vaag beschreven, en laten ruimte voor een eigen interpretatie en spelen af over meer dan duizend jaar dus logisch dat ze dat beperken tot een kleinere tijdlijn want anders heb je constant andere mensen en dwergen. Dat er ook donkere mensen bepaalde rollen hebben maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Hopelijk leggen ze bijvoorbeeld wel uit dat de donkere dwergvrouw uit een bepaald exotisch dwergenrijk komt. Dat maakt het allemaal iets logischer.
Online staan ze allemaal al klaar met bijlen, social media accounts die oproepen massaal te downvoten, straks direct een 1 te scoren etc. zonder de serie zelf te zien. Donkere castleden die racistische drek over zich heen krijgen op hun sociale media. Super kinderachtig allemaal
Dit zijn gewoon grapjes toch? Vind ze best sterk zelfs.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:20 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijk genieten van de comments van mensen die net een litertje azijn achterover hebben getikt
[ afbeelding ]
Ja, dit is geen kritiek volgens mijquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon grapjes toch? Vind ze best sterk zelfs.
Ik las het vooral als mensen die eigenlijk gewoon zitten te janken dat dingen niet exact zijn zoals in Tolkien's boekenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon grapjes toch? Vind ze best sterk zelfs.
Zo las ik het ook. Mensen die zichzelf heel grappig en origineel vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik las het vooral als mensen die eigenlijk gewoon zitten te janken dat dingen niet exact zijn zoals in Tolkien's boeken
Genoeg voor te zeggen. Dat sommigen het daarmee niet eens zijn is een tweede. Dat eerste is geen janken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik las het vooral als mensen die eigenlijk gewoon zitten te janken dat dingen niet exact zijn zoals in Tolkien's boeken
Ja, die wordt vast gesponsord. Maar goed, ben voorzichtig positief. House of the Dragon overtrof m'n verwachting en dat kan hier ook gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 17:42 schreef MTL het volgende:
Ook een van de bekendere Tolkien 'scholars' is zowaar enthousiast over de serie, op basis van de twee afleveringen die hij heeft gezien:
[ twitter ]
Ze hebben al tijden lopen verkondigen dat ze de lore niet zullen volgen dus verwacht nog maar meer leuke en creatieve uitspattingen op dit vlak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje mwah trailer. Alsnog erg benieuwd overigens. Vind het wel wat raar dat Galadriel nu als een warrior neergezet wordt, terwijl ze dat in The Hobbit en LOTR eigenlijk helemaal niet was.
Trailer was ok, maar niet meer dan dat. We gaan het zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit is geen kritiek volgens mij
Al is er wel veel kritiek op de trailervond hem zelf wel leuk
Een gezonde dosis nuchterheid met betrekking tot vroege reviews lijkt me niet meer dan gezond.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:26 schreef MTL het volgende:
Iedereen die positief is moet wel gesponsord zijn, jaIemand als de Tolkien Professor gaat echt niet al zijn geloofwaardigheid op het spel zetten voor zoiets.
Als hij nou nog de enige was die positief was geweest en de rest van de reacties van het publiek hadden de serie met de grond gelijk gemaakt, dan was het misschien wat voor de hand liggender geweest, maar zo ongeveer alle reacties zijn gewoon positief, inclusief dus de zijne.
De meest negatieve reactie die ik heb kunnen vinden had het over 'underwhelming' en dat was van een of andere journalist van de Sunday Times, geen Tolkien-expert. De rest was voorzichtig positief tot uitermate positief.
Zou het misschien gewoon kunnen zijn dat ze zowaar, tegen de verwachtingen in, gewoon een solide serie neer hebben kunnen zetten? Althans in de eerste twee afleveringen dan
Dat is ook de voorouder van Aragorn hequote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Trailer was ok, maar niet meer dan dat. We gaan het zien.
Zag al wel dat ze in de trailer een Aragorn-kloon hadden.
Tja een voorouder is voor mij wat anders dan een min of meer directe kloon. Maar goed, we gaan het zienquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is ook de voorouder van Aragorn heHebben ze bewust gedaan wel waarschijnlijk zodat mensen die connectie maken.
True..quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is tussen jou en jezelf.![]()
Dat woke als doel op zich hoeft voor mij ook niet, dat heeft ook American Gods verpest, maar dan kijk ik het gewoon niet. Genoeg leuke series
Omdat die er voor betaald krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:27 schreef MTL het volgende:
De eerste comments vanuit de premires die deze dagen over de hele wereld gehouden worden lijken vooral positief te zijn, ook van de inhoudelijke Tolkien fans. Helaas hebben ze nog een NDA voor veel dingen, maar al met al ziet het er positiever uit dan ik dacht.
Natuurlijk kan dat, maar om er een sticker LOTR op te plakken weet je eigenlijk al dat het een hit gaat worden. Mijn ding is het ook niet hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
True..
Maar kunnen ze niet gewoon een lgbqt transgender BLM woke, fantasie serie bedenken ipv een maken en dan een lotr sticker er op drukken?
Ehm, dankzij de interviews en alle promoties krijg je dat gewoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
Kunnen alle zure anti woke strijders misschien optyfen uit dit topic.
dank!
Jep. Niet op basis van kwaliteit, maar 'het is wOkE!!' en 'het volgt niet exact boek X!'.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:10 schreef Momo het volgende:
Natuurlijk krijgen we de lage userscore. Zal niet veel uitmaken of de serie wel of niet goed is. Grote social media kanalen roepen op om het te bomben met 1 scores zodra de serie uitkomt.
Zoals?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:06 schreef theguyver het volgende:
Alle leugens en bullshit er omheen.
Heb je de interviews gezien?quote:
Niet dus maakt geen fuck uit of iemand wel of niet kijkt?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:10 schreef Momo het volgende:
Natuurlijk krijgen we de lage userscore. Zal niet veel uitmaken of de serie wel of niet goed is. Grote social media kanalen roepen op om het te bomben met 1 scores zodra de serie uitkomt.
Want?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:13 schreef Momo het volgende:
Kunnen we geen apart topic maken voor alle woke rants zodat we het over de serie zelf kunnen hebben ?
als je het niet leuk vind dan zet je toch lekker de lord of the rings films op? Je hoeft de serie niet te kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:56 schreef theguyver het volgende:
Ik ga m wel kijken hoor maar ben bang dat ik erg teleurstellend ga vinden als het inderdaad klopt wat de bedoeling is van de makers..
Nja wat ik wel weet is dat er een massive cleansing is geweest want in de films zijn er geen donker getinte elven meer te vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:57 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
als je het niet leuk vind dan zet je toch lekker de lord of the rings films op? Je hoeft de serie niet te kijken.
Neuh dit gaat over the rings of power toch??quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
theguyverga gewoon weg, je verveelt mensen.
Klopt 2weken geleden bij de trailer hebben ze het volgende aangepast.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Men heeft geen schijt aan de lore. Het is gebaseerd op Tolkien's werk, geen n op n verfilming. Niks mis mee als niet de letter van het boek gevolgd wordt.
Dan kijk je toch niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:39 schreef theguyver het volgende:
Wat ik me afvraag is voor wie is de serie.
Fantasie liefhebbers?
Want kan mij herinneren dat got werd afgebrand omdat de serie de vrije loop ging want het boek was niet af en de script schrijvers gingen improviseren en liep nogal bagger.
En lot is de bron van elke fantasie film serie up to date..
Dus wat wil men nu bereiken wie zijn de fans ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |