Zelfde als met al die kippenbouten en kipdijtjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder, die gaan allemaal naar het buitenland
[ afbeelding ]
Ik woon blijkbaar in het buitenland met mijn raketjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een zelfgemaakt imgur-plaatje om de post meer kracht bij te zetten is geen officiële bron hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het voor een functie in een call-centre is kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:28 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom geven mensen altijd het advies dat er gebeld moet worden als er een interessante vacature is, terwijl de omschrijving heel duidelijk is.
Ik heb echt een schijt hekel aan bellen, en vind het ook eng![]()
En weet niet wat ik moet vragen enz.
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het voor een functie in een call-centre is kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
Dit is al de eerste test.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:28 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom geven mensen altijd het advies dat er gebeld moet worden als er een interessante vacature is, terwijl de omschrijving heel duidelijk is.
Ik heb echt een schijt hekel aan bellen, en vind het ook eng![]()
En weet niet wat ik moet vragen enz.
Nou vooruit: https://www.nu.nl/economi(...)rteur-van-de-eu.htmlquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zelfgemaakt imgur-plaatje om de post meer kracht bij te zetten is geen officiële bron hè.
Voor hetzelfde geld stond hier op het originele plaatje iets als Nettowinst EasyToys stijgt met 12,4%.
Dat is wel waar ja. Ook als men je vraagt om een video van jezelf op te sturen is dat gewoon een test om te zien hoe flexibel je bent en hoe graag je de baan wilt. Naast natuurlijk hoe je overkomt op beeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is al de eerste test.![]()
Verder kun je altijd wat onbenullige vragen over de sfeer in het bedrijf en wat voor mensen er werken enzo stellen. Zo’n HR-type gaat dan heerlijk los over het jonge en dynamische bedrijf en dito personeel.
Hmmm, ik vond mijn onderschrift beter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit: https://www.nu.nl/economi(...)rteur-van-de-eu.html
Ja, dat is ook zo.quote:
Ik heb dan weer zo'n (irreële) angst dat ik domme/stomme dingen ga vragen en daardoor niet mag langskomen.quote:Verder kun je altijd wat onbenullige vragen over de sfeer in het bedrijf en wat voor mensen er werken enzo stellen. Zo’n HR-type gaat dan heerlijk los over het jonge en dynamische bedrijf en dito personeel.
Dit inderdaad. Is een vrij normale gang van zaken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is bewust. Als iemand niet lekker word kun je dat het snelst zien aan het gezicht dat vertrekt of verkleurd.
Dus zonder mondkapjes kunnen hulpverleners het sneller zien als het niet goed gaat met iemand.
Behalve overal waar het niet zo is blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Is een vrij normale gang van zaken.
Laat ik het zo zeggen, ik vind de motivatie erachter niet vreemd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Behalve overal waar het niet zo is blijkbaar.
Terwijl het voor veruit het meeste werk totaal niet uitmaakt hoe iemand overkomt op beeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Ook als men je vraagt om een video van jezelf op te sturen is dat gewoon een test om te zien hoe flexibel je bent en hoe graag je de baan wilt. Naast natuurlijk hoe je overkomt op beeld.
Volgens mij heb je per ongeluk de verkeerde smiley gepakt, je moet twee naar links zijn voor dequote:
Ik vind naar de kapper gaan leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij heb je per ongeluk de verkeerde smiley gepakt, je moet twee naar links zijn voor de
Oh, wel in dat geval mag jij voortaan ook voor mij gaan.quote:
Heerlijkquote:
Ja. Het is eerder opmerkelijk dat het je bij het wachten niet overal je mondkapje af moet doen. Toch beter te zien of het goed met iemand gaat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is bewust. Als iemand niet lekker word kun je dat het snelst zien aan het gezicht dat vertrekt of verkleurd.
Dus zonder mondkapjes kunnen hulpverleners het sneller zien als het niet goed gaat met iemand.
Is het een kapper die je voldoende vertrouwt om tegen te zeggen "Ik wil eens iets anders, maak er maar iets leuks van."?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
Meestal ga ik helemaal op Google speuren naar kapsels en kleur ideeën, en dan kom ik meestal op hetzelfde soort kapsel met een blond of bruin tint uit.
Onder de noemer "Ik wil eens wat anders!" maar ik kan het niet vinden.
Ik kom er al 20 jaar, maar het zijn lang niet altijd dezelfde kappers die me knippen. Dat zou wel kunnen, maar ik geef nooit een voorkeur aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het een kapper die je voldoende vertrouwt om tegen te zeggen "Ik wil eens iets anders, maak er maar iets leuks van."?
Al 20 jaar is wel al erg lang, dan hebben ze toch wel goede kappers, of het is gewoon de enige zaak in de provincie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kom er al 20 jaar, maar het zijn lang niet altijd dezelfde kappers die me knippen. Dat zou wel kunnen, maar ik geef nooit een voorkeur aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |