Gelukkig is koffie daar niet het grootste probleemquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:32 schreef Montov het volgende:
[..]
We moeten nog even wachten op de dopingtest.
Sinds 2004 niet meer op de doplinglijst.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gelukkig is koffie daar niet het grootste probleem
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:31 schreef raptorix het volgende:
[..]Ik heb er om 9 uur meestal 10 dubbele espresso's op zitten.
Al?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
Ik sta na drie cappuccino al te strak
Hier ook 10-15 bakjes per dag genot. Kan er niet onder uit met mijn werkquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
Doodnormaal interview voor Hassan begrippenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
Ik geloof dat Hassan een beetje hyper was
Ook al is het nog steeds wat lastig te verstaan, het lijkt wel alsof haar Nederlands ineens een boost krijgt als ze goud wint en dus verder geen fuck meer geeft om de restquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
Ik geloof dat Hassan een beetje hyper was
Ja ik ben aan het minderen, eerst dronk ik ook in de avond en nacht nog veel koffie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
LOL ... wat vaker drinken dan gaat het wennenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]![]()
Deze man weetquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL ... wat vaker drinken dan gaat het wennen
ik drink hier ook iets van 15 bakken perdag , zelf vlak voor het slapen , en slaap heel goed
als ik het niet drink dan ben ik echt een wrak en kan ik niet slapen
Als accountmanager sluit ik mij hierbij aan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:35 schreef -XOR- het volgende:
Als rechtgeaarde programmeur drink ik natuurlijk ook minstens 10 koffie per dag.
Zo belangrijk werk doe je nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier ook 10-15 bakjes per dag genot. Kan er niet onder uit met mijn werk
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zo belangrijk werk doe je nou ook weer niet hoor
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Nu het interview in het Engels met Eurosport.
Ze had al haar energie gebruikt in de 1500m en was daardoor nu moe.
En dan nog zo wegsprinten koekoekquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Als dit een moeie Hassan was...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Anders had ze iedereen op een rondje gezet?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Romario was ook altijd moe na zijn beste wedstrijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Ja, laat die maar lekker haar hart volgen dan en gewoon gaan op 3 afstanden, goud heeft ze al nu en het zou mij niet verbazen als dat haar nog wat meer snelheid geeft.quote:
Als je aan het dementeren bent wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:39 schreef dz5b604 het volgende:
Zo speciaal was dat interview met Liemarvin nou ook weer niet Tom
Was wel leuk toch? Hij trok zich niks aan van JSquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:39 schreef dz5b604 het volgende:
Ze heeft een soort negatieve grondhouding waar ik me zo aan irriteer... beetje te vergelijken met van die studiekutjes die je vroeger in de klas had, die zeiden dat ze slecht hadden geleerd en dan een 10 halenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:38 schreef Montov het volgende:
Hoho die was altijd beetje moequote:Op maandag 2 augustus 2021 15:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Romario was ook altijd moe na zijn beste wedstrijden.
Lekker man hoe Stekeltje zich geen raad weet met die manquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:39 schreef dz5b604 het volgende:
Nagenoeg wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders had ze iedereen op een rondje gezet?
Ze kon wel eens het verhaal van de Spelen wordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:42 schreef Aguero het volgende:
Sifan nu bij de BBC.
HET verhaal van de atletiekdag.
Dit geheel in tegenstelling tot Henk Grol, die dan altijd weer met een sippe blik zijn nagekeken proefwerk in ontvangst neemt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft een soort negatieve grondhouding waar ik me zo aan irriteer... beetje te vergelijken met van die studiekutjes die je vroeger in de klas had, die zeiden dat ze slecht hadden geleerd en dan een 10 halen
quote:
Als Hassan alle 3 de afstanden wint dan is dat uniek en nog nooit vertoond.quote:
Somalische Britten gebruiken geen doping.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel ultiem hypocriet zijn als ze uitgerekend bij de BBC over de Salazar-connectie zouden beginnen
Ethiopische Nederlanders helemaal niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Somalische Britten gebruiken geen doping.
Dat is wel hoe de BBC rolt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel ultiem hypocriet zijn als ze uitgerekend bij de BBC over de Salazar-connectie zouden beginnen
Onder de 3:50 en onder de 29:00.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een godin. Met overschot. Met 1500m + val in benen.
Ze gaat alles domineren
Dat is dan wel verrassend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een totale lofzang.
Er hangt sowieso een zweem rondom Sifan vanwege Alberto Salazar. Je kunt voor niemand je hand in vuur steken. Maar goed, zolang ze niet betrapt wordt JUICHEN wequote:Op maandag 2 augustus 2021 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof overigens voor geen moment dat ze clean is, maar dat geloof ik van de Kenianen, Ethiopiers ook niet, dus dan is het weer strijden met gelijke wapens
Nee. Net zoals bij Farrah is die Salazar geur wel erg sterk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er hangt sowieso een zweem rondom Sifan vanwege Alberto Salazar. Je kunt voor niemand je hand in vuur steken. Maar goed, zolang ze niet betrapt wordt JUICHEN we![]()
Superkut natuurlijk, die ging voor goud na haar zilver in Rio. Favoriet dit toernooi. Op 1 na beste polsstokhoogspringster ooit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:56 schreef dz5b604 het volgende:
Die Amerikaanse bij het polsstokhoogspringen wel zielig, niet alleen die stok brak.
Jammer dat ze niet ook de 800m en de 100m horden loopt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een godin. Met overschot. Met 1500m + val in benen.
Ze gaat alles domineren
Marathonquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet ook de 800m en de 100m horden loopt.
Ze hebben gewoon iedereen die 4.55 haalde toegelaten tot de finale. 15 stuks.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze gestopt bij polsstok? Er zijn meer dan 12 deelnemers nu
Zeker. Alles tussen de 800m en marathon zou ze kunnen winnen (niet op één toernooi natuurlijkquote:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-goud-op-5-000-meterquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:01 schreef Szura het volgende:
Heeft Hassan 'ik weet niet' nog een interview gegeven bij de NOS?
Zatopec, de locomotief deed nog wel de marathon tijdens dezelfde Spelen waarbij hij ook de 5000 en 10000 won.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Alles tussen de 800m en marathon zou ze kunnen winnen (niet op één toernooi natuurlijk), dat is wel vrij bziar.
Start is wel elders op de baan helaas.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:13 schreef alpeko het volgende:
Loopt ze op de 1500m hetzelfde parcours? Zo ja dan heeft ze daar natuurlijk veel voordeel bij
Met de finish is ze wel bekend!quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Start is wel elders op de baan helaas.
De 5k is altijd het makkelijkst als je alledrie doet, dat gold ook voor Patrick Roestquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze geen 20 koppen koffie gedronken als caffeine op de dopinglijst staatquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gelukkig is koffie daar niet het grootste probleem
Ze was te druk met sporten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Sifan nog niet beter Nederlands spreekt als ze hier op haar 15e gekomen is ...
Omdat iedereen hier altijd meteen overgaat op het Engels als er iemand is die niet/nauwelijks Nederlands praat en ze woont hier al een aantal jaar niet meer dus het wordt er überhaupt weinig beter op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Sifan nog niet beter Nederlands spreekt als ze hier op haar 15e gekomen is ...
Nou ja. Als je haar Engelse interview hoort, dan is ze in het algemeen niet goed te verstaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
Ze zat in een asielcentrum in Friesland vandaarquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zal zo maar eens 100m verder kunnen zijn. Dus 100m na de start is het gewoon bekend terrein dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Echt vals voordeel tov andere dames hequote:Op maandag 2 augustus 2021 16:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zal zo maar eens 100m verder kunnen zijn. Dus 100m na de start is het gewoon bekend terrein dan.
Ja, eigenlijk zou ze de 1500 op kop moeten lopen. Omdat zij de weg al kent.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt vals voordeel tov andere dames he
Max Verstappen kan ook goed Engels ..quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:25 schreef Redefine het volgende:
Zag net even het interview bij ES met Bol. Spreekt goed EngelsZie je niet altijd bij Nederlandse sporters.
Voor een Belg helemaal knap.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:27 schreef Fodio het volgende:
[..]
Max Verstappen kan ook goed Engels ..
ah ja ik snap hetquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier altijd meteen overgaat op het Engels als er iemand is die niet/nauwelijks Nederlands praat en ze woont hier al een aantal jaar niet meer dus het wordt er überhaupt weinig beter op.
Met het grote verschil dat die nu tweederangs advocaatje spelen, of ergens rondbanjeren als een basisarts ...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft een soort negatieve grondhouding waar ik me zo aan irriteer... beetje te vergelijken met van die studiekutjes die je vroeger in de klas had, die zeiden dat ze slecht hadden geleerd en dan een 10 halen
Zeker. En als de lijn van het atletiektoernooi wordt doorgetrokken gaan we hele mooie dingen zien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:45 schreef Aguero het volgende:
Wat een heerlijke nummers op het programma morgen.
Warholm, Duplantis en Thompson op weg naar ...
En dat is dan nog maar de helft van de finales.
En ze heeft ook al een deel van het parcours van heel dichtbij gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:13 schreef alpeko het volgende:
Loopt ze op de 1500m hetzelfde parcours? Zo ja dan heeft ze daar natuurlijk veel voordeel bij
Ik acht de 200 vrouwen ook niet onmogelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:48 schreef Szura het volgende:
Ik wil een WR van Warholm en anders niks
Die hebben volgens mij ook maar rechten voor één kanaal?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:55 schreef Szura het volgende:
Overigens zitten die Belgische hockeyers vannacht wel op Sporza, hopelijk doen ze atletiek op Canvas
Deze week deden ze op 1 het turnen en op 2 het hockeyquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben volgens mij ook maar rechten voor één kanaal?
Ok.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze week deden ze op 1 het turnen en op 2 het hockey
Zelfs het heilige 13u-journaal werd toen uitgesteld voor Derwael
Is die ene site er niet meer?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al iemand die een goeie voorkast voor Wo-Do heeft gevonden? Anders draai ik morgen iets in elkaar denk ik
Die 21.66 met uitloop was bizar snel inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik acht de 200 vrouwen ook niet onmogelijk
Dat is vrij jammer jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens de zevenkamp en tienkamp tegelijkertijd op dezelfde twee dagen, wie dat bedacht heeft
Ik heb wel ooit een forecast gemaakt. Kan die morgen wel updaten. Alleen denk ik dat er niet veel wedstrijden zijn geweest laatste 2 jaar?quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al iemand die een goeie voorkast voor Wo-Do heeft gevonden? Anders draai ik morgen iets in elkaar denk ik
Ah ok. Was in de veronderstelling dat hij ook de 200 nog zou doen als extraatjequote:
Bochtje gaat niet meer hequote:Op maandag 2 augustus 2021 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah ok. Was in de veronderstelling dat hij ook de 200 nog zou doen als extraatje
Niet blij manquote:
Tijd voor de 30 m dan maar.quote:
Vanaf haar ca. 18de puur in engelstalige omgeving??? Ik weet het niet, maar het lijkt erop of die coaches altijd engels gebruiktenquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
De domste vraag ooit die je aan een winnaar van goud kunt stellen:
[ twitter ]
De altijd nutteloze tiklaaf Pim Bijl van het AD wist in de podcast ook niet eens wat de tiebreaker regels waren bij het verspringen (tweede beste poging etc.).quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
[ twitter ]
Ze woont en traint in de USA. Ze heeft niet zoveel met Nederland verder. Behalve een licentie om nu goud te kunnen winnen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
WTFquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
[ twitter ]
Dit kan echt nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
[ twitter ]
Misschien goed om je eerst wat beter te verdiepen voordat je begint te blaten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:22 schreef golfer het volgende:
[ twitter ]
Jawel. Als je je eerste gouden medaille ooit hebt gewonnen na een hele rare dag. Dan ben je met van alles bezig. Maar niet met de muziek die er gedraaid wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien goed om je eerst wat beter te verdiepen voordat je begint te blaten.
In het stadion werd die muziek gedraaid nadat ze had gewonnen. Dus vandaar dat de vraag werd gesteld,weinig mis mee.
Vanaf haar 15e in Nederland, als vluchteling binnengekomen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 20:46 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Ze woont en traint in de USA. Ze heeft niet zoveel met Nederland verder. Behalve een licentie om nu goud te kunnen winnen.
Zou kunnen. Was verder ook geen negatief bedoelde post hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:35 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vanaf haar 15e in Nederland, als vluchteling binnengekomen.
Altijd vol lof over haar Nederlandse "pleegouders" waar ze bij inwoonde.
Geeft alle eer aan haar eerste Nederlandse trainer.
In Nederland pas begonnen met hardlopen en op atletiek gegaan.
Ik heb zo flauw vermoeden dat als het puntje bij paaltje komt ze blijer is met de kansen die je in Nederland kan krijgen, dan pak-em-beet een Schippers. Of in ieder geval er meer bij stilstaat...
19.32quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie Michael Johnson op de beebs. Hij wordt oud en ik bedenk me opeens dat ik ook oud word
Misschien je wat beter inleven in de omstandigheden voordat jij begint te blaten?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:21 schreef Mansjester het volgende:
In het stadion werd die muziek gedraaid nadat ze had gewonnen. Dus vandaar dat de vraag werd gesteld,weinig mis mee.
Schimmig en zeer twijfelachtig. Dat maakt dat ik er ook niet zo hard voor juich als voor de andere medailles. Ik zei vanavond al eerder in een ander topic dat je ze maar beter met potlood kan noteren, want er zal best nog wel wat boven water komen ooit in Ria Stalman-stijl.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Wat vinden we van haar intensieve samenwerking met Salazar?
Als iemand die niet bekend is met wat je bedoelt: Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Aanmodderfakker het volgende:
eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schimmig en zeer twijfelachtig. Dat maakt dat ik er ook niet zo hard voor juich als voor de andere medailles. Ik zei vanavond al eerder in een ander topic dat je ze maar beter met potlood kan noteren, want er zal best nog wel wat boven water komen ooit in Ria Stalman-stijl.
Ja dat is nu al een flinke smet en dat kan nog erger worden, toch jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:01 schreef Aanmodderfakker het volgende:
iets met doping. Google maar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als iemand die niet bekend is met wat je bedoelt: Wat bedoel je?
Had net even gegoogled, maar ze traint toch allang niet meer met die pipo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:15 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
iets met doping. Google maar.Voorzetje: https://sporza.be/nl/2021(...)ereld~1627376081416/
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organicquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Had net even gegoogled, maar ze traint toch allang niet meer met die pipo?
Nee want die is levenslang geschorst. Ze traint nu bij zijn voormalige assistent.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Had net even gegoogled, maar ze traint toch allang niet meer met die pipo?
Zou gekund hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Kom er net achter dat die olympische diploma's echt zijn, dacht dat het een sarcastische grap was hier
Volgens mij klopt het allebeiquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Kom er net achter dat die olympische diploma's echt zijn, dacht dat het een sarcastische grap was hier
https://www.volkskrant.nl(...)tieken-pas~bfab352e/quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:35 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vanaf haar 15e in Nederland, als vluchteling binnengekomen.
Altijd vol lof over haar Nederlandse "pleegouders" waar ze bij inwoonde.
Geeft alle eer aan haar eerste Nederlandse trainer.
In Nederland pas begonnen met hardlopen en op atletiek gegaan.
Ik heb zo flauw vermoeden dat als het puntje bij paaltje komt ze blijer is met de kansen die je in Nederland kan krijgen, dan pak-em-beet een Schippers. Of in ieder geval er meer bij stilstaat...
kunnen ze net zo goed t-shirt uitdelen met.quote:
Waarom zou je iemand zijn vreugde verzieken na een historisch gouden medaille met Snollebollkes?quote:Op maandag 2 augustus 2021 21:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad beter een nummer van Spinvis op kunnen zettenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand zijn vreugde verzieken na een historisch gouden medaille met Snollebollkes?
Haar teksten zijn evenwaardig warrig dus ik zie genoeg raakvlakken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad beter een nummer van Spinvis op kunnen zetten
Ja, maar da's niet omdat ze verward is, maar vanwege haar Nederlands. Misschien iemand met uitstekend Nederlands, maar die wel verward is om het symmetrisch te maken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar teksten zijn evenwaardig warrig dus ik zie genoeg raakvlakken.
Als blijkt dat ik aanleg heb voor luchtpistoolschieten, ik me op wonderbaarlijke wijze plaats voor de Spelen en daar roemloos uitgeschakeld word in een voorronde, wil ik zo’n t-shirt en doe ik hem nooit meer uitquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen ze net zo goed t-shirt uitdelen met.
"I went to the Olympics and all I got was this lousy t-shirt"
Je kan weinig zien op vakantie? Of gewoon geen tijd om ook nog te FOK!ken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een showtjes. Erg mooi voor Bonevacia en sterk van Hassan. De 400 meter horden kan echt een topfinale worden. Wat een niveauverschil tussen de top 3 en de rest.
Maar het meest bijzondere was toch wel de 21,6 met de handrem erop (lol).
Wel pijnlijk om Van Niekerk zo weg te zien zakken.
's ochtends en 's avonds wat terugkijken, daar blijft het bij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan weinig zien op vakantie? Of gewoon geen tijd om ook nog te FOK!ken?
Veel sporters weten het ook niet eens volgens mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het allebei
Ik heb nog geen enkele sporter gehoord die het iets boeide (of interviewer die het benoemde)
Wel geinig hoe veel mensen het er op social media over hebben dat ze viel en alsnog won en hoe bijzonder dat is. Terwijl het gewoon een heat was met grotendeels loopsters van een veel minder niveau waar het nog niet volle bak gingquote:
Hier zelf aan het woord over die periode:quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)tieken-pas~bfab352e/
Hierbij een langer verhaal over Sifan haar jeugd
Dat klopt wel maar het is natuurlijk wel een dingetje, zelfs mindere lopers alsnog moeten inhalen na een val waarbij ze toch ineens flink achter lag en uit het ritme was is toch een grote inspanning en als je daarna dan nog een 5000 meter finale moet lopen en je loopt dan de hele wereldtop naar huis met de snelste laatste 400 meter ooit voor een dergelijke afstand....dat is best wel een verhaal, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel geinig hoe veel mensen het er op social media over hebben dat ze viel en alsnog won en hoe bijzonder dat is. Terwijl het gewoon een heat was met grotendeels loopsters van een veel minder niveau waar het nog niet volle bak ging
Maar ja, het verhaal he
Nee inderdaad, ik snap zeker wel dat het vooral voor de filmpjes op social media een lekker verhaal is, de meeste mensen kijken atletiek immers ook eens in de vier (nu vijf) jaar en hebben dus ook niet echt door dat ze het gros van die lui 24/7 simpel naar huis loopt, zelfs met een achterstandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar het is natuurlijk wel een dingetje, zelfs mindere lopers alsnog moeten inhalen na een val waarbij ze toch ineens flink achter lag en uit het ritme was is toch een grote inspanning en als je daarna dan nog een 5000 meter finale moet lopen en je loopt dan de hele wereldtop naar huis met de snelste laatste 400 meter ooit voor een dergelijke afstand....dat is best wel een verhaal, ja.
Er is veel te weinig aandacht voor Lieke Klavergodinquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik snap zeker wel dat het vooral voor de filmpjes op social media een lekker verhaal is, de meeste mensen kijken atletiek immers ook eens in de vier (nu vijf) jaar en hebben dus ook niet echt door dat ze het gros van die lui 24/7 simpel naar huis loopt, zelfs met een achterstand
Is prima, geeft alleen maar weer meer aandacht voor d'r en dat is met die 5km dik verdiend
Voor de atleten wel prettig, maar om het te volgen weet ik niet of dat fijn is. Ik baal vooral dat het sportklimmen op dezelfde dag is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:46 schreef Redefine het volgende:
Overigens de zevenkamp en tienkamp tegelijkertijd op dezelfde twee dagen, wie dat bedacht heeft
Hoe plan je zoiets?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
hopelijk houden ze rekening met aqauplanning
Voetbal (op de Spelen) is geen sport.quote:
Ik vrees met grote vrezen voor de meerkampers morgen.quote:
Guinée équatorialequote:
Erg GEQ.quote:
Valt meequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Pichardo volgens jullie een koopPortugees?
Zijn broer is Tomasz.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Het broertje van Robert Lewandowski jawel.
Koude spieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:17 schreef Starflyer het volgende:
Wat is dat toch? Iedereen die springt gaat kapot
en iedereen maar zeggen dat BMX gevaarlijk isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:17 schreef Starflyer het volgende:
Wat is dat toch? Iedereen die springt gaat kapot
Slecht opgewarmd dus, tja.quote:
Topsport is gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en iedereen maar zeggen dat BMX gevaarlijk is
Ik had zo’n langpootmug in mijn woonkamer daarstraks. Één van de katten heeft hem opgevreten, ideaal altijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zit er een mug op mijn kamer. Heb geen raam open en alles dicht vannacht.
Ja, die pakt die van mij ook altijd wel. 18 jaar, maar dat doet ie nog steeds.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik had zo’n langpootmug in mijn woonkamer daarstraks. Één van de katten heeft hem opgevreten, ideaal altijd.
McSweyn heeft er zin in ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:28 schreef zorro28 het volgende:
Ze laten nu ook al farkens toe op de OS.
Die gelooft het wel.quote:
inclusiviteitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:28 schreef zorro28 het volgende:
Ze laten nu ook al farkens toe op de OS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:34 schreef Starflyer het volgende:
Ingebrigtsen eruitHad zijn broer het tempo maar wat lager moeten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bahama's-godinquote:
En De Witte. Wel de verkeerde wat betreft mijn ogen.quote:
Mag jij hebben, neem ik Lauraquote:
Over welke Laura hebben we het hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag jij hebben, neem ik Laura
Lisanne en Liekequote:
Zusje van Lisanne.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Over welke Laura hebben we het hier?
Djibouti, ook niet een land wat je vaak ziet helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:42 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu in de replay pas op dat Souleiman van de partij was. Tjongejonge wat afgegleden.
Eigenlijk alleen met dank aan Souleiman een paar jaar geleden, maar die is tegenwoordig net zo onzichtbaar als Makhloufi.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Djibouti, ook niet een land wat je vaak ziet helaas
Onmogelijk, had de slechtste tijd! We worden beflikkerd!quote:
Will Smith kan niet rappenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Binnenkort de film over de zusjes met Will Smith god
Ja we weten dat je dat denkt. Hebben we even genoteerd, doen we niks mee verder.quote:
BOOS GENOT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja we weten dat je dat denkt. Hebben we even genoteerd, doen we niks mee verder.
quote:
quote:
Toch de doping vergeten tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |