Je moet het wel verhouden tot het aantal medailles.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat de VS de meeste vierde plaatsen had.
En als je kijkt naar het aantal deelnemers en het daar aan relateert, staat Nederland zeker weten ook niet bovenaan, want...quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat de VS de meeste vierde plaatsen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Met Ayolt als rikpunt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeilen en schieten. Uit zo'n dobberend bootje een doel raken
Als je het ergens mee moet vergelijken is het het aantal medailles, qua inwonersaantal is het sowieso allemaal heel anders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
In China wonen meer dan 80x zoveel mensen dan in Nederland.
Ja. En het aantal deelnemers. En aantal inwoners.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het wel verhouden tot het aantal medailles.
Nederland wel boven Belgiëquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt ergens bijgehouden, maar ik kijk er niet ivm spoilers
Maar neuh, dat zal niet Nederland zijn.
En dan staan we vast nog steeds vierde.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja. En het aantal deelnemers. En aantal inwoners.
Alles om ervoor te zorgen dat wij bovenaan in het treurnisklassement staan.
Nou ja. Stop er dan ook maar mee voor vandaag hoor.quote:
Dat wordt helemaal niks, dus waarom zouden ze dat doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, NOS start gelijk Schippuuuurss inInfantiele omroep
Beetje jammer van die <spoiler> net welquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet te veel dingen spoilen, maar China schroeit vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Bedanktquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet te veel dingen spoilen, maar China schroeit vandaag.
Ze hebben anders wel negen miljoen fietsen in Bejing.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef hhh38 het volgende:
Chinezen die kunnen fietsen, dat is per definitie verdacht
Kunnen ze weer een artikel schrijven dat Schippers een medaille verspild heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks, dus waarom zouden ze dat doen
Die dondert er gewoon uit in de halve finale.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef Szura het volgende:
NOS verwacht gewoon een VINALE van Schippppuuurrsssss hoor. En het liefst ook nog een PLAK.
Dit kan echt niet. Niet eerlijk tegenover Schippers ook.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef Szura het volgende:
NOS verwacht gewoon een VINALE van Schippppuuurrsssss hoor. En het liefst ook nog een PLAK.
Zou presentator in kwestie haar tijd van vannacht weten en de verhoudingen tov anderen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niks, dus waarom zouden ze dat doen
Schippers gaat er kansloos af in de halve finale .. na die dubbele hernia zal ze nooit meer in de top een rol van betekenis spelen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:13 schreef Aguero het volgende:
Schipperspromo
In deze waardeloze vorm van haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |