Je moet het wel verhouden tot het aantal medailles.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat de VS de meeste vierde plaatsen had.
En als je kijkt naar het aantal deelnemers en het daar aan relateert, staat Nederland zeker weten ook niet bovenaan, want...quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik las dat de VS de meeste vierde plaatsen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Met Ayolt als rikpunt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeilen en schieten. Uit zo'n dobberend bootje een doel raken
Als je het ergens mee moet vergelijken is het het aantal medailles, qua inwonersaantal is het sowieso allemaal heel anders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
In China wonen meer dan 80x zoveel mensen dan in Nederland.
Ja. En het aantal deelnemers. En aantal inwoners.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het wel verhouden tot het aantal medailles.
Nederland wel boven Belgiëquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt ergens bijgehouden, maar ik kijk er niet ivm spoilers
Maar neuh, dat zal niet Nederland zijn.
En dan staan we vast nog steeds vierde.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja. En het aantal deelnemers. En aantal inwoners.
Alles om ervoor te zorgen dat wij bovenaan in het treurnisklassement staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |