de tijd bepaald of je de finale of bronzen finale rijdt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:09 schreef Mansjester het volgende:
Is het gewoon medailleverdeling op basis van 1 rit van elk land?
Of zijn hier ook kwalificaties/heats?
Morgen heats en finalesquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:09 schreef Mansjester het volgende:
Zelfde als bij de vrouwen, denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik ookquote:
Kwalificatie voor goud/zilver achtervolging en brons/4e plek als het goed is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik ook.quote:
Mis wel het een en ander aan sporten.quote:
Ik dacht al die tijd dat ik precies nu moest, dus dan zou ik vrij weinig missenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mis wel het een en ander aan sporten.
Het valt mee, ik mis baanwielrennen vrijwel volledig en het snelklimmen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat ik precies nu moest, dus dan zou ik vrij weinig missen
Ah, in principe dus hetzelfde als de sprint dat je met de snelste tijden in de eerste ronde je voor de tweede plaatst? Beetje onnuttig omdat er maar 8 teams mee doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lieve mensen, op OS is het soms wat anders dan je gewend bent.
Er zijn morgen heats en daar wordt dan plaatsing bepaald voor de finales.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |