Ook met banden van 40 ronden oud straks?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
zo niet meer en dan is hij er met drs alsnog zo voorbij
Hij gaat uitrijden..quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:22 schreef Max23 het volgende:
@:Nattekat
Dat rijdt HAM alsnog met 2 vingers in zijn neus dicht
Hij gaat het iig proberenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
Hamilton gaat dit niet uitrijden op deze band. Veel te vroeg gestopt.
Een gelapte coureur die zichzelf unlaptquote:
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom gaan ze naar hard? Ze konden op die mediums toch ook zover?
Of de klassieke Hamilton manoeuvre door de meester zelf.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een gelapte coureur die zichzelf unlapt
It is knownquote:
Denk het ook niet, parkeren en uithuilen helaasquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:28 schreef beantherio het volgende:
Ik geloof niet dat Verstappen de race gaat afmaken.
In de herhaling pasquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:30 schreef tralalala het volgende:
Vettel valt Ocon aan, Olav heeft niets in de gaten.
Vrije baan scheelt natuurlijk al, maar dat dat niet paars is spreekt boekdelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft nu eindelijk tempo, maar ver buiten de punten
Foutloos? Zit je wel de goede race te kijken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit wordt weer een foutloze wedstrijd van Hamilton.
Of gewoon een Monaco momentje bij de pitstopquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Zit JIJ wel de goede race te kijken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Foutloos? Zit je wel de goede race te kijken?
hoeveel fouten heeft ham gemaakt dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij ligt 4e en moet nog een keer naar binnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit JIJ wel de goede race te kijken?
Wat heeft ie dan fout gedaan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij ligt 4e en moet nog een keer naar binnen.
Tja in een Mercedes en met wat geluk in een aantal races in combinatie dat je ook geen slecht coureur bent is dat ook vrij logisch.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is altijd zo, als Hamilton geluk heeft reed hij een foutloze wedstrijd, hoeveel fouten hij ook maakte.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
2 ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twee races nul punten Verstappen. Zure prut
Dat lijkt me sterk, hij staat nu virtueel gewoon in de punten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twee races nul punten Verstappen. Zure prut
Start in zijn eentje. En dat was gewoon DOM.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
hoeveel fouten heeft ham gemaakt dan?
Dat was een persoonlijke call?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Start in zijn eentje. En dat was gewoon DOM.
1 puntje als er 2 man gaan pitten?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, hij staat nu virtueel gewoon in de punten.
Maar wel langzamere banden in principequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft ook nog aardig verse banden.
Maar ook 13 seconden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wel langzamere banden in principe
Naast een coureur die snel is en af en toe echt wat bijzonders kan is het ook een matige coureur op allerlei vlakken, en een matig karakter bovendien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef -XOR- het volgende:
Niemand zal ook beweren dat Hamilton een matig coureur is. Hij wordt door de Britjes alleen opgehemeld alsof hij met afstand de beste coureur dit jaar is en als een god rondrijdt.
Dit ja, hoewel de pits meer vanuit het team zou moeten komen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis had ook zelf de call kunnen maken om de pits in te gaan. En wel wat remfouten, maar verder geen grote blunders.
Daar heb je een punt. Maar het gaat toch gewoon om het hele team?quote:
Nounounouquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan Lowie en Toto niet meer luchten of zien en ik wens ze in gedachten de meest gruwelijke dingen toe.
Van die middeleeuwse gruwelijkheden
Gewoon even wijd gaan tijdens het passeren en die time penalty incasserenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige wat kan is dat Vettel hem afhoudt via drs, maar ook dat zie ik niet gebeuren
Ja het is echtquote:
Tenzij de DRS-treintjes hem lang genoeg ophoudenquote:
Mooi moment om hem er af te rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Straks gaat Max gelapped worden door Ham
Olav is een drinker.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mol denkt serieus dat HAM moeite gaat hebben met Alonso en Sainz.
Tijd voor revanche dan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie kansen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Als Alonso in de DRS zit zou Lewis er misschien nog moeite mee kunnen hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat zou gunstig zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef Sodemieters het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt Verstappen nog gelapt door Hamilton.
Nadeel van DRS ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je gewoon al weet dat iemand zelfs met tijdstraffen en vanaf achter gewoon nog de race gaat winnen.
Als de altijd vervelende Lewis Hamilton nog van de baan wordt gereden wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt een heerlijk einde
Volwassen dit, echt klassequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen moet een rode vlag veroorzaken
Je laat je ogen verwijderen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:45 schreef pmponer het volgende:
ik ben blij dat ik vanaf volgend jaar niet meer kan kijken...
Trieste situatie in de sport ja. Red Bull heeft een goede inhaal slag gemaakt maar de rest van het veld is gewoon traag ivm de Merc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk wel treurig dat je gewoon al weet dat iemand zelfs met tijdstraffen en vanaf achter gewoon nog de race gaat winnen.
NouNouNou.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de altijd vervelende Lewis Hamilton nog van de baan wordt gereden wel.
Red Bull is ook alleen maar Verstappen al vier jaar. Met die 2e auto geraken ze ook nergens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:46 schreef merino het volgende:
[..]
Trieste situatie in de sport ja. Red Bull heeft een goede inhaal slag gemaakt maar de rest van het veld is gewoon traag ivm de Merc.
Met minder dan 70 ronde en meer dan 5 seconde achterstand op het hele veld rijdt Hamilton vrij gemakkelijk nog naar de winst.
Niet met een midfield driver als Perez nee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull is ook alleen maar Verstappen al vier jaar. Met die 2e auto geraken ze ook nergens.
Dan had Alonso gewoon rechtdoor moeten rijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:49 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton krijgt een koekje van eigen deeg
Ja hoor, gewoon bij de apex blijven.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:50 schreef daNpy het volgende:
Hamilton kan wél ongevallen voorkomen zie ik?
Nee klopt vierde plek is echt niets voor hem.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Alonso heeft niets te verliezen, ook wel relevant.
Die rijdt voor zijn teamgenoot.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee klopt vierde plek is echt niets voor hem.
Viel ons ook op inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:50 schreef daNpy het volgende:
Hamilton kan wél ongevallen voorkomen zie ik?
Hij is sarcastischquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is het dan de bedoeling dat hij opzij springt voor de heilige Sir Lewis of Hamilton?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is het dan de bedoeling dat hij opzij springt voor de heilige Sir Lewis of Hamilton?
Die probeert hier de 1e plaats van zijn teamgenoot te verdedigen.quote:
Jup, klootzak dat hij wel ballen heeft en echt aan het racen is!quote:
Nu ineens niet neequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:52 schreef Drekkoning het volgende:
HAM neemt gewoon geen enkel risico, maakt ALO goed gebruik van.
Lijkt me terecht. Koopt Max heel weinig voor, maar dit is een ander verhaal dan met Hamiltonquote:
WRC -> F1quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:52 schreef daNpy het volgende:
Snelste auto en drs. En het dan nog afleggen hahah ik heb power nodig
Dat denk ik echt ja. Dit is niet meer de Alonso van 2012.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je dit echt denkt ken je Alonso niet
Bottas, de ultieme cuck.quote:
Heeft nog geluk.quote:
Hij zit er nog steeds achter.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit!quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:54 schreef beantherio het volgende:
Als Ocon hierdoor straks weet te winnen dan is Alonso toch wel een echte held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |