Hamilton gaat natuurlijk wel gewoon voor Verstappen eindigen. Hamilton heeft geen beschadigde auto.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Verstappen loopt weer 2 puntjes uit zo.
Helaas wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hamilton gaat natuurlijk wel gewoon voor Verstappen eindigen. Hamilton heeft geen beschadigde auto.
Nog nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hamilton gaat natuurlijk wel gewoon voor Verstappen eindigen. Hamilton heeft geen beschadigde auto.
Vermoedelijk, maar Hamilton is ook weer lekker tegen zichzelf aan het rijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kan nog veranderen…quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen is het een stuk zwaarder sturen. Uitrijden kan primaquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Schnitzels het volgende:
Max kan dit nooit uitrijden met die half aangetaste auto verwacht ik.
Don't underestimate the power of ducttape & WD40.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Schnitzels het volgende:
Max kan dit nooit uitrijden met die half aangetaste auto verwacht ik.
Of weer naar het ziekenhuis na een impact van 51G.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Vrij simpel voor Max; Hamilton mag er niet langs, alles is geoorloofd. Dus hup aantikken en spinnen met die GB
En anders gaat hij zeker klagen dat Max met minder gewicht rijdt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Chapeauquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Ik denk dat Hamilton de pits induikt in plaats van Verstappen gaat aanvallen,
Net gedaan inderdaad. Die gaat gokken op uitrijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:57 schreef MoreDakka het volgende:
Ik denk dat Hamilton de pits induikt in plaats van Verstappen gaat aanvallen,
Precies, alles is geoorloofd, achteraf gewoon bottas de schuld geven van je undrivable carquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Vrij simpel voor Max; Hamilton mag er niet langs, alles is geoorloofd. Dus hup aantikken en spinnen met die GB
Gat dichten en dan hopen dat mensen achter je terecht komen met hun stops.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hamilton wil hiermee de race uitrijden.
Pitstop Verstappen en weer verder naar achter.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:59 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Lewis hier mee gaat bereiken
Schone lucht + uitrijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:59 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat Lewis hier mee gaat bereiken
They are racing him so hard!!!quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:58 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton kan een paar seconden per ronde sneller in schone lucht dus dit is logisch.
Mislukt. Was te verwachtenquote:
Hoezo? Max kan nog prima in de punten rijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen is er niks te winnen, gewoon naar binnen.
Die had iedere gek kunnen bedenken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een geweldige call van Mercedes weer.
Olav moet niet denkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op zich een strakke undercut.
Terwijl Olav dacht dat Merc helemaal de weg kwijt was
Toen RIC ging idd niet.quote:
Enige kans om ervoor te blijven.quote:
Strategie is niet zo moeilijk als je by far de snelste auto hebtquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had iedere gek kunnen bedenken.
Die snapt het spelletje niet meer. Waarom pit uit niet naar buiten laten lopen?quote:
En anders eraf kegelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:01 schreef Middelpunt het volgende:
Kut, waarom niet gewoon opvangen. Op de baan komt hij er niet voorbij
Komt vanzelf wel weer in verkeer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef Ferdii het volgende:
Idiote kut auto is die Mercedes eigenlijk, niemand voorbij kunnen maar wel veruit de snelste van het veld
Had je er ook maar eenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef Ferdii het volgende:
Idiote kut auto is die Mercedes eigenlijk, niemand voorbij kunnen maar wel veruit de snelste van het veld
quote:
Precies het gevoel wat ik nu ook heb. Lijkt erop dat het inderdaad een seizoen met enorm zuur nasmaakje gaat worden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton WK dus, en dat door twee keer een crash veroorzaakt door Mercedes. Lekker zuur.
Maar hij had wel moeten gaan om Lewis te blocken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef DX11 het volgende:
Sainz zegt gewoon nee ik ga niet pitten. Groot gelijk dat hij daar zelf wat over wilt zeggen.
Jawel. Hij had anders bergen tijd verloren t.o.v. Hamilton en vervolgens nog steeds moeten pitten.quote:
Ditquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef Zorro het volgende:
Het probleem was dat Ricciardo ook naar binnen ging. Anders was Max op die positie geweest en waar Ricciardo aan de kant ging had Max hem ervoor gegooid.
Ik zou het gewoon 2x op soft proberen. Je moet toch watquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Jawel. Hij had anders bergen tijd verloren t.o.v. Hamilton en vervolgens nog steeds moeten pitten.
Dit jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton WK dus, en dat door twee keer een crash veroorzaakt door Mercedes. Lekker zuur.
Ik snap hoe een undercut werkt. Maar met Ricciardo ervoor was dit gewoon kansloos. Dan liever nog een rondje stampen in vrije lucht.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Jawel. Hij had anders bergen tijd verloren t.o.v. Hamilton en vervolgens nog steeds moeten pitten.
Die auto is beschadigd en het is een wonder dat ie nog rijdt. Je moet geen wonderen verwachten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon 2x op soft proberen. Je moet toch wat
Ben je dom?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zie dat Hamilton nu Verstappen al dik voorbij is.
Dus Verstappen werd er sowieso dik uitgereden op dit circuit.
Uitrijden of meer is al heel wat vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef YellowBlacks het volgende:
Dit ziet er niet goed uit voor Max
Wat is er mis mee dan? Zo ziet het er niet uit als hij nog +200 rijdt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben je dom?
Max zijn auto is helemaal gehavend
In Pierre we trust.....quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Met een halve auto maakt het niet uit op welk circuit je rijdquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Het maakt niets meer uit. De auto van Max is beschadigd. Dan houd het op. Je ziet het aan de ronde tijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is overdreven, ik tel nog steeds 4 wielen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben je dom?
Klein piemeltje. Kan je zien aan zijn manier van lopen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:02 schreef PirE het volgende:
Ik vind het knap dat Crofty nog zo veel kan praten met de lul van Hamilton in zijn mond.
Is een troll. Niet op reageren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ben je dom?
Hij heeft dit seizoen al 3-4 grote fouten gemaakt. Dus zou me niks verbazen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef DX11 het volgende:
Ik heb op een of andere reden een voorgevoel dat Hamilton er nog af gaat, dan wel door een ander of gewoon door zelf een fout te maken. Ik weet niet waarom maar ik voel het gewoon aankomen
Je maakt jezelf compleet belachelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Zo ziet het er niet uit als hij nog +200 rijdt.
Okequote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef DX11 het volgende:
Ik heb op een of andere reden een voorgevoel dat Hamilton er nog af gaat, dan wel door een ander of gewoon door zelf een fout te maken. Ik weet niet waarom maar ik voel het gewoon aankomen
Meen je? Sukkelsquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Op Sky doen ze nog steeds alsof de auto van Verstappen niet beschadigd is, dan lijkt het van Hamilton allemaal net wat heroischer.
Eh jawel hoor 2 min geleden nog!quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Op Sky doen ze nog steeds alsof de auto van Verstappen niet beschadigd is, dan lijkt het van Hamilton allemaal net wat heroischer.
Niks geniaals aan, dit snapt toch iedereenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Sodemieters het volgende:
Toch wel weer briljant van Mercedes.
OK, eerst verprutsen ze het zelf, maar dit was wel geniaal.
Je 2e man gebruiken om de concurrentie er af te beuken is een goede strategie in F1 inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon goede strategie van Mercedes ( los van de herstart)
Had Verstappen Bottas maar net zo behendig moeten ontwijken als Hamilton.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Vroeger ontplofte de motor nog weleens maar dat zie je tegenwoordig nooit meer helaasquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:05 schreef DX11 het volgende:
De auto van Max is beschadigd, zou dan een andere race zijn geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Je weet het zelf dus ook niet wat er mis mee is, je roept maar wat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf compleet belachelijk.
Hij is leukquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Hamilton laat hier gewoon weer zien dat hij de beste (lees meest complete) coureur is van de laatste pakweg 25 jaar.
Dit topic niet hoor. Ze genoten ervan dat Ham naar binnen ging.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niks geniaals aan, dit snapt toch iedereen
Mwah, toch wel minder dan Gaston Mazzacane.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Hamilton laat hier gewoon weer zien dat hij de beste (lees meest complete) coureur is van de laatste pakweg 25 jaar.
Niks geniaals aan, midden in de race vallen altijd gaten, dan gaat die MERC op zijn best.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef Sodemieters het volgende:
Toch wel weer briljant van Mercedes.
OK, eerst verprutsen ze het zelf, maar dit was wel geniaal.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je 2e man gebruiken om de concurrentie er af te beuken is een goede strategie in F1 inderdaad.
Mijn stream loopt inderdaad wat achter, ze vermeldden het even in een bijzinnetje net. Eerst rekenden ze nog even uitgebreid de voorsprong van HAM op VER uit in seconden alsof het ergens op sloeg.quote:
Trolololoquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had Verstappen Bottas maar net zo behendig moeten ontwijken als Hamilton.
Ohhh God, deze is ook weer van zijn zolder gekomenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Had Verstappen Bottas maar net zo behendig moeten ontwijken als Hamilton.
Duidelijk de GOAT.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Mani89 het volgende:
Tijd dat RB hetzelfde doet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je 2e man gebruiken om de concurrentie er af te beuken is een goede strategie in F1 inderdaad.
Zeker, maar daar gaat RB het niet redden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hebben we niet nog een half seizoen te gaan?
Ja, behalve bij Red Bull kennelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:07 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niks geniaals aan, dit snapt toch iedereen
Nog 2 keer Bottas opofferen en je bent er.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hebben we niet nog een half seizoen te gaan?
Niet als je volgend jaar een Mercedes-motor wil hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Rianne84 het volgende:
Je mag best verdedigen ookal is het HAM
Latifi zit bij het 'bteam' van Merc.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef Rianne84 het volgende:
Je mag best verdedigen ookal is het HAM
En dat komt van een bekende troll hier.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
De moderators hier zijn ook zieke max fanboys zo te zien. Was te verwachten, niks neutraliteit, hallo censuur.
En Olav Mol al honderd keer gezegd dat de auto van Max zoveel schade heeft. Waarheid midden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:06 schreef -XOR- het volgende:
Huilenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
De moderators hier zijn ook zieke max fanboys zo te zien. Was te verwachten, niks neutraliteit, hallo censuur.
Hopelijk net te veelquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsunoda gaat sowieso wel verdedigen, maar hoeveel kan die.
Uhmm ze reageerde toch direct? Er zit 2,5 seconde pace verschil tussen hen... Dus hier kan je amper op reagerenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, behalve bij Red Bull kennelijk.
Auw. Hoorde net ook al een “beseft zich”. Pijnlijk pijnlijk.quote:
Ja, ze reageerden. En nu is Hamilton 8 en Verstappen 12. Met 12 seconden ertussen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Uhmm ze reageerde toch direct? Er zit 2,5 seconde pace verschil tussen hen... Dus hier kan je amper op reageren
Zullen we nog minimaal een race op moeten wachtenquote:
Pardon? het is gewoon heerlijk om te zien hoe hier iedereen de tactiek van mercedes in twijfel trekt en pardoes gaat hamilton verstappen voorbij met de briljante ondercut. Heerlijk om die ommezwaai in reacties te zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En dat komt van een bekende troll hier.mongooltje
Tering.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, ze reageerden. En nu is Hamilton 8 en Verstappen 12. Met 12 seconden ertussen.
Echt slim gedaan hoor, van Red Bull.
Sky kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef alopio het volgende:
Bij sky zullen wel Hamilton prijzen dat hij wel inhaalt en Max niet, en ham dus de betere coureur is. Die vergeten die schade dan weer
Ga jij maar lingo kijken, misschien snap je dat welquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, ze reageerden. En nu is Hamilton 8 en Verstappen 12. Met 12 seconden ertussen.
Echt slim gedaan hoor, van Red Bull.
Misschien moet je gewoon luisteren in plaats van dit domme geklets.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef alopio het volgende:
Bij sky zullen wel Hamilton prijzen dat hij wel inhaalt en Max niet, en ham dus de betere coureur is. Die vergeten die schade dan weer
Hebben ze gelijk in. In Engeland betalen ze voor Sky, in Nederland kijken ze illegale streamsquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:10 schreef alopio het volgende:
Nee niet snappen dat de rondetijden van Max het niet halen dat is neutraal zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ja Mol, erg sterk die Ocon op inters.
Merc durft er alleen uit schaamte niet volmondig vooruit te komen dat zij de motor leveren voor die trabantjes.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Latifi zit bij het 'bteam' van Merc.
Wat? Ga je ontkennen dat de strategie van Red Bull niet werkte en die van Mercedes wel?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:11 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ga jij maar lingo kijken, misschien snap je dat wel
Tactiek doet er niet zo veel meer toe als jouw auto zo veel sneller is als alle andere, hij rijd alleen nog tegen de lamme en blinde.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pardon? het is gewoon heerlijk om te zien hoe hier iedereen de tactiek van mercedes in twijfel trekt en pardoes gaat hamilton verstappen voorbij met de briljante ondercut. Heerlijk om die ommezwaai in reacties te zien.
En dan JUICHEN langs de lijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:12 schreef Type-R het volgende:
Hamilton gaat nog Ocon van de baan beuken in de laatste 3 rondes om zo de winst te halen.
Hij zit nu achter een auto die hij niet makkelijk voorbij rijdt op het rechte stuk.quote:
De strategie dat je gewoon je concurrentie eraf rijdt werkt inderdaad primaquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat? Ga je ontkennen dat de strategie van Red Bull niet werkte en die van Mercedes wel?
Turnen is enkele subfora's verder.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat? Ga je ontkennen dat de strategie van Red Bull niet werkte en die van Mercedes wel?
Jij hebt het gevoel dat het enigszins een neuk uitmaakt wat RB voor strategie uitdenkt met deze kapotte wagen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Black skies matter.quote:
Ja ongekend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:14 schreef MoreDakka het volgende:
Wtf ze geven Hamilton gewoon een gratis plaats met die stop
Die staat een Billy Blanks video te kijken.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ongekend.
Je zou bijna denken dat ieder voor zijn eigen kansen rijdt en niet voor Mercedes/Red Bull.
Op Verstappen met een zwaar beschadigde auto.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pardon? het is gewoon heerlijk om te zien hoe hier iedereen de tactiek van mercedes in twijfel trekt en pardoes gaat hamilton verstappen voorbij met de briljante ondercut. Heerlijk om die ommezwaai in reacties te zien.
En dan Max er uit glijdenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Op Verstappen met een zwaar beschadigde auto.ben je geboren als mongooltje of ben je zo opgevoed?
Subfora'squote:Op zondag 1 augustus 2021 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Turnen is enkele subfora's verder.
Probeer het eens.
Ja, nogal.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij hebt het gevoel dat het enigszins een neuk uitmaakt wat RB voor strategie uitdenkt met deze kapotte wagen?
Achter hemquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles voor hem komt op nieuwe banden de baan op.
Zelfs dat is niet groot genoeg meerquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve Alonso met Ocon beschermende strategie.
SC is nu juist ongunstig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef alopio het volgende:
Zal lewis ook nog het geluk van een safetycar krijgen
Mja met nieuwere banden schiet Hamilton daar zo voorbij dus dat doet nietsquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve Alonso met Ocon beschermende strategie.
Het zijn weer matsdagenquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef alopio het volgende:
Heeft hij niet nodig. Hij wint toch welquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef alopio het volgende:
Hamilton gaat uitrijden. En die banden zijn verre van nieuw tegen de tijd dat hij bij ALO isquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mja met nieuwere banden schiet Hamilton daar zo voorbij dus dat doet niets
Mercedes powerrrrrrrrrrquote:Op zondag 1 augustus 2021 16:17 schreef Sodemieters het volgende:
Zie maar eens even dat Hamilton wel een goede inhaler is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |