abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:27:00 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200676695
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:27:49 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200676722
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:26 schreef LXIV het volgende:
Ik fantaseeerde echt nooit over meisjes uit mijn klas, maar altijd over vriendinnen van mijn moeder of de moeders van vriendjes.😂
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 17:46:14 #3
441859 crew  Lenny77
pi_200679912
Even aan @Medusa666

ik quote je:
'We gaan morgen wat drinken. Maar ik voel mij ook ongemakkelijk bij complimenten als ‘hot girl’. , omdat ik me dan toch een stukje vlees ofzo erdoor voel? Herkent iemand dit? Ik wil voor de duidelijkheid niet meteen of snel met iemand naar bed. Maar dat komt denk ik wel goed. Als hij mij aanbiedt om al naar zijn huis te gaan, is het verstandig dat ik hem dan volledig cancel?'

Ja dat zou ik wel doen.. dan weet je meteen waar het m om te doen is. En als jij daar niet zoveel zin in hebt zou ik lekker passen. Ook niet voor een enkel een drankje ofzo. Binnengaan is voor sommigen al ja zeggen he.
(Niet voor iedereen, ik weet het :6 Maar dit is een totaal vreemde kerel)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:51:12 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200684006
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het alleen geluk is. Het is ook je eigen instelling. Ben je wel oprecht geïnteresseerd in die vrouw? Wil je echt een langdurige en liefdevolle relatie aangaan? Gaat het je ook om karakter en niet alleen uiterlijk? Als je dat allemaal niet bent dan prikt een vrouw er zo doorheen.
Ik had echt een heel simpel en eerlijk profiel aangemaakt, niet om zoveel mogelijk vrouwen te trekken, juist niet , maar wel om een vrouw aan te trekken die bij me zou passen. Ik had echt veel reacties om uit te kiezen,binnen een paar dagen al. Op een relatief onbekende gratis site als FB-dating.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen :P

Nee maar dat is ook de enige manier om erin te gaan, maar gezien er zoveel mafketels op zitten ben je in feiten al aan het opboksen tegen dat. (Overigens geen idee hoe FB dating is, nog nooit gebruikt)

Zelf heb ik ook een redelijk no-nonsense profiel, alleen ik denk dat ik er gewoon niet genoeg tijd aan wil verspillen omdat ik het nogal snel teveel gedoe vind. (Als in dus mijn tijd niet waard om te verspillen aan mensen die toch niet serieus zijn)
pi_200684218
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het alleen geluk is. Het is ook je eigen instelling. Ben je wel oprecht geïnteresseerd in die vrouw? Wil je echt een langdurige en liefdevolle relatie aangaan? Gaat het je ook om karakter en niet alleen uiterlijk? Als je dat allemaal niet bent dan prikt een vrouw er zo doorheen.
Ik had echt een heel simpel en eerlijk profiel aangemaakt, niet om zoveel mogelijk vrouwen te trekken, juist niet , maar wel om een vrouw aan te trekken die bij me zou passen. Ik had echt veel reacties om uit te kiezen,binnen een paar dagen al. Op een relatief onbekende gratis site als FB-dating.
Nee, werkt niet of misschie wel? eerlijk profiel aanmaken is wat ik doe, maar mensen zien dingen anders. En het komt erop neer dat je mij eerst moet zien en dan alsnog moet je meer dingen zien. En er komt meer bij kijken. Dus....

Ik pas in meerdere hokjes en genoeg mensen die het niet zien. En anders heb je nog steeds met vooroordelen te maken. Dit zie ik trouwens ook ergens anders helemaal los van relaties en wat dan ook.

En sommige zullen er minder last van hebben dan ik, maar het is nog steeds zo.
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:12:43 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200684388
quote:
2s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:02 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Nee, werkt niet of misschie wel? eerlijk profiel aanmaken is wat ik doe, maar mensen zien dingen anders. En het komt erop neer dat je mij eerst moet zien en dan alsnog moet je meer dingen zien. En er komt meer bij kijken. Dus....

Ik pas in meerdere hokjes en genoeg mensen die het niet zien. En anders heb je nog steeds met vooroordelen te maken. Dit zie ik trouwens ook ergens anders helemaal los van relaties en wat dan ook.

En sommige zullen er minder last van hebben dan ik, maar het is nog steeds zo.
Maar je kunt toch beter 1 goede match hebben dan 10 slechte?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200685197
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 22:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar je kunt toch beter 1 goede match hebben dan 10 slechte?
Ja klopt
pi_200685686
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:46 schreef Lenny77 het volgende:
Even aan @:Medusa666

ik quote je:
'We gaan morgen wat drinken. Maar ik voel mij ook ongemakkelijk bij complimenten als ‘hot girl’. , omdat ik me dan toch een stukje vlees ofzo erdoor voel? Herkent iemand dit? Ik wil voor de duidelijkheid niet meteen of snel met iemand naar bed. Maar dat komt denk ik wel goed. Als hij mij aanbiedt om al naar zijn huis te gaan, is het verstandig dat ik hem dan volledig cancel?'

Ja dat zou ik wel doen.. dan weet je meteen waar het m om te doen is. En als jij daar niet zoveel zin in hebt zou ik lekker passen. Ook niet voor een enkel een drankje ofzo. Binnengaan is voor sommigen al ja zeggen he.
(Niet voor iedereen, ik weet het :6 Maar dit is een totaal vreemde kerel)
Dankjewel :) Hij is tot nu toe wel galantz Hij zegt ‘ik wil je beter leren kennen enzo. En hij toont ook echt interesse. Wat ik heb gegeten enzo.

Ik zou wel gewoon een drankje kunnen drinken bij een druk cafe en plek. En daarna weigeren als hij aanbiedt om naar zijn huis te gaan. Dan zal ik hem wel laten denk ik.

Hij zegt ook dingen als dat ik altijd met van alles naar hem toe kan komen om te praten :) Dat vond ik lief.
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:49:05 #9
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200685821
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:34 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Dankjewel :) Hij is tot nu toe wel galantz Hij zegt ‘ik wil je beter leren kennen enzo. En hij toont ook echt interesse. Wat ik heb gegeten enzo.

Ik zou wel gewoon een drankje kunnen drinken bij een druk cafe en plek. En daarna weigeren als hij aanbiedt om naar zijn huis te gaan. Dan zal ik hem wel laten denk ik.

Hij zegt ook dingen als dat ik altijd met van alles naar hem toe kan komen om te praten :) Dat vond ik lief.
Als je je niet op je gemak voelt met iets wat hij zegt dan kan je toch ook nog wat langer met hem praten voordat je afspreekt? Voornamelijk om dan te kijken of hij meer van zulke ongemakkelijke dingen zegt.

Weet je meteen of hij de rest meent.
pi_200686069
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je je niet op je gemak voelt met iets wat hij zegt dan kan je toch ook nog wat langer met hem praten voordat je afspreekt? Voornamelijk om dan te kijken of hij meer van zulke ongemakkelijke dingen zegt.

Weet je meteen of hij de rest meent.
Omdat iemand in t echt toch anders is dan op app

Edit: hij zegt meer ongemakkelijke dingen. Hij zei dat hij wilde koken voor mii in zijn huis. En verder.. ik zei we kunnen gwn wat drinken. En hij zei ‘we kunnen dan ook wandelen in het park als je wilt’.

Twijfel nu echt of ik wel moet gaan. Ik wilde het gewoon bij drinken laten. Hij is aan de andere kant wel echt mijn type. Maafja, ik ga wel. We zullen het zien.

[ Bericht 10% gewijzigd door Medusa666 op 02-08-2021 01:15:15 ]
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 01:17:22 #11
441859 crew  Lenny77
pi_200686310
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:33 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Omdat iemand in t echt toch anders is dan op app

Edit: hij zegt meer ongemakkelijke dingen. Hij zei dat hij wilde koken voor mii in zijn huis. En verder.. ik zei we kunnen gwn wat drinken. En hij zei ‘we kunnen dan ook wandelen in het park als je wilt’.

Twijfel nu echt of ik wel moet gaan. Ik wilde het gewoon bij drinken laten. Hij is aan de andere kant wel echt mijn type
Ergens op een neutrale plek iets drinken is geen probleem, een wandeling ook niet (of het moet een clandestien verlaten park zijn :P ). Dat koken voor jou is natuurlijk al wat meer 'alarmerend', hij zal echt wel gaan koken maar zal natuurlijk geen nee zeggen tegen meer dan dat.
Als jij zeker wil zijn dat er de eerste date niets gaat gebeuren dan zou ik het houden op iets drinken, even kijken hoe het klikt enz. Als hij dat niet wil, ja dan weet je hoelaat het is.
En hij zal best je type wel zijn, maar laat dat nu niet zeggen dat het daarom de juiste jongen voor jou is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 01:29:04 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200686348
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:33 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Omdat iemand in t echt toch anders is dan op app

Edit: hij zegt meer ongemakkelijke dingen. Hij zei dat hij wilde koken voor mii in zijn huis. En verder.. ik zei we kunnen gwn wat drinken. En hij zei ‘we kunnen dan ook wandelen in het park als je wilt’.

Twijfel nu echt of ik wel moet gaan. Ik wilde het gewoon bij drinken laten. Hij is aan de andere kant wel echt mijn type. Maafja, ik ga wel. We zullen het zien.
Sowieso moet jij je er ook goed bij voelen.

Zelf ben ik met zoiets nogal terughoudend en laat ik het meer af hangen van wat de vrouw wil en prettig vind daarin. Vooral omdat er dus veel mafketels tussen zitten.

Niet dat dat perse hier het geval is, maar iemand die wil afspreken om jou, en om je te willen leren kennen zal er echt geen probleem van maken.

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ergens op een neutrale plek iets drinken is geen probleem, een wandeling ook niet (of het moet een clandestien verlaten park zijn :P ). Dat koken voor jou is natuurlijk al wat meer 'alarmerend', hij zal echt wel gaan koken maar zal natuurlijk geen nee zeggen tegen meer dan dat.
Als jij zeker wil zijn dat er de eerste date niets gaat gebeuren dan zou ik het houden op iets drinken, even kijken hoe het klikt enz. Als hij dat niet wil, ja dan weet je hoelaat het is.
En hij zal best je type wel zijn, maar laat dat nu niet zeggen dat het daarom de juiste jongen voor jou is.
Dat zou ik wel doen ja, ergens neutraal als het er te dik opligt dat iemand perse ergens thuis wil afspreken.
pi_200686363
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ergens op een neutrale plek iets drinken is geen probleem, een wandeling ook niet (of het moet een clandestien verlaten park zijn :P ). Dat koken voor jou is natuurlijk al wat meer 'alarmerend', hij zal echt wel gaan koken maar zal natuurlijk geen nee zeggen tegen meer dan dat.
Als jij zeker wil zijn dat er de eerste date niets gaat gebeuren dan zou ik het houden op iets drinken, even kijken hoe het klikt enz. Als hij dat niet wil, ja dan weet je hoelaat het is.
En hij zal best je type wel zijn, maar laat dat nu niet zeggen dat het daarom de juiste jongen voor jou is.
Hij deed wel helemaal niet moeilijk toen ik zei ‘ik wil gewoon wat drinken ergens’ en hij zei ‘is goed’ enzo.

Maar dat koken vond jij dus ook al gek? En klopt wat je zegt inderdaad.. met dat het wel de juiste jongen moet zijn. Maar ik wil niet vooraf meteen allemaal conclusies trekken en daardoor een kans missen zeg maar.

Aan de andere kant kunnen mannen ook wel echte jagers zijn als het gaat om seks en alles op alles zetten daarvoor. Lastig.
pi_200686373
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sowieso moet jij je er ook goed bij voelen.

Zelf ben ik met zoiets nogal terughoudend en laat ik het meer af hangen van wat de vrouw wil en prettig vind daarin. Vooral omdat er dus veel mafketels tussen zitten.

Niet dat dat perse hier het geval is, maar iemand die wil afspreken om jou, en om je te willen leren kennen zal er echt geen probleem van maken.
[..]

Dat zou ik wel doen ja, ergens neutraal als het er te dik opligt dat iemand perse ergens thuis wil afspreken.
Hij maakte er geen probleem van gelukkig. Maar hij bood het dus wel aan.. dus het zit wel in zijn mind. Goed dat jij trouwens er wél rekening mee houdt.

Ik ga inderdaad op een drukke plek afspreken. En echt niet al een wandeling maken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 10:18:12 #15
441859 crew  Lenny77
pi_200690221
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Hij deed wel helemaal niet moeilijk toen ik zei ‘ik wil gewoon wat drinken ergens’ en hij zei ‘is goed’ enzo.

Maar dat koken vond jij dus ook al gek? En klopt wat je zegt inderdaad.. met dat het wel de juiste jongen moet zijn. Maar ik wil niet vooraf meteen allemaal conclusies trekken en daardoor een kans missen zeg maar.

Aan de andere kant kunnen mannen ook wel echte jagers zijn als het gaat om seks en alles op alles zetten daarvoor. Lastig.
Ik geloof echt wel dat er ook mannen zijn die echt gewoon willen koken en daarna gezellig wat willen gaan praten. Maar ik denk dan maar zo: je zit wel bij hun binnen, bij een vreemde. In het hol van de leeuw zeg maar :P

Ga inderdaad lekker iets drinken en kijk even of jullie het leuk hebben samen, daarna kan je nog kijken wat je wil doen :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:34:48 #16
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200690546
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:36 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Hij deed wel helemaal niet moeilijk toen ik zei ‘ik wil gewoon wat drinken ergens’ en hij zei ‘is goed’ enzo.

Maar dat koken vond jij dus ook al gek? En klopt wat je zegt inderdaad.. met dat het wel de juiste jongen moet zijn. Maar ik wil niet vooraf meteen allemaal conclusies trekken en daardoor een kans missen zeg maar.

Aan de andere kant kunnen mannen ook wel echte jagers zijn als het gaat om seks en alles op alles zetten daarvoor. Lastig.
Wat een getrut. Hoe oud ben je?

IK heb altijd iedere vrouw uitgenodigd om bij mij thuis te komen en dat ik dan zou koken. Nooit met de bedoeling om er diezelfde avond mee in bed te duiken en dat is ook nooit een eerste avond gebeurd. Ik kan lekker koken en als je bij mij gegeten hebt zit je zo vol dat je alleen nog maar wilt uit-buiken.

Overigens, in sommige culturen nodig je niet iemand uit zonder dan ook iets te eten aan te bieden.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 02-08-2021 11:40:17 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200690628
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat een getrut. Hoe oud ben je?
IK heb altijd iedere vrouw uitgenodigd om bij mij thuis te komen en dat ik dan zou koken. Nooit met de bedoeling om er diezelfde avond mee in bed te duiken en dat is ook nooit een eerste avond gebeurd. Ik kan lekker koken en als je bij mij gegeten hebt zit je zo vol dat je alleen nog maar wilt uit-buiken.
In sommige culturen nodig je niet iemand uit zonder dan ook iets te eten aan te bieden.
Wat een getrut? Ja jij bent misschien zo, maar deze dagen doen veel mannen er álles aan om seks te krijgen. Zoals eerder gezegd ben ik een keer gebruikt. Dus na seks, doei. En alleen gebruikt als booty call. En ik wil dat gewoon voorkomen.

Die jongen klonk enorm serieus en deed zoveel mogelijk voor me. Dus ja, die psycho’s bestaan.

Ooit gehoord van inleven?

En heb je dat koken dus ook aangeboden meteen wanneer je 1 dag met iemand gesproken hebt trouwens?
pi_200690654
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik geloof echt wel dat er ook mannen zijn die echt gewoon willen koken en daarna gezellig wat willen gaan praten. Maar ik denk dan maar zo: je zit wel bij hun binnen, bij een vreemde. In het hol van de leeuw zeg maar :P

Ga inderdaad lekker iets drinken en kijk even of jullie het leuk hebben samen, daarna kan je nog kijken wat je wil doen :)
Jaaa klopt :) En ik ben veel kleiner en minder sterk dan zo’n man. En gwn kijken dan na het drankje. Vind het wel minder dat ik het aangeboden had. Maarja :P
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 10:49:47 #19
441859 crew  Lenny77
pi_200690795
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:41 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Jaaa klopt :) En ik ben veel kleiner en minder sterk dan zo’n man. En gwn kijken dan na het drankje. Vind het wel minder dat ik het aangeboden had. Maarja :P
Ja ach, hij kan het echt oprecht gemeend hebben om enkel te koken.
Ik zou gewoon de gok niet nemen, het is meer dat.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:28:20 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200691517
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:39 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Wat een getrut? Ja jij bent misschien zo, maar deze dagen doen veel mannen er álles aan om seks te krijgen. Zoals eerder gezegd ben ik een keer gebruikt. Dus na seks, doei. En alleen gebruikt als booty call. En ik wil dat gewoon voorkomen.

Die jongen klonk enorm serieus en deed zoveel mogelijk voor me. Dus ja, die psycho’s bestaan.

Ooit gehoord van inleven?

En heb je dat koken dus ook aangeboden meteen wanneer je 1 dag met iemand gesproken hebt trouwens?
Jazeker. Zelfs ook als eerste afspraak, gewoon bij mij thuis. Of ik bij haar thuis uiteraard. Ik realiseer me, ik heb zelfs heel zelden afgesproken buitenshuis (café oid).

Maar als de een niet seks wil en de ander doet het toch, dan is het verkrachting. En ik kan niet geloven dat de jongens en de mannen van tegenwoordig een vrouw verkrachten zo gauw als ze met haar alleen zijn, en ze graag seks willen en zij niet.

Dus na een date ergens kun je na die paar uur samen toch wel inschatten of je met hem mee kan en wilt, óók als je dan geen seks die avond wilt. En, je kunt het ook zeggen uiteraard. Ja, ik wil wel mee, nog koffie drinken bij jou thuis maar ik wil absoluut nog geen seks vanavond. Is dat okay (oid)? Kijk, als je 16 bent begrijp ik het, maar als volwassen vrouw ....

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 02-08-2021 11:42:39 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:39:10 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200691730
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik geloof echt wel dat er ook mannen zijn die echt gewoon willen koken en daarna gezellig wat willen gaan praten. Maar ik denk dan maar zo: je zit wel bij hun binnen, bij een vreemde. In het hol van de leeuw zeg maar :P

Ga inderdaad lekker iets drinken en kijk even of jullie het leuk hebben samen, daarna kan je nog kijken wat je wil doen :)
Het hol van de leeuw .... nou nou _O- _O-

Waarom worden er nou nooit eens jongens of jonge mannen gewaarschuwd voor femme fatales. cougars, milfen, granny's, femdonina's, psychotische psychopathische vrouwen, stiefmoeders of gefrustreerde mannenhaatsers, enz.
Kijk maar eens op pornosites wat die arme mannen allemaal kan overkomen :X ~O> !!

Neen, altijd alleen maar waarschuwen tegen mannen. :N

Als relatie vaste partner of echtgenoot zien vrouwen niet graag een kroegen/ café -loper. En dan is er eens een huiselijk zorgzame man die thuis lekker voor haar wilt koken dan is het niet veilig, veel psychopaten, zit je in de val in het hol van de leeuw.

Random Pics van de Dag #99

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 02-08-2021 11:44:13 (toevoeging foto man ik hol van de leeuw !!) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 11:43:44 #22
441859 crew  Lenny77
pi_200691839
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:39 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het hol van de leeuw .... nou nou _O- _O-

Waarom worden er nou nooit eens jongens of jonge mannen gewaarschuwd voor femme fatales. cougars, milfen, granny's, femdonina's, psychotische psychopathische vrouwen, stiefmoeders of gefrustreerde mannenhaatsers, enz.
Kijk maar eens op pornosites wat die arme mannen allemaal kan overkomen :X ~O> !!

Neen, altijd alleen maar waarschuwen tegen mannen. :N

Als relatie vaste partner of echtgenoot zien vrouwen niet graag een kroegen/ café -loper. En dan is er eens een huiselijk zorgzame man die thuis lekker voor haar wilt koken dan is het niet veilig, veel psychopaten, zit je in de val in het hol van de leeuw.
Jij verstaat echt de kunst van het overdrijven en verdraaien, dat moet ik je wel nageven.
En ik mag hopen dat wat op pornosites staat, vrijwillig is?
Voor de rest worden mannen non stop verwittigd voor psycho-vrouwen, golddiggers enz.. Dus dat zit wel goed!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:47:41 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200691902
Random Pics van de Dag #99

Haha, _O- _O- Nu ik die link, de foto erachter dus, eens heel goed bekijk, die lijkt echt wel op mij. Mijn vrouw attendeerde mij erop, en ze heeft verdorie nog gelijk ook ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200692509
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:28 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Jazeker. Zelfs ook als eerste afspraak, gewoon bij mij thuis. Of ik bij haar thuis uiteraard. Ik realiseer me, ik heb zelfs heel zelden afgesproken buitenshuis (café oid).

Maar als de een niet seks wil en de ander doet het toch, dan is het verkrachting. En ik kan niet geloven dat de jongens en de mannen van tegenwoordig een vrouw verkrachten zo gauw als ze met haar alleen zijn, en ze graag seks willen en zij niet.

Dus na een date ergens kun je na die paar uur samen toch wel inschatten of je met hem mee kan en wilt, óók als je dan geen seks die avond wilt. En, je kunt het ook zeggen uiteraard. Ja, ik wil wel mee, nog koffie drinken bij jou thuis maar ik wil absoluut nog geen seks vanavond. Is dat okay (oid)? Kijk, als je 16 bent begrijp ik het, maar als volwassen vrouw ....
Ik ben 22 jaar. En ik had toen seks tegen mijn zin toen ik drugs op had.

Aan de ene kant, gelukkig dat jij het niet begrijpt en wél vrouwen respectvol behandeld. Maar het is echt een probleem deze dagen..
pi_200692553
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:39 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het hol van de leeuw .... nou nou _O- _O-

Waarom worden er nou nooit eens jongens of jonge mannen gewaarschuwd voor femme fatales. cougars, milfen, granny's, femdonina's, psychotische psychopathische vrouwen, stiefmoeders of gefrustreerde mannenhaatsers, enz.
Kijk maar eens op pornosites wat die arme mannen allemaal kan overkomen :X ~O> !!

Neen, altijd alleen maar waarschuwen tegen mannen. :N

Als relatie vaste partner of echtgenoot zien vrouwen niet graag een kroegen/ café -loper. En dan is er eens een huiselijk zorgzame man die thuis lekker voor haar wilt koken dan is het niet veilig, veel psychopaten, zit je in de val in het hol van de leeuw.

Random Pics van de Dag #99
Komt uit je plaatselijke dorp en verdiep je eens in dingen. Er wordt vaker gewoon verkracht dan je denkt. Ja ook die mannelijke studenten psychologie. Niet voor niks is daar nu eindelijk meer aandacht voor dan wat mannen wordt aangedaan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:23:42 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200692663
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ik ben 22 jaar. En ik had toen seks tegen mijn zin toen ik drugs op had!

Aan de ene kant, gelukkig dat jij het niet begrijpt en wél vrouwen respectvol behandeld. Maar het is echt een probleem deze dagen..
Sorry Medusa, maar je komt nogal onvolwassen bij mij over. Het is natuurlijk dom om drugs te gebruken in een omgeving waar je niet zeker bent veilig te zijn. Net zoals alcohol. Ik neem overigens beiden niet, maar okay.

Met voor jouw vervelende, neen, dat is eigenlijk te zwak, als het om een verkrachting ging, ook al was je onder invloed van drugs, jouw verschrikkelijke ervaringen begrijp ik dat je huiverig bent. Ik hoop dat je het vertrouwen in de man-heid weer terug krijgt door heel veel mooie en goede ervaringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 02-08-2021 12:36:21 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200692933
Heb komend weekend een date. Maar daar heb ik eigenlijk niet eens zo veel zin meer in. Was een heel leuk contact, maar de laatste tijd zwakt het af. Ze reageert wel vlot, maar echt veel belangstelling toont ze niet echt meer.

Gister nog over het afspraakje gehad, concreet gemaakt. Dat wel. Ondertussen is ze erg vaak online op paiq en op whatsapp. Dit in combinatie met dat de aandacht verslapt geeft mij niet veel vertrouwen meer.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:33:01 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200692951
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 00:33 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Omdat iemand in t echt toch anders is dan op app

Edit: hij zegt meer ongemakkelijke dingen. Hij zei dat hij wilde koken voor mii in zijn huis. En verder.. ik zei we kunnen gwn wat drinken. En hij zei ‘we kunnen dan ook wandelen in het park als je wilt’.

Twijfel nu echt of ik wel moet gaan. Ik wilde het gewoon bij drinken laten. Hij is aan de andere kant wel echt mijn type. Maafja, ik ga wel. We zullen het zien.
Als je niet 100% zeker bent zou ik altijd eerst ergens gaan drinken en IRL kijken wat voor figuur het is. Je hebt toch geen haast of zo? Als het iets is kun je altijd nog een keer afspreken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:36:36 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200693053
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:39 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het hol van de leeuw .... nou nou _O- _O-

Waarom worden er nou nooit eens jongens of jonge mannen gewaarschuwd voor femme fatales. cougars, milfen, granny's, femdonina's, psychotische psychopathische vrouwen, stiefmoeders of gefrustreerde mannenhaatsers, enz.

Omdat veel mannen er van dromen dat hen dit eens zal overkomen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:39:58 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200693122
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:28 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Jazeker. Zelfs ook als eerste afspraak, gewoon bij mij thuis. Of ik bij haar thuis uiteraard. Ik realiseer me, ik heb zelfs heel zelden afgesproken buitenshuis (café oid).

Maar als de een niet seks wil en de ander doet het toch, dan is het verkrachting. En ik kan niet geloven dat de jongens en de mannen van tegenwoordig een vrouw verkrachten zo gauw als ze met haar alleen zijn, en ze graag seks willen en zij niet.

Dus na een date ergens kun je na die paar uur samen toch wel inschatten of je met hem mee kan en wilt, óók als je dan geen seks die avond wilt. En, je kunt het ook zeggen uiteraard. Ja, ik wil wel mee, nog koffie drinken bij jou thuis maar ik wil absoluut nog geen seks vanavond. Is dat okay (oid)? Kijk, als je 16 bent begrijp ik het, maar als volwassen vrouw ....
Ik ben echt heel nieuw qua online daten etc. Maar hoe normaal is het nu om meteen seks te hebben dan? Het zou eigenlijk niet eens in mij opkomen om daar de eerste keer naar te streven. Misschien als het na 5 keer afspreken en altijd echt goed gevoel en een echte klik. Maar geen idee verder dus hoevaak het op de 1e, 2e of 3e keer al gebeurd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200694046
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef LXIV het volgende:

Maar geen idee verder dus hoevaak het op de 1e, 2e of 3e keer al gebeurd.
Ik denk dat dit nauwelijks voorkomt want tegen mij zeggen ze altijd dat ze dat anders nooit doen. :+ :P
pi_200694445
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je niet 100% zeker bent zou ik altijd eerst ergens gaan drinken en IRL kijken wat voor figuur het is. Je hebt toch geen haast of zo? Als het iets is kun je altijd nog een keer afspreken.
Klopt :) We hebben afgesproken om 15:00 straks. Ben benieuwd.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:01:54 #33
441859 crew  Lenny77
pi_200695225
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Klopt :) We hebben afgesproken om 15:00 straks. Ben benieuwd.
Veel plezier *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:04:53 #34
441859 crew  Lenny77
pi_200695323
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:15 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ik ben 22 jaar. En ik had toen seks tegen mijn zin toen ik drugs op had.

Nog even over dit en nu ga ik in 'oma' modus :@ : als meisje zou je eigenlijk ver weg moeten blijven van drank en drugs. Zorg dat je altijd overzicht houdt in situaties en dat je weet wat je doet. Dan loop je al heeeeel wat minder kans op dit soort situaties.
En nee, dronken of stoned zijn geeft een man niet het recht om je te misbruiken, maar je hebt ergens ook een eigen verantwoordelijkheid en nuchter zijn is één van de slimste zetten die je kan maken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200695392
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nog even over dit en nu ga ik in 'oma' modus :@ : als meisje zou je eigenlijk ver weg moeten blijven van drank en drugs. Zorg dat je altijd overzicht houdt in situaties en dat je weet wat je doet. Dan loop je al heeeeel wat minder kans op dit soort situaties.
En nee, dronken of stoned zijn geeft een man niet het recht om je te misbruiken, maar je hebt ergens ook een eigen verantwoordelijkheid en nuchter zijn is één van de slimste zetten die je kan maken.
Ik blijf nu wel ver weg van drugs. Alleen af en toe een drankje bij het eten of op het terras.

De afspraak is niet doorgegaan :P Hij zei dat hij werd gebeld omdat zijn vader naar het ziekenhuis is gegaan in zijn land van afkomst. Wordt vervolgd lol.

Het maakt mij niet echt uit. Ik voel dus toch niet zo goed bij die man. Dit verhaal is ook een beetje apart. En hij is ook gewoon minder leuk dan ik dacht eigenlijk. Ook qua uiterlijk toen ik meerdere foto’s zag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Medusa666 op 02-08-2021 14:15:02 ]
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:10:40 #36
441859 crew  Lenny77
pi_200695436
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ik blijf nu wel ver weg van drugs. Alleen af en toe een drankje bij het eten of op het terras.

De afspraak is niet doorgegaan :P Hij zei dat hij werd gebeld omdat zijn vader naar het ziekenhuis is gegaan in zijn land van afkomst. Wordt vervolgd lol.

Het maakt mij niet echt uit. Ik voel dus toch niet zo goed bij die man. Dit verhaal is ook een beetje apart. En hij is ook gewoon minder leuk dan ik dacht eigenlijk. Ook qua uiterlijk.
Huh? Wat een vreemde draai?
En hoezo is zijn uiterlijk nu ook minder leuk? Was het een videocall?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:15:23 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695536
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nog even over dit en nu ga ik in 'oma' modus :@ : als meisje zou je eigenlijk ver weg moeten blijven van drank en drugs. Zorg dat je altijd overzicht houdt in situaties en dat je weet wat je doet. Dan loop je al heeeeel wat minder kans op dit soort situaties.
En nee, dronken of stoned zijn geeft een man niet het recht om je te misbruiken, maar je hebt ergens ook een eigen verantwoordelijkheid en nuchter zijn is één van de slimste zetten die je kan maken.
Als man ook
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200695554
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Huh? Wat een vreemde draai?
En hoezo is zijn uiterlijk nu ook minder leuk? Was het een videocall?
Ja raar hé dat verhaal van zn vader in het ziekenhuis.

En ik zag dus meerdere foto’s door zijn instagram waarop die er onverzorgd en vies uitzag.
En hij doet werk als verkeersregelaar.
pi_200695573
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als man ook
Klopt, maar je loop sowieso als vrouw meer risico dan man als het gaat om kwetsbaarheid.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:18:15 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695605
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:08 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ik blijf nu wel ver weg van drugs. Alleen af en toe een drankje bij het eten of op het terras.

De afspraak is niet doorgegaan :P Hij zei dat hij werd gebeld omdat zijn vader naar het ziekenhuis is gegaan in zijn land van afkomst. Wordt vervolgd lol.

Het maakt mij niet echt uit. Ik voel dus toch niet zo goed bij die man. Dit verhaal is ook een beetje apart. En hij is ook gewoon minder leuk dan ik dacht eigenlijk. Ook qua uiterlijk toen ik meerdere foto’s zag.
Een ding moet je me uitleggen, Medusa.

Ik snap niet dat jij als jonge vrouw uberhaupt in zee gaat met iemand die niet 100% aanvoelt. Je krijgt toch tientallen verzoeken per dag binnen! Je keuze is praktisch onbeperkt. Waarom dan met iemand afspreken waarover je een slecht gevoel hebt? Genoeg mannen die hun hele hebben en houden aan je voeten willen leggen om maar even wat aandacht van je te krijgen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:19:35 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695625
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Klopt, maar je loop sowieso als vrouw meer risico dan man als het gaat om kwetsbaarheid.
Ja, als man zullen ze zich niet snel aan je vergrijpen. Maar drank en drugs zijn sowieso niet alles, ook als je het veilig kunt doen. Dan bedoel ik niet soms een biertje, maar dronken worden of veel drugs gebruiken. Ik ben daar in ieder geval sowieso niet zo'n voorstander van.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:20:06 #42
441859 crew  Lenny77
pi_200695635
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als man ook
Ja klopt :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:23:34 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695722
Nog een vraag: ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen door mijn werk (Afghanistan). Dat heb ik niet in mijn profiel gezet. Denken jullie dat vrouwen daar op zullen afknappen? Ik heb ook 2 van die kleine gehoorapparaatjes, zie je bijna niet maar toch. En ik kan slecht iemand verstaan in een lawaaiige omgeving. Ik twijfel er dan over of ik dit moet melden of iets moet hebben van; dat zien ze vanzelf wel als het tot een date komt..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:23:57 #44
441859 crew  Lenny77
pi_200695733
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:16 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ja raar hé dat verhaal van zn vader in het ziekenhuis.

En ik zag dus meerdere foto’s door zijn instagram waarop die er onverzorgd en vies uitzag.
En hij doet werk als verkeersregelaar.
Dat laatste zou eigenlijk geen probleem mogen zijn, het maakt in mijn ogen niet uit wat iemand doet.
Dat vieze en onverzorgde is wel een puntje.

Nuja, wees dan blij dat het niet is doorgegaan en kijk weer verder :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200695755
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een ding moet je me uitleggen, Medusa.

Ik snap niet dat jij als jonge vrouw uberhaupt in zee gaat met iemand die niet 100% aanvoelt. Je krijgt toch tientallen verzoeken per dag binnen! Je keuze is praktisch onbeperkt. Waarom dan met iemand afspreken waarover je een slecht gevoel hebt? Genoeg mannen die hun hele hebben en houden aan je voeten willen leggen om maar even wat aandacht van je te krijgen.
Omdat hij als enige mij een beetje leuk leek en mijn type was van die lijst mannen.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:25:18 #46
441859 crew  Lenny77
pi_200695781
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef LXIV het volgende:
Genoeg mannen die hun hele hebben en houden aan je voeten willen leggen om maar even wat aandacht van je te krijgen.
Maar ook dat hoeft niet :D Je hebt zelf ook een grote waarde en enkel wat aandacht zou niemand genoegen mee moeten nemen (al helemaal niet nadat je pas je hele hebben en houden hebt aangeboden :P )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:25:41 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695791
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Omdat hij als enige mij een beetje leuk leek en mijn type was van die lijst mannen.
Ok. Dan snap ik het wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:26:20 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695807
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar ook dat hoeft niet :D Je hebt zelf ook een grote waarde en enkel wat aandacht zou niemand genoegen mee moeten nemen (al helemaal niet nadat je pas je hele hebben en houden hebt aangeboden :P )
Het was bij wijze van spreken, maar je snapt wel wat ik bedoel. Boven de 40 liggen de kaarten weer anders natuurlijk..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200695822
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat laatste zou eigenlijk geen probleem mogen zijn, het maakt in mijn ogen niet uit wat iemand doet.
Dat vieze en onverzorgde is wel een puntje.

Nuja, wees dan blij dat het niet is doorgegaan en kijk weer verder :)
Ik heb begrepen dat fuckboys wel vaak mannen zijn die niet echt een goed beroep uitoefenen/ werk niet belangrijk vinden. En verkeersregelaars.. ik zie daar toch altijd een bepaalde type man uit komen. Ik wil wel iemand die een beetje ambitie heeft of een normale baan.. omdat ik dat ook heb.

Het is een samenkoming van die factoren.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:26:49 #50
441859 crew  Lenny77
pi_200695826
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:23 schreef LXIV het volgende:
Nog een vraag: ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen door mijn werk (Afghanistan). Dat heb ik niet in mijn profiel gezet. Denken jullie dat vrouwen daar op zullen afknappen? Ik heb ook 2 van die kleine gehoorapparaatjes, zie je bijna niet maar toch. En ik kan slecht iemand verstaan in een lawaaiige omgeving. Ik twijfel er dan over of ik dit moet melden of iets moet hebben van; dat zien ze vanzelf wel als het tot een date komt..
Ik zou er niets over zeggen, wat maakt het ook uit?
Als iemand daardoor zou afknappen dan zou het een zegen zijn dit al zo vroeg te weten: NEXT!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:27:44 #51
441859 crew  Lenny77
pi_200695853
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het was bij wijze van spreken, maar je snapt wel wat ik bedoel. Boven de 40 liggen de kaarten weer anders natuurlijk..
Dan moet de vrouw al haar hebben en houden aanbieden voor wat aandacht? :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200695879
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een ding moet je me uitleggen, Medusa.

Ik snap niet dat jij als jonge vrouw uberhaupt in zee gaat met iemand die niet 100% aanvoelt. Je krijgt toch tientallen verzoeken per dag binnen! Je keuze is praktisch onbeperkt. Waarom dan met iemand afspreken waarover je een slecht gevoel hebt? Genoeg mannen die hun hele hebben en houden aan je voeten willen leggen om maar even wat aandacht van je te krijgen.
Het is wel altijd gek dat je in het echt minder zeg maar aandacht krijgt. En op die datingapps zoveel.

Ik zou liever iemand per toeval in het echt willen ontmoeten. Eerder ook gebeurt. Door corona wel een beetje lastig alleen.
pi_200695987
Ik val trouwens ook stiekem echt op normale Nederlandse verzorgde hoogopgeleide, mooie mannen. Maar die lijkt niet echt op mij te vallen en zien mij soms meer als hun zusje ofzo. Ben ook klein 1,58. Op straat e.d. krijg ik wel aandacht van allochtonen. Maar vrijwel nooit van een Nederlandse man. Is dit herkenbaar? Of heeft het te maken met dat ik zelf allochtoon ben met een getinte huid.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:33:17 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200695991
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan moet de vrouw al haar hebben en houden aanbieden voor wat aandacht? :P
Nee, dat ook niet. Maar dan komt het toch meer op zaken als karakter, intelligentie etc aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:34:07 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696007
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik val trouwens ook stiekem echt op normale Nederlandse verzorgde hoogopgeleide, mooie mannen. Maar die lijkt niet echt op mij te vallen en zien mij soms meer als hun zusje ofzo. Ben ook klein 1,58. Op straat e.d. krijg ik wel aandacht van allochtonen. Maar vrijwel nooit van een Nederlandse man. Is dit herkenbaar? Of heeft het te maken met dat ik zelf allochtoon ben met een getinte huid.
Ik denk niet dat mannen een getinte huid een probleem vinden en ook een kleine lengte niet. Misschien zijn Nederlandse mannen gewoon wat gereserveerder.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:35:13 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696034
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zou er niets over zeggen, wat maakt het ook uit?
Als iemand daardoor zou afknappen dan zou het een zegen zijn dit al zo vroeg te weten: NEXT!
Ja, klopt. Maar wat vind jij daar bijvoorbeeld persoonljik van?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200696045
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mannen een getinte huid een probleem vinden en ook een kleine lengte niet. Misschien zijn Nederlandse mannen gewoon wat gereserveerder.
Dat geloof ik wel. Maar het lijkt soms echt alsof ze heel onbenaderbaar zijn op date vlak. Op vriendschappelijk niveau zijn ze weer wel heel benaderbaar :P
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:36:09 #58
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200696061
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:23 schreef LXIV het volgende:
Nog een vraag: ik heb een gehoorbeschadiging opgelopen door mijn werk (Afghanistan). Dat heb ik niet in mijn profiel gezet. Denken jullie dat vrouwen daar op zullen afknappen? Ik heb ook 2 van die kleine gehoorapparaatjes, zie je bijna niet maar toch. En ik kan slecht iemand verstaan in een lawaaiige omgeving. Ik twijfel er dan over of ik dit moet melden of iets moet hebben van; dat zien ze vanzelf wel als het tot een date komt..
Dat kun je toch tijdens een eerste date vertellen?
Als je nou compleet doof zou zijn, ok.

Maar je kunt toch gewoon communiceren met elkaar.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:36:18 #59
441859 crew  Lenny77
pi_200696066
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mannen een getinte huid een probleem vinden en ook een kleine lengte niet. Misschien zijn Nederlandse mannen gewoon wat gereserveerder.
Dit en mss maken ze de aanname dat jij toch geen interesse in hun zou hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:36:30 #60
441859 crew  Lenny77
pi_200696071
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar wat vind jij daar bijvoorbeeld persoonljik van?
Totaal geen probleem mee!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200696078
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik val trouwens ook stiekem echt op normale Nederlandse verzorgde hoogopgeleide, mooie mannen. Maar die lijkt niet echt op mij te vallen en zien mij soms meer als hun zusje ofzo. Ben ook klein 1,58. Op straat e.d. krijg ik wel aandacht van allochtonen. Maar vrijwel nooit van een Nederlandse man. Is dit herkenbaar? Of heeft het te maken met dat ik zelf allochtoon ben met een getinte huid.

Dit zie ik als een aanval. (Alleen dat hoogopgeleide.) Maar bedankt, het is duidelijk.

Edit: Laat maar zitten, begrijp wat je bedoeld...
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:37:21 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696099
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel. Maar het lijkt soms echt alsof ze heel onbenaderbaar zijn op date vlak. Op vriendschappelijk niveau zijn ze weer wel heel benaderbaar :P
Ok. Geen idee eigenlijk. Waarom zitten ze op een dating-site als ze niet benaderd willen worden? Dat is toch een beetje het idee.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:37:31 #63
441859 crew  Lenny77
pi_200696101
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:35 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel. Maar het lijkt soms echt alsof ze heel onbenaderbaar zijn op date vlak. Op vriendschappelijk niveau zijn ze weer wel heel benaderbaar :P
Of mss zijn ze ongerust over boze broers en vaders? :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:38:20 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696128
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Totaal geen probleem mee!
Ok. Je valt trouwens precies in mijn leeftijdsgebied :P
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:39:19 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696157
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat kun je toch tijdens een eerste date vertellen?
Als je nou compleet doof zou zijn, ok.

Maar je kunt toch gewoon communiceren met elkaar.
Ik heb er niet zo veel last van, enkel ik een drukke kroeg of zo kan ik het soms moeilijk verstaan. Zeker als het een vrouw met een hoge stem is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:39:49 #66
441859 crew  Lenny77
pi_200696172
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Geen idee eigenlijk. Waarom zitten ze op een dating-site als ze niet benaderd willen worden? Dat is toch een beetje het idee.
Jij hebt toch ook niet in iedereen met een poes interesse? (Heb het nou over relaties, geen seks)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:40:47 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696196
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit en mss maken ze de aanname dat jij toch geen interesse in hun zou hebben?
Dat denk ik niet. Bij geval van twijfel proberen de meeste mannen het altijd. Zelfs lelijke, oude mannen van 100 KG zullen nog gerust een berichtje sturen aan een mooie jonge vrouw van 30. Alhoewel ze van binnen weten dat het kansloos is denken ze 'je weet het nooit"
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:41:01 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200696204
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 01:38 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Hij maakte er geen probleem van gelukkig. Maar hij bood het dus wel aan.. dus het zit wel in zijn mind. Goed dat jij trouwens er wél rekening mee houdt.

Ik ga inderdaad op een drukke plek afspreken. En echt niet al een wandeling maken.
Uiteindelijk als jij door iets voelt dat et toch niet lekker zit zou ik dat ook niet zo makkelijk negeren. Maargoed misschien ben ik zelf te wantrouwend betreft mensen.

Hier wisselde het nogal dikwijls gehad dat je zowat bij binnenkomst direct met elkaar in bed duikt, maar ook vrouwen die enkele slechte figuren getroffen hebben die ze niet weg kregen bijvoorbeeld en daardoor liever op neutraal wilde. Vind dat je daar als man toch een beetje voorzichting mee om moet gaan.

Maargoed, het heeft zich al een beetje opgelost lees ik :s)
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:41:54 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696229
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook niet in iedereen met een poes interesse? (Heb het nou over relaties, geen seks)
Ik wil ook geen seks met iedere vrouw. Met de meesten zelfs niet. Maar als ik een berichtje krijg dan antwoord ik eigenlijk altijd wel. Al is het antwoord maar dat ik geen interesse heb..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:43:27 #70
441859 crew  Lenny77
pi_200696284
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Je valt trouwens precies in mijn leeftijdsgebied :P
Smooth! :P

Ik heb gehoorschade van de grote discotheken van vroeger, toen er nog geen beperkingen waren en we expres voor de grote box gingen staan :D
Mensen van onze leeftijd zijn sowieso allemaal half doof, dus so what :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200696352
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Bij geval van twijfel proberen de meeste mannen het altijd. Zelfs lelijke, oude mannen van 100 KG zullen nog gerust een berichtje sturen aan een mooie jonge vrouw van 30. Alhoewel ze van binnen weten dat het kansloos is denken ze 'je weet het nooit"
Praat je nu over jezelf? Je vrienden? Of je weet gewoon wat de meeste mannen denken?
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:45:58 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696356
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Het is wel altijd gek dat je in het echt minder zeg maar aandacht krijgt. En op die datingapps zoveel.

Ik zou liever iemand per toeval in het echt willen ontmoeten. Eerder ook gebeurt. Door corona wel een beetje lastig alleen.
Nu snap ik pas wat je bedoelt. Dat is eigenlijk heel simpel. In het echt durven veel Nederlandse mannen niet op vrouwen af te stappen. Op een dating-site is dat 100x gemakkelijker. Dus waar vroeger 90% van de mannen een beetje stond af te wachten, is nu 90% actief met het sturen van berichten. Niet geschoten is altijd mis.

Ik vind het ook jammer dat het zo matig in het echt is. Ik durfde dat wel en had dus het voordeel van weinig concurrentie. Ik ontmoet IRL echter maar heel weinig vrouwen, dus van die kant is het wel gemakkelijk dat er sites zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:46:17 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696363
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:45 schreef rival het volgende:

[..]

Praat je nu over jezelf? Je vrienden? Of je weet gewoon wat de meeste mannen denken?
Ik weet gewoon wat de meeste mannen denken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:47:09 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200696383
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Smooth! :P

Ik heb gehoorschade van de grote discotheken van vroeger, toen er nog geen beperkingen waren en we expres voor de grote box gingen staan :D
Mensen van onze leeftijd zijn sowieso allemaal half doof, dus so what :)
Ik ben juist altijd heel zuinig geweest op mijn gehoor. Maar nu dus wel het gehoor van een 70 jarige of zo...
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200698058
Okay update. Hij appte mij met alle uitleg over zijn vader.. het is dus wel echt gebeurd. En hij belde mij om excuses aan te bieden. Wel een beetje snel lol. We appen maar 1 dag. Ik ben zelf best terughoudend in het begin sowieso en niet iemand die meteen over mn issues enzo praat.

Hij praat wel echt slecht Nederlands _O-
pi_200698086
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nu snap ik pas wat je bedoelt. Dat is eigenlijk heel simpel. In het echt durven veel Nederlandse mannen niet op vrouwen af te stappen. Op een dating-site is dat 100x gemakkelijker. Dus waar vroeger 90% van de mannen een beetje stond af te wachten, is nu 90% actief met het sturen van berichten. Niet geschoten is altijd mis.

Ik vind het ook jammer dat het zo matig in het echt is. Ik durfde dat wel en had dus het voordeel van weinig concurrentie. Ik ontmoet IRL echter maar heel weinig vrouwen, dus van die kant is het wel gemakkelijk dat er sites zijn.
Het is zo jammer dat waarschijnlijk Nederlandse mannen dat toch minder goed durven dan..

Maar ik zit ook niet in een omgeving helaas met veel Nederlandse mensen nog. Als ik weer ga studeren gaat er wel verandering in komen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:16:46 #77
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200698173
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:08 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Het is zo jammer dat waarschijnlijk Nederlandse mannen dat toch minder goed durven dan..

Maar ik zit ook niet in een omgeving helaas met veel Nederlandse mensen nog. Als ik weer ga studeren gaat er wel verandering in komen.
Hoe kun je nu in NL wonen zonder veel Nederlandse mensen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200698175
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:05 schreef Medusa666 het volgende:
Okay update. Hij appte mij met alle uitleg over zijn vader.. het is dus wel echt gebeurd. En hij belde mij om excuses aan te bieden. Wel een beetje snel lol. We appen maar 1 dag. Ik ben zelf best terughoudend in het begin sowieso en niet iemand die meteen over mn issues enzo praat.

Hij praat wel echt slecht Nederlands _O-
Je appt pas 1 dag, vertrouwd het allemaal niet zo en weet ook niet zo goed of hij nou wel zo leuk is begrijp ik.

Wacht dan ook gewoon lekker met afspreken zou ik zeggen ;)
pi_200698200
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kun je nu in NL wonen zonder veel Nederlandse mensen?
Een wijk met alleen buitenlanders?
pi_200698645
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kun je nu in NL wonen zonder veel Nederlandse mensen?
Je kan amper iemand leren kennen in de supermarkt
pi_200698652
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Een wijk met alleen buitenlanders?
En dit ook idd. Ik woon in de randstad
pi_200698664
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:16 schreef rival het volgende:

[..]

Je appt pas 1 dag, vertrouwd het allemaal niet zo en weet ook niet zo goed of hij nou wel zo leuk is begrijp ik.

Wacht dan ook gewoon lekker met afspreken zou ik zeggen ;)
Je leert iemand pas echt kennen in het echt vind ik. Daarom wilde ik snel afspreken om te kijken of ik niet mijn tijd aan het verdoen ben :P
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:12:32 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200699850
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Een wijk met alleen buitenlanders?
Maar je hebt toch werk of studie?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200700324
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar je hebt toch werk of studie?
Werk is alleen biitenlanders haha. En studie komt nog.
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:01:16 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200700684
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Je leert iemand pas echt kennen in het echt vind ik. Daarom wilde ik snel afspreken om te kijken of ik niet mijn tijd aan het verdoen ben :P
Hoezo tijd verdoen? Uiteindelijk doe je dat ook al je te snel afspreekt, denk ook niet dat je er met die instelling in moet gaan.
pi_200701848
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Je leert iemand pas echt kennen in het echt vind ik. Daarom wilde ik snel afspreken om te kijken of ik niet mijn tijd aan het verdoen ben :P
Ik leer mensen pas echt kennen na verloop van tijd. Na één keer afspreken leer ik niemand kennen sowieso. Ook niet na twee of drie keer, dat duurt echt wel even. Hetzelfde geldt voor andere mensen wanneer ze mij willen leren kennen.

Bij een date kijk ik denk ik alleen naar de klik. Als het wel klikt, prima dan wil ik nog wel een keer afspreken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:38:52 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200704260
Vraagje aan degene hier.
Hebben jullie wel eens iemand laten gaan omdat het door omstandigheden niet lekker loopt, dus als in het gesprek of niet echt uitdraaien op een date. Om vervolgens een flinke tijd later alsnog met diegene te daten?
pi_200704474
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Vraagje aan degene hier.
Hebben jullie wel eens iemand laten gaan omdat het door omstandigheden niet lekker loopt, dus als in het gesprek of niet echt uitdraaien op een date. Om vervolgens een flinke tijd later alsnog met diegene te daten?
Ligt eraan of die ander heeft aangegeven waarom het niet loopt in de chat (toch nog niet aan toe, privé omstandigheden)...als het gewoon echt niet al klikte in de chat dan is het gewoon klaar toch?
pi_200705832
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Vraagje aan degene hier.
Hebben jullie wel eens iemand laten gaan omdat het door omstandigheden niet lekker loopt, dus als in het gesprek of niet echt uitdraaien op een date. Om vervolgens een flinke tijd later alsnog met diegene te daten?
Soort van :P
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:26:56 #90
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200705874
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:43 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb gehoorschade van de grote discotheken van vroeger, toen er nog geen beperkingen waren en we expres voor de grote box gingen staan :D
Mensen van onze leeftijd zijn sowieso allemaal half doof, dus so what :)
Hé? Wah zeggie? :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:30:07 #91
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200705881
quote:
6s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo tijd verdoen? Uiteindelijk doe je dat ook al je te snel afspreekt, denk ook niet dat je er met die instelling in moet gaan.
Ze heeft wel een punt hoor. Al klikt het in de chat nog zo goed, irl kan het alsnog (flink) tegenvallen.

Been there, done that, got the t-shirt :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:33:10 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200710261
quote:
17s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ligt eraan of die ander heeft aangegeven waarom het niet loopt in de chat (toch nog niet aan toe, privé omstandigheden)...als het gewoon echt niet al klikte in de chat dan is het gewoon klaar toch?
Oh nee, dat was in dit geval niet zo, goede klik en ook gewoon leuk kunnen praten/bellen (voor mijn gevoel dan), alleen afspreken werd nogal afgehouden (geen idee waarom)

Dus om die reden destijds gezegd dat we beter beide onze eigen weg konden vervolgen. Moet wel ergens naartoe gaan zegmaar.

Om wat meer context te geven.
Dus was wel benieuwd hoe men daar mee omgaat.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:30 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze heeft wel een punt hoor. Al klikt het in de chat nog zo goed, irl kan het alsnog (flink) tegenvallen.

Been there, done that, got the t-shirt :P
Dat is toch net welke verwachting je van te voren al schept?

Tijd verdoen is het vooral als je er zelf als dusdanig mee omgaat.
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:07:12 #93
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200711168
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is toch net welke verwachting je van te voren al schept?

Tijd verdoen is het vooral als je er zelf als dusdanig mee omgaat.
Waar heb jij het over? Of er ook daadwerkelijk chemie is merk je pas IRL.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200712285
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh nee, dat was in dit geval niet zo, goede klik en ook gewoon leuk kunnen praten/bellen (voor mijn gevoel dan), alleen afspreken werd nogal afgehouden (geen idee waarom)

Dus om die reden destijds gezegd dat we beter beide onze eigen weg konden vervolgen. Moet wel ergens naartoe gaan zegmaar.

Om wat meer context te geven.
Dus was wel benieuwd hoe men daar mee omgaat.
[..]

Dat is toch net welke verwachting je van te voren al schept?

Tijd verdoen is het vooral als je er zelf als dusdanig mee omgaat.
Nou als de beslissing al is gevallen dat er niet gedate gaat worden is het ook unmatchen voor mij of telefoonnummer weer verwijderen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:04:21 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200719820
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:07 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Of er ook daadwerkelijk chemie is merk je pas IRL.
Dat iemand geen relatie met je wil houdt niet in dat je het niet gewoon verder gezellig kan hebben. Dus tijd verspillen is het net wat je er zelf van maakt.

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou als de beslissing al is gevallen dat er niet gedate gaat worden is het ook unmatchen voor mij of telefoonnummer weer verwijderen.
Dat was hier nog niet eens ter sprake. Maargoed kan mij voorstellen dat het er ook een beetje aan ligt hoe het doodbloedt.
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:36:19 #96
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200721250
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
Dat iemand geen relatie met je wil houdt niet in dat je het niet gewoon verder gezellig kan hebben. Dus tijd verspillen is het net wat je er zelf van maakt.
Waar zeg ik dat het tijdverspilling is? Als het gewoon gezellig en er komt verder niets uit, prima toch?

Ik zeg alleen dat je de echte chemie pas IRL merkt ook al lijkt het op de chat nog zo leuk en gezellig.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:26:28 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200722190
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:36 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het tijdverspilling is? Als het gewoon gezellig en er komt verder niets uit, prima toch?

Ik zeg alleen dat je de echte chemie pas IRL merkt ook al lijkt het op de chat nog zo leuk en gezellig.
Ik mis die chemie al met de chat eigenlijk... Dat belooft nog wat als het IRL wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:31:33 #98
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200722325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:26 schreef LXIV het volgende:
Ik mis die chemie al met de chat eigenlijk... Dat belooft nog wat als het IRL wordt.
Als het bij het chatten al niet lekker loopt wordt het IRL hoogst waarschijnlijk ook niets...

Waarom ga je uberhaupt IRL afspreken dan eigenlijk?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:34:06 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200722418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:31 schreef Nine. het volgende:
chatt
Dat heb ik (nog) niet gedaan.
Hier op FOK! en zeker IRL vind ik het gemakkelijk. Maar op zo'n site.... het zijn allemaal van die berichtjes van 'hoe was je dag?' 'heb je al vakantie?' 'wat ga je eten'
Niet dat ik zelf meer klaarspeel hoor. Maar je kent de persoon niet en je ziet haar niet. Dat maakt het lastig de diepte in te gaan.
Van vrouwen krijg ik wel complimentjes dat ik niet als derde bericht een dickpic stuur. Dat schijnen nogal veel mannen te doen om zo een vrouw voor een langdurige en liefdevolle relatie aan de haak te slaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:40:02 #100
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200722573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:34 schreef LXIV het volgende:
Dat heb ik (nog) niet gedaan.
Hier op FOK! en zeker IRL vind ik het gemakkelijk. Maar op zo'n site.... het zijn allemaal van die berichtjes van 'hoe was je dag?' 'heb je al vakantie?' 'wat ga je eten'
Niet dat ik zelf meer klaarspeel hoor. Maar je kent de persoon niet en je ziet haar niet. Dat maakt het lastig de diepte in te gaan.
Van vrouwen krijg ik wel complimentjes dat ik niet als derde bericht een dickpic stuur. Dat schijnen nogal veel mannen te doen om zo een vrouw voor een langdurige en liefdevolle relatie aan de haak te slaan.
Niet herkenbaar, ik heb meestal wel wat diepgaandere gesprekken dan dat. Je kan toch inhaken op een hobby of gezamelijke interesse of wat dan ook uit haar profiel? Ik krijg juist vaak de opmerking van "goh je bent serieus de eerste die daarmee komt". Dat wordt echt wel gewaardeerd. Dickpics stuur ik ook nooit. Ja, hooguit als ze er zelf om blijven zeuren. Dat komt namelijk ook voor :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200722601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat heb ik (nog) niet gedaan.
Hier op FOK! en zeker IRL vind ik het gemakkelijk. Maar op zo'n site.... het zijn allemaal van die berichtjes van 'hoe was je dag?' 'heb je al vakantie?' 'wat ga je eten'
Niet dat ik zelf meer klaarspeel hoor. Maar je kent de persoon niet en je ziet haar niet. Dat maakt het lastig de diepte in te gaan.
Van vrouwen krijg ik wel complimentjes dat ik niet als derde bericht een dickpic stuur. Dat schijnen nogal veel mannen te doen om zo een vrouw voor een langdurige en liefdevolle relatie aan de haak te slaan.
:o _O-
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:43:26 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200722642
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:40 schreef Nine. het volgende:

[..]

Niet herkenbaar, ik heb meestal wel wat diepgaandere gesprekken dan dat. Je kan toch inhaken op een hobby of gezamelijk interesse of wat dan ook uit haar profiel? Ik krijg juist vaak de opmerking van "goh je bent serieus de eerste die daarmee komt". Dat wordt echt wel gewaardeerd. Dickpics stuur ik ook nooit. Ja, hooguit als ze er zelf om zeuren. Dat komt namelijk ook voor :')
Misschien ben ik nog te kort bezig of heb ik te weinig ervaring. Ik probeer ook wel in te haken op een hobby of zo.
Wellicht doe ik het ook niet zo slecht. Ik begrijp echt mannen niet die dickpics sturen of niet in staat zijn een normaal gesprek te kunnen voeren. Ik krijg dus wel te horen (als compliment) dat ik in staat ben me normaal te gedragen.
Maar dan denk ik: Hoe doen al die andere mannen het dan IRL? Daar laat je wanneer je bijvoorbeeld bij het koffie-automaat op je werk drie zinnen gewisseld hebt met een vrouwelijke collega, toch ook niet meteen je broek zakken. Of roept keihard door kantoor "WIE WIL ER NEUKEN!"? Dus hoe zijn dat soort mannen IRL en waarom kunnen ze zich online niet gedragen/
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Tettenkoning dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:47:55 #103
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200722739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:43 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik nog te kort bezig of heb ik te weinig ervaring. Ik probeer ook wel in te haken op een hobby of zo.
Wellicht doe ik het ook niet zo slecht. Ik begrijp echt mannen niet die dickpics sturen of niet in staat zijn een normaal gesprek te kunnen voeren. Ik krijg dus wel te horen (als compliment) dat ik in staat ben me normaal te gedragen.
Maar dan denk ik: Hoe doen al die andere mannen het dan IRL? Daar laat je wanneer je bijvoorbeeld bij het koffie-automaat op je werk drie zinnen gewisseld hebt met een vrouwelijke collega, toch ook niet meteen je broek zakken. Of roept keihard door kantoor "WIE WIL ER NEUKEN!"? Dus hoe zijn dat soort mannen IRL en waarom kunnen ze zich online niet gedragen
Omdat online de grenzen bij veel mensen heel wat lager zijn denk ik.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:53:39 #104
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200722852
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:47 schreef Nine. het volgende:

[..]

Omdat online de grenzen bij veel mensen heel wat lager zijn denk ik.
Dat zeker. Maar je hoeft toch niet hoogbegaafd te zijn om te begrijpen dat je kans op succes niet echt verbeterd bij het sturen van een dickpic.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200722889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:32 schreef LXIV het volgende:
Wat tips gevraagd: ik heb tekeer dagen geleden een profiel gemaakt op FB- dating en best veel ‘matches’
Het chatten verloopt echter best stroef vind ik. Het komt matig op gang en sommige vrouwen vallen opeens stil in de communicatie. Echt diepgaand is het zo vroeg nog niet, en ik stel ook geen impertinente vragen of zo. Wat ik doe is gewoon wat vragen stellen aan de hand van hun profiel.
Zijn hier Fok!-dames die mij hierover wat wijzer kunnen maken?
Zeg Louis, niet om het 1 of ander maar jij hebt toch een vrouw en gezin enzo? Dus wat zoek je daar? Of heb je ook een open relatie tegenwoordig? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_200722900
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zeker. Maar je hoeft toch niet hoogbegaafd te zijn om te begrijpen dat je kans op succes niet echt verbeterd bij het sturen van een dickpic.
Dat hangt ervan af natuurlijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:56:08 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200722911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Zeg Louis, niet om het 1 of ander maar jij hebt toch een vrouw en gezin enzo? Dus wat zoek je daar? Of heb je ook een open relatie tegenwoordig? :)
Nee, geen open relatie maar geen relatie -meer-. Helaas. Maar nu voorwaarts!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200722941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, geen open relatie maar geen relatie -meer-. Helaas. Maar nu voorwaarts!
Ah zo. Sterkte en succes dan maar. Al beter contact met de mooie Chinese vrouwen uit Rotterdam?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_200723090
Overigens denk ik dat als je je als een "gewone" man gedraagt die niet meteen dickpicks stuurt bij het derde bericht je kansloos bent. Beetje doortastend gedrag is gewenst. Hoeft niet meteen vieze plaatjes te zijn natuurlijk. Maar je moet jezelf wel een beetje onderscheiden. Dus een beetje gek is niet erg en zelfs gewenst.

Maar dit dus pas later (als men een beetje aan elkaar gewend is):

vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_200723371
Dickpics zijn sowieso kansloos. De vrouwen die ik ken hebben er echt een tyfushekel aan. Denken sommige van jullie echt dat dit kan? :')

Zoiets doe je alleen, als je het doet, na verloop van tijd in een relatie als je een beetje wil teasen. Ik wordt echter niet warm of koud van titpics van vrouwen. Nee, doe maar gewoon even je mobieltje weg, ga aan het werk en ga als je thuis bent maar gewoon seks hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:24:48 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200723653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:57 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ah zo. Sterkte en succes dan maar. Al beter contact met de mooie Chinese vrouwen uit Rotterdam?
Dat was denk ik allemaal fake.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:25:27 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200723669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
Overigens denk ik dat als je je als een "gewone" man gedraagt die niet meteen dickpicks stuurt bij het derde bericht je kansloos bent. Beetje doortastend gedrag is gewenst. Hoeft niet meteen vieze plaatjes te zijn natuurlijk. Maar je moet jezelf wel een beetje onderscheiden. Dus een beetje gek is niet erg en zelfs gewenst.

Maar dit dus pas later (als men een beetje aan elkaar gewend is):

[ afbeelding ]
Nee. Echt gewoon niet. Je onderscheid jezelf juist door geen dickpics te sturen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200723794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
Overigens denk ik dat als je je als een "gewone" man gedraagt die niet meteen dickpicks stuurt bij het derde bericht je kansloos bent. Beetje doortastend gedrag is gewenst. Hoeft niet meteen vieze plaatjes te zijn natuurlijk. Maar je moet jezelf wel een beetje onderscheiden. Dus een beetje gek is niet erg en zelfs gewenst.

Maar dit dus pas later (als men een beetje aan elkaar gewend is):

[ afbeelding ]
Gewoon géén dickpics sturen....zo onaantrekkelijk.....of je nou nog pril aan het daten bent of al in relatie, gewoon niet doen....
pi_200723837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Echt gewoon niet. Je onderscheid jezelf juist door geen dickpics te sturen.
Tenzij ernaar wordt gevraagd :P
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:41:10 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200724059
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:31 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Tenzij ernaar wordt gevraagd :P
Nee. Ook dan niet sturen. Dan onderscheid je je pas.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:41:40 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200724070
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gewoon géén dickpics sturen....zo onaantrekkelijk.....of je nou nog pril aan het daten bent of al in relatie, gewoon niet doen....
Dat is echt per persoon verschillend, helemaal als je elkaar tijdelijk even niet kan zien is het gewoon een oplossing. (Wel vooraf besproken dan uiteraard)
pi_200724093
Werkt anders vrij goed :')
pi_200724131
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is echt per persoon verschillend, helemaal als je elkaar tijdelijk even niet kan zien is het gewoon een oplossing. (Wel vooraf besproken dan uiteraard)
Ja okee, maar technisch gezien wordt een pik niet echt aantrekkelijk op een foto...... :)
pi_200724224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Ook dan niet sturen. Dan onderscheid je je pas.
In mijn geval leidde het tot ergernis :D
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:49:52 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200724240
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja okee, maar technisch gezien wordt een pik niet echt aantrekkelijk op een foto...... :)
Ik heb begrepen dat vrouwen geslachtsdelen sowieso geen sublieme uiting van schoonheid vinden in het algemeen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200724259
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja okee, maar technisch gezien wordt een pik niet echt aantrekkelijk op een foto...... :)
Maar je hebt dan wel een idee van het formaat
pi_200724274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat vrouwen geslachtsdelen sowieso geen sublieme uiting van schoonheid vinden in het algemeen.
Kan het irl wel waarderen hoor :)
pi_200724296
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:50 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Maar je hebt dan wel een idee van het formaat
nee niet echt, camera kan echt verrekenen.....tenzij ie echt klein is :o
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:56:48 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200724375
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja okee, maar technisch gezien wordt een pik niet echt aantrekkelijk op een foto...... :)
Nee oke snap wel welke richting je dat op bedoeld, een flamoes zo op de foto is ook niet echt spannend.
Maar dat is in zo'n geval ook niet echt het doel natuurlijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:50 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]

Maar je hebt dan wel een idee van het formaat
Ja, nee, dat werkt niet zo met foto's.
Vertekend beeld enzo.
pi_200724545
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee oke snap wel welke richting je dat op bedoeld, een flamoes zo op de foto is ook niet echt spannend.
Maar dat is in zo'n geval ook niet echt het doel natuurlijk.
[..]

Ja, nee, dat werkt niet zo met foto's.
Vertekend beeld enzo.
Ja precies, meteen zo direct in your face :D
pi_200725492
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja precies, meteen zo direct in your face :D
Ach, dan heb je meteen een beeld hoe het is als hij facefucking doet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:02:44 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200725849
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Kan het irl wel waarderen hoor :)
Maar is het esthetisch?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:56:02 #128
441859 crew  Lenny77
pi_200726639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:04 schreef Bart2002 het volgende:
Overigens denk ik dat als je je als een "gewone" man gedraagt die niet meteen dickpicks stuurt bij het derde bericht je kansloos bent. Beetje doortastend gedrag is gewenst. Hoeft niet meteen vieze plaatjes te zijn natuurlijk. Maar je moet jezelf wel een beetje onderscheiden. Dus een beetje gek is niet erg en zelfs gewenst.

Maar dit dus pas later (als men een beetje aan elkaar gewend is):

[ afbeelding ]
Nee, echt nee...
Ik loop hier nu 43 jaar rond en ken hopen vrouwen.. Werkelijk niemand zit te wachten op een dickpic :')

Alleen van je vriend/ man tijdens het teasen wanneer je bij elkaar uit de buurt bent kan wel eens. Maar zeker niet van iemand die je niet kent :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:57:07 #129
441859 crew  Lenny77
pi_200726652
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar is het esthetisch?
De één wat meer dan de ander. Is hetzelfde als bij een vagina he. Sommigen hebben een mooie, anderen niet.
En dan hangt het nog van persoonlijke voorkeur af :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:04:03 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200729325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, echt nee...
Ik loop hier nu 43 jaar rond en ken hopen vrouwen.. Werkelijk niemand zit te wachten op een dickpic :')

Alleen van je vriend/ man tijdens het teasen wanneer je bij elkaar uit de buurt bent kan wel eens. Maar zeker niet van iemand die je niet kent :r
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:04:34 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200729327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De één wat meer dan de ander. Is hetzelfde als bij een vagina he. Sommigen hebben een mooie, anderen niet.
En dan hangt het nog van persoonlijke voorkeur af :)
Ik vind het wel mooi, niet in een esthetische zin. Maar als een vrouw mij zoiets zou sturen dan verbreek ik het contact meteen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 09:53:35 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200730721
Wat ik trouwens gedaan heb, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is een excel-sheet gemaakt met alle vrouwen en een aantal wegingsfactoren (lifestyle, praktisch, niveau, aantrekkingskracht, kinderwens) zodat ik overzichtelijk heb welke vrouw het meest geschikt is. Dat is wel erg, ik weet het.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200731437
Zeg dames en heren, weet niet of het is voorgekomen, maar kunnen of hebben wij geen foto rating site? :)

Ik merk gewoon dat mannen, vrouwen HEEL anders raten dan vrouwen andere vrouwen raten en vice versa.

De dame die van haar vriendinnen te horen krijgt 'ja die foto is mooi je ziet er zo natural uit in die zonlicht' ziet er in mijn ogen en andere mannen gewoon uit als een zombie op die foto :') of andere no-no dingen als een baby op de eerste foto :')_! of foto's met alleen vriendinnen...

Mannen hebben ook weer eigen meningen dat vrouwen afkrakt.

Wie o wie maakt zoiets!

:T :T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 10:41:37 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200731495
quote:
14s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Zeg dames en heren, weet niet of het is voorgekomen, maar kunnen of hebben wij geen foto rating site? :)

Ik merk gewoon dat mannen, vrouwen HEEL anders raten dan vrouwen andere vrouwen raten en vice versa.

De dame die van haar vriendinnen te horen krijgt 'ja die foto is mooi je ziet er zo natural uit in die zonlicht' ziet er in mijn ogen en andere mannen gewoon uit als een zombie op die foto :') of andere no-no dingen als een baby op de eerste foto :')_! of foto's met alleen vriendinnen...

Mannen hebben ook weer eigen meningen dat vrouwen afkrakt.

Wie o wie maakt zoiets!

:T :T
Ja, of een site voor taalgebruik
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:49:23 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200738999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:
Wat ik trouwens gedaan heb, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is een excel-sheet gemaakt met alle vrouwen en een aantal wegingsfactoren (lifestyle, praktisch, niveau, aantrekkingskracht, kinderwens) zodat ik overzichtelijk heb welke vrouw het meest geschikt is. Dat is wel erg, ik weet het.
:o :o :o

Dat is wel heel praktisch zeg
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:56:32 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200739082
En ik heb wel een aantal dickpicks.. en op zich schrikt me dat niet af.. of eigenlijk.. als ze zomaar onder je neus geschoven worden dan waardeer ik dat jiet.. maar na een tijdje geaolt te hebben ja, waarom niet.. toch een beetje kijken wat voor vlees in de kuip enzo..

al had ik gister een date met een kerel waar ik nog helemaal geen dickpick van gehad had.. is idd ook wel leuk..

Maar ik vind het ook wel gewoon leuk om wat te appen op dit moment en niet direct opzoek naar een vaste relatie ofzo. Wellicht een andere insteek ook. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200739581
Hier het moment dat ik exvriendje weer tegenkwam op Tinder, heb hem naar links geswiped hoor maar blijft toch wel weer een gek moment....
pi_200740941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:
Wat ik trouwens gedaan heb, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is een excel-sheet gemaakt met alle vrouwen en een aantal wegingsfactoren (lifestyle, praktisch, niveau, aantrekkingskracht, kinderwens) zodat ik overzichtelijk heb welke vrouw het meest geschikt is. Dat is wel erg, ik weet het.
Met een API?

En dan alsnog, hoe weet je dat die persoon "goed" genoeg is.
Wat ik vaak heb is gemerkt dat mensen vooroordelen hebben en als er nog naast zitten. (Dit is anekdotisch en op gevoel, dat betekend dat ik er ook naast kan zitten.)

Daarnaast zie ik sommige dingen staan in het profiel, wat totaal niet bij die persoon past en de biografie toch wel standaard, waar je in principe niks mee kan. (Again, mijn mening en misschien zien mensen dit anders.)
Op een gegeven moet ik het maar op de gevoel en gok gaan doen. (Dit ik zie ik trouwens ook ergens anders in hobbies bijvoorbeeld of wat dan ook.)

Maar nu snap ik wel waarom relaties zo "snel" ontsporen.
Ik heb idee dat men niet geïnteresseerd in mij was en was het voor mij ook wel saai. (Ik kan prima alleen leven, maar het is toch leuk als je iemand ontmoet die ook gewoon leuk is.)


Edit: Bovenstaande klinkt negatief, is het niet.
Meeste mensen zijn gewoon positief en ik zie wel verbetering en nogmaals dit is mijn ervaring.
  woensdag 4 augustus 2021 @ 20:38:31 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200741669
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:56 schreef Barreltje het volgende:
En ik heb wel een aantal dickpicks.. en op zich schrikt me dat niet af.. of eigenlijk.. als ze zomaar onder je neus geschoven worden dan waardeer ik dat jiet.. maar na een tijdje geaolt te hebben ja, waarom niet.. toch een beetje kijken wat voor vlees in de kuip enzo..

al had ik gister een date met een kerel waar ik nog helemaal geen dickpick van gehad had.. is idd ook wel leuk..

Maar ik vind het ook wel gewoon leuk om wat te appen op dit moment en niet direct opzoek naar een vaste relatie ofzo. Wellicht een andere insteek ook. :+
Uiteindelijk blijft het wel leuker om gewoon wat te teasen en dat pas te laten merken als je met elkaar in bed duikt.?

En Aol? Bestaat en gebruikt men dat nog :D

quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier het moment dat ik exvriendje weer tegenkwam op Tinder, heb hem naar links geswiped hoor maar blijft toch wel weer een gek moment....
Maar ben je er nog niet helemaal overheen dan?
Hier zou ik juist liken, puur om de reactie :@
pi_200741754
quote:
6s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk blijft het wel leuker om gewoon wat te teasen en dat pas te laten merken als je met elkaar in bed duikt.?

En Aol? Bestaat en gebruikt men dat nog :D
[..]

Maar ben je er nog niet helemaal overheen dan?
Hier zou ik juist liken, puur om de reactie :@
Nog maar twee maanden de relatie verbroken, qua lichamelijke connectie had ik nog wel willen liken, maar gezien zijn profieltekst haakte ik toch af :)
pi_200749612
'Ik wil nog meer op de app praten, ik voel nog geen connectie'

:') ik laat het een week voor wat het is en dan unmatch ik,

Of van die dames die een grouppic maken en waarvan zij de lelijkste is, ik bedoel kom op, denk je dat ik dan nog verder wil :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 10:51:14 #142
441859 crew  Lenny77
pi_200751267
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 09:43 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
'Ik wil nog meer op de app praten, ik voel nog geen connectie'

:') ik laat het een week voor wat het is en dan unmatch ik,

Of van die dames die een grouppic maken en waarvan zij de lelijkste is, ik bedoel kom op, denk je dat ik dan nog verder wil :')
Dus als iemand niet snel genoeg wil afspreken omdat er nog geen vertrouwen is, dan is dat iets slecht? Hoe dan ook bevestig je haar gevoel als je gaat unmatchen dat het maar voor 1 ding is en heeft de volgende man nog meer problemen om een date vast te krijgen met haar.

En over de lelijkste kan gediscussieerd worden, iedereen heeft een andere smaak :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200751569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus als iemand niet snel genoeg wil afspreken omdat er nog geen vertrouwen is, dan is dat iets slecht? Hoe dan ook bevestig je haar gevoel als je gaat unmatchen dat het maar voor 1 ding is en heeft de volgende man nog meer problemen om een date vast te krijgen met haar.

Voor mij een absolute red flag. Tuurlijk is het geen comfort als iemand meteen zget 'neuken' of thuis afspreken als eerste date maar als je niet eens na een convo van 20 regels wilt switchen van app > WhatsApp nou... Aandachtsho wants attention. Mag ze lekker van anderen krijgen.

quote:
En over de lelijkste kan gediscussieerd worden, iedereen heeft een andere smaak :)
Smaken verschillen maar als je OBJECTIEF de lelijkste van de groep bent, net zoals mannen die een grouppic plaatsen waar ze er uit zien als de grootste kneus uit de groep :')

Tja.

:T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 11:10:20 #144
441859 crew  Lenny77
pi_200751847
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

Voor mij een absolute red flag. Tuurlijk is het geen comfort als iemand meteen zget 'neuken' of thuis afspreken als eerste date maar als je niet eens na een convo van 20 regels wilt switchen van app > WhatsApp nou... Aandachtsho wants attention. Mag ze lekker van anderen krijgen.

Oh ik dacht dat je al whatsapp bedoelde.. Weer een ander verhaal dan :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200752370
quote:
10s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 10:59 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Voor mij een absolute red flag. Tuurlijk is het geen comfort als iemand meteen zget 'neuken' of thuis afspreken als eerste date maar als je niet eens na een convo van 20 regels wilt switchen van app > WhatsApp nou... Aandachtsho wants attention. Mag ze lekker van anderen krijgen.
[..]

Smaken verschillen maar als je OBJECTIEF de lelijkste van de groep bent, net zoals mannen die een grouppic plaatsen waar ze er uit zien als de grootste kneus uit de groep :')

Tja.

:T
Nou dan hoeven wij niet te matchen want ik geef niet altijd zomaar mijn telefoonnummer....als ik nog niet overtuigd ben blijf ik ook nog liever op die datingapp in de inbox hangen.
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 12:03:45 #146
441859 crew  Lenny77
pi_200752930
quote:
17s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 11:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou dan hoeven wij niet te matchen want ik geef niet altijd zomaar mijn telefoonnummer....als ik nog niet overtuigd ben blijf ik ook nog liever op die datingapp in de inbox hangen.
Ja daar voeg ik me wel bij aan. Ik heb geen zin in blokkeren en al dat soort zever zoals van ellende een ander nummer moeten aanvragen, je krijgt mijn nummer pas als ik overtuigd ben :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200753069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 12:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja daar voeg ik me wel bij aan. Ik heb geen zin in blokkeren en al dat soort zever zoals van ellende een ander nummer moeten aanvragen, je krijgt mijn nummer pas als ik overtuigd ben :)
Precies :)
  donderdag 5 augustus 2021 @ 17:29:54 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200759047
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nog maar twee maanden de relatie verbroken, qua lichamelijke connectie had ik nog wel willen liken, maar gezien zijn profieltekst haakte ik toch af :)
Ah, dat is redelijk kort geleden ja, nee begrijpelijk.

-----

Waarom niet gewoon eerst een aantal dagen kletsen en als dat goed loopt/klikt over gaan op de app/bellen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
pi_200759084
quote:
6s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 17:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, dat is redelijk kort geleden ja, nee begrijpelijk.

-----

Waarom niet gewoon eerst een aantal dagen kletsen en als dat goed loopt/klikt over gaan op de app/bellen, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Heb er niet wakker van gelegen hoor ha ha, eigenlijk was het ook wel een soort afsluiting.....deze zou ik gewoon altijd naar links swipen :)
pi_200763896
quote:
17s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 18:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier het moment dat ik exvriendje weer tegenkwam op Tinder, heb hem naar links geswiped hoor maar blijft toch wel weer een gek moment....
Oooo nee pfft..
pi_200763915
Morgen spreken we af voor een uurtje, omdat ik weinig tijd heb. Hij wilt mij echt beter leren kennen zegt hij. Ben benieuwd.
pi_200764166
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:08 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Oooo nee pfft..
Zie post hierboven :)
pi_200764316
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:09 schreef Medusa666 het volgende:
Morgen spreken we af voor een uurtje, omdat ik weinig tijd heb. Hij wilt mij echt beter leren kennen zegt hij. Ben benieuwd.
Ja ja, "beter leren kennen" in een uurtje. _O-

Oftewel, hij gaat gewoon flirten en een zaadje planten voor een potentieel vervolg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200764367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja ja, "beter leren kennen" in een uurtje. _O-

Oftewel, hij gaat gewoon flirten en een zaadje planten voor een potentieel vervolg.
Dat is toch ook mijn bedoeling?

En we konden best langer afspreken. Maar ik kon/ kan niet..
pi_200764375
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja ja, "beter leren kennen" in een uurtje. _O-

Oftewel, hij gaat gewoon flirten en een zaadje planten voor een potentieel vervolg.
Je bedoelt niet dat hij probeert me zo snel mogelijk het bed in te krijgen toch
pi_200764434
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:31 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Dat is toch ook mijn bedoeling?

En we konden best langer afspreken. Maar ik kon/ kan niet..
Oooh, nee dan is het prima toch. Ik las gewoon leren kennen =/= daten/flirten, maar als dat beide de bedoeling is dikke prima. En antw op hieronder is natuurlijk nee.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200769155
Wauw, hij heeft weer afgezegd _O- Zei dat hij langer moest werken. Maar hij nodigde mij wel uit om iets te drinken vandaag dus vreemd.
pi_200818817
Hebben jullie nog tips na jaren Tinderen hoe je toch nog spontane gesprekken krijgt via Tinder in plaats van de sollicitatiegesprekken-modus?

En volgens mij ben ik net al gedumpt voordat we op date zijn geweest door iemand, ze had vandaag met iemand anders afgesproken en dat was goed bevallen. Prima en eerlijk. Maar waarom zit je dan nog met mij te Tinderen? De kans dat we nog op date gaan is klein en voel me nu al tweede keuze :')
pi_200819224
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:57 schreef Medusa666 het volgende:
Wauw, hij heeft weer afgezegd _O- Zei dat hij langer moest werken. Maar hij nodigde mij wel uit om iets te drinken vandaag dus vreemd.
Hoe was het drankje?
pi_200819252
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hebben jullie nog tips na jaren Tinderen hoe je toch nog spontane gesprekken krijgt via Tinder in plaats van de sollicitatiegesprekken-modus?

En volgens mij ben ik net al gedumpt voordat we op date zijn geweest door iemand, ze had vandaag met iemand anders afgesproken en dat was goed bevallen. Prima en eerlijk. Maar waarom zit je dan nog met mij te Tinderen? De kans dat we nog op date gaan is klein en voel me nu al tweede keuze :')
Ik denk dat je hier het antwoord zelf al geeft. Je bent een leuke back up voor het geval het over gaat met die ander.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:14:12 #161
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200824805
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hebben jullie nog tips na jaren Tinderen hoe je toch nog spontane gesprekken krijgt via Tinder in plaats van de sollicitatiegesprekken-modus?

En volgens mij ben ik net al gedumpt voordat we op date zijn geweest door iemand, ze had vandaag met iemand anders afgesproken en dat was goed bevallen. Prima en eerlijk. Maar waarom zit je dan nog met mij te Tinderen? De kans dat we nog op date gaan is klein en voel me nu al tweede keuze :')
Je bent wellicht leuk voor wat aandacht wanneer ze geen fuck te doen heeft.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200825780
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hebben jullie nog tips na jaren Tinderen hoe je toch nog spontane gesprekken krijgt via Tinder in plaats van de sollicitatiegesprekken-modus?

En volgens mij ben ik net al gedumpt voordat we op date zijn geweest door iemand, ze had vandaag met iemand anders afgesproken en dat was goed bevallen. Prima en eerlijk. Maar waarom zit je dan nog met mij te Tinderen? De kans dat we nog op date gaan is klein en voel me nu al tweede keuze :')
Afkappen. Dat gedoe moet je geen zin in hebben.
pi_200827362
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 09:53 schreef LXIV het volgende:
Wat ik trouwens gedaan heb, omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, is een excel-sheet gemaakt met alle vrouwen en een aantal wegingsfactoren (lifestyle, praktisch, niveau, aantrekkingskracht, kinderwens) zodat ik overzichtelijk heb welke vrouw het meest geschikt is. Dat is wel erg, ik weet het.
Och Lodewijk, ik maak overal een Excelsheet voor maar de liefde laat zich er toch niet in vangen!

Ik heb grofweg van mijn veertiende tot en met mijn drieëntwintigste veel online gechat. Het merendeel van de chats was oppervlakkig en waardeloos (zeg 99 van de 100). De meeste goede chats had ik op plekken met een vorm van voorselectie, vooral #filosofie indertijd op IRC. Ik heb geen ervaring met eigentijdse datingsites, maar is het niet gewoon ontzettend moeilijk om een leuke man of vrouw te vinden in de algehele populatie? Of heb je voor specifieke datingsites gekozen, bijvoorbeeld een site waarbij voorgeselecteerd wordt op IQ, gewicht en/of spellingvaardigheid?

Ik heb met je te doen, hoor. Ik ben sinds mijn drieëntwintigste geen man meer tegengekomen met wie ik wel een date had gewild.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 9 augustus 2021 @ 12:36:56 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200827694
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Och Lodewijk, ik maak overal een Excelsheet voor maar de liefde laat zich er toch niet in vangen!

Ik heb grofweg van mijn veertiende tot en met mijn drieëntwintigste veel online gechat. Het merendeel van de chats was oppervlakkig en waardeloos (zeg 99 van de 100). De meeste goede chats had ik op plekken met een vorm van voorselectie, vooral #filosofie indertijd op IRC. Ik heb geen ervaring met eigentijdse datingsites, maar is het niet gewoon ontzettend moeilijk om een leuke man of vrouw te vinden in de algehele populatie? Of heb je voor specifieke datingsites gekozen, bijvoorbeeld een site waarbij voorgeselecteerd wordt op IQ, gewicht en/of spellingvaardigheid?

Ik heb met je te doen, hoor. Ik ben sinds mijn drieëntwintigste geen man meer tegengekomen met wie ik wel een date had gewild.
Vrouwen zijn wat dat betreft ook veel kieskeuriger denk ik. En als je gelukkig bent in de liefde dan zie je het andere geslacht ook niet staan.
Maar wat aandacht betreft heb ik eigenlijk niks te klagen! Ik initieer al geen nieuwe contacten meer omdat het niet bij te houden valt! En dat voor een oude, gehandicapte oorlogsveteraan met kinderen uit de provincie! Niet de meest gunstige uitgangssituatie.

Dan heb ik stiekem bij andere mannen gekeken (door een vrouwelijk profiel aan te maken) en dan snap ik het ook een beetje. Ongeveer de helft van de mannen heeft bij de beschrijving van zichzelf staan "Een dag niet gelachen is een dat niet geleeft [sic]". De andere helft heeft een onsamenhangend verhaal in slecht Nederlands over een aantal clichés mbt zichzelf.

Dus dat geeft mij dan een voorsprong.

[ Bericht 6% gewijzigd door LXIV op 09-08-2021 13:03:37 ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:03:02 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200828088
En dan zijn er nog mannen die als ze eenmaal een WA-nummer hebben meteen van de gelegenheid gebruik maken om een foto van hun geslachtsdeel te sturen. Daarmee denken ze dan gegarandeerd succes te hebben. Maar van de vrouwen met wie ik chat hoor ik dat ze daar helemaal niet op zitten te wachten!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:08:23 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200828159
Wat ik wel doe heb ik je geappt. En ik vertel vrouwen die ik leuk vind veel grapjes tijdens het chatten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200828273
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vrouwen zijn wat dat betreft ook veel kieskeuriger denk ik. En als je gelukkig bent in de liefde dan zie je het andere geslacht ook niet staan.
Maar wat aandacht betreft heb ik eigenlijk niks te klagen! Ik initieer al geen nieuwe contacten meer omdat het niet bij te houden valt! En dat voor een oude, gehandicapte oorlogsveteraan met kinderen uit de provincie! Niet de meest gunstige uitgangssituatie.

Dan heb ik stiekem bij andere mannen gekeken (door een vrouwelijk profiel aan te maken) en dan snap ik het ook een beetje. Ongeveer de helft van de mannen heeft bij de beschrijving van zichzelf staan "Een dag niet gelachen is een dat niet geleeft [sic]". De andere helft heeft een onsamenhangend verhaal in slecht Nederlands over een aantal clichés mbt zichzelf.

Dus dat geeft mij dan een voorsprong.
Waar gaat jouw verhaal dan over? Over je oorlogstrauma?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:17:21 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200828286
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar gaat jouw verhaal dan over? Over je oorlogstrauma?
De kunst, Godshand, is je verhaal niet over jezelf te laten gaan maar over haar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200828325
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

De kunst, Godshand, is je verhaal niet over jezelf te laten gaan maar over haar.
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200828332
M'n vader - een indertijd goedlachse vijftiger met fors overgewicht - had na de scheiding van mijn moeder wat dichtbundels bij z'n computer liggen en had daar veel succes mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200828407
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:19 schreef Claudia_x het volgende:
M'n vader - een indertijd goedlachse vijftiger met fors overgewicht - had na de scheiding van mijn moeder wat dichtbundels bij z'n computer liggen en had daar veel succes mee.
Met knip- en plak werk?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:31:18 #172
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200828477
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

De kunst, Godshand, is je verhaal niet over jezelf te laten gaan maar over haar.
De kunst is helemaal niet over jezelf te praten, maar de ander nieuwsgierig naar je te maken door de manier waarop je je opstelt ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200828522
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met knip- en plak werk?
Zeker, al weet ik niet of hij zichzelf voordeed als auteur. Ik kocht regelmatig wat bundels voor 'em. Met name Rawie deed het goed. Voor de beginneling kan ik deze bloemlezing van zijn hand warm aanbevelen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200863151


Ok. ^O^
pi_200863601
quote:
:o
pi_200865349
quote:
Verder zag ze er heel normaal uit!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:21:58 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200865468
quote:
Oh ja. Al die mensen met politieke statements in hun profiel. Die klik ik zonder meer weg. Net als vrouwen met een alcoholische consumptie op hun profielfoto. Ik weet neit wat erger is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200865585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:12 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Verder zag ze er heel normaal uit!
Ha ha gelukkig maar! Wanneer een date? ;)
pi_200868947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Oh ja. Al die mensen met politieke statements in hun profiel. Die klik ik zonder meer weg. Net als vrouwen met een alcoholische consumptie op hun profielfoto. Ik weet neit wat erger is.
Met dat tweede heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee :)

quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha gelukkig maar! Wanneer een date? ;)
Big nope.
pi_200869041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:29 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Met dat tweede heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee :)

Vrouwen met alcohol op worden vaak irritant. Mediocre drug.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200869364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:29 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Met dat tweede heb ik eigenlijk niet zoveel problemen mee :)
[..]

Big nope.
Gelijk heb je
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:27:28 #182
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200869908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Vrouwen met alcohol op worden vaak irritant. Mediocre drug.
Mannen ook :P
Maar ik vind dat beperkte alcoholinname geen probleem moet zijn, ook geen problemen als een man met pilsje op de foto staat, zo lang hij nog wel helder uit z'n ogen kijkt :) mensen die met wijntjes op de foto staan hou ik minder van :D
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_200870347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Mannen ook :P
Maar ik vind dat beperkte alcoholinname geen probleem moet zijn, ook geen problemen als een man met pilsje op de foto staat, zo lang hij nog wel helder uit z'n ogen kijkt :) mensen die met wijntjes op de foto staan hou ik minder van :D
Blowen dan? :P

(Even beperkt als alcohol natuurlijk.)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 00:30:39 #184
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200870465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Blowen dan? :P

(Even beperkt als alcohol natuurlijk.)
Haha dat zie ik minder vaak op foto's. Zo lang het in beperkte mate is en niet gepaard gaat met een rookverslaving. Heb een tijdje gedate met iemand die rookte (meerdere sigaretten per avond), maar dat ging me toch wel tegen staan (en hij kon er ook niet voor compenseren op andere vlakken ;)), dus foto's met sigaret gaan naar links.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:33:40 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200871972
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Mannen ook :P
Maar ik vind dat beperkte alcoholinname geen probleem moet zijn, ook geen problemen als een man met pilsje op de foto staat, zo lang hij nog wel helder uit z'n ogen kijkt :) mensen die met wijntjes op de foto staan hou ik minder van :D
Het maakt mij niet uit of vrouwen af en toe wat drinken. Dat doe ik ook. Maar als het op de profielfoto staat dan komt dat op mij over alsof dit het belangrijkste is voor hen wat er is. Dat type is gewoon niet mijn type.

Ik heb nu op mijn profiel gezet dat ik (nog) graag een keer vader zou willen worden. Dat verandert de soorten likes helemaal. Vrouwen van boven de 45 krijg ik bijna niet meer, maar juist wel wat jonger.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:51:59 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200872216
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit of vrouwen af en toe wat drinken. Dat doe ik ook. Maar als het op de profielfoto staat dan komt dat op mij over alsof dit het belangrijkste is voor hen wat er is. Dat type is gewoon niet mijn type.

Ik heb nu op mijn profiel gezet dat ik (nog) graag een keer vader zou willen worden. Dat verandert de soorten likes helemaal. Vrouwen van boven de 45 krijg ik bijna niet meer, maar juist wel wat jonger.
Maak daar dan ‘graag (nog) een keer’ van. En eigenlijk kunnen die haakjes dan wel weg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200872836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:33 schreef LXIV het volgende:

Ik heb nu op mijn profiel gezet dat ik (nog) graag een keer vader zou willen worden. Dat verandert de soorten likes helemaal. Vrouwen van boven de 45 krijg ik bijna niet meer, maar juist wel wat jonger.
Die vrouwen van boven de 45 kunnen je dat ook niet meer schenken (ja ok, dat kunnen ze wel maar of het slim is voor moeder en kind, dat is iets anders..)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:33:51 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200872841
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Die vrouwen van boven de 45 kunnen je dat ook niet meer schenken (ja ok, dat kunnen ze wel maar of het slim is voor moeder en kind, dat is iets anders..)
Dat is logisch idd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200872849
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is logisch idd.
Maar je wil dus wel nog een kind erbij? Hoeveel heb je er al?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:35:55 #190
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200872872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar je wil dus wel nog een kind erbij? Hoeveel heb je er al?
2. Ik had er wel meer gewild.
Zie je PM
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200874553
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha dat zie ik minder vaak op foto's. Zo lang het in beperkte mate is en niet gepaard gaat met een rookverslaving. Heb een tijdje gedate met iemand die rookte (meerdere sigaretten per avond), maar dat ging me toch wel tegen staan (en hij kon er ook niet voor compenseren op andere vlakken ;)), dus foto's met sigaret gaan naar links.
Blowen doe ik één of twee keer per week, meestal op zaterdagavond met vrienden, geeft echt veel voldoening aan m'n leven. Roken heb ik gedaan, vier jaar geleden mee gestopt gelukkig, maar ik vape nog wel steeds. Ik identificeer me echter totaal niet meer als roker, vind het stinken, onaangenaam, etc. Alcohol met mate vind ik prima, cannabis met mate vind ik prima, zelfs andere dingen met mate, maar roken is wel denk ik een red flag voor mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200877149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 12:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja daar voeg ik me wel bij aan. Ik heb geen zin in blokkeren en al dat soort zever zoals van ellende een ander nummer moeten aanvragen, je krijgt mijn nummer pas als ik overtuigd ben :)
Ja, dan krijg je weer iemand die een topic opent en schaamt voor zijn partner omdat ze zo lang met elkaar op de app zaten en gingen wachten op een klik :')
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200877372
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:54 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Ja, dan krijg je weer iemand die een topic opent en schaamt voor zijn partner omdat ze zo lang met elkaar op de app zaten en gingen wachten op een klik :')
Ja klopt :{
Maar zij hebben (zoals ik het las) bijna een jaar moeten wachten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:06:50 #194
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200879806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik identificeer me echter totaal niet meer als roker, vind het stinken, onaangenaam, etc. Alcohol met mate vind ik prima, cannabis met mate vind ik prima, zelfs andere dingen met mate, maar roken is wel denk ik een red flag voor mij.
Ja dat heb ik dus ook, heb ook eens iemand afgewezen toen in de chat duidelijk werd dat hij rookte, kon hij niet zo goed begrijpen, maar ik vind het toch best stinken en heb daar weinig zin in. Bij mn date die rookte zat ik ook gezellig in mn eentje aan een tafeltje, omdat hij buiten moest roken, dat vond ik ook wel minder.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_200893052
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hebben jullie nog tips na jaren Tinderen hoe je toch nog spontane gesprekken krijgt via Tinder in plaats van de sollicitatiegesprekken-modus?

Meh, zulke gesprekken zitten er bij mij ook wel tussen en die lopen dan ook heel snel dood. Ik steek daar ook niet te veel moeite meer in verder, er komen vast vanzelf leukere gesprekken. Soms loopt dat gewoon vanzelf heel vloeiend. Hoe meer matches je hebt hoe meer kans op leuke gesprekken je uiteindelijk hebt denk ik altijd maar.
pi_200893451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het maakt mij niet uit of vrouwen af en toe wat drinken. Dat doe ik ook. Maar als het op de profielfoto staat dan komt dat op mij over alsof dit het belangrijkste is voor hen wat er is. Dat type is gewoon niet mijn type.

Ik heb nu op mijn profiel gezet dat ik (nog) graag een keer vader zou willen worden. Dat verandert de soorten likes helemaal. Vrouwen van boven de 45 krijg ik bijna niet meer, maar juist wel wat jonger.
Maar hoe oud ben je dan?
Ik zou namelijk ook geen oude vader voor mijn kind willen. 38 top
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:17:07 #197
441859 crew  Lenny77
pi_200901972
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 14:40 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar hoe oud ben je dan?
Ik zou namelijk ook geen oude vader voor mijn kind willen. 38 top
Ik vind net dat oudere mannen vaak erg goede vaders zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200902770
Er zijn zo weinig mannen die mijn type zijn (op die app).

Ik had maanden terug een ideale match, maar was toen nog niet over mijn ex heen, dus mijn acc verwijderd. Maar zou willen dat ik die match weet had.
pi_200906007
Ik zit weer op de apps maar nog geen leuke matches. Weet niet waar het door komt, heb mijn foto's en tekst laten doorlichten.

Ik heb soms het idee dat mijn tijd een beetje over is, maar dat is natuurlijk onzin.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:52:35 #200
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200906102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 10:43 schreef Chai het volgende:
Ik zit weer op de apps maar nog geen leuke matches. Weet niet waar het door komt, heb mijn foto's en tekst laten doorlichten.

Ik heb soms het idee dat mijn tijd een beetje over is, maar dat is natuurlijk onzin.
Vrouwen hebben de keuze, mannen hebben de keuze.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200906262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 10:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Vrouwen hebben de keuze, mannen hebben de keuze.
Ja prima,maar ik ben niet lelijk, hoogopgeleid en heb een rijk leven...
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:08:15 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200906314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:04 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja prima,maar ik ben niet lelijk, hoogopgeleid en heb een rijk leven...
Wat ik bedoel te zeggen is: (Leuke) Vrouwen kunnen kiezen uit honderden zo niet duizenden potentiele mannen. Ze hebben volop keuze. Maar het is voor hen lastig om daar een geschikte kandidaat tussen te vinden, al zijn het er nog zo veel.

Mannen kunnen kiezen uit tientallen, misschien 100 potentiele vrouwen. Maar daar zitten veel meer geschikte kandidates voor hen tussen dan er voor de vrouwen bij die duizenden zitten! Dus op het eerste oog hebben vrouwen de keuze, nader bekeken mannen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200906423
Ja maar hoe match ik die leuke man dan? Moet ik toch sexy fotos plaatsen?
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:18:09 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200906450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:16 schreef Chai het volgende:
Ja maar hoe match ik die leuke man dan? Moet ik toch sexy fotos plaatsen?
Dat zou ik nooit doen. Als je in ieder geval op zoek bent naar een serieuze relatie. Dan klikt iedere betrouwbare man je meteen door.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:18:51 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200906465
Maar wat zoek je dan voor iets bijzonders waar blijkbaar bijna geen enkele man aan kan voldoen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200906518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:
Maar wat zoek je dan voor iets bijzonders waar blijkbaar bijna geen enkele man aan kan voldoen?
Nou ik krijg alleen likes van obese kale nerds en moslims lijkt het. Niks tegen die laatste groep maar als atheist niet mijn ding.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:23:43 #207
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200906530
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:22 schreef Chai het volgende:

[..]
Nou ik krijg alleen likes van obese kale nerds en moslims lijkt het. Niks tegen die laatste groep maar als atheist niet mijn ding.
Apart. Maar wat zoek je dan wel? Want er zijn in Nederland toch genoeg andere mannen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200906616
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Apart. Maar wat zoek je dan wel? Want er zijn in Nederland toch genoeg andere mannen.
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
pi_200906630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:

[..]
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
@de_boswachter voldoet aan al je wensen
pi_200906660
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:

[..]
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
Parship beweert voor jou te zijn gemaakt...

Datingsite voor hoog opgeleiden. Je zit toch niet op Badoo? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200906693
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:32 schreef Godshand het volgende:

[..]
Parship beweert voor jou te zijn gemaakt...

Datingsite voor hoog opgeleiden. Je zit toch niet op Badoo? :')
Tinder en bumble, die sites vind ik niks.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:38:32 #212
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200906751
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:

[..]
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
En dan wil je met hem een langdurige relatie en misschien een gezin? Dan zijn je eisen wel redelijk denk ik, als je zelf hoogopgeleid bent. Ik zou niet te veel focussen op dat leuke koppie, want dat is maar relatief. Dat wil niet zeggen dat het een kale nerd met een slecht gebied hoeft te zijn natuurlijk.

Maar die zijn er toch te vinden dan?

Zelf heb ik dan een vraag aan jou, Chai. Ik heb nu contact met een vrouw die er leuk uitziet, hoogopgeleid is, uit de Randstad komt etc. Veel jonger dan ik. Ik vraag me af wat ze met mij moet. Is het soms lastig voor vrouwen zoals jullie om mannen te vinden die echt iets serieus willen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200906875
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
En dan wil je met hem een langdurige relatie en misschien een gezin? Dan zijn je eisen wel redelijk denk ik, als je zelf hoogopgeleid bent. Ik zou niet te veel focussen op dat leuke koppie, want dat is maar relatief. Dat wil niet zeggen dat het een kale nerd met een slecht gebied hoeft te zijn natuurlijk.

Maar die zijn er toch te vinden dan?

Zelf heb ik dan een vraag aan jou, Chai. Ik heb nu contact met een vrouw die er leuk uitziet, hoogopgeleid is, uit de Randstad komt etc. Veel jonger dan ik. Ik vraag me af wat ze met mij moet. Is het soms lastig voor vrouwen zoals jullie om mannen te vinden die echt iets serieus willen?
Ja, dat wil ik. Gewoon de boy next door qua looks.

En bijna alle matches willen gelijk seks, van hen die wel knap zijn. Of ze lezen profiel niet en stellen domme vragen. Als jij serieus bent ben je dus veel aantrekkelijker.
pi_200906983
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:34 schreef Chai het volgende:

[..]
Tinder en bumble, die sites vind ik niks.
Elke site heeft tegenwoordig wel een app. Happn is denk ik ook wel iets voor je. Kan je ook @Faxie op vinden.

En Fok! natuurlijk...
Je bent zelf immers ook een nerd, anders had je alleen TikTok en/of Instagram... En nerds hoeven niet dik te zijn :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200907079
Ik had Happn, was behoorlijk leeg!

Ik ben nerdy ja, maar wel verzorgd en sta niet met mijn amiibos op de foto.
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:04:35 #216
441859 crew  Lenny77
pi_200907111
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:02 schreef Chai het volgende:
en sta niet met mijn amiibos op de foto.
:o Mss is dat het probleem!

Amiibos *O*
Kirby *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200907138
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:02 schreef Chai het volgende:
Ik had Happn, was behoorlijk leeg!
Kan liggen aan waar je woont. Als je in een dorp woont heeft dat veel impact, meer dan vergeleken met Tinder die aanvankelijk ook zo werkte maar ook betaalde profielen door laat. En in een dorp wonen nu eenmaal niet veel mensen, die ook nog eens de Happn app hebben.

quote:
Ik ben nerdy ja, maar wel verzorgd en sta niet met mijn amiibos op de foto.
Niet? Jammer, was wel schattig :@
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200907172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:47 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja, dat wil ik. Gewoon de boy next door qua looks.

En bijna alle matches willen gelijk seks, van hen die wel knap zijn. Of ze lezen profiel niet en stellen domme vragen. Als jij serieus bent ben je dus veel aantrekkelijker.
Niet zo zeuren met je eisen, over een jaar of 10 heb je een kind of 2, een saaie relatie, en ben je stiekem aan het wachten tot die kinderen 18 zijn om weg te gaan.

Al dat kieskeurig gedoe...
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:12:57 #219
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200907219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:47 schreef Chai het volgende:

[..]
Ja, dat wil ik. Gewoon de boy next door qua looks.

En bijna alle matches willen gelijk seks, van hen die wel knap zijn. Of ze lezen profiel niet en stellen domme vragen. Als jij serieus bent ben je dus veel aantrekkelijker.
Nou dan heb jij geen onredelijke eisen hoor. Maar dan zal het vast ook wel goedkomen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200907273
Zelda amiibos😁

En ja, ik woon wel in een stad maar de meesten zijn niet hoogopgeleid hier, ik passport ook naar Amsterdam.
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:24:13 #221
441859 crew  Lenny77
pi_200907324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:18 schreef Chai het volgende:
Zelda amiibos😁

En ja, ik woon wel in een stad maar de meesten zijn niet hoogopgeleid hier, ik passport ook naar Amsterdam.
Waarom hoogopgeleid? Voor het geld?
Want genoeg mannen die slim zijn en waar je heel leuke gesprekken mee kan hebben die niet hoogopgeleid zijn.
Je gooit zomaar even een grote groep aan de kant.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200907475
Omdat ik een uni master heb en iemand wil op mijn niveau?
pi_200907478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:18 schreef Chai het volgende:
Zelda amiibos😁

En ja, ik woon wel in een stad maar de meesten zijn niet hoogopgeleid hier, ik passport ook naar Amsterdam.
Excuses my french, maar aan wijven zoals jou heb ik een gods gruwelijke tering hekel.
pi_200907495
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:36 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Excuses my french, maar aan wijven zoals jou heb ik een gods gruwelijke tering hekel.
Zoals jij.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:41:29 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200907531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:38 schreef Chai het volgende:

[..]
Zoals jij.
Lol
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200907540
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:38 schreef Chai het volgende:

[..]
Zoals jij.
Daarom, zoek je naar lekker een hoog opgeleide.

Je zoekt gewoon een vent die het geld binnenbrengt, en het liefst met een stang van 26 cm met een babyface als ik dit zo lees.
Misschien moet je eens zoeken op oudere kerels die je als daddy kan aanspreken.
pi_200907579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:42 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Daarom, zoek je naar lekker een hoog opgeleide.

Je zoekt gewoon een vent die het geld binnenbrengt, en het liefst met een stang van 26 cm met een babyface als ik dit zo lees.
Misschien moet je eens zoeken op oudere kerels die je als daddy kan aanspreken.
:D

Waar maak jij je druk om zeg...
Genoeg MBO meiden die jij wel kan bereiken. Je zeurt zelf enorm, wat mis je nu aan haar? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200907593
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:45 schreef Godshand het volgende:

[..]
:D

Waar maak jij je druk om zeg...
Genoeg MBO meiden die jij wel kan bereiken. Je zeurt zelf enorm, wat mis je nu aan haar? :D
Ik heb @Bart.Messen al
pi_200907594
Waarom mag ik niet vragen wat ik zelf kan bieden?
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:47:28 #230
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200907597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:36 schreef Chai het volgende:
Omdat ik een uni master heb en iemand wil op mijn niveau?
Je weet dat dat geen reet zegt een papiertje?
pi_200907615
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Je weet dat dat geen reet zegt een papiertje?
Dat zeggen alleen mensen zonder. Het is een hele andere wereld.
pi_200907630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:48 schreef Chai het volgende:

[..]
Dat zeggen alleen mensen zonder. Het is een hele andere wereld.
Jij leeft met je gedachten nog in de schoolbankjes. Zegt geen ene flikker.
pi_200907657
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Jij leeft met je gedachten nog in de schoolbankjes. Zegt geen ene flikker.
Doe niet zo ordinair, tokkie
pi_200907664
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]
Doe niet zo ordinair, tokkie
Je voelt je wel heel wat, ofniet ? Schijt Hollander.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:53:45 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200907665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:48 schreef Chai het volgende:

[..]
Dat zeggen alleen mensen zonder. Het is een hele andere wereld.
Eh nee? Jij verbindt het hebben van een master aan het kunnen hebben van een gesprek op niveau, dat slaat echt nergens op.

Verder zijn papiertjes leuk en handig maar echt iets zeggen is maar voor een selecte groep mensen zo. Jou schat ik daar niet onder gezien hoe je hier al overkomt.
pi_200907709
Die kerel die jij zoekt moet nog geboren worden ben ik bang, met je boodschappenlijst.

Je bent niet goed. Selecteren op papiertjes :')
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:57:18 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200907727
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:53 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Je voelt je wel heel wat, ofniet ? Schijt Hollander.
Je ondermijnt je punt nogal, met je ordinaire gedoe.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200907729
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Eh nee? Jij verbindt het hebben van een master aan het kunnen hebben van een gesprek op niveau, dat slaat echt nergens op.

Verder zijn papiertjes leuk en handig maar echt iets zeggen is maar voor een selecte groep mensen zo. Jou schat ik daar niet onder gezien hoe je hier al overkomt.
Nee ik verbind het aan ambitie.
pi_200907813
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je ondermijnt je punt nogal, met je ordinaire gedoe.
Ben niet ordinair. Gewoon rechtuit.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:06:06 #240
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_200907847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:03 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ben niet ordinair. Gewoon rechtuit.
Lompe tokkie dus?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_200907870
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:06 schreef Detroit het volgende:

[..]
Lompe tokkie dus?
Nee, waarom?
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:13:37 #242
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200907965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:57 schreef Chai het volgende:

[..]
Nee ik verbind het aan ambitie.
Ook dat eraan verbinden slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_200907985
@Sfancta gewoon negeren. Kom op zeg. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200908051
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ook dat eraan verbinden slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Heb je er zelf 1?
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:21:32 #245
441859 crew  Lenny77
pi_200908053
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:48 schreef Chai het volgende:

[..]
Dat zeggen alleen mensen zonder. Het is een hele andere wereld.
Ik heb een papiertje, meerdere zelfs en zeg dat ook niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:23:41 #246
441859 crew  Lenny77
pi_200908074
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:57 schreef Chai het volgende:

[..]
Nee ik verbind het aan ambitie.
Ik ken mensen die niet eens kunnen lezen die meer ambitie hebben dan ons allemaal bij elkaar!

Ik denk dat je nog een beetje moet gaan groeien in dit leven :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:33:55 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200908177
Ik snap wel dat je iemand vab gelijk niveau zoekt. En dat papiertje zegt ook niet alles, maar is wel een belangrijke indicator.
Je moet ook met iemand van gedachten kunnen wisselen, en als dat niet zo is dan is een Lt-relatie lastig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:36:22 #248
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200908202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Jij leeft met je gedachten nog in de schoolbankjes. Zegt geen ene flikker.
Nou, zeg dat wel! Val bijna van m’n stoel van de kortzichtigheid en domheid.
Dat raak je zelfs met je master op zak dus soms nog niet kwijt. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:37:08 #249
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200908212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:21 schreef Chai het volgende:

[..]
Heb je er zelf 1?
Ik heb geen master nodig om ergens interesse voor te hebben nee.

Als ik ergens interesse voor heb dan begin ik er mee en ga ik niet perse binnen vastgestelde lijnen van een ander een papiertje halen waar ik mij gaandeweg 1; alleen maar aan ga irriteren en 2; mijzelf voornamelijk limiteer.
pi_200908230
Punt blijft, ik vind het belangrijk.
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:40:37 #251
441859 crew  Lenny77
pi_200908241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:38 schreef Chai het volgende:
Punt blijft, ik vind het belangrijk.
Je ontdekt nog wel dat er veel belangrijker zaken zijn dan een papiertje :)
Maar tot dan: veel succes met de zoektocht!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:41:10 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200908245
Diploma’s zeggen wel iets, maar lang niet alles.

Het lijkt me nogal een dilemma, om op basis van bepaalde vinkjes een levenspartner te zoeken. Wie weet wie je dan bij voorbaat al uitsluit…

Hier overigens een gelukkig huwelijk tussen WO en mbo. Maar dat terzijde.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 13:52:34 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200908371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:38 schreef Chai het volgende:
Punt blijft, ik vind het belangrijk.
Maar als je ambitie bij een man belangrijk vindt, wat zijn jouw eigen ambities dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:02:14 #254
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200908461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:47 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ik heb @:Bart.Messen al
Ja klopt ik heb altijd een speciaal plekje voor Sfancta in me.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_200908484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar als je ambitie bij een man belangrijk vindt, wat zijn jouw eigen ambities dan?
Gewoon chillen op de bank, en die arme kerel die het geld binnenbrengt.
pi_200908522
Gaat me niet om geld maar om willen leren en een academische mindset.
  Moderator zaterdag 14 augustus 2021 @ 14:10:22 #257
441859 crew  Lenny77
pi_200908537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 13:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar als je ambitie bij een man belangrijk vindt, wat zijn jouw eigen ambities dan?
Een man met ambitie vinden ~O>
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200908553
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:08 schreef Chai het volgende:
Gaat me niet om geld maar om willen leren en een academische mindset.
@de_boswachter @Bart.Messen zullen wij ook een academische mindset hebben ?
pi_200909499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een man met ambitie vinden ~O>
Ik heb toch ook masterniveau en een baan?
pi_200909606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:08 schreef Chai het volgende:
Gaat me niet om geld maar om willen leren en een academische mindset.
Wat wil je leren?
pi_200909618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:39 schreef Chai het volgende:

[..]
Ik heb toch ook masterniveau en een baan?
Voor mij zou een date inderdaad wel een baan moeten hebben, maar op welk niveau hij gestudeerd heeft/opleidingen heeft gevolgd zou me niks uitmaken, Het gaat erom hoe iemand is, kun je met hem lachen? Voel je je vertrouwd bij hem? Voel je je (als het na meerdere dates goed klikt) geliefd door hem?


En het is momenteel wel vakantietijd op de apps en op Tinder heeft niet iedereen 'laatst online' aanstaan, kunnen best profielen tussen staan die niet meer gebruikt worden.
pi_200909639
Ik bedoel een baan op niveau. Maar dat is mijn voorkeur.

Ik dacht dat men tijdens de vakantie juist meer datete?
pi_200909701
Halloo?
pi_200909780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:53 schreef Chai het volgende:

Ik dacht dat men tijdens de vakantie juist meer datete?
Met vakantie liefdes? Er zijn nu een hoop Nederlanders toch op vakantie, hetzij in binnen- dan wel buitenland
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:13:45 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200909828
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 12:18 schreef Chai het volgende:
Zelda amiibos😁

En ja, ik woon wel in een stad maar de meesten zijn niet hoogopgeleid hier, ik passport ook naar Amsterdam.
Ik maak als hbo’er (en eigenlijk mbo’er) dus geen kans… ik ga dan toch mijn best doen om ook hooggeleid te worden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200909977
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:53 schreef Chai het volgende:
Ik bedoel een baan op niveau. Maar dat is mijn voorkeur.

Ik dacht dat men tijdens de vakantie juist meer datete?
En ik probeerde juist uit te leggen dat niveau niet perse iets uitmaakt......


En veel op vakantie en vooral op hun vakantieadres aan het daten....
pi_200910057
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 16:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik maak als hbo’er (en eigenlijk mbo’er) dus geen kans… ik ga dan toch mijn best doen om ook hooggeleid te worden.
Hbo is hoogopgeleid hoor.
pi_200910064
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
En ik probeerde juist uit te leggen dat niveau niet perse iets uitmaakt......


En veel op vakantie en vooral op hun vakantieadres aan het daten....
Hmm nou die is bijna voorbij dan gelukkig.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 16:44:11 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200910134
Och arme @Chai

Ik snap je volledig hoor. Als jij nu een googoogeleide vent wil, moet je daar gewoon lekker voor gaan.. ^O^ ^O^

jammer dat het tijdens je opleiding niet gelukt is overigens..


Hier gaat het daten op zich prima, maar ik ben niet persee op zoek naar een vaste relatie.. 8-) en dan zijn er ineens dus een heleboel mannen die WEL een vaste relatie willen _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200910186
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 16:37 schreef Chai het volgende:

[..]
Hmm nou die is bijna voorbij dan gelukkig.
Maar dan nog kun je je eisen wel enigszins bijstellen, hoe meer matches en gesprekken je krijgt hoe meer keuzes je krijgt om daadwerkelijk mee te gaan daten....
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:52:14 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200910974
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Och arme @:Chai

Ik snap je volledig hoor. Als jij nu een googoogeleide vent wil, moet je daar gewoon lekker voor gaan.. ^O^ ^O^

jammer dat het tijdens je opleiding niet gelukt is overigens..

Hier gaat het daten op zich prima, maar ik ben niet persee op zoek naar een vaste relatie.. 8-) en dan zijn er ineens dus een heleboel mannen die WEL een vaste relatie willen _O-
Slide maar in mijn DM hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 17:53:04 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200910992
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 16:36 schreef Chai het volgende:

[..]
Hbo is hoogopgeleid hoor.
Gelukkig.

En verder kan ik me er over verbazen dat mensen zo reageren op jouw eis...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200911214
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:

[..]
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200911264
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Totdat je ineens verliefd wordt op iemand die niet aan de eisen voldoet. Ik heb ook een hele boel hoor, maar toch was ik een tijdje verliefd op iemand die totaal maar dan ook totaal niet mijn type was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:15:11 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200911299
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Totdat je ineens verliefd wordt op iemand die niet aan de eisen voldoet. Ik heb ook een hele boel hoor, maar toch was ik een tijdje verliefd op iemand die totaal maar dan ook totaal niet mijn type was.
En hoe komt het dan dst je TOCH verliefd wordt op zo iemand?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:21:19 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200911398
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Is er uberhaupt iemand die aan al die eisen voldoet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:21:35 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200911401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Dat is dus een beschrijving van je huidige partner.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:24:49 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200911453
Vooruit, mijn lijstje:

Leuk uiterlijk (dat verschilt echt te veel per persoon om er duidelijk over te zijn)
Spontaan.
Gevoel voor humor

Wat ik wat minder vind:

Iemand die heel naïef is. Of gewoon heel dom.
Onverzorgd uiterlijk. Of juist het tegenovergestelde.
Moeders. Kinderen maken het allemaal wat ingewikkeld.

Volgens mij staat er verder weinig op. Het klikt, of het klikt niet. En dat staat los van een heleboel zaken. Ik ben immers ook niet perfect.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:25:40 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_200911466
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
pi_200911496
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 11:56 schreef Godshand het volgende:

[..]
Elke site heeft tegenwoordig wel een app. Happn is denk ik ook wel iets voor je. Kan je ook @:Faxie op vinden.

En Fok! natuurlijk...
Je bent zelf immers ook een nerd, anders had je alleen TikTok en/of Instagram... En nerds hoeven niet dik te zijn :)
Ik zit niet meer op datingapps enzo. Ben het wel weer even beu na de laatste veelbelovende match...
pi_200911505
Maar begrijp ik nu dat @Chai weer op de markt is? :o
pi_200911518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:28 schreef Faxie het volgende:
Maar begrijp ik nu dat @:Chai weer op de markt is? :o
Dit is niet de echte
pi_200911522
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
Had ooit een werkgever niet jouw gehele FOK! oeuvre geprint gegeven aan je? Of ben ik in de war met iemand anders? :D
pi_200911524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Shit, ik ben ik lelijk en klein :'(

En ook niet eens grappig ;(
pi_200911528
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Dit is niet de echte
Ow, ja laat dan maar ;(
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:32:22 #286
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200911559
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Is ook wel mijn lijstje.

Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
En graag open minded.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_200911572
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is ook wel mijn lijstje.

Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
En graag open minded.
Open minded op sexueel gebied?
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:39:45 #288
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200911672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Open minded op sexueel gebied?
Ik bedoel in het algemeen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_200911694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En hoe komt het dan dst je TOCH verliefd wordt op zo iemand?
Geen idee, dat is een beetje mysterieus bij mij. Ik zou het niet weten in ieder geval.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200911703
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is dus een beschrijving van je huidige partner.
Saai persoon wel, lijkt me.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200911736
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
Ik wil dat tweede ooit echt nog een keer met een toekomstige vriendin samen doen. Dat lijkt me echt heel bijzonder. O+

Open minded vind ik ook wel een goede.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200911751
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
En ik vind de meeste mensen met een masterdiploma niet eens slim. Zoveel mensen gaan studeren. Afgestudeerd wiskundige zijn, dat zou ik wel sexy vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:54:22 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200911912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:

- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200911936
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.
Je bedoelt dat je je wensen aanpast aan het aanbod?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:56:43 #295
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200911942
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.
Uiteindelijk wel ja.

Maar ik heb dan wel een ‘eisenlijstje’, maar als de klik er is laat ik er wel wat van vallen hoor.
Liefde houdt zich niet aan lijstjes.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:58:21 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200911970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.
Jij hoeft niet van haar te kunnen houden?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:01:52 #297
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200912022
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 14:12 schreef Sfancta het volgende:

[..]
@:de_boswachter @:Bart.Messen zullen wij ook een academische mindset hebben ?
Jaaaaaaaaaa.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:02:06 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_200912029
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:30 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Had ooit een werkgever niet jouw gehele FOK! oeuvre geprint gegeven aan je? Of ben ik in de war met iemand anders? :D
Gelukkig ben je in de war met een ander. :D
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 19:40:24 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200912646
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 18:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je bedoelt dat je je wensen aanpast aan het aanbod?
Nee. Ik bedoel dat dit het enige is waar niet aan te tornen valt.
Niet dat de rest me helemaal om het even is natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_200920155
Oeh lijstjes, leuk. Ik zal mijn top 3 en flop 3 voor de vorm ook eens noemen.

Top 3 eigenschappen die mij aantrekken:

- Op dezelfde manier in het leven staan als ik. Denk aan politieke voorkeur, normen/waarden, levenswijze. Shittest van mij op dit moment is dan ook proberen peilen hoe de ander denk over de hele corona situatie. Het zegt namelijk heel veel over een persoon in het algemeen.
- Een goede band hebben met je ouders en familie. Maakt je als persoon echt een stuk aangenamer en aantrekkelijker zonder dat je hier zelf erg in hebt.
- Iemand die werkt. Maakt mij niet eens uit wat je doet maar iemand met een uitkering past, met alle respect, niet bij mij. Ook hier ervaring uit het verleden.

Flop 3 eigenschappen waar ik op af knap:

- Drugs gebruiken en het normaal vinden om elk weekend aan de snuif, pillen of balon te gaan.
- Vrouwen met kinderen uit een eerdere relatie, je speelt dan altijd 2e viool (op zijn best)
- "Woke" mensen, ik kan daar gewoon niet zo veel mee.
pi_200920953
Man man man.. Wat een drama dat online dating haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')