Ja prima,maar ik ben niet lelijk, hoogopgeleid en heb een rijk leven...quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de keuze, mannen hebben de keuze.
Wat ik bedoel te zeggen is: (Leuke) Vrouwen kunnen kiezen uit honderden zo niet duizenden potentiele mannen. Ze hebben volop keuze. Maar het is voor hen lastig om daar een geschikte kandidaat tussen te vinden, al zijn het er nog zo veel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja prima,maar ik ben niet lelijk, hoogopgeleid en heb een rijk leven...
Dat zou ik nooit doen. Als je in ieder geval op zoek bent naar een serieuze relatie. Dan klikt iedere betrouwbare man je meteen door.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:16 schreef Chai het volgende:
Ja maar hoe match ik die leuke man dan? Moet ik toch sexy fotos plaatsen?
Nou ik krijg alleen likes van obese kale nerds en moslims lijkt het. Niks tegen die laatste groep maar als atheist niet mijn ding.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:18 schreef LXIV het volgende:
Maar wat zoek je dan voor iets bijzonders waar blijkbaar bijna geen enkele man aan kan voldoen?
Apart. Maar wat zoek je dan wel? Want er zijn in Nederland toch genoeg andere mannen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik krijg alleen likes van obese kale nerds en moslims lijkt het. Niks tegen die laatste groep maar als atheist niet mijn ding.
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Apart. Maar wat zoek je dan wel? Want er zijn in Nederland toch genoeg andere mannen.
@de_boswachter voldoet aan al je wensenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
Parship beweert voor jou te zijn gemaakt...quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoogopgeleid, leuk koppie, geen kinderen. Iemand met een uitnodigend profiel (dus geen klaaglijst).
Tinder en bumble, die sites vind ik niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Parship beweert voor jou te zijn gemaakt...
Datingsite voor hoog opgeleiden. Je zit toch niet op Badoo?
En dan wil je met hem een langdurige relatie en misschien een gezin? Dan zijn je eisen wel redelijk denk ik, als je zelf hoogopgeleid bent. Ik zou niet te veel focussen op dat leuke koppie, want dat is maar relatief. Dat wil niet zeggen dat het een kale nerd met een slecht gebied hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. Gewoon de boy next door qua looks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan wil je met hem een langdurige relatie en misschien een gezin? Dan zijn je eisen wel redelijk denk ik, als je zelf hoogopgeleid bent. Ik zou niet te veel focussen op dat leuke koppie, want dat is maar relatief. Dat wil niet zeggen dat het een kale nerd met een slecht gebied hoeft te zijn natuurlijk.
Maar die zijn er toch te vinden dan?
Zelf heb ik dan een vraag aan jou, Chai. Ik heb nu contact met een vrouw die er leuk uitziet, hoogopgeleid is, uit de Randstad komt etc. Veel jonger dan ik. Ik vraag me af wat ze met mij moet. Is het soms lastig voor vrouwen zoals jullie om mannen te vinden die echt iets serieus willen?
Elke site heeft tegenwoordig wel een app. Happn is denk ik ook wel iets voor je. Kan je ook @Faxie op vinden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Tinder en bumble, die sites vind ik niks.
Mss is dat het probleem!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:02 schreef Chai het volgende:
en sta niet met mijn amiibos op de foto.
Kan liggen aan waar je woont. Als je in een dorp woont heeft dat veel impact, meer dan vergeleken met Tinder die aanvankelijk ook zo werkte maar ook betaalde profielen door laat. En in een dorp wonen nu eenmaal niet veel mensen, die ook nog eens de Happn app hebben.quote:
Niet? Jammer, was wel schattigquote:Ik ben nerdy ja, maar wel verzorgd en sta niet met mijn amiibos op de foto.
Niet zo zeuren met je eisen, over een jaar of 10 heb je een kind of 2, een saaie relatie, en ben je stiekem aan het wachten tot die kinderen 18 zijn om weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. Gewoon de boy next door qua looks.
En bijna alle matches willen gelijk seks, van hen die wel knap zijn. Of ze lezen profiel niet en stellen domme vragen. Als jij serieus bent ben je dus veel aantrekkelijker.
Nou dan heb jij geen onredelijke eisen hoor. Maar dan zal het vast ook wel goedkomen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. Gewoon de boy next door qua looks.
En bijna alle matches willen gelijk seks, van hen die wel knap zijn. Of ze lezen profiel niet en stellen domme vragen. Als jij serieus bent ben je dus veel aantrekkelijker.
Waarom hoogopgeleid? Voor het geld?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:18 schreef Chai het volgende:
Zelda amiibos😁
En ja, ik woon wel in een stad maar de meesten zijn niet hoogopgeleid hier, ik passport ook naar Amsterdam.
Excuses my french, maar aan wijven zoals jou heb ik een gods gruwelijke tering hekel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:18 schreef Chai het volgende:
Zelda amiibos😁
En ja, ik woon wel in een stad maar de meesten zijn niet hoogopgeleid hier, ik passport ook naar Amsterdam.
Zoals jij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:36 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Excuses my french, maar aan wijven zoals jou heb ik een gods gruwelijke tering hekel.
Lolquote:
Daarom, zoek je naar lekker een hoog opgeleide.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Daarom, zoek je naar lekker een hoog opgeleide.
Je zoekt gewoon een vent die het geld binnenbrengt, en het liefst met een stang van 26 cm met een babyface als ik dit zo lees.
Misschien moet je eens zoeken op oudere kerels die je als daddy kan aanspreken.
Ik heb @Bart.Messen alquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om zeg...
Genoeg MBO meiden die jij wel kan bereiken. Je zeurt zelf enorm, wat mis je nu aan haar?
Je weet dat dat geen reet zegt een papiertje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:36 schreef Chai het volgende:
Omdat ik een uni master heb en iemand wil op mijn niveau?
Dat zeggen alleen mensen zonder. Het is een hele andere wereld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat dat geen reet zegt een papiertje?
Jij leeft met je gedachten nog in de schoolbankjes. Zegt geen ene flikker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen zonder. Het is een hele andere wereld.
Doe niet zo ordinair, tokkiequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jij leeft met je gedachten nog in de schoolbankjes. Zegt geen ene flikker.
Eh nee? Jij verbindt het hebben van een master aan het kunnen hebben van een gesprek op niveau, dat slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ondermijnt je punt nogal, met je ordinaire gedoe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je voelt je wel heel wat, ofniet ? Schijt Hollander.
Nee ik verbind het aan ambitie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee? Jij verbindt het hebben van een master aan het kunnen hebben van een gesprek op niveau, dat slaat echt nergens op.
Verder zijn papiertjes leuk en handig maar echt iets zeggen is maar voor een selecte groep mensen zo. Jou schat ik daar niet onder gezien hoe je hier al overkomt.
Ben niet ordinair. Gewoon rechtuit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je ondermijnt je punt nogal, met je ordinaire gedoe.
Lompe tokkie dus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ben niet ordinair. Gewoon rechtuit.
Heb je er zelf 1?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dat eraan verbinden slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik heb een papiertje, meerdere zelfs en zeg dat ook niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken mensen die niet eens kunnen lezen die meer ambitie hebben dan ons allemaal bij elkaar!quote:
Nou, zeg dat wel! Val bijna van m’n stoel van de kortzichtigheid en domheid.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:50 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Jij leeft met je gedachten nog in de schoolbankjes. Zegt geen ene flikker.
Ik heb geen master nodig om ergens interesse voor te hebben nee.quote:
Je ontdekt nog wel dat er veel belangrijker zaken zijn dan een papiertjequote:
Maar als je ambitie bij een man belangrijk vindt, wat zijn jouw eigen ambities dan?quote:
Ja klopt ik heb altijd een speciaal plekje voor Sfancta in me.quote:
Gewoon chillen op de bank, en die arme kerel die het geld binnenbrengt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als je ambitie bij een man belangrijk vindt, wat zijn jouw eigen ambities dan?
Een man met ambitie vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar als je ambitie bij een man belangrijk vindt, wat zijn jouw eigen ambities dan?
@de_boswachter @Bart.Messen zullen wij ook een academische mindset hebben ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:08 schreef Chai het volgende:
Gaat me niet om geld maar om willen leren en een academische mindset.
Wat wil je leren?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:08 schreef Chai het volgende:
Gaat me niet om geld maar om willen leren en een academische mindset.
Voor mij zou een date inderdaad wel een baan moeten hebben, maar op welk niveau hij gestudeerd heeft/opleidingen heeft gevolgd zou me niks uitmaken, Het gaat erom hoe iemand is, kun je met hem lachen? Voel je je vertrouwd bij hem? Voel je je (als het na meerdere dates goed klikt) geliefd door hem?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb toch ook masterniveau en een baan?
Met vakantie liefdes? Er zijn nu een hoop Nederlanders toch op vakantie, hetzij in binnen- dan wel buitenlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:53 schreef Chai het volgende:
Ik dacht dat men tijdens de vakantie juist meer datete?
Ik maak als hbo’er (en eigenlijk mbo’er) dus geen kans… ik ga dan toch mijn best doen om ook hooggeleid te worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:18 schreef Chai het volgende:
Zelda amiibos😁
En ik probeerde juist uit te leggen dat niveau niet perse iets uitmaakt......quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:53 schreef Chai het volgende:
Ik bedoel een baan op niveau. Maar dat is mijn voorkeur.
Ik dacht dat men tijdens de vakantie juist meer datete?
Hbo is hoogopgeleid hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak als hbo’er (en eigenlijk mbo’er) dus geen kans… ik ga dan toch mijn best doen om ook hooggeleid te worden.
Hmm nou die is bijna voorbij dan gelukkig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik probeerde juist uit te leggen dat niveau niet perse iets uitmaakt......
En veel op vakantie en vooral op hun vakantieadres aan het daten....
Maar dan nog kun je je eisen wel enigszins bijstellen, hoe meer matches en gesprekken je krijgt hoe meer keuzes je krijgt om daadwerkelijk mee te gaan daten....quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm nou die is bijna voorbij dan gelukkig.
Slide maar in mijn DM hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Och arme @:Chai
Ik snap je volledig hoor. Als jij nu een googoogeleide vent wil, moet je daar gewoon lekker voor gaan..
jammer dat het tijdens je opleiding niet gelukt is overigens..
Hier gaat het daten op zich prima, maar ik ben niet persee op zoek naar een vaste relatie.. en dan zijn er ineens dus een heleboel mannen die WEL een vaste relatie willen
Gelukkig.quote:
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Totdat je ineens verliefd wordt op iemand die niet aan de eisen voldoet. Ik heb ook een hele boel hoor, maar toch was ik een tijdje verliefd op iemand die totaal maar dan ook totaal niet mijn type was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- zelfde soorten waarden/politieke voorkeur
- geen roker/drugsgebruiker/iemand die veel drinkt
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, vermoed ik.
En hoe komt het dan dst je TOCH verliefd wordt op zo iemand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Totdat je ineens verliefd wordt op iemand die niet aan de eisen voldoet. Ik heb ook een hele boel hoor, maar toch was ik een tijdje verliefd op iemand die totaal maar dan ook totaal niet mijn type was.
Is er uberhaupt iemand die aan al die eisen voldoet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat je weinig eisen stelt. Als ik een lijst zou maken, zou die een stuk langer zijn:
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Dat is dus een beschrijving van je huidige partner.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Ik zit niet meer op datingapps enzo. Ben het wel weer even beu na de laatste veelbelovende match...quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Elke site heeft tegenwoordig wel een app. Happn is denk ik ook wel iets voor je. Kan je ook @:Faxie op vinden.
En Fok! natuurlijk...
Je bent zelf immers ook een nerd, anders had je alleen TikTok en/of Instagram... En nerds hoeven niet dik te zijn
Dit is niet de echtequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:28 schreef Faxie het volgende:
Maar begrijp ik nu dat @:Chai weer op de markt is?
Had ooit een werkgever niet jouw gehele FOK! oeuvre geprint gegeven aan je? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
Shit, ik ben ik lelijk en kleinquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Is ook wel mijn lijstje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Open minded op sexueel gebied?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is ook wel mijn lijstje.
Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
En graag open minded.
Ik bedoel in het algemeen.quote:
Geen idee, dat is een beetje mysterieus bij mij. Ik zou het niet weten in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En hoe komt het dan dst je TOCH verliefd wordt op zo iemand?
Saai persoon wel, lijkt me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus een beschrijving van je huidige partner.
Ik wil dat tweede ooit echt nog een keer met een toekomstige vriendin samen doen. Dat lijkt me echt heel bijzonder.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Af en toe een sigaretje of een pilletje op een festival is geen probleem.
En ik vind de meeste mensen met een masterdiploma niet eens slim. Zoveel mensen gaan studeren. Afgestudeerd wiskundige zijn, dat zou ik wel sexy vinden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Over opleiding. Ik heb 'alleen' MBO. Werk op een Universiteit tussen allemaal WO opgeleiden. Ik (en mijn inschaling) heb niet het idee dat ik niet mee kan met het niveau. Zeker bij ouderen was studeren of doorleren niet altijd gebruikelijk en hebben veel mensen zich op de werkvloer omhoog gewerkt.
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
- slim
- knap
- slank
- grappig
- goed taalgevoel
- geen tatoeages
- mooie, lage stem
- rustig karakter
Je bedoelt dat je je wensen aanpast aan het aanbod?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze moet van me houden. Al het andere is onderhandelbaar.
Uiteindelijk wel ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hoeft niet van haar te kunnen houden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:12 schreef Sfancta het volgende:
[..]
@:de_boswachter @:Bart.Messen zullen wij ook een academische mindset hebben ?
Gelukkig ben je in de war met een ander.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Had ooit een werkgever niet jouw gehele FOK! oeuvre geprint gegeven aan je? Of ben ik in de war met iemand anders?
Nee. Ik bedoel dat dit het enige is waar niet aan te tornen valt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je wensen aanpast aan het aanbod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |