Jij kijkt liever naar Grieks-Romeins worstelen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef Aratanax het volgende:
NOS besteedt doorgaans niet zo veel aandacht aan events waar geen Nederlanders een (serieuze) rol spelen. Atletiek is kennelijk een uitzondering.
Italiaan, gisteren ook alquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:20 schreef Pino112 het volgende:
De Belgen hebben wat Spanjaarden als buren.
Denk niet dat ie muzikant is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef The_Undertone het volgende:
Hij kan zo bij Maneskin gaan zingen
Handbalquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Grieks-Romeins worstelen?
Niet liever, maar ik ga er zo wel even voor zitten ja. Maar niet tegelijk met deze topshowquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Grieks-Romeins worstelen?
Is verder ook niet zoveel bezig toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef Aratanax het volgende:
NOS besteedt doorgaans niet zo veel aandacht aan events waar geen Nederlanders een (serieuze) rol spelen. Atletiek is kennelijk een uitzondering.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:23 schreef franklop het volgende:
Goed nieuws bij het hinkstapspringen @:Mexicanobakker
quote:
That's what she saidquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:25 schreef Aguero het volgende:
Bijzonder hoe 2 cm meer ineens veel te hoog kan lijken.
Vermoeidheid zal ook wel een rol gaan spelen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:25 schreef Zorro het volgende:
Blijft vreemd. Die 2.37 halen ze vrij "makkelijk" en nu springen ze nog niet eens 2.30 lijkt het wel
Straks missen we de start van MaxGod allenquote:
Dit is een sport topicquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks missen we de start van MaxGod allen
Hater.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het inmiddels wel een beetje wachten op de 100m
Jij vindt de hoogspringfinale niet spannend nee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Ach nee altijd tegen onsquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks missen we de start van MaxGod allen
Deze hoogspringfinale is het wel waard toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:26 schreef hhh38 het volgende:
Eens, maar we mogen ook wel af en toe naar goedkoop vertier kijken toch?quote:
Kakt een beetje in aan het eindquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze hoogspringfinale is het wel waard toch?
Er zijn figuren die pijltjes gooien een sport vinden, die lat ligt niet hoogquote:
Hipsters gaan dit overnemen, let maar op.quote:
Ik vind 2,39 best hoog.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn figuren die pijltjes gooien een sport vinden, die lat ligt niet hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |